Γερμανική ηχητική “κόντρα” μεταξύ δύο εκπληκτικών coupe, όπου στην κόκκινη “γωνία” βρίσκεται η νέα Porsche 718 Cayman S και στην μπλε το νέο Audi TT RS. H πρώτη φορά έναν turbo επίπεδο 4-κύλινδρο κινητήρα, 2,5-λίτρων, που αποδίδει 350 άλογα και 420 Nm ροπής, ενώ το μοντέλο από το Ιngolstadt έχει κάτω από το καπό έναν 5-κύλινδρο turbo κινητήρα, 2,5-λίτρων, που αποδίδει 400 άλογα, στις 5.850-7.000 σ.α.λ., και 480 Nm ροπής, στις 1.700-5.850 σ.α.λ.. Πιστεύεις ότι ένας κύλινδρος παραπάνω κάνει την διαφορά;

  • DimitrisBXL

    Νομιζω πως η πιο σημαντικη ερωτηση ειναι πιο απο τα δυο οδηγειται καλυτερα.

  • DimitrisBXL

    Νομιζω πως η πιο σημαντικη ερωτηση ειναι πιο απο τα δυο οδηγειται καλυτερα.

  • DimitrisBXL

    Νομιζω πως η πιο σημαντικη ερωτηση ειναι πιο απο τα δυο οδηγειται καλυτερα.

  • εξαιρετικα και τα 2…..αλλα αλλο πραμα να λες εχω porsche !!!!! :-D

  • εξαιρετικα και τα 2…..αλλα αλλο πραμα να λες εχω porsche !!!!! :-D

  • εξαιρετικα και τα 2…..αλλα αλλο πραμα να λες εχω porsche !!!!! :-D

  • Bad Belmondo

    Μεταμόσχευση τον 5κύλινδρο στην Cayman δεν παίζει??? :-P

  • Mika

    Ναι, ο κυλινδρος τη κανει τη διαφορα, ηχητικα!!!

  • Αλεξικέραυνος Αλεξικέραυνος

    Απογοήτευση το 4κύλινδρο, καλό το 5κύλινδρο, φέρτε πίσω το 6κύλινδρο.