Πριν δεις τα εκπληκτικά εκθέματα στο ανακαινισμένο χώρο του μουσείου της Lamborghini, νομίζω ότι αξίζει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία της εταιρίας, που γεννήθηκε από έναν εγωισμό, πέρασε τα πάνδεινα, άλλαξε αρκετά ιδιοκτησιακά καθεστώτα, για να αγοραστεί τελικά από το VW Group πριν 19 χρόνια, με το τελευταίο να δίνει την διαχείριση της στην Audi.

O Ferruccio Lamborghini γεννήθηκε στην πόλη Ferrara της Ιταλίας το 1916, για να πεθάνει στα 77 του χρόνια, μετά από ανακοπή καρδιάς, έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση 21 χρόνια νωρίτερα. Ήταν αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος, κάνοντας την περιουσία του κατασκευάζοντας τρακτέρ από πλεονάζουσα πρώτη ύλη του στρατού των Συμμαχικών Δυνάμεων πίσω το 1945. Ξεκίνησε την επιχείρηση του σε ένα μικρό γκαράζ, αλλά σύντομα ήταν σε θέση να επεκταθεί σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις, διότι η ζήτηση για τα πολύ δυνατά τρακτέρ του ολοένα και αυξανόταν.

Έχοντας ήδη βγάλει αρκετά χρήματα από την παραγωγή γεωργικών μηχανημάτων, ξεκίνησε την κατασκευή καυστήρων πετρελαίου και συστημάτων κλιματισμού, κάτι που αποδείχθηκε εξίσου επικερδές, καθιστώντας τον έναν από τους πλουσιότερους άνδρες στην Ιταλία. Σαν μηχανολόγος μηχανικός είχε αγάπη στα γρήγορα GT αυτοκίνητα, έχοντας αγοράσει μοντέλα όπως τη Mercedes-Benz 300 SL, τη Ferrari 250 GT, ενώ είχε στην κατοχή του και Jaguar, τα οποία του άρεσαν πάρα πολύ. Το ιταλικό αυτοκίνητο, όμως, ήταν αυτό που άρχισε να εμφανίζει προβλήματα με τον συμπλέκτη, και το τοπικό συνεργείο δεν μπορούσε να επιδιορθώσει αυτό το πρόβλημα. Έτσι, ο Ferruccio αποφάσισε να πάει μέχρι την Modena και να μιλήσει αυτοπροσώπως στον Enzo Ferrari για το θέμα που αντιμετώπιζε. Αλλά ο “Commendatore”, ο οποίος ήταν γνωστός για την υπεροψία του, είπε στον “αγρότη” να φύγει.

Και κάπου εκεί ξεκίνησαν όλα, με τον κόσμο να μην είχε δει ποτέ τα δαιμονισμένα μοντέλα της Lamborghini που ακολούθησαν, και εμείς να οδηγήσουμε την Huracan, αν ο Enzo δεν απαντούσε στον Ferruccio ότι το πρόβλημα δεν είναι με το αυτοκίνητο, αλλά με τον οδηγό, συμβουλεύοντας τον να ασχοληθεί με τα τρακτέρ του αντί για τα αυτοκίνητα.

Για μια “μηχανική” ιδιοφυΐα και έναν πλούσιο Ιταλό επιχειρηματία, αυτού του είδους η απάντηση ήταν όχι μόνο προσβλητική αλλά κυρίως ανοιχτή πρόκληση. Ο Ferruccio ήταν έξαλλος και εκείνη τη στιγμή αποφάσισε να δείξει στον Enzo πώς κατασκευάζονται στα σωστά GT αυτοκίνητα. Το παραπάνω περιστατικό ίσως ήταν απλά η αφορμή, καθώς ήταν προφανές ότι Ferruccio ήταν διατεθειμένος να δαπανήσει αρκετά χρήματα και στην αγορά των GT αυτοκινήτων, η οποία ήταν ακόμη στα σπάργανα και ανοικτή για νέα πράγματα. Έτσι, ο Lamborghini πείστηκε ότι τα χρήματα του θα μπορούσαν να γίνουν ακόμα περισσότερα με την κατασκευή υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητων.

