Η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο RS3 Sportback το οποίο φορά τον 2,5-λιτρο TFSΙ κινητήρα των 400 ίππων στις 5.850 σ.α.λ. και 480 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ έως τις 5.850 σ.α.λ, που πρωτοείδαμε στα RS3 Sedan και TT-RS. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,1 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα, αν και μπορεί να αυξηθεί στα 280 χλμ/ώρα αν το ζητήσεις από την εταιρία.


Το turbo σηκώνει πίεση μέχρι 2,35 bar, ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με επτατάχυτο S tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Quattro, που είναι εφοδιασμένο με torque vectoring, προσφέροντας μεγαλύτερη απόλαυση και συμμετοχή από τον οδηγό, ενώ αναλόγως τις συνθήκες μπορεί να στείλει την κίνηση στον πίσω άξονα από 50% έως και 100%.

Το ανανεωμένο RS3 Sportback γίνεται το δυνατότερο hothatch, μιας και ξεπερνά τα 381 της A45, αφού δυνάμωσε κατά 33 άλογα σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια. Ο νέος κινητήρας ζυγίζει λιγότερο κατά 26 κιλά λόγω χρήσης αλουμινίου σε πολλά μέρη του, όπως στον στρόφαλο, και καταναλώνει 8,3 λίτρα/100 χλμ, εκπέμποντας 189 γρ/χλμ CO2.

Στιλιστικά, η ανανεωμένη δεύτερη γενιά του RS3 φορά ένα νέο bodykit με φαρδύτερα φτερά, με τον νέο εμπρός προφυλακτήρα να έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα και το σήμα της Audi να δεσπόζει στο κέντρο. Στο κάτω μέρος της κυψελοειδούς εξάγωνης μάσκας βρίσκεται το λογότυπο Quattro, με τα LED φωτιστικά σώματα να διαθέτουν νέο σχεδιασμό και να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό (τα Matrix LED στον πρόσθετο). Διακριτικές είναι οι πλαϊνές ποδιές, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει μια μικρή αεροτομή, νέα LED φωτιστικά σώματα, με τον προφυλακτήρα να ενσωματώνει τον διαχύτη και τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, ενώ στους προφυλακτήρες και στα καπάκια των εξωτερικών καθρεφτών υπάρχουν ματ αλουμινένιες λεπτομέρειες.

Ακόμα, τα μετατρόχια του αυτοκινήτου έχουν αυξηθεί σε σχέση με το απλό ανανεωμένο A3, με το εμπρός να είναι κατά 20 χλστ. φαρδύτερο. Στο τομέα της ανάρτησης, το αυτοκίνητο διαθέτει στον εμπρός άξονα μέρη από αλουμίνιο, ενώ σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο “κάθεται” κατά 25 χλστ. χαμηλότερα, με την ρυθμιζόμενη μαγνητική ανάρτηση της Audi να προσφέρεται στον εξτρά εξοπλισμό. Διαθέτει αλουμινένιο καπό, ζυγίζει 1.510 κιλά και εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 εμπρός/πίσω, ενώ κατά παραγγελία μπορούν να τοποθετηθούν στον εμπρός άξονα μεγαλύτερα διαστάσεων 255/30.

Για την πέδηση φροντίζουν οι εξωπραγματικές 8-πίστονες δαγκάνες του εμπρός άξονα, με δίσκους διαμέτρου 370 χλστ., ενώ στον πίσω μονοπίστονες, με τους δίσκους να έχουν διάμετρο 310 χλστ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορούν να τοποθετηθούν carbon-κεραμικοί δίσκοι στον μπροστά άξονα, διαμέτρου 370 χλστ. Μέσω των αναβαθμισμένων συστημάτων οδήγησης, η ουρά του νέου RS3 Sportback μπορεί να γίνει πιο συμμετοχική και να ανοίγει την τροχιά της, ή εναλλακτικά, μπορεί να “βιδώνει” στην άσφαλτο προσφέροντας κορυφαίο κράτημα μέσα στις στροφές.

Στο εσωτερικό, το νέο RS3 Sportback διαθέτει διακριτικές αλλαγές, οι οποίες περιλαμβάνουν δερμάτινες επενδύσεις, σπορ καθίσματα, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών επενδυμένο από δέρμα και alcantara, με επίπεδο κάτω μέρος, επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και διακοσμητικά στοιχεία από alcantara στις πόρτες.

