Η BMW στην CES παρουσιάζει το i Inside Future sculpture, ένα πρωτότυπο που μας δείχνει το μέλλον των εσωτερικών των αυτόνομων αυτοκινήτων.

Το BMW i Inside Future sculpture concept διαθέτει το HoloActive Touch, το σύστημα με το οποίο μας δείχνει πως τα ολογράμματα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων δεν είναι πλέον μόνο προϊόν του Hollywood, όπως στη ταινία Minority Report.

Η BMW πριν από 15 χρόνια παρουσίασε το καινοτόμο τότε σύστημα iDrive στην Σειρά 7 (E65) και με την τεχνολογία να κάνει άλματα, η γερμανική εταιρία έχει ετοιμάσει μια εικονική οθόνη αφής που λειτουργεί με το “εικονικό” πάτημα των δακτύλων στον αέρα, ενώ υποστηρίζει και gestures (χειρονομίες).

Η τεχνολογία ονομάζεται HoloActive Touch και όπως αναφέρει η BMW, με την βοήθεια των αντανακλάσεων, δημιουργούνται ολογραφικές οθόνες, όπως συμβαίνει στο σύστημα Head-Up Dispay, με τον χρήση να μπορεί να πατήσει τα εικονικά πλήκτρα, με μια κάμερα να καταγράφει την θέση των δακτύλων του οδηγού. Ο οδηγός ελέγχει διάφορες λειτουργίες από μια ολογραφική οθόνη που εμφανίζεται δίπλα από το τιμόνι στην κεντρική κονσόλα, υπάρχει απτική ανάδραση, με την οθόνη να μπορεί να σβήσει, όταν δεν είναι σε χρήση.

Ως ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, οι σχεδιαστές έδωσαν έμφαση στη συνδεσιμότητα και την άνεση. Η οθόνη του ταμπλό εκτείνεται σε όλη τη καμπίνα και δείχνει διάφορες πληροφορίες, με τους επιβάτες να ακούν την αγαπημένη τους μουσική μέσω του BMW Sound Curtain, ενός συστήματος που ενσωματώνει ηχεία σε κάθε προσκέφαλο και επιτρέπει σε κάθε επιβάτη να ακούσει αυτό που επιθυμεί. Δεν υπάρχει κανένα φυσικό κουμπί και στο πίσω μέρος συναντάμε μια μεγάλη αναδιπλούμενη οθόνη, που όταν δεν χρησιμοποιείται, λειτουργεί ως μια ατμοσφαιρική πηγή φωτισμού.

Παράλληλα η BMW στην CES παρουσίασε το Connected Window, μια μεγάλη οθόνη που προβάλει το καθημερινό πρόγραμμα του ανθρώπου, συμπεριλαμβανομένων των ραντεβού, των καιρικών συνθηκών, ακόμα και τα ψώνια που πρέπει να κάνουν. Υποστηρίζει gestures, προβάλλει δεδομένα της κίνησης σε πραγματικό χρόνο και ενσωματώνει πληροφορίες από το smartphone, τα wearables και τις άλλες έξυπνες συσκευές. Επίσης μπορεί να μεταφέρει τις οδηγίες πλοήγησης από μια συνάντηση στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου.

  • Satsok

    Θέλω να πάω πίσω στο 1989 και να δω τα όνειρα μου όταν ήταν νέα. Γιατί αυτοί εδώ σκοτώνουν το αυτοκίνητο και το έγκλημα το ονομάζουν εξέλιξη και μέλλον. Ζήτω το παρελθόν.

    • Anestis Genk

      Έτσι είναι η θρησκεία της “προόδου”

    • manowar

      Τα πραγματα ειναι καταδικασμενα να πανε εκει περα..μονο στα αυτοκίνητα βλεπεις αυτο το φαινομενο??? εγω θελω να παω 90ς γιατι ολα μου αρεσαν καλυτερα απο τωρα οχι μονο τα αυτοκίνητα και το ποδοσφαιρο και οι γκομενες και η φορμουλα 1 και η μουσικη και αλλα πολλα…

  • τα θεωρω ολα αυτα υπερβολες……..αλλα δεν με τρομαζουν……με τρομαζει μονο το κοστος που θα εχουν οταν θα χαλασουν !!!! :-P

    • Anestis Genk

      Η τιμολόγηση για την ακρίβεια, γιατί το κόστος είναι αδιάφορο πλέον. Τι εννοώ, αν η BMW τρελαθεί και βγει και πει βρήκα μια νέα τεχνολογία που όλα τα αμάξια θα τα πουλάω στο 1/10 της τιμής, τότε πολύ πιθανόν να χάσει το status που έχει τώρα και να μην είναι τόσο ποθητά αφού θα τα έχει ο κάθε ρομά :P

      Έτσι κι αυτά τα συστέμια, σου λέει είναι υπερτεχνολογία γι’αυτό αναγκάζομαι η καημένη να τα χρεώνω χρυσάφι.

