Εν αντιθέσει με τις Mercedes και Ferrari, που έχουν το προνόμιο να κατασκευάζουν τον δικό τους κινητήρα, η Red Bull έχει την ανάγκη ενός τρίτου. Αυτός ακούσει στο όνομα Renault, με τους Γάλλους να βελτιώνονται πραγματικά πέρυσι, όμως έχουν ακόμα πολλή δουλειά μέχρι να φτάσουν στο επίπεδο της Mercedes.
Η περσινή βελτίωση επέτρεψε στη Red Bull να παλέψει με τη Mercedes σε ορισμένες περιπτώσεις, τερματίζοντας τελικά μπροστά από τη Ferrari. Το 2016, ωστόσο, έχει γραφτεί στην ιστορία, και η αυστριακή ομάδα ευνοείται θεωρητικά από τις αλλαγές του 2017, καθώς τα πηγαίνει περίφημα στον σχεδιαστικό τομέα.
Βέβαια, εκτός από την αεροδυναμική, σημαντικό ρόλο στη συνολική απόδοση της RB13 θα παίξει και το ολοκαίνουριο power unit της Renault. Οι Γάλλοι παρουσιάζονται πολύ προσγειωμένοι, επισημαίνοντας πως ίσως η κορυφαία απόδοση του μοτέρ να έρθει στα τέλη του 2017 και όχι στις αρχές. Η RBR ελπίζει σε έναν δυνατό κινητήρα, με τον επί κεφαλής της ομάδας, Christian Horner, να υποστηρίζει πως, με τον σωστό κινητήρα, η Mercedes θα έχει έναν δυνατό αντίπαλο.
Είναι ένας ολοκαίνουριος κινητήρας για φέτος, μια αλλαγή στη φιλοσοφία. Είχαν έναν μεγάλο χειμώνα. Ελπίζουμε για ένα βήμα στην απόδοση, και, αν αυτό έρθει, τότε ελπίζουμε ότι θα είμαστε πραγματικοί ανταγωνιστές της Mercedes φέτος, δυσκολεύοντας τη ζωή της Mercedes και της Ferrari. Η Mercedes σίγουρα θα είναι η κορυφαία ομάδα, με τρία παγκόσμια πρωταθλήματα. Έχουν βάλει τον πήχη ψηλά. Γι’ αυτό κι εμείς είμαστε φιλόδοξοι.
Ελπίζουμε ότι μπορούμε να γίνουμε μια πραγματικά κορυφαία ομάδα. Πιστεύω ότι διαθέτουμε ένα φανταστικό οδηγικό δίδυμο, σπουδαία σταθερότητα μέσα στην ομάδα, και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη σεζόν που έρχεται.
Δίχως να έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές, είναι δύσκολο να μιλάμε για την ανταγωνιστικότητα των μονοθεσίων. Ο χειμώνας δεν ήταν εύκολος για την ομάδα του Milton Keynes, με τον Horner να λέει πως η RB13 είναι ένα πολύ όμορφο μονοθέσιο, δείχνοντας ταυτόχρονα πως είναι ικανή για πολλά.
Κάθε εποχή εκτός της σεζόν έχει τις δικές της στιγμές και απαιτήσεις, αλλά είναι το ίδιο κάθε χειμώνα. Γενικά, είμαστε εντός των στόχων. Θεωρώ πως η RB13 είναι ένα από τα ομορφότερα μονοθέσια που έχουμε σχεδιάσει, λόγω της γεωμετρίας των νέων κανονισμών, οι αναλογίες δείχνουν σωστές, φαίνεται ισορροπημένο, φαίνεται γρήγορο, και μια παλιά παροιμία λέει πως, αν δείχνει σωστό, τείνει να είναι και καλό. Και το μονοθέσιο αυτό σίγουρα δείχνει σωστό.
Οι δοκιμές θα ξεκινήσουν σε μία εβδομάδα, και ο κόσμος -λανθασμένα- προσπαθεί να βγάλει συμπεράσματα από την πρώτη στιγμή. Αυτό ουδόλως ενδιαφέρει τη Red Bull, αφού οι Αυστριακοί θα είναι για μία ακόμη χρονιά επικεντρωμένοι στη δουλειά τους, σύμφωνα με τον Βρετανό.
Πάντα είναι μια ανήσυχη στιγμή πριν από τις πρώτες δοκιμές, να βγάλεις το μονοθέσιο από το γκαράζ και να πατήσει στο pit lane. Το πρώτο που θέλεις να δεις είναι ότι επιστρέφει πίσω στο τέλος του γύρου. Είναι συναρπαστικό να βλέπεις το μονοθέσιο στα πρώτα του χιλιόμετρα. Και στις δοκιμές, ο κόσμος παρασύρεται για το τι χρόνους κάνει ο καθένας, με τι φορτίο καυσίμου, ποιος έκανε προσομοίωση αγώνα κ.τ.λ.. Στην πραγματικότητα, όλα είναι άσχετα.
Είσαι επικεντρωμένος στο δικό σου πρόγραμμα, βάζεις τις παρωπίδες σου, κάνεις το πρόγραμμά σου και τις βελτιώσεις που θέλεις. Επειδή όλα θα αλλάξουν μέχρι να πάμε στη Μελβούρνη. Είναι ενδιαφέρον να δούμε το buzz και την ένταση που υπάρχει σε αυτές τις δοκιμές, αλλά υπήρξαμε πολύ καλοί εδώ τα προηγούμενα χρόνια, όντας επικεντρωμένοι στον εαυτό μας και στο δικό μας πρόγραμμα.