press_photos_peugeot_3008_47

Πραγματοποιήθηκε σήμερα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας η στατική πανελλήνια παρουσίαση του νέου Peugeot 3008, με την εισαγωγική εταιρία να ανακοινώνει τις τιμές και τα επίπεδα εξοπλισμού του νέου γαλλικού SUV, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία.

Ειδικότερα, προσφέρεται στις εκδόσεις Access, Active και Allure, με τον τιμοκατάλογο να διαμορφώνεται ως εξής:

Έκδοση Καύσιμο Κυβισμός (cm3) Μικτή κατανάλωση (l/100 km) CO2(g/km) Tέλη Κυκλοφορίας 2016 Προτεινόμενη Τιμή με Εμπορική Πολιτική (με ΦΠΑ, €)
1.2 PureTech 130 S&S Access Βενζίνη 1.199 5,1 117 115 € 24.900 €
1.2 PureTech 130 S&S Active Grip Βενζίνη 1.199 5,4 124 149 € 27.400 €
1.2 PureTech 130 S&S EAT6 Active Grip Βενζίνη 1.199 5,5 127 152 € 30.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 Active Grip Βενζίνη 1.598 6,0 136 163 € 34.500 €
1.6 THP 165 S&S EAT6 Allure Grip Βενζίνη 1.598 6,0 136 163 € 36.700 €
             
1.6 BlueHDi 100 S&S Access Πετρέλαιο 1.560 4,0 103 101 € 24.900 €
1.6 BlueHDi 100 S&S Active Grip Πετρέλαιο 1.560 4,2 109 107 € 27.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S Active Grip Πετρέλαιο 1.560 4,3 111 109 € 29.400 €
1.6 BlueHDi 120 S&S Allure Grip Πετρέλαιο 1.560 4,3 111 109 € 31.500 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 Active Grip Πετρέλαιο 1.560 4,4 114 112 € 31.600 €
1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 Allure Grip Πετρέλαιο 1.560 4,4 114 112 € 33.700 €
2.0 BlueHDi 180 S&S EAT6 GT Grip Πετρέλαιο 1.997 4,8 124 149 € 44.500 €

Μετά την παρουσίαση πήραμε ένα αυτοκίνητο για την καθιερωμένη εβδομαδιαία δοκιμή, όπου αναλυτικά τις εντυπώσεις μας θα διαβάσεις την ερχόμενη εβδομάδα.

Το αυτοκίνητο έκανε το ντεμπούτο στο Παρίσι, με τη δεύτερη γενιά του 3008 να έχει “μεταμορφωθεί”  από πολυμορφικό σε ένα κανονικό compact crossover. Με διαστάσεις 4.450×1.840×1.620 χλστ. (MxΠxY) το 3008 έχει πολύ δύσκολο έργο, καθώς ο ανταγωνισμός στην C crossover κατηγορία είναι εξαιρετικά σκληρός, έχοντας αντιπάλους τα Kia Sportage, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, VW Tiguan, Renault Kadjar, Seat Ateca και αρκετά άλλα.

press_photos_peugeot_3008_08

Παρόλο που είναι 8 εκατοστά μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, το επιπλέον μήκος έρχεται από το μεταξόνιο, και ως εκ τούτου στο χώρο των επιβατών, καθώς αυτό μετράει 2,675 χιλιοστά, μια αύξηση 62 χιλιοστών σε σχέση με το παλιό 3008, όντας ένα από τα μεγαλύτερα στην αγορά. Το πλάτος έχει παραμείνει στο ίδιο επίπεδο, αλλά η εσωτερική διαμόρφωση προσφέρει καλύτερους χώρους στο ύψος των ώμων, ενώ το ύψος του νέου 3008 συμπεριλαμβάνει τις μπάρες οροφής. Τέλος, η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετά αυξημένη καθώς φτάνει τα 22 εκατοστά.

