ABU DHABI 2017 TYRE TEST

Τα τελευταία τους χιλιόμετρα έκαναν οι Mercedes, Red Bull και Ferrari για το 2017. Μπορεί η φετινή σεζόν να ολοκληρώθηκε την Κυριακή, ωστόσο οι τρεις αυτές ομάδες έπρεπε να κάνουν τις τελευταίες δοκιμές, για λογαριασμό της Pirelli, ολοκληρώνοντας συνολικά 331 γύρους ή περίπου 1.840 χιλιόμετρα.

Πλέον, η ιταλική εταιρεία έχει πολλή δουλειά μπροστά της, καθώς θα πρέπει να κατασκευάσει τα ελαστικά για τη νέα σεζόν, τα οποία θα είναι κατά περίπου 25% πιο φαρδιά σε σχέση με φέτος. Με τις απαιτήσεις να είναι υψηλές από ομάδες και οδηγούς, οι μηχανικοί της Pirelli έχουν πολλή δουλειά στην ανάλυση των δεδομένων, έχοντας δοκιμάσει 96 διαφορετικές γόμες.

Ο Αγωνιστικός Διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, είναι ικανοποιημένος από τις φετινές δοκιμές, επισημαίνοντας τη σημαντική συμβολή των Mercedes, Red Bull και Ferrari.

Για το τελευταίο φετινό τεστ, είχαμε πέντε οδηγούς για τα ελαστικά του 2017, καθώς ολοκληρώσαμε την ανάπτυξη του προγράμματος με τρία μονοθέσια. Τώρα, ξεκινά η σκληρή δουλειά, έχοντας συγκεντρώσει και αναλύσει τα αποτελέσματα από τις 24 ημέρες των δοκιμών ή περίπου 12.000 χιλιόμετρα δοκιμών, προκειμένου να κατασκευάσουμε τα ελαστικά με τα οποία θα τρέξουμε την επόμενη σεζόν.

Στη συνέχεια, θα τα τρέξουμε στα μονοθέσια του 2017 για πρώτη φορά στις δοκιμές, τον επόμενο Φεβρουάριο. Το τελευταίο τεστ στο Abu Dhabi πήγε σύμφωνα με το σχέδιο και μπορέσαμε να πάρουμε δεδομένα από τις Mercedes, Red Bull και Ferrari. Χωρίς αυτές τις ομάδες, θα ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί αυτό το αναπτυξιακό πρόγραμμα.

  • Mika

    Να υποθεσουμε πως αυτες οι 3 ομαδες θα εχουν ενα πλεονεκτημα στη διαχειρηση/κατανοηση των νεων ελαστικων του χρονου, η ηταν απλα για να παρει δεδομενα η Pirelli και να καταληξει σε γομες, οποτε μικρο το οποιο οφελος?

    • Nerazzuro21

      Αν και ξέρω ότι η ερώτησή σου είναι ρητορική θα σου απαντήσω. Εννοείται ότι ισχύει το πρώτο. Το είχαν τονίσει οι Alonso και Symonds κατά τη διάρκεια της σεζόν. Μόνο ένας αφελής θα μπορούσε να πιστέψει ότι αυτές οι τρεις ομάδες δεν θα αποκτήσουν πλεονέκτημα από αυτές τις δοκιμές.

    • Mika

      Aυτο πιστευω κι εγω,αλλα λεω μπας και δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα!!!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Αν οντως χρησιμοποιησαν 96 γομες……το ερωτημα είναι σε ποια μονοθεσια φορεθηκε η γομα που θα επικρατησει.

  • Antonis

    Ή να υποθέσουμε πως τα χαρακτηριστικά των νέων μονοθεσίων του 2017 θα είναι τόσο πολύ διαφορετικά (πρέπει;) που δεν έχει και τόσο νόημα η δουλειά της Pirelli μέχρι το Φλεβάρη του 2017;

    • λεωνιδας34

      Aκριβως. Η συμβολη των ελαστικων στα νεα μονοθεσια θα ειναι η ελαχιστη, καθως αυτα θα φθειρονται πολυ λιγοτερο τη νεα χρονια, οποτε οι οδηγοι θα εχουν την ευκαιρια να πηγαινουν φλατ-κατι που δεν ισχυει τα τελευαταια 3χρονια-οποτε θα τονιζονται αλλα χαρακτηριστικα των μονοθεσιων.

  • Nerazzuro21

    Αγαπητό autoblog, άλλη ήταν η είδηση της ημέρας. O 44 άντεξε μόλις 45 λεπτά στις τελευταίες δοκιμές της Pirelli καθώς ένιωσε αδιαθεσία και αποσύρθηκε. Μάλλον κάποιος την προηγούμενη μέρα έπινε για να ξεχάσει τον πόνο του. :P

    • Mika

      Eπινε η ξεφαντωνε αλλιως, με κοριτσακια στο prive δωματιο του???
      :p

  • gronholm89

    Οι υπόλοιπες ομάδες στο πηγάδι κατουρησαν;

  • Akis-F1 FAN

    Πάντως εγώ μόνο στη Ferrari είδα τροποποιήσεις στο μονοθέσιο για να προσομοιώσουν τα επίπεδα κάθετης δύναμης του 2017…..οι άλλοι 2 που τρέχαν με τα κανονικά μονοθέσια τι σκ@τα δεδομένα θα πάρουν ??

  • Antonis

    Να υποθέσουμε επίσης πως οι καλύτερες νέες γόμες από τις δοκιμές προέκυψαν η ενδιάμεση και η βρόχινη;;;;;;; (χαχαχαχαχαχαχχαα!)
    Πάλι θα κολυμπάνε του χρόνου τα μονοθέσια!