Με την οικονομική επιφάνεια που του επέτρεπε η επιτυχημένη επιχείρηση των τρακτέρ, ο Lamborghini αποφάσισε να κατασκευάσει το δικό του αυτοκίνητο με V12 κινητήρα, και έτσι αγόρασε μια μικρή έκταση στον δρόμο via Modena 12, στην Sant’Agata, προάστιο της Μπολόνια, σημείο που βρίσκεται μέχρι και σήμερα το υπερσύγχρονο πλέον εργοστάσιο, συστεγάζοντας τα κεντρικά γραφεία και το μουσείο της.

Ο Lamborghini προσέλαβε πρώην τους υπαλλήλους της Ferrari, Giotto Bizzarini, Franco Scaglione και Gian Paolo Dallara, και ο σκοπός του ήταν σαφέστατος. Ήθελε να δημιουργήσουν ένα πολυτελές και δυνατό GT, που θα μπορεί να πιάσει τα 250 χλμ/ώρα στην Autostrada del Sole, το διάσημο ιταλικό αυτοκινητόδρομο που συνδέει το Μιλάνο με τη Νάπολη. Το αποτέλεσμα ήταν, η Lamborghini 350GT, και τα υπόλοιπα είναι ιστορία!

Αξίζει να αναφερθεί ότι ο Ferruccio Lamborghini χρησιμοποίησε το ζώδιο του, ήταν Ταύρος καθώς γεννήθηκε στις 28 Απριλίου, ως σήμα για την εταιρία του. Επιπλέον, τα περισσότερα από τα αυτοκίνητα του έχουν πάρει ονόματα από ταυρομαχίες ή διάσημων ταύρων, με την Miura να έρχεται από τον Don Eduardo Miura, ο οποίος ήταν κτηνοτρόφος και ταυρομάχος. Η Islero ονομάστηκε από έναν ταύρο που σκότωσε το διάσημο ταυρομάχο, Manolete, η Espada είναι το όνομα του σπαθιού, το όπλο του ταυρομάχος, και ούτε καθεξής. Τέλος, ο Ferruccio Lamborghini φέρεται να έχει ομολογήσει ότι στην πραγματικότητα δεν εφηύρε ποτέ τίποτα, απλά προσπάθησε να αντιγράψει και να βελτιώσει την εργασία άλλων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, για παράδειγμα, χρησιμοποίησε τον 12-κύλινδρο κινητήρα της Ferrari, τοποθετώντας τους εκκεντροφόρους του 4-κύλινδρου κινητήρα της Alfa Romeo.

Η αλήθεια είναι ότι παρά την την εξαιρετική πορεία τα πρώτα 10 χρόνια λειτουργίας της Lamborghini, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης του 1973, αναγκάστηκε να πουλήσει την εταιρία του, και να αποσυρθεί ένα χρόνο αργότερα. Το 1978 η Lamborghini χρεοκόπησε, αλλά τελικά διασώθηκε για να πωληθεί στην Chrysler το 1987. Με την σειρά τους οι Αμερικάνοι την έδωσαν σε Μαλαισιανό επενδυτικό όμιλο 7 χρόνια αργότερα, για να πουληθεί τελικά στους Γερμανούς το 1998, και να βρει όπως φαίνεται τον δρόμο της.

Στα 54 χρόνια λειτουργία της έχουν παραχθεί περίπου 36.000 αυτοκίνητα, με αρκετά θρυλικά μοντέλα, καθώς μετά την προαναφερθείσα 350 GT, ακολούθησε το 400 GT, η Miura, η Espada, η Islero, η Jarama, η Urraco, η Countach, η Silhouette, η Jalpa, η LM002, η Diablo, η Gallardo, η Murcielago, για να έρθουν οι ειδικές Reventon, Sesto Elemento, Egoista, Veneno και Centenerio. Η σημερινή γκάμα της αποτελείται από την Huracan και Aventador, ενώ ετοιμάζεται για το μεγαλύτερο βήμα στην ιστορία της, την παραγωγή του SUV της, την Urus.

Σχεδόν όλα αυτά μπορείς να τα δεις με μια επίσκεψη στο μουσείο της εταιρίας, και αξίζει ανεπιφύλακτα να το επισκεφτείς αν βρεθείς ποτέ στην περιοχή, και ας μην είσαι αγνός λάτρης της αυτοκίνησης. Εξάλλου αρκετές από τις κατασκευές της ιταλικής εταιρίας εύκολα μπορούν να χαρακτηριστούν έργα μοντέρνας τέχνης. Μέχρι να γίνει αυτό, όμως, τα παρακάτω 77 “κλικς” του Κώστα, μπορούν να σου δώσουν μια μικρή γεύση σε ένα ταξίδι στον χρόνο και στην ιστορία της “δαιμονισμένης” αυτής εταιρίας. Enjoy!

