Ένας οδηγός και ένας εκπαιδευτής έχασαν την ζωή τους, μετά από μια έξοδο της Lamborghini που οδηγούσε ο πρώτος, με αποτέλεσμα να πάρει φωτιά το ιταλικό supercar στην πίστα SpeedVegas.

Το δυστύχημα έγινε χθες το απόγευμα, κοντά στο Las Vegas, με τον οδηγό του αυτοκινήτου να χάνει τον έλεγχο και να χτυπάει σε ένα τσιμεντένιο -επενδυμένο με ελαστικά- προστατευτικό. Το αποτέλεσμα ήταν ο “ταύρος” να πάρει φωτιά, με τις αρχές πιστεύουν ότι τα δύο άτομα σκοτώθηκαν κατά την πρόσκρουση.

Τα ονόματα των θυμάτων δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά, με τις αρχές να αναφέρουν ότι ο οδηγός ήταν περίπου 35 χρονών, ενώ ο εκπαιδευτής και υπάλληλος της πίστας κοντά στα 50 του χρόνια.

Για το περιστατικό διεξάγεται σήμερα έρευνα από τις αρχές, με την πίστα να παραμένει κλειστή μέχρι νεοτέρας.

  • τι λες τωρα !!!!!!
    πηγε για να βγαλει γουστα σε πιστα για να εχει το κεφαλι του ησυχο……και τελικα σκοτωθηκε !!!!
    πραγματικα κριμα……….

    • manowar

      τα κορυφαια αυτοκινητα στον κοσμο εχουν τα χουγια τους αυτο με την φωτια ειναι χουι ενω τα χιουνται ωια παραδειγμα,,, απο την αλλη ειναι <> οδηγικα δεν πανε δεν σερνουν δεν στρίβουν αλλα δεν το παθαινουν τετοια πραγματα δεν χαλανε ευκολα ειρωνεια ε?,,,ετσι ειναι.. Αν δεν χαλαει δεν ειναι καλο 😊

    • Mika

      Που υποτιθεται εκει θα ειχε ασφαλεια, να κανει τα χουλιγκανικια του, με καποιον ανθρωπο που ξερει….
      Υπερβαλον ζηλος? Ατυχια? Ανικανοτητα.?? Λιγη σημασια εχει…
      Αλλα να παρει και φωτια ρε γαμωτο με τη συγκρουση?? Αμαρτια ειναι…
      Δυστυχως εφυγαν οι ανθρωποι..

  • Mika

    Στεναχωρο…
    Κριμα…

  • sergio360

    Θα ηταν ενδιαφερον να δειτε περιπου πως οδηγουν σ’αυτα τα track day και γιατι παθαινουν τετοια ατυχηματα και εννιοτε και δυστυχηματα.Ειναι ευθυνη του εκπαιδευτη κυριως και της εταιριας που αφηνει ασχετους να οδηγουν τετοια οχηματα,εστω και μεσα στην πιστα.Αλλα αλλιως δεν εχει κερδος η εταιρια θα μου πεις…Οσοι εχετε 6 λεπτα δειτε το παρακατω:
    https://www.youtube.com/watch?v=HEsvpWBRCEU

    • Geopan

      Μα είναι δυνατόν να τον αφήνει να οδηγεί με το ένα χέρι στο γόνατο;

    • και του λεει δωσε δωσε !!!!! :-P

    • Christos F4

      μεχρι να γινει η ερευνα δε μπορουμε να ξερουμε τι εγινε ομως που το ηξερες οτι ηταν ασχετος?? στο αρθρο με τον μεξικανο που τρακαρε την 458 σου ειχα πει οτι ο τυπος ηταν ασχετος και μου ειχες πει οτι δεν μπορω να το ξερω διοτι μπορει απλα να εκανε μια στραβη και το αμαξι ειναι αυτο που ειναι κλπ κλπ. τωρα γιατι λες το αντιθετο επικαλουμενος την ασχετοσυνη του συγχωρεμενου και χρησιμοποιωντας ενα τυχαιο βιντεο??? φασκεις κι αντιφασκεις

    • sergio360

      Γιατι το ενα εγινε σε πιστα με εκπαιδευτη και το αλλο σε δημοσιο δρομο.Στην πιστα και με επαγγελματια εκπαιδευτη δεν εχεις αλλη δικαιολογια.Οι πιθανοτητες ειναι συντριπτικα υπερ του να οδηγουσε σαν τον τυπο παραπανω.