      Αυτό που σου λέω συμβαίνει ήδη με τα ηλεκτρονικά, τα παπούτσια και ποιος ξέρει τι άλλο…ο καταναλωτής έχει συνηθίσει τα Nike να τα αγοράζει ~50-150 ευρώ άσχετα με το κόστος τους, που δεν κάθεται να σκεφτεί καν πόσο είναι άραγε.

    • σε γενικες γραμμες συμφωνω !!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Διαστημόπλοιο του μέλλοντος!

  • Soko

    απλα δεν με ενδιαφέρει ας κάνουν οτι θελουν με το μελλον εγω θα επιλέγω παντα old school γιατι πολυ άπλα βλεπω κατι τετοια concept και αηδιάζω … ασε που θα ειναι και πανάκριβα ..

  • manowar

    Οπως παντα πολυ πιο μπροστα απο το οτι δηποτε ακομα και ο τροπος σχεδιασμου των αυτοκινητων της με τα ολογραμματα που κανουν πρωτα πριν καν αρχισουν να το σχεδιαζουν..πολλα χρονια μπροστα σε ολα το δειχνουν απο το καθετι

  • Mrdesperado32

    καλα αυτοι απο προτοτυπα να φανε και οι κοτες.στην πραξη ομως πολυ ποσω σε ολα.

    • to i8 το λες και πρωτοπορο παντως……

    • Mrdesperado32

      τι το πρωτοπορο εχει?

    • to πρωτο υβριδικο σπορτ καρ !

    • Mrdesperado32

      καινουργια κατηγορια ειναι αυτη?δεν ειναι υβριδικα και μη?ετσι τα ξερω εγω

    • δεν σε καταλαβα..

    • Mrdesperado32

      λεω οτι εγω τα ξεχωριζω ολα τα αυτοκινητα σε υβριδικα και μη υβριδικα.οποτε δεν ειναι πρωτοπορο καθολου.σα τεχνολογια ειναι ιδια με ενα πριους η με ενα crz.οι επιδοσεις ειναι αλλο θεμα.τεχνολογικα δεν πρωτοπορει πουθενα

    • Mrdesperado32

      λεω οτι εγω τα ξεχωριζω ολα τα αυτοκινητα σε υβριδικα και μη υβριδικα.οποτε δεν ειναι πρωτοπορο καθολου.σα τεχνολογια ειναι ιδια με ενα πριους η με ενα crz.οι επιδοσεις ειναι αλλο θεμα.τεχνολογικα δεν πρωτοπορει πουθενα

    • αναλογα πως το βλεπεις….συμφωνεις η οχι….
      για παραδειγμα αν βγαλει καποιος ενα ηλεκτρικο SUV ενω δεν υπαρχει μεχρι στιγμης…δεν θα ειναι πρωτοπορος για την κατηγορια ??

    • Mika

      Θα ειναι..Αν δεν ειναι Γερμανος!

    • manowar

      Παλι καλα που ασχολεισαι για να μην περναει ο παραλογισμος στου στο ντουκου..πλεον σχολιαζει και το μονο που περιμένει ειναι καμια θετικη απο την κλικα του πολυπροφιλου και του αλλου με τις θεοτητες..εγραψε και για μ3 δεν πας πουθενα λεει χαχαχαχα μονο η αλφα με 80 ιππους πανω της εριξε στο χρονομετρο..για το μεσαιο λεξους επιδοσεων που δεν μπορεί να παρει τα μπουτια του και ντρεπεται σε καθε τεστ με την f80 δεν το εγραψε..πφφφ γλυκια επαναληψη απο το 2016 οι πρωτες επαναληψεις για φετος εγιναν σημερα..

    • κουβεντα να γινετε να περναει η ωρα……ειναι ωραιο να υπαρχει και η αλλη αποψη !!! :-D

    • manowar

      Φιλε αλλη αποψη να υπαρχει αλλα ο μηδενισμος και οι ψευτιες δεν ειναι καλο να υπαρχουν. Οπως ειναι οι μηδενιστες του Περισσου..

    • kai αυτες μεσα στο παιχνιδι ειναι!!! εγω τις απολαμβανω !!!! :-D

    • manowar

      Πολυ πισω σε ολα η bmw ?σε πιιον τομεα ακριβώς?γιαυτο η πολυ πιο μπροστα τουοτα εκτος οτι κοπιαρει τα concept της bmw ντυνεται μηχανικα απο την ιδια φιρμα? https://youtu.be/GUf2LHZraNQ ειναι πολυ πισω ρε απλα σε γκατζετιες και δυνατοτητες μεσα την ακολουθουν ολοι..εισαι ασχετος με το θεμα ντεσπε μη γραφεις πραγματα που δεν γνωριζεις.

