Θες ένα hot-hatch που να συνδυάζει σκληροπυρηνική αμεσότητα με τετρακίνηση για τις δύσκολες μέρες του χειμώνα (και δεν ήταν και λίγες φέτος). Χρειάζεσαι, όμως, και 5 πόρτες για τα άνετα μπες-βγες της “μπουμπούς”. Τι καλό έχει η αγορά, καινούργιου-μεταχειρισμένου; S3 Sportback, Golf R, Impreza STI, Delta Integrale αν τη δεις vintage και συλλέκτης, Leon Cupra V6 και Golf R32/R36 αν θες να γίνεις κολλητός με την Εφορία. Συν ότι το μπάτζετ θα πρέπει να παίζει σταθερά τουλάχιστον στις 20.000.

Προφανώς, κάποιος συμπολίτης και συν-petrolhead είχε τους ίδιους προβληματισμούς και αποφάσισε να τους λύσει με την αθάνατη μέθοδο της βελτίωσης. To μεταλλαγμένο Leon ξεκίνησε την καριέρα του πιθανόν ως 1.8 ΤSI, βάσει του bodykit της Seat Force που φοράει το 80% όσων έχουν πουληθεί (θα μου πεις και 1.400αρια το έχουν, οπότε ποιος ξέρει:). Κάπου στη διαδρομή γνωρίστηκε με ένα Audi TTS, παντρεύτηκαν και έκαναν το ισπανόφωνο quattro που βλέπεις στη φώτο.

Κατανοώ τον σκεπτικισμό σου, όμως η αγγελία είναι εξαιρετικά λεπτομερής για να είναι “μούφα”, ενώ και οι φωτογραφίες αποδεικνύουν την ύπαρξη του Haldex. Για περισσότερα, δες κι ο ίδιος.

Εάν όλα είναι κομπλέ και η μετατροπή δεν είναι “σφάξιμο”, τα 10.000 ευρώ που ζητά ο δημιουργός τους Cupra Quattro τα λες και ευκαιρία (αναλογικά με τις υπόλοιπες προτάσεις, μην κανιβαλίσει). Και γλυτώνεις και τα “κερατιάτικα” της ΔΟΥ.