Η Toyota επέστρεψε στις νίκες στο WRC, όπως και ο Jari-Matti Latvala, με τον Φιναλδνό στο Ράλι Σουηδίας, να κατακτά για τέταρτη φορά στην καριέρα του την νίκη και την πρώτη μετά από τρία χρόνια. Αυτή είναι η πρώτη νίκη της Toyota στο WRC μετά το 1999, με τον Latvala να ήταν ο ταχύτερος όλων στον δεύτερο αγώνα του φετινού WRC, πρωτεύοντας ακόμη και στην Power Stage.

Κέρδισε τελικά με συνολική διαφορά 29,2 δευτερολέπτων από τον Ott Tanak και 59,5 δευτερολέπτων από τον Sebastien Ogier, αμφότερων με M Sport Ford. Ο τελευταίος ήταν δεύτερος στο Power Stage με τον Thierry Neuville, τρίτο, αλλά μόλις δωδέκατο στη συνολική κατάταξη, μετά το χθεσινό ατύχημα που είχε στην τελευταία ειδική διαδρομή (υπερειδική) και ενώ ήταν πρώτος στη γενική κατάταξη, ατύχημα που ουσιαστικά του στοίχισε την νίκη. O Neuville έχασε την νίκη και στο πρώτο ράλι της σεζόν, σε αυτό του Μόντε Κάρλο, ξανά από ατύχημα.

Ο επόμενος αγώνας, τρίτος του πρωταθλήματος, θα γίνει 9-12 Μαρτίου στο Μεξικό. Τέλος ας δούμε και μερικά από τα καλύτερα φετινά άλματα στο διάσημο πλέον Colin’s Crest, όπου δεν σημειώθηκε νέο ρεκόρ.

  • DOR1K1N

    Τελικα το Σιτροεν,ειναι απο τα πιο αδυναμα.. και ο Νεβιλ απο τους πιο ατυχους στους 2 πρωτους αγωνες.. Αλλα πολυ δυνατο το Χιουνται..
    Η Τογιοτα επαιζε στην “εδρα” της

    • theolvs

      Μην βιάζεσαι είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα. Θα δεις στο Μεξικό τι δύναμη θα βγάλει ο Μικ με το C3.

  • Herc

    Παμε βρε αρρωστη TOYOTAρα.Χρειαζεσαι ενα δευτερο οδηγο, καθως το δευτερο δεν μπορει να παει μονο του.Δεν νομιζω να μενει του χρονου ο Hanninen.Πολυ λιγος.Προφανως θα τον κρατησουν τιμητικα για φετος, λογο τις δουλειας του στην εξελιξη του αυτοκινητου.

  • gronholm89

    Νικη της Toyota λοιπον, κάτι το οποίο δεν το περίμενα η αλήθεια είναι! Ναι μεν ηρθε απο το τεράστιο λάθος του Neuville, αλλά ο Latvala ηταν σταθερά μέσα στο βάθρο σε όλο τον αγώνα! Οπώς είχα πει οι δυο πρωτοι αγώνες δεν είναι δείγμα για την δυναμικότητα των ομάδων, οποτε πάμε χώμα για να έχουμε μια ξεκάθαρη άποψη!

    • Herc

      Ουτε σε αγωνες σπαστηρια οπως του Μεξικου, θα βγαλεις συμπερασμα.Καθως θα γινει αγωνας συγκρατημενος-τακτικης, καθως οι εξοδοι ,αλλα κυριως τα κλαταρισματα και οι σπασμενες αναρτησεις καραδοκουν.

    • theolvs

      Μας βούλωσε τα στόματα η TOYOTA! Kαι σε μένα πρώτα που έλεγα ότι στους πρώτους αγώνες ούτε για ποντιουμ δε κάνει. Μπράβο τους

  • μπραβο στην ΤΟΥΟΤΑ !!!
    αλλα εγω βλεπω πως η Χιουνται επιτελους εχει βρει το σωστο δρομο !!!!
    λιγο μονο να περισορισει τις ατυχιες…..

