Κάθε χρόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν στο κοινό, τα νέα τους δημιουργήματα και κάθε χρόνο ορισμένα εξ αυτών αποσπούν τον τίτλο “Future Classic”. Όμως τι είναι αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο να χαρακτηρίζεται με αυτό τον τίτλο; Είναι η ιπποδύναμη; Ο καινοτόμος σχεδιασμός; Ο περιορισμένος αριθμός παραγωγής του ή το εξωφρενικό κόστος αγοράς; Μάλλον ένας συνδυασμός αυτών. Σύμφωνα όμως με τον Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας McKeel Hagerty είναι απλά αυτό το «κάτι» που το κάνει να ξεχωρίζει, και όπως κάθε χρόνο ανακοινώθηκαν και φέτος τα αυτοκίνητα του 2017 που εκτιμάται ότι θα είναι συλλεκτικά στο μέλλον, θέτοντας ως περιορισμούς το εκάστοτε μοντέλο να είναι παραγωγής του 2017 και κόστος κάτω των 100.000$.

Advertisement

1Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Πρόκειται για το όπλο των 510 ίππων, με τον V6 bi-turbo στα σωθικά της ικανό να κινήσει την Giulia για τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δεύτερα, πιάνοντας τελική 300+ χλμ/ώρα, αλλά κυρίως επειδή με αυτό η Alfa Romeo ξαναμπήκε στο παιχνίδι των επιδόσεων και κατάφερε να επιβληθεί του ανταγωνισμού χάρις του 7:32 που έκανε στο Nurburgring αλλά και των διακρίσεων που έχει αποσπάσει μέχρι στιγμής .

Advertisement

2Audi TT-RS

Το αυτοκίνητο φορά τη νέα γενιά του 2,5-λίτρων πεντακύλινδρου κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 480 Nm ροπής μεταξύ 1.700 και 5.850 σ.α.λ. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα και την Audi να δηλώνει 280 χλμ/ώρα τελική.

Advertisement

3Chevrolet Camaro ZL1

Επί Αμερικανικού εδάφους πρώτη στις προτιμήσεις έρχεται η Camaro ZL1 πράγμα διόλου περίεργο αφού ο κομπρεσοράτος V8, 6.2 λίτρων, βγάζει στον στρόφαλο μέχρι 659 άλογα και 881 Nm. Ωστόσο αυτά που την κάνει να ξεχωρίζει είναι ο αέρας του καθαρόαιμου muscle car χάρις το πρησμένο body kit και την εξωφρενική ιπποδύναμη, πράγμα που την καθιστά πόλο έλξης για τους μελλοντικούς συλλέκτες.

Advertisement

4Chevrolet Colorado ZR2

Πρόκειται για το θηριώδες pick-up και την πρόταση της Chevrolet για το Αμερικανικό κοινό που θέτει τις multitasking δυνατότητες ενός αυτοκινήτου σε άλλο επίπεδο. Το ZR2 είναι υπερυψωμένο –κατά 5 εκατοστά– σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο, φοράει 17άρες ζάντες ελαφρού κράματος και Goodyear Duratrac 31 ιντσών. Τα ψαλίδια της ανάρτησης έχουν ενισχυθεί ώστε να αντέχουν την κακοποίηση, με τα Dynamic Suspension Spool Valve αμορτισέρ της Multimatic να παρέχουν 6 διαφορετικούς παράγοντες ρύθμισης. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά εμπρός και πίσω, ενώ ο V6 βενζινοκινητήρας 3,6 λίτρων απόδοσης 308 ίππων και 373 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, αναλαμβάνει να κινήσει το βαρύ όχημα σε on και off-road καταστάσεις.

Advertisement

5Chevrolet Corvette Grand Sport

Πρόκειται για το μοντέλο το οποίο συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος της υπάρχουσας τεχνογνωσίας της Chevrolet με την αμερικανική φίρμα να εξοπλίζει την Corvette Grand Sport με έναν ατμοσφαιρικό LT1 V8 που αποδίδει 460 άλογα και διαθέτει ξηρό κάρτερ και “ενεργή” εξάτμιση. Η δύναμη περνά στον δρόμο από τους πίσω τροχούς, μέσω ενός 7-τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου (προαιρετικά διαθέσιμο το 8-τάχυτο αυτόματο) και το standard ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 355 χιλιοστών με 6-πίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 340 χιλιοστών με 4-πίστονες δαγκάνες πίσω ενώ οι ζάντες ελαφρού κράματος, μετρούν 19 ίντσες σε διάμετρο εμπρός (με ελαστικά 285/30) και 20 πίσω (με ελαστικά 335/25) και το design τους είναι ειδικό για την συγκεκριμένη έκδοση.