  • jonjon

    Τελικά νομίζω ότι θα ταίριαζε μια aventador στον τοίχο μού! ?
    Παιδιά το egoista πως φαίνεται; από κοντά.

    • αρκετά κραυγαλέα…όπως και η Veneno!!
      στα μάτια μου είναι too much αν τα δεις σαν αυτοκίνητα, αλλά αν τα δεις σαν επίδειξη τρέλας, είναι απολαυστικά!
      για μένα η Sesto Elemento είναι ίσως η ομορφότερη Lamborghini ever…και γενικά από τα πιο όμαρφα αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί!
      έχει αρμονικό συνδυασμό αγριάδας και κομψότητας…

    • jonjon

      Βγαίνει ο καγκούρας που κρύβω μέσα μού! Όταν βλέπω περίεργα πρωτότυπα!
      Για την sesto συμφωνούμε εν μέρη είναι μεσα στις top 5 lambo ever.

    • Γιώργος Εμπέρ

      +1 και απο εμενα για την Sesto Elemento!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Μπράβο παίδες! Μετά τη δοκιμή της Huracan είναι πολύ ωραίο και αυτό το άρθρο με την επίσκεψη στο μουσείο της το οποίο αξίζει να το επισκεφτεί κανείς, να θαυμάσει όλα τα μοντέλα της ιστορίας της! Ευχαριστούμε για τις όμορφες φωτογραφίες, πολλά συγχαρητήρια στο autoblog!!!! Η Lamborghini είναι πολύ αγαπημένη μας εταιρεία, τα αυτοκίνητά της είναι πάντα στα όνειρά μας… φτιάχνει τόσα χρόνια έργα τέχνης υψηλών επιδόσεων που προσφέρουν συγκινήσεις στον οδηγό τους. Κάποια στιγμή θέλω κι εγώ να πεταχτώ μέχρι τη Σαντ’ Αγκάτα να το δω από κοντά!
    Κι εγώ θα ήθελα να έχω ας πούμε μια Aventador SV (ή και απλή)! Αμαξάρες!

  • mixalhs7

    To 1987 η Chrysler αγόρασε την Lamborghini για μόλις 20εκατ$!!

  • thymios tsilimparis

    μπράβο σας παίδες,. είστε εξαιρετικοί!

  • Anestis Genk

    Αξίζει κάποιος να πάει ένα tour στην Emilia Romagna, υπάρχουν πάρα πολλά να δει και σχετικά με τα μηχανοκίνητα και γενικώς.

    Η φωτό 33/77 είναι η αγαπημένη μου Lambo και το 3ο ομορφότερο αυτοκίνητο ever για μένα μετά την AR33 και την 288GTO.

    Η Ιταλία αν και φουλ διεφθαρμένη χώρα κτλ είναι εντυπωασιακό το πόσο οργανωμένη είναι η αγροτική τους παραγωγή και πως συνδυάζουν παράδοση με τεχνολογία. Η επιστροφή στην Ελλάδα είναι καταθλιπτική, ευτυχώς που έχουμε τις καλύτερες παραλίες στην Ευρώπη (και ίσως στον κόσμο).

  • Anestis Genk

    Η κρίση του 1973 σκότωσε τους petrolheads, που ως τότε δεν ενδιαφερόντουσαν για το πόσο έκαιγε, μόνο για το πόσα άλογα έβγαζε.

  • spiros

    ε ρε γλεντια που προβλεπονται για τους μικρους φαν των λαμπο !!!!!!!