    • Mika

      Ποιες ατυχιες?? Εδω εχουμε Maldonado on the making!!!

    • ακομα ειναι νωρις για να το πουμε αυτο και του δωσουμε το χρισμα !!!! LOL

    • Mika

      Kαλα το παει παντως, δεν μπορεις να πεις!!!
      :p

    • Mika

      Kαλα το παει παντως, δεν μπορεις να πεις!!!
      :p

    • ακομα ειναι νωρις για να το πουμε αυτο και του δωσουμε το χρισμα !!!! LOL

    • theolvs

      Η Hyundai έχει όπλο φέτος. Το αυτοκίνητο δεν υπάρχει.

  • SAMURAI-66

    Καλη αρχη και μπραβο στην γιαπωνεζικη εταιρεια που εφτασε γρηγορα στην πρωτη νικη της,πιστευω να εχει και συνεχεια με τον δυναμικο latvala και να μας δωσει κατι απο το ενδοξο παρελθον της αμεσα η toyota!
    Αυτο ειναι θεαμα και αγωνας….αντιο F1!!

    • Το θέαμα που το είδες;

      Ενδοξο παρελθόν η τουοτα;

  • Mrdesperado32

    οττι και να λενε για τον Neuville ο ανθρωπος δεν ειναι ατυχος ειναι απλα απαραδεκτος και επιπολαιος.το ατυχημα ητανε πρωταρη και δεν ηταν θεμα τυχης.ο ogier πρεπει να ναι ο hamilton του wrc πολυ ξινιλας!εχει πολυ ενδιαφερον το φετινο wrc που αρχιζει να θυμιζει παλιες καλες εποχες.ο ogier παντως δεν εχει παιξει ακομα ασφαλτο που ειναι τα δικα του χωραφια.μπραβο παντως στη τουοτα γτ το αμαξι αν και χρονια εκτος ειναι ακρως ανταγωνιστικο.το θεμα ειναι να χει διαρκεια για να πεσουν κορμια μεχρι το τελος

  • Mika

    Tα νεα ειναι η νικη της Toyota….Μπραβο τους..
    Ο Neuville παει να γινει De Crasharis μου φαινεται!!

  • fanboy

    ελα ρε τογιοτααα

  • fanboy

    ελα ρε τογιοτααα

  • shaoqing14

    Αλλη μια αυτοκτονια για τον βελγο,κριμα για την ομαδα της hyundai που δειχνει πως εχει ετοιμασει ενα ακρως ανταγωνιστικο αυτοκινητο.Μπραβο στον jari και στην τογιοταρα και ευχομαι αναλογη συνεχεια.

  • vaggscoobys

    Μπράβο TOYOTA!!!
    Είναι νωρίς για να βγάλουμε συμπέρασμα αλλά δείχνει ικανό το Yaris.
    Xάρηκα ιδιαίτερα για τον Makinen!

    • LJ

      Χαίρεσαι εσυ ε;

  • theolvs

    Άλλος ένας φοβερός αγώνας που επιβεβαιώνει πολλούς ότι φέτος θα είναι το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών!
    Δύναμη ο Λάτβαλα! Μακάρι να τους βλέπαμε και εδώ!