Στο εσωτερικό, όλες οι βασικές διαστάσεις των επιβατών, είναι βελτιωμένες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, καθώς ο πίσω χώρος για τα πόδια είναι μεγαλύτερος κατά 24 χιλιοστά, οι εμπρός επιβάτες στο χώρο των αγκώνων έχουν επιπλέον 17 χιλιοστά, και οι αντίστοιχοι πίσω +4 χιλιοστά, ενώ ο πίσω χώρος για τα κεφάλια έχει αυξηθεί κατά 36 χιλιοστά.

press_photos_peugeot_3008_39

Ομοίως, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών έχει μεγαλώσει κατά σχεδόν 90 λίτρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και πλέον φτάνει τα 520 λίτρα, τα 210 στο κάτω μέρος, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα καθίσματα, αυτός φτάνει τα 1580 λίτρα!

Η δεύτερη γενιά του 3008 έχει αποκτήσει crossover εμφάνιση, με την Peugeot να επιδιώκει αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου, ειδικά όταν η αγορά διψά για όλο και περισσότερα crossovers. Φορά μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα, λεπτούς προβολείς με LED φώτα ημέρας και χρωμιομένα διακοσμητικά. Ο σχεδιασμός του φέρνει αρκετά στοιχεία από το Quartz concept, που είδαμε στο Παρίσι το 2014, και ως εκ τούτου έχουμε να κάνουμε με μια αιχμηρή και έντονη εμφάνιση crossover, με τολμηρές και μυώδεις γραμμές.

press_photos_peugeot_3008_50

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του αυτοκινήτου βρίσκεται στο εσωτερικό, και η ολοκαίνουρια δεύτερη γενιά του i-Cockpit. Είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που την υιοθετεί, με αυτή να έχει μια άκρως φουτουριστική εμφάνιση, με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ο οποίος είναι πλήρως παραμετροποιήσιμος. Η Peugeot υποστηρίζει πως η τοποθέτηση του πίνακα αρκετά ψηλά, βρίσκεται πάνω μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού, κάτι που μεταφράζεται σε λιγότερη απόσπαση προσοχής, με τον οδηγό να διατηρεί το βλέμμα του στον δρόμο ανά πάσα στιγμή.

press_photos_peugeot_3008_182

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει μια οθόνη αφής 8″ του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζει Android Auto, Apple CarPlay και MirrorLink. Και οι δύο οθόνες μπορούν να δείξουν 3D πλοήγηση με πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, με το νέο i-Cockpit να διαθέτει πολύ λίγα φυσικά κουμπιά και διακόπτες, μιας και πολλές λειτουργίες έχουν ενσωματωθεί στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

press_photos_peugeot_3008_198

Το νέο τιμόνι εξακολουθεί να έχει μικρή διάμετρο, με την κορυφή του να βρίσκεται 2 mm χαμηλότερα σε σχέση με πριν, έτσι ώστε να αυξηθεί η ορατότητα του ψηφιακού πίνακα οργάνων. Επίσης το νέο Peugeot 3008 είναι το πρώτο μοντέλο της αυτοκινητοβιομηχανίας που εξοπλίζεται με ηχοσύστημα της Focal, το οποίο περιλαμβάνει 10 ηχεία (συμπεριλαμβανομένου ενός subwoofer) και ενός 12-κάναλου ενισχυτή, με την συνολική απόδοση του να φτάνει τα 515 Watts.

press_photos_peugeot_3008_58

Το νέο 3008 κατασκευάζεται στην EMP2 πλατφόρμα, με την γαλλική εταιρία να αναφέρει ότι είναι 100 κιλά ελαφρύτερο, παρά τις μεγαλύτερες διαστάσεις. Εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, ενώ αργότερα θα αποκτήσει και plug-in υβριδική έκδοση. Η κίνηση μεταφέρεται είτε στον μπροστά, είτε και στους δύο άξονες, με τους κινητήρες να συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

