VW_Group_Brand

Αποτελεί κοινό μυστικό πως οι μάρκες του Volkswagen Group “μάχονται” εσωτερικά η μία με την άλλη, ακόμη και αν κάτι τέτοιο έχει διαψευσθεί κατά καιρούς, από τα στελέχη της Γερμανικής εταιρίας. Αυτή η διαμάχη δεν έχει αλλάξει ακόμη και στον απόηχο του Dieselgate και σύμφωνα με το Reuters, στη πραγματικότητα, τα μαχαίρια έχουν βγει για τα καλά.

Το Reuters επικαλείται ανώτερα στελέχη που κάνουν λόγο για εσωτερικές συγκρούσεις, κυρίως μεταξύ της VW και των πολυτελών εταιριών του VW Group, οι οποίες έχουν ως στόχο τα εργοστάσια που θα αναπτύξουν τις επόμενες γενιές των αυτοκινήτων, ειδικά μετά την ανακοίνωση του VW Group να μειώσει το κόστος παραγωγής αλλά και να μειώσει τις θέσεις εργασίας, προκειμένου να αποπληρώσει τα απόνερα που άφησε πίσω του το παράνομο λογισμικό.

Στέλεχος της VW που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του δήλωσε:

Υπάρχει μια εξοντωτική μάχη για τους πόρους. Κάθε εμπορικό σήμα που διαθέτει εργοστάσια παραγωγής κινητήρων θέλει να έχει έναν ηγετικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτροκινητήρων και των μπαταριών, όπως επίσης και στην τεχνογνωσία των μελλοντικών μπαταριών.

Η Audi και η Porsche είναι οι εταιρίες του VW Group που έχουν τα μεγαλύτερη περιθώρια κέρδους, με την πλατφόρμα MSB της Porsche, που χρησιμοποιεί η νέα Panamera, να χρησιμοποιείται στην επόμενη γενιά της Bentley Continental, με το VW Group να μην προτιμά την αντίστοιχη πλατφόρμα που ανέπτυξε η Audi. Η Porsche επίσης έχει αναλάβει την παραγωγή των οκτακύλινδρων κινητήρων βενζίνης για τα μεγάλα σπορ μοντέλα του VW Group, παρότι η Audi έχει το δικό της εργοστάσιο κινητήρων στην Ουγγαρία. Πηγή της Porsche ανέφερε:

Για την Audi, ήταν πάντα δύσκολο να το αποδεχθεί, όταν η Porsche έπαιρνε κάτι. Προσπάθησε να αντισταθεί στην πλατφόρμα της Porsche, αλλά στο τέλος, πάρθηκε μια επιχειρηματική απόφαση.

Το VW Group προσπαθώντας να κρατήσει τις ισορροπίες, θα συνεχίζει να έχει την Audi στην κορυφή σε ότι έχει να κάνει με τα σπορ μοντέλα, αλλά και τις προσοδοφόρες και τις αναπτυσσόμενη αγορές. Η εταιρία με τους τέσσερις κύκλους θα συνεχίζει να δίνει πλατφόρμες της στην Porsche και στην Bentley, ενώ θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στο μέλλον σε ότι έχει να κάνει στην τεχνολογία των aαυτόνομων αυτοκινήτων, μιας και έχει αναλάβει την ανάπτυξη των αυτόνομων αυτοκινήτων του VW Group.