Στον επιπλέον εξοπλισμό, μπορείς να επιλέξεις τα RS bucket καθίσματα, με ενσωματωμένους πλευρικούς αερόσακους, με το πίσω μέρος να είναι από carbon, που μειώνουν το συνολικό τους βάρος κατά 7 κιλά σε σχέση με τα κανονικά. Επίσης υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual cockpit μεγέθους 12,3″, όπως και το MMI σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με δυνατότητα σύνδεσης στο internet μέσω δικτύου LTE, αλλά και το ηχοσύστημα Bang & Olufsen απόδοσης 705 Watt.

Όσον αφορά στα συστήματα ασφαλείας δε, το RS3 έρχεται με συστήματα όπως το Active Lane Assist, το Pre-Sense Front που συμπεριλαμβάνει προστασία πεζών αλλά και το νέο για την κατηγορία, Traffic Jam Assist που επί της ουσίας, είναι ένα σύστημα “ημι-αυτόνομης οδήγησης” για μέσα στην πόλη. Το Traffic Jam Assist, συνδυαζόμενο με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic κρατάει μία ασφαλή απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο και μπορεί ακόμα και να επανεκκινήσει το όχημα έπειτα από μία σύντομη στάση.

Μέχρι τα 65 χλμ/ώρα, μάλιστα, μπορεί να αναλάβει ακόμα και το τιμόνι (για μικρές χρονικές περιόδους) αν ο δρόμος είναι καλά στρωμένος. Τέλος, υπάρχει το Emergency Assist που κάνει ακριβώς αυτό που φαντάζεσαι αλλά και το Cross-Traffic Assist που προειδοποιεί τον οδηγό για την κίνηση όταν βγαίνει με όπισθεν από μία θέση παρκαρίσματος.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο με τιμή τα 54.600 ευρώ στη Γερμανία, όταν το RS3 Sedan ξεκινά από τις 55.900 ευρώ.

  • a_f_a

    κρατήστε τις πόρσε και τα λοιπά, εγώ ενα τέτοιο θέλω.

    • Sciroccakias

      Μη τα μπερδεύεις!

    • a_f_a

      βρε και πάλι σου λέω, κρατήστε πορσε κλπ ζουπερ καρζ και δωστε μου ενα τέτοιο και δε θα πω τίποτα.
      τα κάνει όλα και συμφαίρει!
      (σχετικά) “διακριτικό”, βανει κόσμο και αποσκεύες, παέι και χαλαρά, παέι και γλήγορα αμα λάχει να πούμε.
      στο πραγματικό κόσμο (σπιτι δουλεια, βολτουλα) παίζει να ειναι το ιδανικό.
      για εμένα πάντα.

  • Philby

    Από ολόκληρη τη γκάμα της AUDI ένα “απλό” S3 sedan για μένα, ευχαριστώ.

    • Vwscirocco

      Όχι οτι είναι άσχημο και το νέο Α4 ή το A5 (παλιό και νέο) αλλά το S3 sedan είναι το κάτι άλλο…

    • Philby

      Το νέο με τίποτα πολύ generic και με τις νέες C43 AMG για μένα εντελώς αδιάφορο. Από την άλλη το προηγούμενο το Β8 S4 είχε για μένα το ποιο ενδιαφέρον AUDI μοτέρ το 3λιτρο το κομπρεσσοράτο και ήταν επίσης το ωραιότερο Α4 ever, προσωπικό μου γούστο. Για αυτούς τους λόγους ήταν το AUDI της επιλογής την τελευταία πενταετία και το S3 sedan o διάδοχος στις προτιμήσεις μου.

    • Philby

      Το νέο με τίποτα πολύ generic και με τις νέες C43 AMG για μένα εντελώς αδιάφορο. Από την άλλη το προηγούμενο το Β8 S4 είχε για μένα το ποιο ενδιαφέρον AUDI μοτέρ το 3λιτρο το κομπρεσσοράτο και ήταν επίσης το ωραιότερο Α4 ever, προσωπικό μου γούστο. Για αυτούς τους λόγους ήταν το AUDI της επιλογής την τελευταία πενταετία και το S3 sedan o διάδοχος στις προτιμήσεις μου.

  • πριόνι.400 άλογα, safe στήσιμο, πρακτικότητα, καρμπον δίσκοι εμπρός(!), έχουν ξεφύγει και έχουμε ξεμείνει. μοιράστε τέτοια στους 35+ αντί για επίδομα ανεργία και να δεις πώς φεύγει η κατάθλιψη.