press_photos_peugeot_3008_97

Πιο αναλυτικά, το 3008 κινείται με τον 1.2-λίτρων PureTech με απόδοση 130 ίππων, που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τον 1.6-λίτρων THP απόδοσης 165 ίππων με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, στη βάση υπάρχει ο 1.6-λίτρων BlueHDi με 100 άλογα και 5-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ακολουθεί ο 1.6-λίτρων BlueHDi 120, που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο, είτε με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τέλος υπάρχει και ο 2-λιτρος BlueHDi, ο οποίος προσφέρεται σε δύο ιπποδυνάμεις, 150 και 180 ίππων, με τον πρώτο αποκλειστικά διαθέσιμο με 6-τάχυτο χειροκίνητο, και τον δεύτερο αποκλειστικά με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Αναλυτικά τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων βενζίνης μπορείς να δεις εδώ, των κινητήρων πετρελαίου εδώ, ενώ τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης εδώ.

  • george

    Το πιο όμορφο με διαφορα στην κατηγορία του!

    • και το πιο ποιοτικό θα έλεγα, που χωρίς υπερβολή ανήκει σε μεγαλύτερη κατηγορία…τύπου Q3, X1 και Evoque!!
      το ξέρω ακούγεται “κάπως”, αλλά οποιοσδήποτε το δει από κοντά είμαι σίγουρος ότι θα πιστεί!
      εξ ου και οι τσιμπημένες του τιμές!

    • george

      Ναι όντως και το πιο ποιοτικό (από ότι εχω ακούσει). Ηθελα να το γράψω και εγώ.. όπως επισης εχει και τη μεγαλύτερη απόσταση απο το εδαφος στην κατηγορία του

    • σωστά, η οποία φτάνει τα 220 χλστ.!
      όπως έγραψα και στο κείμενο, το αυτοκίνητο το έχουμε ήδη για δοκιμή και το test drive θα βγει την ερχόμενη εβδομάδα!

    • vaggscoobys

      Iδια απόσταση με το XV.Πανέμορφες φωτό,και Πήλιο και Τρίκαλα πήγατε??

    • όχι βρε…δε προλάβαμε, δεν το έχουμε καν 4 ώρες στα χέρια μας!
      είναι επίσημες ελληνικές press φωτογραφίες…

    • vaggscoobys

      ααα οκ! :) Καλή δοκιμή!

  • xtra

    ομορφύνε το ασχημοπαπο , αλλα και παλι η νεα εταιρικη ταυτοτητα της πεζω μου δειχνει συγκρατημενη .
    Τραγικες οι ζαντες , σαν φτηνες aftermarket

    • Mika

      Εχεις δικιο για τις ζαντες, το αδικουν παραφορα..

  • jonjon

    Ωραίο! Αλλά οι τιμές ξέφυγαν!

    • Edmond Dantes

      Ξέφυγαν και βάλε!

  • ducatos

    Ειδικά το εσωτερικό του μου αρέσει πολυ αν κ δεν το εχω δει απο κοντα αλλα φενεται σούπερ και πρωτοτυπο.

  • ντικ

    Σήμερα έτυχε να το δω, από κοντά…είναι πολύ όμορφο και με φουλ τεχνολογία, μπράβο στους Γάλλους

  • SAMURAI-66

    Ομορφοτατο με εσωτερικο πολλων αστερων και μοναδικο μονο που βρισκω γενικα τσιμπημενες της τιμες του….σε περιοδο κρισης χτυπανε ταβανι δυστυχως!

    • Edmond Dantes

      Το τσιμπημένες είναι ευφημισμός! Οι τιμές είναι αδιανόητες!

  • fanboy

    η τελευτιαια εκδοση αρκετα τσιμπημενη

  • Vwscirocco

    Αυτό το φτερό που χωρίζει τα φώτα δεν θα υπάρχει στην Ελληνική έκδοση?

    https://uploads.disquscdn.com/images/e8b88377d5d0c6bd16b08f3fb82c0de82b4ae50d33d58978479fb12b6c0c5a90.jpg

    • η διαφορά που βλέπεις στα φωτιστικά σώματα, και κατ’επέκταση στον προφυλακτήρα είναι τα συμβατικά φωτιστικά σώματα (αριστερά) και τα LED (δεξιά)…
      και φυσικά εισάγονται και οι δύο εκδόσεις…απλά τα αυτοκίνητα που επιλέχθηκαν για τις press φωτογραφίες δεν τα διέθεταν!