    • Christos F4

      δηλαδη αν ο αυτος που τρακαρε τη φερραρι ειχε συνοδηγο εναν φιλο του οδηγο αγωνων παλι δε θα ειχε δικαιολογια… και που ξερεις αν αυτος εδω με τη λαμποργκινι εκανε απλα καποιο λαθασμενο ελιγμο? η μηπως ο εκπαιδευτης εχει κι αυτος πεταλια απο κατω του για να σωσει την κατασταση οπως τα αυτοκινητα των δασκαλων οδηγησης? δεν στεκουν αυτα…

    • Christos F4

      δηλαδη αν ο αυτος που τρακαρε τη φερραρι ειχε συνοδηγο εναν φιλο του οδηγο αγωνων παλι δε θα ειχε δικαιολογια… και που ξερεις αν αυτος εδω με τη λαμποργκινι εκανε απλα καποιο λαθασμενο ελιγμο? η μηπως ο εκπαιδευτης εχει κι αυτος πεταλια απο κατω του για να σωσει την κατασταση οπως τα αυτοκινητα των δασκαλων οδηγησης? δεν στεκουν αυτα…

    • sergio360

      Μιλαμε για δρομο και για πιστα.Αν δεν εχεις μπει ποτε σου στην πιστα(το πιθανοτερο)πες το,να σταματησω να προσπαθω να σου βαλω μυαλο.

    • Christos F4

      οχι δεν εχω μπει σε πιστα ποτε μου αλλα αυτο δεν εχει καμια σημασια με αυτο που λεμε.
      θεωρω οτι στην πιστα ειναι πιο επικινδυνο να συμβει το κακο διοτι παιρνεις τις στροφες με περισσοτερα απο οτι στο δρομο. ο εκπαιδευτης δε μπορει να σε αποτρεψει απο ολες τις αναποδιες η τις βλακειες. παρολαυτα εχεις χασει το νοημα του σχολιου μου. αυτο που ειπα ειναι οτι δε γινεται να λες για το ενα περιστατικο οτι προκειται για ασχετοσυνη και για το αλλο οτι προκειται για οτιδηποτε αλλο εκτος απο ασχετοσυνη, χωρις να εχεις δει ολες τις πτυχες του συμβαντος. εγω χωρις να εχω δει καμια απτις πτυχες των συμβαντων λεω οτι και στα 2 περιστατικα (τα οποια ειναι παρομοια) ειναι ασχετοσυνη, ενω εσυ λες το αντιθετο
      απλα ειναι τα λεγομενα μου

    • πιστευω η διαφορα ειναι….οτι σε πιστα και να εισαι ”κουλαδι” μπαινεις γιατι ειναι ελεγχομενο το περιβαλον και καπου πρεπει να μαθεις τα ορια σου..και αποκλειεις πολλες παραμετρους για να γινει η στραβη η και να γινει…η πιστα δεν εχει δεντρα/κολωνες/λακουβες κτλ

    • Christos F4

      Ναι Μπάμπη ακριβώς γι αυτό προτρέπουν αυτούς που θέλουν να κάνουν το κομμάτι τους να μπουν σε πίστα. Τουλάχιστον εκεί είναι ελεγχόμενη η κατάσταση αλλά και στην πίστα μπορείς να πάρεις με ευκολία αγκαλιά τα προστατευτικα λάστιχα εκτός διαδρομής. Αν δεν το κατέχεις και μπεις σε μια απότομη στροφή με πολλά, την έπαθες τη ζημιά.

    • oπως το ειπες..αυτο λεω !!!! αμα φυγεις θα πεσεις πανω σε λαστιχα…αμμοπαγιδα…γκαζον κτλ!!!
      παιζεις σε ελεγχομενο περιβαλον σε αντιθεση με τον δημοσιο δρομο !!!!
      αλλα ασφαλες περιβαλλον δεν σημαινει οτι θα βγεις αλωβητος………

