Πίσω στο 2002 η Dodge σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής scooter Razor, μας είχε παρουσιάσει το ομώνυμο πρωτότυπο. Το μικρό διθέσιο όχημα με κίνηση στους πίσω τροχούς, είχε εξ’ αρχής στόχο την παραγωγή, η οποία δυστυχώς δεν έλαβε ποτέ το πράσινο φως. Και λέμε δυστυχώς γιατί με την τολμηρή και νεανική εμφάνιση του και με τιμή 14.500 δολάρια στις ΗΠΑ μάλλον θα γινόταν αρκετά δημοφιλές στο νεότερο ηλικιακά κοινό.

Κίνηση έπαιρνε από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,4 λίτρων, απόδοσης 250 ίππων και 312 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταφερόταν στους πίσω τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου το οποίο είχε εξελίξει η Mercedes (τότε υπήρχε βλέπεις η συνεργασία Daimler-Chrysler). Με βάρος λίγο πάνω από τα 1.100 κιλά, μπορούμε εύκολα να συμπεράνουμε πως θα ήταν αρκετά γρήγορο, με την Dodge να κάνει λόγο για 0-96 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα και τελική 225 χλμ/ώρα. Να σου θυμίσω πως το 2002 τα δεδομένα στις ιπποδυνάμεις ήταν εντελώς διαφορετικά από τα σημερινά και οι εν λόγω τιμές δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητες.

Το design είναι εμφανές πως απευθύνεται σε νεανικό κοινό, έχοντας επιρροές από ευρωπαϊκά σπορ αυτοκίνητα προηγούμενων δεκαετιών, ενώ το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι άκρως μινιμαλιστικό, κάτι που δένει φυσικά με τον χαρακτήρα του. Θεωρώ πως αν η τιμή του αυτοκινήτου μπορούσε να παραμείνει κοντά σε αυτή που είχε ανακοινωθεί, η Dodge έπρεπε να τολμήσει να περάσει το Razor στην παραγωγή και όχι μόνο για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

  • Petros K

    Μόνο σε εμένα θυμίζει έντονα Toyota MR2 W30;;

    • Tasos

      Από μπροστά σχεδόν ίδιο, από πίσω καμία σχέση αλλά δεν μπορώ να καταλάβω σε τι μοιάζει. Το σχήμα πάντως φέρνει σε compact crossfire

    • Steve A

      Η Tesla Roadster.. ειδικα στα μπροστά φανάρια.

  • xtra

    μαλλον εβαλαν τα οικονομικα κατω και αφου τα ξαναυπολογισαν (250 ιπποι με 15000 δολαρια ?) , απελυσαν τον λογιστη τους και βαλανε το προτζεκτ στο χρονοντουλαπο