  • a_f_a

    ποτέ δε μου άρεσαν οι λάμπο.
    το σεατ του λεφτά…. κακγκουροαυτοκίνητα από τα λίγα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Εχεις δει απο κοντα aventador? Θα αλλαξεις γνωμη! Ειναι κοσμημα. Και δεν μπορεις στην ιδια προταση που βαζεις την Lambo, να την συγκρινεις με seat. Μιλαμε για dream cars

    • a_f_a

      Ναι, το γραφειο που δούλευα ήταν πολυ κοντα στην αντιπροσωπεία της Λαμποργκινι και έβλεπα αρκετές.
      Μοιάζουν υπερβολικά αυτοκίνητα μεσα σε να πραγματικό περιβάλλον και γίαυτο τα λεω καγκουρικα. Ενω οι Φερραρι αν και υπέρ αυτοκίνητα, εχουν κατι το πιο γιηνο και δωρικό.
      Μπα, ένας που είχε λάχανι σεατ, αμα κανει λεφτα, πιο πολυ μου κανει εμένα οτι θα παραμείνει στο γκρουπ …
      Όσο για τη Κουνταχ του ’80 τι να λεμε.. το υπέρ αμάξι του κλαρινογαμπρου.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Mα προφανως ειναι υπερβολικα αυτοκινητα. Κανουν μισο εκατομμυριο ευρω και εχουν υπερβολικους κινητηρες, με υπερβολικες δυναμεις, με υπερβολικα κοστη συντηρησης!

      Η Lamborghini Veneno που ειναι υπερβολικη, κανει και το υπερβολικο ποσο των 5 εκατομμυριων ευρω. Προφανως οταν εχεις δωσει 5 εκατομμυρια ευρω για ενα αμαξι ειναι λογικο να θες να περνας και να σε κοιτανε ολοι.

      Συμφωνω πως οι Ferrari ειναι ποιο γηινες και “προσγειωμενες” αλλα οταν πηγαινεις στα ποσα των “εκατομμυριων” την LaFerrari και την FXX K δεν τις λες ακριβως γηινα μοντελα :P

      http://www.motorward.com/wp-content/images/2016/06/Ferrari-FXX-K-Shanghai-8.jpg

      https://i.ytimg.com/vi/GfqiHK-4RW0/maxresdefault.jpg

      YΓ. Δωρικο σημαινει λιτο?

    • a_f_a

      ε, γι’αυτο δε μου αρέσουν οι Λαμπο.
      δωρικό, ναι, ειναι το λιτό.
      σίγουρα οι φερραρι ΦΞ ειναι υπερβολικές αλλά αυτες προορίζονται για χρήση πίστας.

    • a_f_a

      ε, γι’αυτο δε μου αρέσουν οι Λαμπο.
      δωρικό, ναι, ειναι το λιτό.
      σίγουρα οι φερραρι ΦΞ ειναι υπερβολικές αλλά αυτες προορίζονται για χρήση πίστας.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Γενικα οσο ανεβαινει το μπατζετ τα αμαξια τεινουν να γινονται ολο και ποιο υπερβολικα και οι Lambo σε αυτο συμφωνω οτι εχουν οντως μια ταση να ειναι ποιο φαρδιες και με περισσοτερες επιθετικες γωνιες αλλα η Gallardo η η Huracan πχ ειναι σχετικα βατες. Δεν εχουν κατι τοσο υπερβολικο.

      Και η aventador αυτο που την κανει “υπερβολικη” ειναι η “μυτη γωνια” που κανει μπροστα στο σημα. Ενταξει οκ. Η Centernario και η Veneno ειναι υπερβολικες αλλα ειναι τοσο οσο το ποσο που κοστιζουν. Αν εβλεπα μια Veneno θα εχανα το σαγονι μου οσο υπερβολικη και αν ειναι :)

      Προσωπικα μου αρεσουν περισσοτερο οι Lambo αλλα αν ειχα τα λεφτα αναμεσα σε Lambo και Ferrari, θα επαιρνα μια Ferrari F12 Berlinetta. Γενικα σαν τις Ferrari τιποτα :)

    • a_f_a

      βρε και εγω, αν δω μια Λαμπο, ενα σαγονι θα το ψιλο-ρίξω αλλά γενικά δε μπορω τη πατημένη monovolume φορμα, το φρικο-σταϊλινγκ.
      βασικα, μονο φερραρι και πορσε σα σχήματα αποδέχομαι. όλα τα αλλα, Λαμπο, Παγκανι, Κονσινγκενγκεν (δε θελω ουτε να μαθω πως λέγεται) ειναι απλώς φρίκες για λεφτάδες.

