VW_Group_Brand

Αποτελεί κοινό μυστικό πως οι μάρκες του Volkswagen Group “μάχονται” εσωτερικά η μία με την άλλη, ακόμη και αν κάτι τέτοιο έχει διαψευσθεί κατά καιρούς, από τα στελέχη της Γερμανικής εταιρίας. Αυτή η διαμάχη δεν έχει αλλάξει ακόμη και στον απόηχο του Dieselgate και σύμφωνα με το Reuters, στη πραγματικότητα, τα μαχαίρια έχουν βγει για τα καλά.

Το Reuters επικαλείται ανώτερα στελέχη που κάνουν λόγο για εσωτερικές συγκρούσεις, κυρίως μεταξύ της VW και των πολυτελών εταιριών του VW Group, οι οποίες έχουν ως στόχο τα εργοστάσια που θα αναπτύξουν τις επόμενες γενιές των αυτοκινήτων, ειδικά μετά την ανακοίνωση του VW Group να μειώσει το κόστος παραγωγής αλλά και να μειώσει τις θέσεις εργασίας, προκειμένου να αποπληρώσει τα απόνερα που άφησε πίσω του το παράνομο λογισμικό.

Στέλεχος της VW που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του δήλωσε:

Υπάρχει μια εξοντωτική μάχη για τους πόρους. Κάθε εμπορικό σήμα που διαθέτει εργοστάσια παραγωγής κινητήρων θέλει να έχει έναν ηγετικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών, όπως επίσης και στην τεχνογνωσία των μελλοντικών μπαταριών.

Η Audi και η Porsche είναι οι εταιρίες του VW Group που έχουν τα μεγαλύτερη περιθώρια κέρδους, με την πλατφόρμα MSB της Porsche, που χρησιμοποιεί η νέα Panamera, να χρησιμοποιείται στην επόμενη γενιά της Bentley Continental, με το VW Group να μην προτιμά την αντίστοιχη πλατφόρμα που ανέπτυξε η Audi. Η Porsche επίσης έχει αναλάβει την παραγωγή των οκτακύλινδρων κινητήρων βενζίνης για τα μεγάλα σπορ μοντέλα του VW Group, παρότι η Audi έχει το δικό της εργοστάσιο κινητήρων στην Ουγγαρία. Πηγή της Porsche ανέφερε:

Για την Audi, ήταν πάντα δύσκολο να το αποδεχθεί, όταν η Porsche έπαιρνε κάτι. Προσπάθησε να αντισταθεί στην πλατφόρμα της Porsche, αλλά στο τέλος, πάρθηκε μια επιχειρηματική απόφαση.

Το VW Group προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες, θα συνεχίζει να έχει την Audi στην κορυφή σε ότι έχει να κάνει με τα σπορ μοντέλα, αλλά και τις προσοδοφόρες και τις αναπτυσσόμενη αγορές. Η εταιρία με τους τέσσερις κύκλους θα συνεχίζει να δίνει πλατφόρμες της στην Porsche και στην Bentley, ενώ θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο μέλλον σε ότι έχει να κάνει στην τεχνολογία των aαυτόνομων αυτοκινήτων, μιας και έχει αναλάβει την ανάπτυξη των αυτόνομων αυτοκινήτων του VW Group.

  • xtra

    seat, ο πιο αδυναμος κρικος..

    • charris

      ενω η skoda δυνατο χαρτι…!!!

    • xtra

      ε, συγκριτικα , ειναι δυνατο χαρτι στην κατηγορια γιατι οι πελατες της δεν περιμενουν παθος αλλα τετραγωνη λογικη και value for money .

      Αν συνυπολογισεις οτι ηταν ομαδα ξεφτικα οταν εξαγοραστηκε και παρολα αυτα εφτιαξε image και προιοντα , ωφελήθηκε.

      Η seat πραγματικα δεν εχει λογο υπαρξης οπως ειναι τωρα

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Ως κάτοχος και των δύο, σου λέω ότι σαν την Skoda δεν έχει…

    • charris

      λολ….

    • mother1russia

      SEAT ειστε ο πιο αδυναμος κρικος,
      τον μπουλο …

  • charris

    έτσι είναι αυτά…. bottum up & down, κάποιοι χάνουν και κάποιοι κερδίζουν στην ένταξη σε έναν όμιλο….εμείς να είμαστε καλά….

  • mixalhs7

    ” Η Audi και η Porsche είναι οι εταιρίες του VW Group που έχουν τα μεγαλύτερη περιθώρια κέρδους, με την πλατφόρμα MSB της Porsche, που χρησιμοποιεί η νέα Panamera, να χρησιμοποιείται στην επόμενη γενιά της Bentley Continental, με το VW Group να μην προτιμά την αντίστοιχη πλατφόρμα που ανέπτυξε η Audi.”