    • Geo

      Καπου διαβασα οτι τα φωτα led ειναι μοναχα για την εκδοση allure ( Το PEUGEOT 3008 διαθέτει κομψά φωτιστικά σώματα με μαύρα και χρωμιωμένα διακοσμητικά, που τονίζουν ακόμα περισσότερο την επιθετική και μοντέρνα εμφάνιση του νέου SUV. Τα συγκεκριμένα φωτιστικά σώματα διαθέτουν φώτα ημέρας με LEDi, καθώς και ειδικό κλείστρο στον ανακλαστήρα, για κορυφαία απόδοση των LED*.
      Η τρισδιάστατη εμφάνιση των πίσω LED δίνει μία ιδιαίτερη αισθητική στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Τα συγκεκριμένα φώτα γίνονται ορατά μέρα και νύχτα εξασφαλίζοντας στο νέο PEUGEOT 3008 μία άμεσα αναγνωρίσιμη και εντυπωσιακή φωτιστική ταυτότητα.) πηγη : http://www.peugeot.gr/range/car-selector/new-suv-peugeot-3008/technology.html

  • Vasilis

    Καλησπέρα το αυτοκίνητο το οδήγησα πρόσφατα και είναι εξαιρετικό σε οδηγική συμπεριφορά και drive pleasure. Απολαμβάνεις μια κύλιση και ένα εσωτερικό ανώτερης ποιότητας και θα τολμησω να πω πολλά χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμο ανεξαρτήτου κατηγορίας. Ασχολούμαι χρόνια με το αυτοκίνητο και πιστευω οτι αποτελεί το top για αυτά που θέλω από ένα car. Το προβλήματα είναι η τιμή του που δυστυχώς έχει ανέβει αρκετά. Εδω οφείλω να επισημάνω οτι η τιμή πχ του Diesel allure eat6 ειναί 34700 και με προώθητικη πάει -1000 όπως αναφέρετε στο άρθρο. Αυτό σημαίνει με 2,3 extra ξεφεύγει στα 40.000 λόγο και της αλλαγής στην φορολογική κλίμακα.

    Κλείνοντας σας προτείνω να το δείτε από κοντά καθώς εξωτερικά οι διαστάσεις του και το design ελκυει πολύ στο μάτι. Μπράβο στην peugeot για ένα τόσο καλό προϊόν από όλες τις απόψεις.

    • Edmond Dantes

      40.000 δεν τα δίνει κανένας! Τόσα είναι τα υπολογισα κι εγώ σε αντιπροσωπεία, αν βάλεις δύο τρία έξτρα άκρως απαραίτητα κατά τη γνώμη μου! Μπορεί και πάνω απο 40.000 αν βάλεις και καμμιά πανοραμική! Καμμιά εμπορική τύχη στην σημερινή Ελλάδα!

    • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

      Eξαιρετικό “drive pleasure” από ένα ντίζελ σούβ….??!?!?!??
      Εντάξει, υποκειμενικό θέμα τι αντιλαμβάνεται ο καθένας μας ως οδηγική απόλαυση, αλλά υπάρχει και η υπερβολή. Ιδίως μάλιστα ενόψει του ότι όπως γράφεις ασχολείσαι χρόνια με το αυτοκίνητο.

      Το σχόλιο σου δε ότι: ……”Απολαμβάνεις μια κύλιση και ένα εσωτερικό ανώτερης ποιότητας και θα τολμησω να πω πολλά χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμο ανεξαρτήτου κατηγορίας” …….είναι πράγματι πολύ μα πολύ τολμηρό.

      (Πάντως, σύμφωνα με τους αμερικάνους, τα σούβ δεν ανήκουν στην κατηγορία των cars αλλά αλλού, στην κατηγορία των suv/trucks).

