re16

Αν ανατρέξουμε στα τέλη του 2013, οι περισσότεροι οπαδοί της Formula 1 φαντάζονταν ότι η Renault θα δημιουργήσει έναν δυνατό και αξιόπιστο κινητήρα. Το 2014 και το 2015, μόνο αυτό σε συνέβη. Φέτος, η γαλλική εταιρεία έχει βελτιωθεί σημαντικά, ωστόσο παραμένει πίσω από τη Mercedes και τη Ferrari, κάτι που φυσικά «πονάει» και τη Red Bull Racing.

Οι μηχανικοί στο Enstone δηλώνουν αισιόδοξοι για τη νέα σεζόν, όμως αυτό που τους εμπόδιζε είναι ότι το τωρινό project είχε φτάσει στο τέλος του, με το περιθώριο βελτίωσης να είναι πολύ μικρό. Έτσι, η απόφαση ήταν μία: ένα ολοκαίνουριο power unit για το 2017. Αυτό έρχεται διά στόματος Fred Vasseur, επί κεφαλής της Renault:

Έχουμε μερικές καλές βελτιώσεις. Θα έχουμε έναν εντελώς νέο κινητήρα την επόμενη χρονιά. Θα είναι 100% νέος. Είχε έρθει το τέλος της βελτίωσης γι’ αυτόν τον κινητήρα. Έπρεπε να κάνουμε ένα βήμα για να πάμε μπροστά και το κάναμε. Μέχρι στιγμής, όλα βελτιώνονται και πλησιάζουν τις προσδοκίες.

Διάβασε επίσης: Ο Remi Taffin μιλά στο Autoblog.gr

Οι Γάλλοι θα μπορούσαν να ακολουθήσουν την προσέγγιση της Mercedes, η οποία έχει διαχωρίσει την τουρμπίνα και τον κομπρέσορα του turbo. Ο Vasseur λέει ότι δε θα ακολουθηθεί απαραίτητα αυτή η οδός, ενώ θα πρέπει να εξελίξουν ακόμα περισσότερο αυτό που έκαναν οι Γερμανοί, πιστεύοντας παράλληλα σε βελτίωση εντός του χειμώνα.

Είναι ένα concept της Renault. Δεν πρέπει να κολλήσουμε σε άλλους για τον κινητήρα. Έχουμε σημειώσει πολύ καλή πρόοδο τους τελευταίους 6 με 8 μήνες, και, αν θέλουμε να κάνουμε ένα επιπλέον βήμα, θα πρέπει αν αλλάξουμε λίγο αυτό το concept. Βελτιωθήκαμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα, μεταξύ του Spec A και του Spec B. Μπορούμε να κάνουμε ξανά το ίδιο και φέτος. Όταν παίρνεις μια απόφαση σε ένα project, πρέπει να φτάνεις στο τέλος.

  • Gestione Sportiv@

    Έχουμε και λέμε, η Mercedes έχει το δυνατότερο με διαφορά και πιο αξιόπιστο PU συνολικά αυτήν την τριετία των υβριδικών μηχανών και βάση λογικής, οι Γερμανοί θα είναι πολύ μπροστά και το 2017 στον τομέα της μηχανολογίας.
    Από την άλλη, η Honda αυτήν τη διετία που ενεπλάκη και πάλι με την F1και πιο συγκεκριμένα, ως προμηθευτής κινητήρων της McLaren, να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα σε απόδοση και αξιοπιστία. Πάντως, οι Ιάπωνες έχουν δηλώσει εδώ και πολύ καιρό, πως το 2017 θα φτιάξουν κινητήρα από μηδέν, για να καταφέρουν να επιστρέψουν ακόμα πιο δυνατοί.
    Σήμερα, τα ανώτατα στελέχη της Reanult μας ενημέρωσαν πως, στο Viry Chatillon φτιάχνουν και οι Γάλλοι κινητήρα από την αρχή για το πρωτάθλημα του 2017, για να καταφέρουν να επιστρέψουν στις επιτυχίες με την RBR σε πρώτο βαθμό και αμέσως μετά, με την εργοστασιακή ομάδα της Reanualt, η οποία ελπίζει σε αλματώδη βελτίωση από το 2018.
    Μόνο τα στελέχη του Maranello δεν μας λένε τίποτα και απλά δηλώνουν ικανοποιημένη με το PU της επόμενης χρονιάς…………….
    Τελικά, τι θα δούμε την επόμενη χρονιά από τους Ιταλούς????????
    http://media2.giphy.com/media/K1EwPQLCi4Iq4/giphy.gif

