Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από την ημέρα που η Lamborghini παρουσίασε την Huracan GT3, την αγωνιστική έκδοση της Huracan, και ο Steve Sutcliffe είχε την ευκαιρία να την οδηγήσει στην βρεγμένη πίστα της Βαλένθια.

Να θυμίσω ότι το ιταλικό αγωνιστικό φορά αεροδυναμικό bodykit με ρυθμιζόμενο μπροστά spoiler, carbon πτερύγια, αεριζόμενο καπό, αεριζόμενα φτερά, τεράστια πλαϊνά skirts, διαχύτη και φυσικά μεγάλη ρυθμιζόμενη αεροτομή. Το σασί είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon με τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια να έχουν τροποποιηθεί. Το roll cage καλύπτει τις προδιαγραφές της FIA, με την οροφή να ανοίγει ώστε ο οδηγός να μπορεί να βγει μέσα από το αγωνιστικό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Στο εσωτερικό η Lamborghini τοποθέτησε αγωνιστικό κάθισμα, σύστημα κατάσβεσης πυρκαγιάς και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Κίνηση παίρνει από τον V10 5,2-λίτρων κινητήρα που αναβαθμίστηκε, με το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με αγωνιστικό συμπλέκτη, να στέλνει την κίνηση μόνο στον πίσω άξονα.

  • ρε τι θα γινει πλεον με αυτες τις λαχανι LAMBORGHINI ρε ?????
    θελουν να με τρελανουν ????
    στο ψυχιατρειο θα με στειλουν !!!!!!!!!!

    υ.γ κριμα που ειχε στο test drive που ο χοντρος επεσε σε βροχη……

    • Mika

      Γκαντεμης..
      :p :p
      Μια αλλη φορα, δεν χανεται αυτος μωρε!!!!