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Πανέμορφο το 3008, και ειδικά στο εσωτερικό του, πήγα στην έκθεση της Peugeot στα Χανιά και μπήκα μέσα, είναι εντυπωσιακότατο και διαστημικό! Είναι όμως κάπως ακριβούτσικο, αλλά θα το αγόραζα… πολύ μου άρεσε από κοντά.

  • Mika

    Εσωτερικο Enterprise..O πινακας οργανων δειχνει καλυτερος απο τον αντιστοιχο σε 208, που δεν βλεπω τιποτα οταν κατσω στη θεση οδηγου.
    Εξωτερικα, δεν εχω καταληξει αν ειναι ομορφο,ειναι σιγουρα ιδιαιτερο..Η Peugeot ακομα δεν ξερω αν εχει καταληξει σε εταιρικη ταυτοτητα,μια και αρκετα συχνα αλλαζει θεμα…
    Τσιμπημενες τιμες, και να δουμε αν θα πεισει κοσμο να το αγορασει..

  • Edmond Dantes

    Πανάκριβο! ! ! Η έκδοση Blue Hdi 120 s&s eat 6 allure grip ξεκινάει με την προωθητική στα 33.700 αλλά αν προσέξετε δεν έχει ουσιαστικά κανένα από τα βασικά συστήματα ασφαλείας κι αν προσθέσεις δύο τρία άκρως απαραίτητα μαζί με την αλλαγή φορολογικής κλίμακας πας κοντά στα 40.000! Το gt line ακόμα δεν το έφεραν αλλά θα είναι σίγουρα κοντά στα 40.000 αρχική τιμή! Το δε gt ξεκινάει πάνω από τα 44.000! Τρομερό! Τι όνειρο είδαν στην Peugeot; Στην Ελλάδα προ κρίσης ζουν; Ποιος θα δώσει 40.000 για ένα SUV της Peugeot όσο όμορφο κι αν είναι που όντως είναι! Τα 33.700 αρχική της allure είναι κοροϊδία γιατί το αυτοκίνητο είναι στην πραγματικότητα γυμνό! Όπως έγραψε κι ένας κάπου αλλού το GT είναι πιο ακριβό κι από την Jaguar F Pace! Κι εγώ πλάκα πλάκα αν είναι να δώσω 42.000 προτιμώ την F Pace.Γυμνή κι αυτή αλλά Jaguar! Κρίμα ρε Peugeot ειλικρινά μου άρεσε το αυτοκίνητο αλλά όχι ρε σεις με τέτοιες τιμές! Όχι δα!

  • Ba’adur Subutai

    Πεζώ 1600 κυβικά, 120 άλογα, 32.000 ευρώ βασική; Τι πίνετε ρε παιδιά;

  • Αννίβας

    Είναι ακριβό αλλά προφανώς η Peugeot έχει τους λόγους της να πιστεύει πως μπορεί να το πουλήσει στην τιμή του Q3.
    Αν σκεφτούμε ότι αυτή ξόδεψε χρήματα για να σχεδιάσει ένα τόσο όμορφο ταμπλό και περίβλημα-προσωπική άποψη-και δεν πήρε έτοιμο από το 308 όπως η audi από το Α3 μάλλον δεν υποτιμά την μνημοσύνη μας και είναι ποιο φτηνό.

  • πανεμορφο .. πιστευω θα παει πολυ καλα .. φυσικα αν επερνα σαβ θα ηταν στις επιλογες μου .. και πολλες και πανεμορφες φωτογραφιες επισης … 1.2 με 130 αλογα ;;; σαν να εχουν ξεφιγει τα πραγματα

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Πσστ παιδί, πιάσε ένα κουτάκι τσίχλες.

    Ένα καλό έχει η ακριβή τιμή του: Δεν θα πλημμυρίσει ο τόπος με περισσότερα υπερυψωμένα περίπτερα.

  • ionized

    εντυπωσιακο μεσα εξω,αν και με αυτα τα χρηματα θα κοιτουσα αλλης κατηγοριας αμαξι.