    • Mrdesperado32

      ειναι πολυ πισω…ο καθενας εχει και ενα σουπερκαρ πλεον.ξεκινησε τα υδρογονα τα παρατησε..και απο σχεδιο τα ιδια και τα ιδια.ειδικα μεσα.το να βαζει την magnetti marelli να της φτιαχνει παπατζες δεν την κανει πρωτοπορα πουθενα.το καλυτερο που εχει να επιδειξει ειναι ενα i8 που σε σχεση με τον ανταγωνισμο ειναι πολυ πισω και πολυ ακριβο.με μ3 δε πας πουθενα πλεον.ασε που ναι και δευτερη και σ αυτη την κατηγορια πλεον

    • manowar

      Πλεον επιδη δεν μπορεις να απαντησεις σε τιποτα το γυρνας αλλου..αυτα που ειπες τα υδρογονα και τα σουπερκαρς δεν ενδιαφερουν τα στελεχη της φιρμας το εχουν δηλωσει Δυστυχώς το ξερουμε απο πρωτο χερι και εδω ειχαμε αναλογο αρθρο.. δεν τα θεωρουν κερδοφορα.βγαζει αυτοκινητα πριμιουμ αποκλειστικα πλεον και σπορ..πονταρει πλεον σε θεματα φουτουριστικα ,,,,θεματα δυνατοτητων γκατζετς πληροφορικη εκει δηλαδή που ολες οι αλλες ακολουθουν μερσεντες αουντι και παει λεγοντας..ειναι η πιο hiteck πριμιουμ φιρμα εκει στοχευει πλεον και φυσικα το πετυχαινει..γιαυτο η τουοτα την εχει παρει καταποδας την εμπιστευεται και αγοραζει μηχανικη τεχνολογια απο κει μεσα..μην ριχνεις το ενα τουβλο μετα το αλλο το μ3 παει για αλαγη ειναι πανω απο 5νταετια στην αγορα το σενταν πλεον εκτος αυτου τα περναει στην πιστα ολα της κατηγοριας του εκτος την αλφα ρομεο..να σκεφτεσαι τι γραφεις για μ3 γραφεις..για τον οδηγο μιας ολακαιρης κατηγοριας..

  • Mika

    Τα παιδια μας και τα εγγονια μας οταν θα ειναι σε θεση να οδηγουν, θα βλεπουν στο youtube τι οδηγουσαμε εμεις και θα εχουν πελαγωσει με τις γκουμουτσες και το βαθμο δυσκολιας τους…Ενω εκεινοι θα πατανε ενα κουμπι προορισμου και το μονο που θα κανουν θα ειναι να σερφαρουν..

  • ελεος ρε bmw σχεδιαζεις το αυτοκινητο του μελλοντος και βαζεις μεσα στιβα τα βιβλια ;;; και σιγα μην κατσει ο αλλος να διαβαζει και σιγα μην υπαρχουν βιβλια ;;; θα φοραει τα εικονικα του γυαλια και θα κανει εικονικο σεξ αυτο μονο θα κανει …. μα βιβλια ελεος ;;;

  • ελεος ρε bmw σχεδιαζεις το αυτοκινητο του μελλοντος και βαζεις μεσα στιβα τα βιβλια ;;; και σιγα μην κατσει ο αλλος να διαβαζει και σιγα μην υπαρχουν βιβλια ;;; θα φοραει τα εικονικα του γυαλια και θα κανει εικονικο σεξ αυτο μονο θα κανει …. μα βιβλια ελεος ;;;

  • SAMURAI-66

    Και ελεγα κατι μου θυμιζει…κατι μου θυμιζει εξωτερικα.
    Ειχαν λοιπον το toyota fcv plus του 2015 που παρουσιασε η γιαπωνεζικη εταιρεια σαν βαση αλλαξαν την μασκα μαζι με τους εμπρος τροχους και οριστε το εργο τους!!
    Ωραια δουλεια η κλοπη ιδεων!! https://uploads.disquscdn.com/images/2af05047e15e92c9b8620f8c1f019bdd93c04d5531a500c061fc0a57d66ecd8e.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/1b98fc6c6e378f76e6e78aea0d50a97488e050d60914768a542b40f4f869086c.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/32a45c5238d15b29c75df7e864f998cda10228160720dfb75e5824d0f10a26a2.jpg

    • manowar

      αυτο που ποσταρες ειναι σαν φτηνη γυαλα για ψαρια..δεν εχει καμια επαφη στο σχεδιο με το παραπανω αυτοκινητο η τουοτα αντιγραφει για πολοστη φορα την bmw στα concept μελλοντικα αυτοκινητα αυτο ειναι γνωστο εδω και μια 5ετια.