Advertisement

6Fiat 124 Spider Abarth

Πρόκειται για το μοντέλο το οποίο δημιούργησε αρκετές «διαμάχες» και προκάλεσε έντονες συζητήσεις αν όχι καβγάδες για το αν είναι ή όχι καλύτερο του δίδυμου αδερφού Mazda MΧ-5 με την διαφορά όμως ότι αυτό κινείται από τον 1.400άρι MultiAir turbo κινητήρα απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm ικανό να κινήσει το αμάξωμα των 1.060 κιλών αρκετά γρήγορα, μετατρέποντας το σε παιχνίδι.

Advertisement

7Ford F-150 Raptor

Όταν έκανε το ντεμπούτο του το 2009 το Ford F-150 Raptor όρισε δική του κατηγορία στον τομέα των pick-up. Καθώς όμως η παρουσίαση του μοντέλου έγινε εν μέσω οικονομικής κρίσης και συντηρητικών αποφάσεων στον τομέα παραγωγής από την μπλε οβάλ εταιρεία. Το αυτοκίνητο θεωρείται ότι θα αποτελέσει πρόκληση αγοράς για τους μελλοντικούς συλλέκτες με το Raptor του 2017 να εφοδιάζεται με έναν turbo V6 Ecoboost απόδοσης 450 ίππων και 691 Nm ροπής, όπου σε συνδυασμό με το λιγότερο βάρος των 226 κιλών, λόγω αλουμινίου, το κάνει πολύ ταχύτερο από τη προηγούμενη γενιά.

Advertisement

8Mazda MX-5 RF

Πρόκειται για το έτερον ήμισυ του Fiat 124 Spider ωστόσο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά εδώ αφού οι καταβολές μπορεί να είναι οι ίδιες αλλά η ύπαρξη της hardtop οροφής το κάνουν να ξεχωρίζει εφόσον κύριες αρχές κατά την σχεδίαση του ήταν: όμορφη σιλουέτα, συμπαγείς διαστάσεις μηχανισμού, νέα “ανοιχτή” εμπειρία, και ανεπηρέαστος χώρος αποσκευών. Κάνοντας την Mazda να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού και να ανοίξει την πόρτα για την είσοδο σε μια νέα αγορά.

Advertisement

9Porsche 718 Cayman/718 Boxster

Εντάξει δεν γίνεται να υπάρξει λίστα με Future Classic’s και να μην πρωταγωνιστεί μοντέλο της Porsche. Ειδικά όταν πρόκειται για τις –718 Cayman και Boxster, τα οποία παρόλο που η εταιρεία αποφάσισε να τα συμμορφώσει στην downsizing εποχή εφοδιάζοντας τα με έναν υπερτροφοδοτούμενο επίπεδο τετρακύλινδρο κινητήρα, χωρητικότητας 2.000 κ.εκ και απόδοσης 300 ίππων, έχουν καταφέρει να κλέψουν την παράσταση στην κατηγορία των sport μοντέλων.

Advertisement

10Toyota GT86

Πρόκειται για την καλύτερη πρόταση της Toyota στο αυτοκινητιστικό κοινό της τα τελευταία χρόνια, το οποίο ζητούσε έπη σειρά ετών την προσθήκη ενός γρήγορου μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας. Μελλοντικό ή υπάρχον drift project πολλών και μελλοντική ονείρωξη για petrolhead 5-χρονά. Το μοντέλο του 2017 ωστόσο, διαφέρει φέροντας σχεδιαστικές αναβαθμίσεις που εντοπίζονται κυρίως στο εμπρός και πίσω μέρος, το εσωτερικό αλλά και σε αλλαγές στο setup της ανάρτησης.

  • SAMURAI-66

    Για mx-5 και ιουλια βλεπω και εγω οτι θα ειναι αξιες διαχρονικες ιδιαιτερα το πρωτο που ειναι το αγαπημενο χιλιαδων οδηγων.
    Φυσικα και οι δυο σπορ chevrolet θα ζωντανευουν στην μνημη καθε γνωστη και μαζι τους απο κοντα και το πανεμορφο GT86 που λατρευω!

  • Esperto

    sth lista eprepe na uparxei to R8 5.2 V10. Apo ta elaxista supercars me atmosfariko kinhthra diamanti. Opws sigoura all time classic 8a ginei to RS5 tou 2010-12 (prin to facelift) pou 8a einai kai pio prosito. Isws to pio omorfo coupe pou exei ftiaxtei ta teleutaia 30 xronia.

  • tabasco

    Στην κατηγορια hot hatch θα εβαζα το focus rs

  • manowar

    Αυτα που πιστευω οτι θα γινουν ειναι τζουλια,,718,,corvette gran sport..Αν και μαρεσουν πολυ τα ttrs και mx5 αμφιβαλλω πολυ οτι θα γινουν τα υπολλοιπα θα χασουν την αξια τους πιστευω..https://uploads.disquscdn.com/images/c6d9809fab0d862fda108f20dcb71318376a767778d07c76bf5ee771b2eef21a.png αυτο εδω το αυτοκινητο που ειναι κοντα 97 τα 100 σιγουρο οτι θα γινει ,,were is it?😀η δεν υπαρχει επιδη μιλατε αποκλειστικά για φετινα μοντελα?