    Το αφήνω εδω για να το διαβάσει ένας ξεροκέφαλος.

    • αααα δεν ειναι και για κεντρομηχαν τελικα ?? αποφασιστε επιτελους..μας εχετε μπερδεψει με την παραπληροφορηση !!!! :-P

    • Christos F4

      μιχαλη αυτη η δημοσιευση ειναι σκετη αντιφαση. εγω δεν καταλαβαινω πως γινεται η audi ναναι μια εταιρια να τοποθετειται ψηλα και στα περιθωρια κερδους και στα σπορ μοντελα, αλλα να μην θελει η μαμα vw να χρησιμοποιει δικες της πλατφορμες και να παιρνει της vw. δηλαδη πως θα κερδιζει αυτη η εταιρια? μονο με S3-RS3 και το RS1 που ΘΑ ερθει?

    • mixalhs7

      Δεν υπαρχει αντιφαση. Στην ουσια υπήρξε ενας διαγωνισμός, να το πω απλα, ανάμεσα σε αουντι και πορσε,που εβαζε τις δυο εταιρείες να αναπτύξουν η καθε μια απο μια πλατφόρμα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικα που θέλει το βαγκ.
      Η καλύτερη πρόταση κερδίζει και θα μπει σε όλα τα μοντελα βαγκ που την χρειάζονται ανεξαρτήτου μάρκας.

      Το βαγκ έχει την ιδιαιτεροτητα να διαθέτει πολλές εταιρείες στην ίδια στέγη αλλά η κάθε μια να είναι ταμειακά ανεξάρτητη. Τους αναθέτει tasks και η καλύτερη πρόταση που κερδίζει την υιοθετούν/αγοράζουν και οι υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ για να επιτύχουν οικονομίες κλίμακας άρα να αυξήσουν τα περιθώρια κέρδους. Η εταιρεία που κερδίζει τον διαγωνισμό αναλαμβάνει συνήθως και το κατασκευαστικο κομμάτι.

      Ο ανταγωνισμός εντός γκρουπ είναι πολύ σκληρός για τα επιτελεία των εταιρειών του!
      Ως καταναλωτές μπορούμε να προσαψουμε πολλά αρνητικά για την ποιότητα και τις πρακτικές του βαγκ, αλλά ο τρόπος λειτουργίας τόσων πολλών εταιρειών στην ίδια στέγη, με ανταγωνιστικα κριτήρια, για μένα είναι state of art.
      Όποιος ξέρει λίγη απο την ιστορία της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανιας μπορεί να καταλάβει τι εννοώ!

    • Christos F4

      ναι παρολαυτα, ακομα κι ετσι οπως τα λες, η αουντι εχασε. συνεπως θα χρησιμοποιει πλατφορμες αλλων εταιριων. αυτο λοιπον που ρωταω εγω ειναι πως μια εταιρια με δανεικες πλατφορμες εχει και περιθωριο κερδους και τον μεγαλυτερο σπορ χαρακτηρα. και το προβλημα ειναι οτι οχι μονο θα εχει δανεικες πλατφορμες, αλλα δεν θα ειναι και της πορσε. στο μονο μοντελο που θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει μια τετοια πλατφορμα ειναι το Α8, αντε και το Α6 με τροποποιησεις

    • mixalhs7

      Έχασαν οι μηχανικοί της.
      Η εταιρία θα κερδίσει απ τις οικονομίες κλίμακας με την χρήση της πλατφόρμας.
      Εξάλλου υπάρχουν κι αλλά πολλά δομικά και μη μέρη ενός αυτοκινήτου που τα τα κατασκευάζει η ίδια και τα δίνει κι άλλου ή που τα παίρνει από άλλου!

  • SAMURAI-66

    Ας τους κανουμε λοιπον ενα μικρο παραδοσιακο ελληνικο δωρακι…πιστευω θα το χρειαστουν στο Group τωρα που φευγουν τα μελια της αγαπης!!! https://uploads.disquscdn.com/images/868956dbeab0856311dd11f8d2fe6b8115a52c0594ac4ebf941c647238417f4c.jpg

    • mother1russia

      Τι σχεση εχεις με Ελλαδα και Ευρωπη εσυ Σειλορμουν ??

    • το ξερει απο τα χαρακιρια της ΤΑΚΑΤΑ….τι εννοεις ακομα δεν το εχουν κανει ??? :-P