Πριν δύο εβδομάδες η Toyota παρουσίασε την γρήγορη έκδοση του Yaris, η οποία βασίζεται στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, και σήμερα παρουσίασε τον ολοκαίνουριο 1.500αρη κινητήρα βενζίνης, που αντικαθιστά τον 1,33-λίτρων στο Yaris.

Η ιαπωνική εταιρία δεν έχει δώσει ακόμα φωτογραφίες και πληροφορίες της ευρωπαϊκής έκδοσης του δεύτερου facelift της τρίτης γενιάς του μοντέλου, αλλά στην Ιαπωνία (όπου πωλείται με το όνομα Vitz) πλησιάζει το λανσάρισμα του, και μετά το live video, παρακάτω θα δεις και τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου ιαπωνικού supermini.

Το μήκος του νέου μοντέλου φτάνει τα 3.945 χλστ., το πλάτος τα 1.695 χλστ. και το ύψος τα 1.500 χλστ., καθιστώντας το 20 χλστ. πιο μακρύ και 10 χλστ πιο χαμηλό σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το μεταξόνιο παραμένει απαράλλαχτο στα 2.510 χλστ., με το νέο Yaris να λέγεται ότι ζυγίζει 1.010 κιλά με τον βασικό βενζινοκινητήρα και 1.110 κιλά στην υβριδική έκδοση, κάτι που σημαίνει ότι είναι 30 και 40 κιλά λιγότερα από το σημερινό Yaris. Περισσότερες πληροφορίες όσο πλησιάζει η έκθεση της Γενεύης, όπου θα κάνει το ντεμπούτο του.

  • VictorRav4

    Εμενα μου αρεσει η αλλαγη στο πισω μερος (ξερω, σε πολλους δεν αρεσε αυτη η αλλαγη), μπροστα λιγες αλλαγες οχι κατι τρανταχτο, πολυ ωραιες ειναι οι διχρωμιες στο εσωτερικο που το κανουν πιο premium και νεανικο. Απο μοτερ καλος ο 1.5 δεν λεω, βαλτε τουλαχιστον και τον 1.2 turbo για λιγη παραπανω ροπη και για να σταθει καλυτερα στον ανταγωνισμο.

    • Mika

      Kαλυτερο απο πριν ειναι πισω,απλα ηθελε νομιζω μια ιδεα μικροτερα φωτιστικα σωματα, αυτα ειναι too much για το μεγεθος του….

    • VictorRav4

      Δεν εχεις αδικο αλλα αυτο θα φανει καλυτερα οταν το δουμε ζωντανα στοτς δρομους. Μπορει στη πραγματικοτητα τα δειχνουν αρκετα νορμαλ.

  • crazyfrog

    ρε παιδια πριν τα βγαλουν εξω,δεν τα βλεπουν?

  • stadi

    Ειδικά μέσα είναι αίσχος.

  • SAMURAI-66

    Χωρις εξαρσεις στην εικονα του στο τριθυρο θα μοιαζει καλυτερο.
    Στην ελλαδα θα κανει και παλι βολτα στην αγορα ανευ απροοπτου γιατι απλα το αγαπουν οπως δειχνει η πορεια του ειναι αξιοπιστο ευρυχωρο και ποιοτικο και φυσικα τoyota με οτι αυτο συνεπαγεται στο ονομα του φτανει να μην το ανεβασουν τιμολογιακα στα ουρανια με το νεο μοτερ.

  • thodoris91

    Το παλιό πίσω ήταν πολύ καλύτερο…Μέσα ποτέ δε μ’αρεσε η συγκεκριμένη γενιά

  • Μάνος Μαμαλάκης

    M’ αρέσει αρκετά, ειδικά πίσω, μπροστά οκ. Για μένα και πάλι είναι σχετικά καλό, ελκυστικό, πάλι στη χώρα μας θα το προτιμήσουν πολλοί όπως όλες τις γενιές του. Φαίνεται πιο επιθετικό. Το υπάρχον βέβαια είναι πιο ωραίο πίσω…

  • a_f_a

    τους αξίζει να παει άπατο.

    γερμανία ρε… γερμανία και τα μυαλα στα κάγκελα. πόλο, δε παει να καιει λάδια, μπογιά, μοκέτα.. τουλάχιστον δε βιαζονται τα ματια σου με τα αίσχη των ιαπώνων. τι; βαρετό; καλά.. ειδαμε και τις πρησμενες καφριλες γιαπωνεζων, γαλλων κλπ κλπ.

    φέρτε ρε παιδια τη μαζντα τουλαχιστον πίσω… και εσυ σουμπαρου, καμε ενα θαυμα και βγαλε κανα αυτοκινητάκι τσιφιτικο στις πιο κατω κατηγορίες γιατι τογιοτα, νισσαν, μιτσου και σουζουκι βγανουν τη μια τραγωδία μετα την άλλη.

  • sijune50

    Ολοι οσοι αγοραζουν yaris το κανουν απλα για την αξιοπιστια και τιποτε αλλο,δεν μου αρεσει καθολου το facelift αν και ηδη ηταν ασχημο οποτε δεν μπορουσαν να διορθωσουν πολλα.

  • 2η ανανέωση, που σημαίνει πως κάτι δεν πήγε σωστά στη 1η. Το άσχημο λοιπόν, έγινε ασχημότερο, όπως μόνο οι ιάπωνες γνωρίζουν καλά. Κινητήρας 1,5 ατμόσφαιρα, η Τουοτα και η Μαζντα. (ασχολίαστο) Προτιμώ τον 1,2Τ

    • ο κανενας

      Εντελως γιουχου. Το οτι ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες κανουν facelift σχεδον σε ΟΛΑ τα μοντελα τους για λογους μαρκετινγκ, φρεσκαρισματος κτλ. μαλλον δε σου λεει κατι. Το οτι επισης ειναι ενα απο τα πιο μοσχοπουλημενα μοντελα της ΤΟΥΟΤΑ και αυτο δεν σου θυμιζει τιποτα…Ας ειναι…