Η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και οι BMW M με τις Mercedes-AMG δεν μπορούν να το παραβλέψουν. Από το περιθώριο της έκθεσης του Detroit, o Ola Kallenius, ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της AMG, δήλωσε πως ετοιμάζουν υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία θα πωλούνται με το σήμα του υπο-brand EQ.

Από την άλλη, o Frank van Meel, το αφεντικό του τμήματος Μ της BMW σε δηλώσεις του χαρακτήρισε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως κάτι το “αναπόφευκτο”. Συμπλήρωσε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σήμερα, είναι το βάρος τους, με το τμήμα M να προσπαθεί να βρει λύση, έτσι ώστε μέσα στα επόμενα χρόνια, να βγάλει στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

  • αντε να βγουν με το καλο…..οχι γιατι μας εχουν ”λειψει”…
    αλλα γιατι τα M/AMG ειναι οχηματα καθαρα για petrolhead…οποτε θα δειξει ποσο θα τα εκτιμησει το αγοραστικο κοινο τους !!!
    γιατι καλο να τα κραζει ο Βαλαντης απο το Μενιδι που οδηγα το πρωι το VW taro….και το βραδυ το 1400ri civic si…..αλλα δεν κινει αυτος την αγορα…….και η αγορα τον εχει χεσμενο!!!!

    • manowar

      Φαντασου τωρα τι θα γινει ε;;φαντασου τι θα γραψουν τα χρονομετρα ηδη τριζουν….το βαρος ελπιζω να εχουν δουλεψει για να το μειωσουν..για να μας λεει ετοιμαζει το division ηλεκτρικο και η 3αρα παει ηια αλαγη,, σαν να την βλεπω 3λιτρη υροψυκτη plug in με καμια συνδιασμενη δυναμη 550 αλογα…αντιο ζωηηη

    • Mika

      Φαντασου Μ power η ακομα καλυτερα ΑΜG μοντελο, που αντι να μουγκριζει και να βρυχαται, να πηγαινει μεν ταπα αλλα να ακους ενα φσσσσσσσσσσσσσσστ ηλεκτρικης σκουπας να σε περναει…Ανεκτιμητο!!!

  • Φωτόνιον

    Η BMW φέρθηκε έξυπνα και έβγαλε ηλεκτρικό με το όνομά της (i3, i8) ωστόσο φαίνεται ότι και η Merc ‘έβαλε μυαλό’ και δεν θα δούμε EQ ηλεκτρικό, αλλά AMG ηλεκτρικό. Σε μια αγορά όπου το brand name είναι το παν και για να φτιάξεις δικό σου πρέπει να κάνεις ένα μεγάλο μπουμ όπως η Tesla, δεν υπάρχουν περιθώρια για πειραματισμούς (εκτός αν η Merc έχει στα σκαριά και κινητήρα πυρηνικής σύντηξης).
    Περιμένω με αγωνία τις προτάσεις κι απ τους δύο, αν και πιστεύω ότι το παιχνίδι θα παιχτεί (όπως σωστά λέει ο manowar πιο πάνω) στις μπαταρίες. Σε μια ‘κόντρα’ M – AMG πιστεύω νικητής θα είναι αυτός με την μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα στις μπαταρίες (και συνεπώς χαμηλότερο βάρος). Να δούμε…