    • Nerazzuro21

      Απλά δεν θέλουν να αποκαλύψουν τα μυστικά τους, φοβούμενοι ότι θα τους αντιγράψουν οι υπόλοιποι. :P

    • Gestione Sportiv@

      Απλά, οι αντίπαλοι της Scuderia να προσέξουν τι θα προσπαθήσουν να αντιγράψουν από τους Ιταλούς, γιατί μπορεί να έχουμε και αστοχίες………………… https://uploads.disquscdn.com/images/0624b7c70cceef17a652eb3b0364bab6403f9b407c7bbaed8a8caf2908980a1c.jpg χαχαχαχαχαχα

    • LJ

      To γεγονος οτι ξεκινουν απο το μηδεν με κατι 100% καινουριο στην Renault (επιβεβαιωμενα) και στην Honda (απο εικασιες), μονο εγω δεν το βλεπω σαν κατι καλο?

    • Nerazzuro21

      Αναγκαίο κακό. Δεν έχουν άλλη επιλογή στη Honda. Ακόμα και με απεριόριστη εξέλιξη, με την φετινή σχεδίαση.στην καλύτερη των περιπτώσεων να έφταναν τη φετινή μονάδα ισχύος της Ferrari. Σίγουρα ο νέος κινητήρας θα παρουσιάσει προβλήματα αξιοπιστίας λόγω νεότητας. Απλά ελπίζεις να είναι γρήγορος.

    • LJ

      Ελπίζεις…

    • Nerazzuro21

      Πάντα. Δεν μας έχει μείνει και τίποτε άλλο. Μόνο η ελπίδα :P

    • Dim203

      Ή Honda έχει ξεχωριστή ομάδα που απ την αρχή του 16 δουλεύει για το 17, ο κινητήρας δν έχει λόγω να αλλάξει ριζικά, αλλαγές στον τομέα της ανάφλεξης ετοιμάζουν για να κερδίσουν σε efficiency, οι διαφορές στα άλογα φέτος είναι της ταξης +-20bhp

  • Mika

    Το θεμα ειναι, η Honda τι θα κανει???
    :p

  • gronholm89

    Και καπως ετσι βλεπεις οτι 3 χρονια τωρα “αφηναν” την Mercedes να κανει παρτυ με τους περιορισμους!!

    • Ahilleas Tsikelis

      Εσυ αυτό διαπίστωσες?Το τραγικο ότι αυτό το μοτερ εφθασε ηδη στα ορια της εξέλιξης δν σου εκανε εντυπωση?Η μερσεντές φταιει αν περιτριγυρίζεται από τσουγκανια?Θα ηθελα να δω αν η Μερσεντές κρατησει το ιδιο μοτερ που θα το φθασει του χρονου …..για να δουμε ποσο τραχαναδες είναι στην ρενο

  • Γιαννης Λαμπρου

    κατι μου λέει εμένα οτι του χρόνου η ρεντ μπουλ θα το σηκώσει παλι και άντε πάλι απο την αρχή.

  • Γιαννης Λαμπρου

    κατι μου λέει εμένα οτι του χρόνου η ρεντ μπουλ θα το σηκώσει παλι και άντε πάλι απο την αρχή.