    • sergio360

      Φαινεται οτι εισαι πιτσιρικας με αυτο το σχολιο.”Επειδη παιρνεις τις στροφες με πιο πολλα χιλιομετρα”….Η πιστα ειναι το ασφαλεστερο περιβαλλον που μπορει καποιος να παει να τρεξει με το αμαξι του.Ειναι πληρος ελεγχομενο το περιβαλλον,εχει πολυ καλης και ιδιας ποιοτητας ασφαλτο παντου και οχι σαμαρακια,δρομο γυαλι και νεροφαγωματα,εχει εξοδους διαφυγης και οχι κολωνες ή ντουβαρια που θα πας να καρφωθεις στα 5 μετρα απο την ακρη του δρομου.
      Ποιος σου ειπε οτι παιρνεις τις στροφες με πιο πολλα?Καθε μα καθε φορα που πηγαινω πιστα ειναι και καποιος μαχητης του δρομου εκει που νομιζει θα κανει lap record και τελικα τον περνανε και τα παπακια.
      Σε ενα τετοιο περιβαλλον λοιπον για να κατεφερεις να σκοτωθεις πρεπει να εισαι ο ασχετος της χρονιας ή να παθει μηχανικη βλαβη το αμαξι.Στον δρομο,και ο Σουμαχερ να εισαι,αν για καποιον λογο εχει κατω πχ λαδια και τα πατησεις,εφυγες.

    • Christos F4

      ειπα οτι δεν εχω μπει σε πιστα οχι οτι δεν ξερω πως ειναι. και ως εκ τουτου ξερω οτι ειναι το ασφαλεστερο περιβαλλον για να τρεξει κανεις. αυτο που σου ειπα ειναι οτι παιρνεις τις στροφες στην πιστα με περισσοτερα χλμ απο αυτα που θα επαιρνες μια στροφη με την ιδια κλιση στο δρομο, αυτο ειναι ολο.
      αδυνατω να καταλαβω την επιμονη σου σε οτι αφορα τα τρακαρισματα δρομου να θες να ριξεις το φταιξιμο για το τρακαρισμα σε οτιδηποτε αλλο εκτος απο τον οδηγο (τωρα μου μιλας για λαδια, αλλο παλι και τουτο…μια στο εκατομμυριο να βρεις λαδια στο δρομο). εγω αυτο θελω να πω και αυτο ακριβως ειναι που μου ερχεται στο μυαλο σαν μοναδικη ισως αιτια οταν διαβαζω για ενα ατυχημα με supercar: κουλαμαρα = αδυναμια χειρισμου ενος τετοιου οχηματος

    • sergio360

      Ναι οταν γινεται στον δρομο,η εμπειρια μου μου εχει δειξει πως οταν κοντεψα να τρακαρω,με οποιοδηποτε οχημα,οφειλονταν σε αλλους παραγοντες και οχι στην υπερβολικη ταχυτητα ή σε ελλειπη εμπειρια!Κακη σημανση,τρυπες,νεροφαγωματα,αποτομη αλλαγη συνετελστη τριβης οδοστρωματος,χαλικια μεσα στην μεση,προσπερασμα αντικανονικο,παππους που ξεχασε να αναψει τα φωτα,μη χρηση σηματων αλλαγης πορειας κλπ κλπ!Οσες φορες και να μπηκα πιστα,οποτε ειχα εξοδο οφειλοταν σε μαλακια δικια μου που προσπαθουσα να κανω φλικ,να ντριφταρω,να να να…Ειδικα ενας ψαρωμενος ποτε δεν προκειται να πιεσει τοσο στην πιστα ωστε να εχει θεμα ελλειψης προσφυσης.Μονο οι ασχετοι πανε ταυτοτητα που δεν νιωθουν απο την πρωτη στιγμη.

    • sergio360

      Γιατι το ενα εγινε σε πιστα με εκπαιδευτη και το αλλο σε δημοσιο δρομο.Στην πιστα και με επαγγελματια εκπαιδευτη δεν εχεις αλλη δικαιολογια.Οι πιθανοτητες ειναι συντριπτικα υπερ του να οδηγουσε σαν τον τυπο παραπανω.

  • Mrdesperado32

    κριμα για τους ανθρωπους.η λαμπο πρεπει να κανει κατι με τις φωτιες.δεν γινεται να τρακαρεις και να γινεται φουρνελο.ετσι εφυγε και ο walker.γενικα τα σουπερκαρ πρεπει να δικαιολογουν τα πολλα μυρια που ζητανε οι εταιρειες.δεν ειναι μονο τα γκαζια ειναι και η ασφαλεια που προεχει.ειδικα οταν πληρωνεις τετοια ποσα πρεπει να σαι καλυμμενος σε ολα.απαραδεκτα πραγματα

  • Herc

    Ιταλικο αυτοκινητο και φωτια.Απα-πα.Δεν το πιστευω