  • George Liverpool

    Νομιζω οτι οι 2 πρωτοι αγωνες δεν ειναι αντιπροσωπευτικοι γι αυτο που θα γινει στη συνεχεια.Εξηγουμαι:στον 1ο αγωνα ο jari ηταν κοντα στο podium,εκμεταλλευτηκε τα λαθη των υπολοιπων και πηρε τη 2η θεση.Neuville εξω,paddon εξω απο τη 1η μερα.Στον 2ο αγωνα η εικονα ειναι πιο ξεκαθαρη,αλλα στη σουηδια παντα ο jari τα πηγαινε καλα.Σιγουρα το αυτοκινητο δειχνει να ειναι ανταγωνιστικο,οσο καλος κι αν ειναι ο οδηγος χρειαζεται τα καταλληλα εργαλεια για να κερδισει.Ειναι ακομα παρα πολυ νωρις για συμπερασματα.Μακαρι ο jari να κανει το βημα παραπανω και να γινει αξιος διεκδικητης του τιτλου,κατι που δεν εκανε ολα αυτα τα χρονια.Παντα γρηγορος,παντα με λαθη που του κοστιζαν.Ας δειξει οτι μπορει,για να εχω και γω το διλλημα του ποιον θα επιλεξω να υποστηριξω.Αυτον,που απο το 2011 που παρακολουθω WRC φανατικα ειναι ο αγαπημενος οδηγος μου, αλλα ποτε δεν μπορεσε να σταθει απενταντι στους γαλλους η την ford, oπου υστερα απο χρονια εχει εναν world class οδηγο,αυτο δηλαδη που ελειπε απο τη φαρετρα του θαυματοποιου malcolm wilson;;Ας ελπισουμε τα αφεντικα της ford να σκεφτουν την πληρη εμπλοκη στο πρωταλθημα για να του λυσουν τα χερια.Το πρωταθλημα θα ειναι φοβερο φετος…

  • Χαχαχαχα Έτσι είναι. Στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος.

  • Christos Dimou

    Κοιτούσα τις διαστάσεις του Yaris WRC καθώς και τα υπόλοιπα τεχνικά στοιχεία. Το βάρος του είναι 1200kgr. Έχει ιπποδύναμη > 380HP. Και L x W 4085mm x 1875mm με το ύψος ρυθμιζόμενο. (στοιχεία Toyota Gazoo Racing)

    Έψαξα να βρω τα αντίστοιχα στοιχεία του 205T16 που την εποχή του Group B ήταν ο νικητής της κατηγορίας. Βάρος 910 με 1000kgr. Ιπποδύναμη από 460 ως 550HP. Διαστάσεις 3825mm x 1770mm με το ύψος στα 1330mm. (στοιχεία από
    tech-racingcars.wikidot.com)

    Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη στις λοιπές τεχνολογίες, κιβώτιο, σασί, ελαστικά, αναρτήσεις, σύστημα μετάδοσης κ.λπ., αμφιβάλλω αν τα συγκεκριμένα οχήματα έχουν μεγάλες διαφορές από τα “θηρία” του Group B. Και μπορεί η ιπποδύναμη να φαντάζει μικρή αλλά όταν έχεις περιοριστή στο στόμιο είναι κάτι το φυσιολογικό να μην μπορείς να βγάζεις τα άλογα που θα έβγαζε ένας ελεύθερος κινητήρας.

    Μπράβο στην Toyota που επέστρεψε και πάλι στις νίκες. Άντε και πρωταθλητές.

    • Αν θυμάσαι την εποχή, δεν έχουν σχέση. Όχι μόνο τα αυτοκίνητα, αλλά και οι αγώνες. Τα σημερινά “rallye” είναι πιο πολύ rallye sprint.
      Βάλε ένα σύγχρονο wrc car να τρέξει το μισό Ταρζαν ή έστω τα Λουκίσια/Πλατανάκι. ΘΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ!!!!
      Που ακούστηκε service κάθε 2 ΕΔ και σύνολο χλμ αγώνα κάτω απο 1000χλμ (και πολλά λέω)

    • Christos Dimou

      Δεν θεωρώ οτι είναι λιγότερο ανθεκτικά τα σημερινά απο τα τότε οχήματα. Αρκετές φορές έχουμε δει εξόδους με απίστευτα χιλιόμετρα. Όπου παλαιότερα απλά το πλήρωμα θα είχε πεθάνει.

      Μία χαρά θα βγάλει, κατά τη γνώμη μου, ένα WRC τον Ταρζαν. Όπως και τότε ο οδηγός θα κόψει σε ορισμένα σημεία για να προστατεύσει το αμάξι.