Η Honda ετοιμάζει να λανσάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά την νέα δέκατη γενιά του Civic καθιστώντας το ως το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της εταιρείας. Παρόλο που η νέα γενιά φέρνει αρκετά νέα χαρακτηριστικά στην γκάμα, όπως τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να περιορίσει τις παραλλαγές του και να καταργήσει την έκδοση Tourer.


Το Civic Tourer δεν είχε αρκετά χρόνια στην αγορά, αφού παρουσιάστηκε στα μέσα της ζωής της ένατης γενιάς και η παραγωγή του αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του έτους. Ο λόγος της κατάργησης οφείλεται στις μειωμένες πωλήσεις, αφού οι καταναλωτές στρέφονται περισσότερο στα διάφορα crossovers, αλλά και στον παγκόσμιο χαρακτήρα του νέου μοντέλου πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα δούμε τέτοια έκδοση αμαξώματος από την νέα γενιά.

Όσον αφορά τους ντίζελ κινητήρες του Civic, σύμφωνα με στελέχη της Honda Αγγλίας, αναφέρουν ότι πρόκειται για μεγάλη κουβέντα μιας και οι μικροί πετρελαιοκινητήρες θα έχουν αβέβαιο μέλλον ειδικά μετά το 2025. Το νέο Civic διαθέτει τον 1,6 i-DTEC με τα 120 άλογα, αλλά δεν πρόκειται να αποκτήσει τον διτούρμπινο 1,6 i-DTEC με τα 160 άλογα. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, αυτή θα είναι η τελευταία γενιά Civic με κινητήρα ντίζελ, αφού η εταιρεία έχει βάλει ως προτεραιότητα την στροφή στην ηλεκτροκίνηση και τις κυψέλες υδρογόνου.

  • vaggscoobys

    Οταν πριν απο μερικά χρόνια η Toyota χαλασε τη συνεργασία με την Isuzu για από κοινού σχεδιασμό ενός μικρου diesel,ή κάτι ήξεραν ή συνέβαλαν οι ίδιοι στο να δημιουργηθεί αργότερα αυτή η αποστροφη στα diesel.

  • SAMURAI-66

    Το σκανδαλο dieselgate εβαλε ταφοπλακα οριστικα στον προσανατολισμο τους.
    Το υδρογονο και τα ηλεκτρικα ειναι το μελλον…κατι ξερει η honda!

  • crazyfrog

    Ο λογος για τις μειωμενες πωλησεις ειναι η στροφη στα crossovers οχι οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι εμετικο.οτι και να νομιζουν παντως ευτυχως θα μας απαλλαξουν απο ενα τετοιο εκτρωμα.

    • και ναι και οχι πιστευω……
      αμα κατι αρεσει στον κοσμο…απλα το προτιμα !!

      και εδω θα πω…
      πολλοι κραζουν τους κατασκευαστες που στρεφοντε πχ προς τα crossovers και οτι οδηγουν τους αγοραστες προς αυτα…….μηπως τελικα οι αγοραστες ειναι αυτοι που κανουν τους κατασκευαστες να δημιουργουν τις ”μοδες” ….εδω η HONDA ειχε μια επιλογη..και η αγορα της γυρισε την πλατη !

    • crazyfrog

      εννοω οτι κανουν λαθος που νομιζουν οτι λογω μοδας δεν πουλησε αυτο το αυτοκινητο αντι να ανοιξουν τα ματια τους και να δουν οτι απλα δε βλεπεται.προσωπικα μου αρεσουν ολοι οι τυποι αυτοκινητων εκτος τα station τα οποια οσο ομορφα και να ειναι (πχ βολβο) δε μου καθονται καλα στο ματι.
      αντι για παραδειγμα να παρουν το πενταπορτο,να το χαμηλωσουν αποτομα προς τα πισω κρατωντας το ιδιο μπροστα να αφαιρεσουν δυο πορτες και πισω να γραψουν CRX καθονται και αναπτυσουν φιλοσοφιες.

    • thodoris91

      Στην προκειμένη περίπτωση το hatchback είναι ακόμα πιο εμετικό κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα!

  • Φωτόνιον

    Με τις νόρμες Euro7 και πολύ περισσότερο με το Euro8 τους diesel θα τους βλέπουμε μόνο σε φορτηγά. Κανένας δεν θέλει να ρίξει χρήμα στην εξέλιξη ενός κινητήρα που το πιο πιθανό είναι ότι θα κοπεί λόγω εκπομπών. Απ την άλλη θα βλέπουμε όλο και συχνότερα υβριδικά drivetrains που θα βοηθούν στην μείωση κατανάλωσης/εκπομπών ιδιαίτερα μέσα στις πόλεις, ενώ τα plug in ηλεκτρικά όλο και θα ωριμάζουν. Εκεί πάντως που έχουν πάει οι τιμές για τα π.χ. supermini, που θες ένα 15άρι μέσο όρο για ένα αξιοπρεπές αμάξι (με λίγες φωτεινές εξαιρέσεις), το να έρθει κάποιος και να σου πει πάρε ηλεκτρικό με 20 χιλιάρικα ακούγεται σαν… ευκαιρία

    • anagnwsths

      Άμα δεν λυθούν. Αυτονομία, χρόνος φόρτισης , επιδόσεις, τιμή και αντοχή πάνω απο τα 200.000 km τα ηλεκτρικά απλά θα ακολουθούν. Τι τις θέλω 10 προτάσεις prius ?

      Υ.Γ
      Πάντως με τα μεταχειρισμένα σημερινά diesel θα γίνει πάρτι σε 4-5 χρόνια αν όντως αρχίζουν να εγκαταλείπουν τους diesel .

  • telis ellinas

    Η μαζντα ετοιμαζει βενζινοκινητήρα χωρις μπουζι με πραγματικη καταναλωση 3,3λιτρα.Εκει πρεπει να στραφουν οι τεμπέληδες μηχανικοι.Τι ηλεκτρικα και υβριδικα,αυτα ειναι παραμυθια.Εδω το τογιοτα chr σε αυτοκινητοδρομο εχει καταναλωση 8.5 λιτρα.Μιλαμε για κοροιδια του καταναλώτικου κοινου μπροστα στα ματια μας.

  • telis ellinas

    Η μαζντα ετοιμαζει βενζινοκινητήρα χωρις μπουζι με πραγματικη καταναλωση 3,3λιτρα.Εκει πρεπει να στραφουν οι τεμπέληδες μηχανικοι.Τι ηλεκτρικα και υβριδικα,αυτα ειναι παραμυθια.Εδω το τογιοτα chr σε αυτοκινητοδρομο εχει καταναλωση 8.5 λιτρα.Μιλαμε για κοροιδια του καταναλώτικου κοινου μπροστα στα ματια μας.