ferrari-gtc4lussot-paris-3

Κατά την παρουσίαση της GTC4Lusso T στην Αυστραλία, Herbert Appleroth, CEO της Ferrari σε Αυστραλία και Ασία, αποκάλυψε στους πελάτες της ιταλικής φίρμας ότι θα πρέπει να κάνουν υπομονή τουλάχιστον ένα χρόνο μέχρι να πάρουν στα χέρια τους τα αυτοκίνητά τους. Επίσης, στην περίπτωση που έχουν παραγγείλει τις 488 GTB, Spider, California T και GTC4Lusso T, η παράδοση τους δεν θα γίνει μέχρι τα τέλη του 2018!

O Herbert Appleroth δήλωσε:

Υπάρχουν φήμες ότι ίσως οι παραδοσιακοί μας πελάτες δεν θέλουν τους νέους turbo κινητήρες, αλλά αυτό δεν ισχύει για τις 488 και California T – ποτέ δεν είχαμε μεγαλύτερη επιτυχία και μεγαλύτερη ζήτηση για τα αυτοκίνητά μας

Υψηλή ροπή, χαμηλές στροφές – αυτό εξακολουθεί να είναι ο ατμοσφαιρικός κινητήρας, το οποίο είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεσαι για οδήγηση μέσα και έξω από την πόλη

ferrari-gtc4lussot-paris-2

Η γραμμή παραγωγής της Ferrari είναι η μεγαλύτερη στην ιστορία της, και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό είναι ένας από τους κύριους λόγους για την τεράστια αύξηση της ζήτησης.Με την εισαγωγή της νέας GTC4Lusso Τ σε μικρότερες αγορές όπως την Αυστραλία, η Ferrari ελπίζει να μπορέσει να βρει νέους πελάτες.

Η GTC4Lusso Τ είναι σημαντική για εμάς, γιατί είναι το πρώτο μας τετραθέσιο με V8 κινητήρα τοποθετημένο εμπρός. Και φυσικά, όπως και η California T, έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει νέους αγοραστές για την εταιρεία μας.

Και όταν ξέρεις ότι το 85% της αγοράς στην κατηγορία GT είναι V8, αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα σημαντικό μέρος της παραγωγής μας. Παρέχει επίσης μια μεγάλη ευκαιρία για να προσελκύσει πολλούς από αυτούς τους αγοραστές στη Ferrari για πρώτη φορά, τώρα που έχουμε το προϊόν που τους ταιριάζει.

ferrari-gtc4lussot-paris-1

  • sergio360

    Τους χαλουσε δηλαδη ο V12 και δεν το παιρνανε επειδη θελανε V8….Ελεος,τι αλλο θα ακουσουμε….Πειτε καλυτερα οτι θελουν ολοι να εχουν μεσα 7η και να μην αλλαζουν ταχυτητα και οποιαδηποτε στιγμη οταν πατανε να απογειωνεται….

    • αυτο που λες στο τελος δνε ειναι η χρηστικοτητα στην καθημερινοτητα ???

    • rous

      Ακριβως. Το αυτοκινητο γινεται πιο χρηστικο οταν εχει υψηλη ροπη σε χαμηλες στροφες για μεγαλο ευρος στροφων. Γι αυτο απαξ και πας σε τουρμπο δεν ξαναγυριζεις σε ατμοσφαιρα με τιποτα.

    • sergio360

      Εχω και turbo και ατμοσφαιρα και σου λεω οτι ειναι αναλογα την κατασκευη.Καθε ενα εχει την χαρη του.Σε μια Ferrari θα προτιμουσα V12 η V8 ατμοσφαιρικο.Μονο δυναμη δεν του λειπει!

    • GiorisFullThrottle

      Οταν μιλαμε για καθημερινα αυτοκινητα….

    • rous

      Ναι δεν το εγραψα αλλα για καθημερινα αυτοκινητα αναφερομουν! @sergio360:disqus

    • Renesis1

      Σωστός ο συλλογισμός σου, αλλά αφορά τα κοινά αυτοκίνητα σε συνθήκες πόλης. Στην περίπτωση όμως της Ferrari δεν μιλάμε για καθημερινότητα, γιατί η χρήση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι άλλη και εξυπηρετεί άλλες ανάγκες και σίγουρα όχι χρηστικότητας..

    • Η συγκεκριμένη δεν προσπαθεί όμως να ειναι καθημερινή ;;;

    • Renesis1

      Έχεις ένα δίκιο στη τοποθέτησή σου, η αλήθεια είναι πως ναι έτσι λανσάρεται για λόγους καθαρά εμπορικούς, αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα supercar των 680 ίππων μπορεί να είναι καθημερινό, πχ για ψώνια στο σούπερ μάρκετ.. Ο δίσκος και η μηχανή σε τέτοια αυτοκίνητα δεν είναι φτιαγμένα για 1η, 2α, σταμάτα, ξεκίνα.. Είναι από τις φορές που το marketing προσπαθεί να διαστρεβλώσει τη πραγματικότητα αλλά, Ferrari με 680hp και καθημερινό / πρακτικό?..

    • sergio360

      Οχι,γιατι πολυ απλα κατεβαζεις ταχυτητα-που δεν καταλαβαινεις για ποτε πηγε απο 7η σε 3η-και απογειωνεσαι.Εχεις την γραμμικοτητα του V12,την ευστροφια και κυριως τον ηχο.Αμα ειναι ετσι να τα κανουμε σαν την βεσπα μου,ολα αυτοματα.

    • Μα όλα πλέον αυτόματα δεν ειναι ;;;

    • sergio360

      Μονοταχυτα :P Α ξεχασα,το εβγαλε ο σουηδος στην Regera.Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!

    • αυτος ειναι γιωτομπαλο !!!! δεν ασχολουμαστε με την παρτη του !!! αχχααχχααχ

  • gv

    η gtc4 ειναι πολυ παραταιρη σχεδιαστικα σε σχεση με μια continental gt που ειναι ομορφη και αρμονικη..
    ενταξει ειναι πολυ πιο γρηγορη και πιο σπορ στην οδηγηση αλλα κατι τετοιο δεν νομιζω να απασχολει και τοσο το μεσο αγοραστη αυτης της κατηγοριας..
    κυριως για τον φοβερο V12 αξιζε τωρα τι να το κανεις παιρνεις και bentley..

  • Mika

    Δεν μου κανει καθολου εντυπωση…

  • giorgos

    Η φεραρι χρειαζεται τον αντικαταστατη της 360 και να δειτε τι εχει να γινει στις πωλησεις η california ειναι κακασχημη κατα την αποψη μου