    • Γιώργος Εμπέρ

      H Pagani οπως και η McLaren P1 oπως και το Koenigsegg ξεκινανε απο το μυριο και ειναι λογικο οτι θα εχουν πολυ επιθετικο σχεδιασμο. Οπως επιθετικο σχεδιασμο εχει και η Carrera gt και η porsche 918. Η δε Koenigsegg εφτιαξε την One και με την Regera που ειναι τα ποιο γρηγορα αυτοκινητα στον πλανητη. Η Regera εχει κιβωτιο απειρων σχεσεων, μοτερ χωρις εκκεντροφορους και τεχνολογια απο το συμπαν. Τι να λεμε τωρα. Η One απο την αλλη ειναι αμαξι πιστας και μεχρι πριν την Regera δεν το πλησιαζε κυριολεκτικα τιποτα. Η Mclaren P1 κινειται στο ιδιο μηκος κυμματος, Τα φρενα της ειναι απο silicon carbon υλικο της Νasa και με τεχνολογια απο τον Αρη. Ο σχεδιασμος τους ειναι πολυ βατος για αυτα που προσφερουν και για αυτο που κοστιζουν.
      Για μενα το μονο αμαξι που ειναι οντως κιτσαριο ειναι αυτο. Devel sixteen. Εχει 5000 αλογα αλλα τι να το κανεις

      https://www.carthrottle.com/wp-content/uploads/2013/11/devel.png

      https://ag-log.o.auroraobjects.eu/11-2013/dubai2013/devilsixteen/5.jpg?last_change

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2a/67/27/2a6727bde9d99523f058e44f2e20c492.jpg

    • a_f_a

      γιώργο, δεν αμφισβητω τη τεχνολογια που κουβαλάνε τα υπερ-αυτοκίνητα. μιλάω καθαρά για την “εικόνα” τους. προτιμώ τη σουπερ-διακριτική (για τα συγκγκριμένα δεδομένα) λογική της φερράρι και πορσε στο τρόπου που “πακετάρου” “παρουσιάζουν” τη τεχνολογία τους.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Αν ηταν ολα ιδια δεν θα ειχε νοημα. Για μενα η McLaren και η Pagani σχεδιαστηκα ειναι υπεροχα αυτοκινητα. Η δε Pagani για μενα εχει το ποιο “διαφορετικο” σαλονι. Μοντερνο – ρετρο και πανεμορφο.
      Η ομορφια ειναι υποκειμενικο πραγμα. Πολλες διαφορερικες προτασεις, καλυπτουν ολα τα γουστα. Πρεπει να υπαρχουν.

    • a_f_a

      δε διαφωνώ καθόλου. απλά, δε μου αρέσουν καθόλου. χεχε :-)

  • freedoom1013

    Τόσα χρόνια μετά, αυτή η Miura παραμένει το πιο όμορφο δημιούργημα της Lamborghini. Υπέροχες οι φωτογραφίες, δεν αρκούν να αποδώσουν την αρτιότητα των οχημάτων που απαθανατίζουν.
    Μια φορά είδα Aventador από κοντά και έπαθα παράκρουση από το σύνολό της. Προσπαθώ να βάλω τον εαυτό μου εκεί μέσα. Μάλλον με βαθιά κατάθλιψη θα έβγαινα πάλι έξω…

  • Renesis1

    Ένα πολύ ωραίο άρθρο για την εκπληκτική αυτή εταιρεία. Πολύ καλές και οι πληροφορίες για την ονομασία των μοντέλων, ήξερα για κάποιες, έμαθα για άλλες..

    Τελικά να που και κάποιοι εγωισμοί βγαίνουν τελικά σε καλό. Σε πάρα πολύ καλό θα έλεγα!.. Ferruccio σε ευχαριστούμε για όλα τα top model..

    Η κυρία στη φωτογραφία #9 έχει σύμμαχο το χρόνο και παραμένει αγέραστη και γοητευτική, όσα χρόνια και αν περάσουν..

  • Γιώργος Εμπέρ

    Δηλαδη για να καταλαβω. Η Lambo ξεκινησε σαν Ιταλικη και “εγινε Αμερικανικη” πριν καν γεννηθω? Και οταν εγω ημουν 10 ετων (πριν μια 20ετια!) “εγινε Γερμανικη”? Και τοτε γιατι λεμε πως η Lambo ειναι Ιταλικα αυτοκινητα?