  • Giannisk

    Πολύ όμορφο και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο. Δυστυχώς όμως οι τιμές είναι πολύ υψηλές αν συνυπολογίσουμε ότι αποτελεί τον ανταγωνιστή του qashqai που έχει αξιόλογες εκδόσεις στα 22-23000€. Η γνώμη μου είναι πως η top εκδοση εξοπλισμού στα 1,6 hdi θα πρέπει να έχει ταβάνι τα 28.000€ και με 22-23.000 να παίρνεις την active grip που είναι η μεσαία.

    • Troggs

      Συμφωνω και το ιδιο σχολιο εχω ανεβασει και στο autotriti ημουν υποψηφιος αγοραστης και πιστευα οτι οι τιμες θα κυμαινονταν σε λογικα πλαισια οπως του ανταγωνισμου πηγαν να παρω μια προσφορα και ρωτησα για την εκδοση 1.2 βενζινης γιατι εξ αρχης το 1.6 ειναι απλησιαστο. Ο εξοπλισμος που δινουν για την εκδοση που ρωτησα active grip μονο, δεν ειναι και πολυ πλουσιος του λειπουν αρκετα και βαζοντας καποια extras που για μενα τα θεωρω βασικα που και παλι υπαρχει περιορισμος στο τι extra μπορεις να βαλεις αναλογα με την εκδοση και μονο στις εκδοση allure εχεις την δυνατοτητα να βαλεις ολη την γκαμα των extra που προσφερονται απο την εταιρεια το αυτοκινητο λοιπον εφτασε στα 32.500 το δε αντιστοιχο πετρελαιου με τα ιδια extras εφτασε στα 36.000 . Την ιδια μερα πηγα διπλα που ηταν η Nissan ετσι να ρωτησω για το Qashqai να δω την διαφορα το μοντελο 1.6 ΒενζινηςTechna που πραγματικα τα εχει ολα μα ολα απο θεμα ασφαλειας ανεσης περιμετρικη καμερα 360 δερματινο σαλονι και γυαλινη οροφη μιλαμε για την πλουσια εκδοση αν εχει διαβασει καποιος τι περιλαμβανει εφτανε τα 34.000 οταν το αντιστοιχο Peugeot φτανει τα 36.700 και που παλι δεν τα εχει ολα ή οσα εχει το Qashqai αντιστοιχα και σε μια τετοια περιπτωση θα εφτανε τα 40.000, το δε πετρελαιο 1.6 σε Techna παλι εφτανε τα 32.000 περιπου και το Black Edition τα 33.500. ενταξει το ταμπλο του 3008 ειναι οτι πιο καινουργιο και φουτουριστικο υπαρχει και σε μαγευει και οι χωροι πισω και πορτ παγκαζ ειναι καλυτεροι απο του Nissan ελαφρα αλλα οχι οτι ειναι η ποιοτητα υλικων και πλαστικων που λενε τοσο τρομερη που την συγκρινουν με Q3, X1 κλπ εγω δεν προσεξα τοσο πολυ μεγαλη διαφορα απο το Qashqai. Το συμπερασμα ειναι οτι ναι ειναι ομορφο αυτοκινητο με πρωτοτυπο εσωτερικο αλλα πολυ ακριβο που αν θελεις να εχεις μια πληρη πλουσια εκδοση με ολα τα extras φτανεις τα 40.000 και, ελεος δλδ.

    • Giannisk

      Δεν θα εδινα με τίποτα, για κανενα από τα δύο αυτοκίνητα πάνω από 28k ευρώ. Στην τελική πρόκειται για μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα.

  • ΝΙΚ

    παρα πολυ ομορφο τοσο εξωτερικα οσο και εσωτερικα(θυμιζει κατα πολυ bmw) μονο αγκαθι τα 34χιλ του 1,6cc 165 hp

  • mike

    όντως το πιο όμορφο. Η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη αλλά νομίζω ότι αξίζει για τόση τελειότητα και φινέτσα . Σκοπεύω να το αγοράσω….. Ξέρει κανένας αν παρκάρει μόνο του?