Το 2016 η Κίνα έχει πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα από όσα πουλήθηκαν σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Η κινεζική κυβέρνηση στηρίζει την αγορά των συγκεκριμένων μοντέλων και από το 2010 μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περισσότερα από 645.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στην Κίνα. Το νούμερο αυτό είναι κατά 30.000 μεγαλύτερο από το αντίστοιχο νούμερο στην Ευρώπη και κατά 70.000 μεγαλύτερο από τις πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων στις ΗΠΑ. Επίσης, η Κίνα έχει πουλήσει επιπλέον 200.000 επαγγελματικά plug-in υβριδικά οχήματα, όπως φορτηγά και λεωφορεία. Από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Νοέμβριο οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών έχουν αυξηθεί κατά 60% (402.000).

Οι αρχές της Κίνας θέλουν έως το 2020 να κυκλοφορούν 5 εκατ. plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ έχουν θέσει ως στόχο έως το 2030, το 40% των ετήσιων πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, ποσοστό που θα αντιστοιχεί σε 15 εκατ. αυτοκίνητα. Η Κίνα έχει δαπανήσει δισεκατομμύρια δολάρια σε επιδοτήσεις προκειμένου εταιρίες όπως η BYD και η BAIC Motor να βγάλουν την αγορά plug-in φθηνά οχήματα μαζικής παραγωγής.