Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν σε μοντέλα τους περισσότερα άλογα από αυτά που ανακοινώνουν επισήμως. Στο ακόλουθο video θα δεις 6 τέτοια παραδείγματα. Πρόκειται για τα Nissan GT-R R34, BMW M5 F10, Ford Mustang Cobra Jet, Chevrolet Camaro, Toyota Century και Porsche 959.

  • mixalhs7

    Ξέχασε να βάλει την F40.

  • manowar

    Ντεσπεραντοοοοο να ψι ψι ψι ψι ψι να ψι ψι ψι ψι που σε βρεεε;;τι ελεγες οτι δηλωνουν οι γερμανοι λιγοτερα απο οτι λενε σε κατι κοντρες με gti golf και bmw m5 που τρωγατε το……..καλα η νισσαν λαι η τουοτα τις πτανιες αυτες απο που τις πηρανε;;ατσα το century τσαλιμακια..ατσα πτανιες…χε χε χε χε χε χε μπορει να εχω περασει τα (αντα)εδω και καιρο αλλα εχω μνημη ακομα χε χε χε..δεν ειναι κακο φυσικα να δηλωνεις λιγοτερα αλλα επιδη το ειχατε θεσει σαν θεμα απο το τιποτα ετσι μονο για κουραση

    • Mrdesperado32

      οι ιαπωνες ειναι γνωτο γτ το κανανε το 90.γτ η νομοθεσια ηταν απαγοερευτικη για τετοια αμαξια στην ιαπωνια.οι γερμανοι δεν εχουν τετοιες δεσμεσεις και το κανουνε απο κομπεξιλικα συνδρομα που παντα εχουν και ειχαν σε ολους τους τομεις.

    • mixalhs7

      Πληροφοριακά και χωρίς να θέλω να εμπλακώ στον γερμανο-ιαπωνικο σας πόλεμο, κάτι αντίστοιχο υπαρχει ανάμεσα στους Γερμανους κατασκευαστες στον τομέα της τελικής ταχύτητας.
      Η άτυπη συμφωνία κυρίων, αφορά τον περιορισμό των δυνατών σεντάν στα 250 χλμ ανα ώρα για να μπορούν να ξεχωρίζουν τα σπορ μοντελα τους.

    • Mrdesperado32

      αν δεν κανω λαθος τωρα σου προσφερουν και εκδοσεις χωρις κοφτη competition packages κλπ

    • mixalhs7

      Δεν ξερω τι παιζει σημερα, αλλα θυμαμαι πως για πολλα χρονια ίσχυε ο περιορισμός αυτος μέχρι που τον εσπασε η πορσε με τα καγιεν/παναμερα λέγοντας πως είναι σπορτσκαρ κατασκευαστης και δεν μπορεί να τηρήσει την συμφωνια.

    • Renesis1

      Και φυσικά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό ιδιοκτητών πήγαιναν καπάκι μετά την αγορά στις επίσημες αντιπροσωπείες, που με μια άλφα χρέωση αφαιρούσαν τον εν λόγω περιοριστή.. ;)

    • manowar

      Πολλα χρονια τωρα..απο την e60 v10 του 2005 που χτυπαγε 340 χιλιομετρα τελικη εξωγήινη τελικη για τετοιο αυτοκινητο προν 12 χρονια

    • manowar

      Πιστευεις οτι δεν το κανω για χαβαλε απο την στιγμη που ξερω την απάντηση του;;σιγα τον πολεμο δεν πιτσιλιστηκαμε και με αιματα

    • Mrdesperado32

      αυτο υπαρχει και ιαπωνια.πχ το σε δοκιμη gtr ειδα οτι εχει κοφτη στα 180 γτ υπαρχει νομος που απαγορευει τελικη πανω απο τα 180 και ο κοφτης εβγαινε μολις το gps αναγνωριζε οτι ηταν σε πιστα.η διαφορα ειναι οτι ειναι νομοι του κρατους στην ιαπωνια.

    • mixalhs7
    • manowar

      Χαχαχαχαχα all time classic ναι ρε το century εκλεψε μια 10αρια ιππους επιδη το οριο που ηταν τοτε 290 αλογα θα τα εφτανε…μλκιες…υπαρχουν αυτοκινητα ανεξαρτήτως χωρας που απλα ειναι παραπανω απο αυτα που λενε οι κατασκευαστές.

    • thodoris91

      Στη Γερμανία η φορολογία γίνεται με βάση την ιπποδύναμη

  • Anestis Genk

    Τι ωραία τα Datsun των 90s!

  • ενα συννεφο να πεσω !!!!!