  • Mika

    Πανεμορφο..Οπως ειναι, με μια αλλη ζαντα, θα το ηθελα…

  • UltraB

    Το όνειρο κάθε μπαμπά!
    Και εμένα δε θα με χαλούσε δηλαδή και ας μην είμαι μπαμπάς (προς το παρόν τουλάχιστον) ?

  • Neos

    ε ναι μωρε γιατι τα 367 ηταν λιγα.
    μερσεντες σειρα σου

  • Alex

    Και 1000 άλογα να του βάλουνε δεν παύει να είναι ένα άχρωμο αδιάφορο και γερασμένο hatchback http://giphy.com/gifs/30-rock-alec-baldwin-jack-donaghy-ehKrjRCEacBBS

    • Sciroccakias

      Αν υποθέσουμε ότι το γούστο είναι υποκειμενικό, μπες μέσα και ξαναπές αυτό το “αδιάφορο”

    • morbid

      Το ότι μπορεί να είναι πολύ γρήγορο, δεν το κάνει αυτομάτως και ενδιαφέρον στην οδήγηση!

    • Sciroccakias

      Είναι πολύ ενδιαφέρον, με απίστευτη ποιότητα-αίσθηση εσωτερικού. Έχω μπει, το έχω οδηγήσει… μη το ακυρώνεις, το αμάξι είναι “αλλού”

    • morbid

      Σίγουρα θα το προτιμούσα από Α45 AMG, είναι πλέον πιο όμορφο, αλλά όχι από Μ2!
      Όσο για την οδήγηση, ξέροντας από πρώτο χέρι, επαναλαμβάνω το ότι είναι πολύ γρήγορο, δεν με κάνει αυτομάτως χαρούμενο. Η οδήγηση στον δρόμο είναι παιχνίδι και όχι γραμμές.

    • η οδηγηση στο δρομο ειναι ασφαλη μετακινηση και οχι παιχνιδι ομως !!! ;-)

    • η οδηγηση στο δρομο ειναι ασφαλη μετακινηση και οχι παιχνιδι ομως !!! ;-)

    • Mika

      Kι εγω τα ιδια…Και προσυπογραφω….
      Απο τα Audi Quattro Days https://uploads.disquscdn.com/images/2defb434894029ab71c571b2573562c81c7f7db0aaf992034aae3741cd40c87c.jpg !!

  • Spider

    Ωχ αμάν. Άμα μπορούσε ο γιος μου να καταλάβει τί κάνει στο δρόμο, θα μου έλεγε,μπαμπά να αλλάξουμε το “γκλοφ” με το άουντι. Χωράει όλα τα πράγματα της μαμάς και κάνει και βούμ βούμ όπως το άμπαρθθθθ…
    Πύραυλος εδάφους εδάφους, για πολύ γρήγορους μπαμπάδες (και όχι μόνο). Το εσωτερικό του βέβαια αν και πολύ ποιοτικό χρήζει ανανέωσης. Έχω βαρεθεί να βλέπω το ίδιο ταμπλό και τιμόνι χρόνια τώρα. Στο κάτω κάτω της γραφής,το κορυφαίο A3 δεν άξιζε μία διαφοροποίηση?

    • Mika

      To τιμονι ειναι καινουριο ρε συ, μπηκε στο νεο ΤΤ και στα FL A3!
      :p :p

    • Spider

      Ναί ε? Όλα ίδια μοιάζουν..

    • Mika

      Eιναι η τελευταια γενια….

  • MPAMPIS

    και γιατι να μην πάρει κάποιος το Leon Cupra ? αφου το ιδιο αμαξι ειναι ..

    • Sciroccakias

      LOL

    • morbid

      γιατί το Seat δεν έχει τετρακίνηση, κινητήρα 2.5-λίτρων και 100 άλογα λιγότερα…

    • manowar

      Τα ιδια ακριβως εχουν το στρογγυλο στα αριστερα που στριβει κατι πραγματα που γυριζουν μπροστα :-@ Ρ

  • MPAMPIS

    και γιατι να μην παρει καποιος το Leon Cupra με τα μισα λεφτά? αφου το ιδιο αμαξι ειναι ….!

  • Esperto

    Opoios pisteuei oti to A3 einai idio me ta alla tou omilou einai toulaxiston asxetos. To na moirazetai to patwma k kapoia mhxanika merh den to kanoun ka8olou ma ka8olou idia kataskeuh.