Για πρώτη φορά ο φωτογραφικός φακός έπιασε ένα μουλάρι δοκιμών της Lamborghini Urus σε δημόσιο δρόμο να κάνει δοκιμές εξέλιξης. Το καμουφλάζ είναι βαρύ αλλά διακρίνονται τα λεπτά φωτιστικά σώματα, οι απολήξεις των εξατμίσεων, οι ράγες οροφής, η αεροτομή, με την οροφή να έχει έναν έντονο κεκλιμένο σχεδιασμό.

Γενικά ο σχεδιασμός της Urus δεν δείχνει να έχει αλλάξει πολύ από αυτόν του πρωτότυπου, κάτι που σημαίνει πως η Urus θα είναι επιθετική στην όψη. Πριν μερικές ημέρες ο CEO της Lamborghini, Stefano Domenicali, έκανε γνωστό πως το εργοστάσιο της εταιρίας στην Sant’Agata θα ξεκινήσει από τον ερχόμενο Απρίλιο τη συναρμολόγηση των προ-παραγωγής αυτοκίνητων, παρόλο που ακόμα δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα.

Τα αποκαλυπτήρια της, λογικά θα γίνουν στην έκθεση της Φρανκφούρτης, με το πρώτο SUV στην ιστορία της, με τη σύγχρονη ερμηνεία, η ιταλική εταιρία να έχει βάλει ως στόχο να διπλασιάσει την παραγωγή της, αλλά όπως φαίνεται την εξελίσσει να είναι μια πραγματική Lamborghini, και όχι μια ακόμα πρόταση στην δημοφιλέστατη κατηγορία.

Κίνηση θα παίρνει από έναν καινούριο V8 4.0-twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 600 ίππων με 900 Nm ροπής, και θα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, και όχι κάποιο διπλοσύμπλεκτο, μεταφέροντας την ισχύ σε όλους τους τροχούς. Επίσης θα προσφέρεται και με plug-in υβριδικό κινητήρα. Η Urus θα χρησιμοποιεί την MLB Evo πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποιεί το νέο Audi Q7, αλλά και αυτή που θα χρησιμοποιούν οι επόμενες Porsche Cayenne και VW Touareg. Ο Domenicali έχει απορρίψει την ύπαρξη πετρελαιοκίνητης έκδοσης για την Urus, αλλά όχι μιας πλήρως ηλεκτρικής, αν και ακόμα δεν έχει πάρει το πράσινο φως.