GP ABU DHABI F1/2016

Χρειάστηκαν να περάσουν αρκετά χρόνια προκειμένου να ακουστούν οι επιθυμίες για πιο φαρδιά ελαστικά. Ανάμεσα στις αλλαγές για το 2017 είναι φυσικά τα νέα ελαστικά. Αυτά θα είναι περίπου 25% πιο φαρδιά σε σχέση με φέτος, καθώς τα εμπρός ελαστικά θα έχουν πλάτος 305mm (από 245mm φέτος) και τα πίσω 405mm (από 325mm φέτος).

Επιπλέον, η συνολική διάμετρος για τα slicks θα αυξηθεί από τα 660mm στα 670mm, όταν στα ενδιάμεσα θα είναι 675mm και στα βρόχινα 680mm. Φυσικά, η αύξηση αυτή στο πλάτος αφορά και τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά. Έτσι, οι μηχανικοί της Pirelli εργάστηκαν πάνω σε ένα εντελώς νέο ελαστικό, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις ομάδων και οδηγών.

Η ιταλική εταιρεία έχει πάρει πολλά δεδομένα για τη νέα σύνθεση, καθώς το τελευταίο τεστ στο Abu Dhabi, στις 29 Νοεμβρίου, θα συμπληρώσει 24 ημέρες δοκιμών, με τη βοήθεια των Mercedes, Red Bull και Ferrari. Τα νέα ελαστικά θα κάνουν τα μονοθέσια σημαντικά πιο γρήγορα, ιδιαίτερα σε πίστες με υψηλή κάθετη δύναμη, αφού η επιπλέον επιφάνεια επαφής θα επιτρέπει μεγαλύτερη ταχύτητα εντός των στροφών, αλλά και καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο αυτών.

Τα πράγματα δε θα είναι τόσο αλλαγμένα σε πίστες όπως η Monza, αφού, όπως είπε και ο Pat Symonds, η επιπλέον αντίσταση από τη μεγαλύτερη επιφάνεια δεν είναι ό,τι καλύτερο για τις υψηλές τελικές ταχύτητες.