  • a_f_a

    η ιουλία; επειδή ειναι αλαφα ρομέο και κόκκινη;
    ψιλο-έλεος δηλαδη.
    το 124 με το μχ5 πρεπει να ειναι μαζι… ;-) 2 σε 1

  • a_f_a

    η ιουλία; επειδή ειναι αλαφα ρομέο και κόκκινη;
    ψιλο-έλεος δηλαδη.
    το 124 με το μχ5 πρεπει να ειναι μαζι… ;-) 2 σε 1

  • Πολύ δύσκολα θα γίνουν τα σημερινά αυτοκίνητα κλασσικά, όπως είναι σήμερα. Αλλες εποχές πριν 30/40 χρόνια. Πόσα χρόνια έβγαινε η πρώτη Giulia; Πάνω απο 10. Το 124 spider? κοντά στα 20
    Έτσι έγιναν αυτοκίνητα θρύλοι. Τωρα στα 5 χρόνια καριέρας τι να προλάβουν!!! Εκτός κι αν είναι κάτι πολύ ειδικό και περιορισμένης παραγωγής

    • GiannisTs

      Δεν ισχύει σε όλα φίλε αυτό που λες. Αν μιλάμε για BMW ή Mercs σύμφωνος αλλά η Fiat θα το υπερεκτιμήσει όπως κάνει με αρκετά μοντέλα ακόμη. Το Punto που υπάρχει 11 χρόνια τώρα; Το 500 όπου οι… μεγαλόσωμοι κλώνοι του δείχνουν τι αξία έχει ακόμη και σήμερα; Σκέψου το συγκεκριμένο 9 χρόνια κλείνει φέτος.

      Το παλαιότερο Clio έμεινε στην ιστορία με τα 15 χρόνια που ήταν στην παραγωγή ενω συνεχίζει να παράγεται σε άλλες χώρες! Τι να πει κανείς για το Ibiza που φέτος ολοκληρώθηκε; (9 χρόνια και αυτό) Πολλες πωλήσεις! Μην λέμε ότι ΟΛΑ είναι προς το χειρότερο..

      Υ.Γ: Μην ξεχνάς οτι εκείνες οι δεκαετίες μέχρι και το ’70 ήταν πολυ… αργές στο θέμα εξέλιξης γιατί δεν υπήρχε η ρομποτική τεχνολογία και μάρκες σαν την Bentley που φτιάχνει χειροποιήτα τα μοντέλα σήμερα είναι ελάχιστες.

  • Stelios

    Εγώ περιμένω να γίνει κλασσική η κούκλα μου😀 https://uploads.disquscdn.com/images/0fc262678caeaca3271c5fda0f1fbf46a47c84919f61b0b71c282435410c3a67.jpg

  • Γιώργος Εμπέρ

    Για το gt86 το βλεπω. Μην σας πω πως εχει ηδη γινει κλασσικο και εχει ηδη παρει την θεση του στις πιστες και στις καρδιες πολλων ανθρωπων παρα τις οποιες γκρινιες. Σε 20 χρονια απο τωρα θα εχει παρει την θεση της ae86 και ακριβως αυτο ηθελε και η εταιρια.

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Για μένα αξίζουν να γίνουν κλασικά η Alfa Giulia QV, το Audi TT-RS με τις επιδόσεις που φτάνουν επίπεδο supercar, η Camaroτή Camaro ZL1, γνήσιο δημοφιλές και αγαπημένο αμερικάνικο τέκνο της Chevrolet όπως και η Corvette Grand Sport επίσης, το 124 Abarth και το MX-5 είναι 2 σε 1, φοβερό το Ford F-150 Raptor, τέλειο το ΜΧ-5 RF και πιστεύω το ωραιότερο μελλοντικό κλασικό από τα ιαπωνικά, οι Porsche 718 Cayman/Boxster οπωσδήποτε θα γίνουν κλασικές, το Toyota GT86 σίγουρα διεκδικεί υποψηφιότητα γιατί είναι σούπερ, ξυπνώντας και μνήμες από τα παλιά ωραία σπορ της εταιρείας, 2000GT, Sports 800, AE86, Supra, Celica, MR2… Βάζω το νέο Focus RS, το νέο Ford GT σίγουρα, το νέο Audi R8, η Bugatti Chiron, η LaFerrari Aperta… Μπράβο για το ωραίο άρθρο!

  • GiannisTs

    Και το αναμενόμενο Alpine θα είναι πιστεύω στην… μελλοντική γκάμα. Αν βέβαια είναι προκλητικό στις επιδόσεις της κατηγορίας του. Δεν φτάνει ιδιαίτερα μόνο η αναγέννηση του αρχικού σχεδιασμού που υπήρχε παλαιότερα…