    • είναι φαύλος κύκλος…
      το ιδιοκτησιακό καθεστώς χαρακτηρίζει την εταιρία ή το που κατασκευάζονται και με τι χέρια;;
      στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία δύσκολα θα βρεις “αγνή” ταυτότητα!
      πχ την Volvo την έχουν αγοράσει Κινέζοι…δεν λες τα αυτοκίνητα της κινέζικα, αλλά Σουηδικά, καθώς εκεί κατασκευάζονται
      επίσης, η Mercedes που έχει εργοστάσιο στην Ουγγαρία ή Toyota που έχει στην Τουρκία…δεν λες ότι τα αυτοκίνητα τους είναι ουγγρικά ή τούρκικα, αλλά γερμανικά και ιαπωνικά!

    • Γιώργος Εμπέρ

      Nαι. Γιατι στην ουσια κρατας την τεχνογνωσια. Λες οτι το αμαξι κατασκευαζεται στην Ισπανια αλλα το μοτερ το σχεδιασε Ιαπωνας. Ανεξαρτητως που γινεται το assembly.
      Το θεμα εδω ειναι μηπως πως και η τεχνογνωσια εχει παει περιπατο? Μετα απο 30 χρονια δεν υπαρχει κατι Ιταλικο πανω του. Ειδικα αν εχει κανει πρωτα και μια βολτα απο Αμερικη.

      Δεν μπορει ο Ιαπωνας να σχεδιασει Αγγλικο αυτοκινητο. Του λειπει το Feeling. Ουτε ο Γερμανος να σχεδιασει Ιταλικο. Για να ειναι Ιταλικη η Lambo πρεπει να σχεδιαζουν το αμαξι Ιταλοι. Να ειναι Ιταλοι οι μηχανικοι, οι σχεδιαστες κλπ. Να περασουν την Ιταλικη “φινετσα” και πινελια μεσα στο αμαξι. Και το assembly ας γινεται και στην Αφρικη.

  • ρε λες και γω γιαυτο να γουσταρω τα LAMBO ????
    ταυρος ειμαι και γω !!!!!!!! :-D
    αλλο ”κοινο”…ποτε δεν κοιταω την καινοτομια σε ενα αυτοκινητο……αλλα την λειτουργικοτητα του και ας ειναι αντιγραφη απο καποιον αλλον !!!!!!
    και αλλο κοινο ??? οταν μου την λενε….πεισμωνω και τρελενομαι μεχρι να βγω απο πανω !!!! :-D

    @gazokiller:disqus πιστευω εχεις ζησει ενα απο τα ονειρα μου !!!!!! το σε ”μισω” ειναι πολυ λιγο !!!!!!! :-D

  • ρε λες και γω γιαυτο να γουσταρω τα LAMBO ????
    ταυρος ειμαι και γω !!!!!!!! :-D
    αλλο ”κοινο”…ποτε δεν κοιταω την καινοτομια σε ενα αυτοκινητο……αλλα την λειτουργικοτητα του και ας ειναι αντιγραφη απο καποιον αλλον !!!!!!
    και αλλο κοινο ??? οταν μου την λενε….πεισμωνω και τρελενομαι μεχρι να βγω απο πανω !!!! :-D

    @gazokiller:disqus πιστευω εχεις ζησει ενα απο τα ονειρα μου !!!!!! το σε ”μισω” ειναι πολυ λιγο !!!!!!! :-D

  • DarkV12Tdi

    Τέλειες οι φωτογραφίες, για Wallpaper ;) H κίτρινη πρωτότυπη italdesign Lamborghini Cala του NFS 1…αμέτρητες ώρες σκισίματος στο ps1 και κλειδωμένος στο δωμάτιό μου :P

  • Mika

    Εντυπωσιακα αυτοκινητα, υπεροχες φωτος….
    Σιγουρα ειναι must για οποιον petrolhead βρεθει στην περιοχη..!!!
    All time classic Miura, αγαπημενη Diablo, h outrageous LM002, κι οι εξωκοσμες Reventon, Sesto Elemento, Egoista, Veneno, θα μπορουσαν να ειναι βγαλμενες απο ταινεια του Batman..

  • cfu

    ρε παιδια ετσι θελουμε,μπραβο σας

  • sijune50

    Δηλαδη παλι καλα που βρεθηκαν οι γερμανοι να σωσουν την εταιρια γιατι αν περιμεναμε απο τους ιταλους να κρατησουν…Ρε τον κερατα τον Enzo,αντι να του φτιαξει τον συμπλεκτη τον διαολοστειλε!

    Η countach πρεπει να παραμενει ενα απο τα πιο δυσκολοδηγητα super cars της εποχης.