Το 2012, οι Γερμανοί της 9ff είχαν παρουσιάσει τη 9ff 100, η οποία βασιζόταν στην 911 (997) GT3 RS και απέδιδε 1.150 άλογα, με 1.150 Nm ροπής. Για να γίνει αυτό, ο 3,8-λίτρος εξακύλινδρος boxer κινητήρας, υπερκυβίστηκε στα 3,9 λίτρα και φόρεσε turbo της Garrett, όπου μέσω του boost control, αυτή μπορούσε να σηκώσει πίεση 0,6 bar, 1,2 bar και 1,6 bar, με την απόδοση να κυμαίνεται από τα 600 έως τα 1.150 άλογα.


Αυτός, συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο το οποίο έχει ενισχυθεί, ενώ φορά το ενισχυμένο μπλοκέ διαφορικό της 9ff. Υπάρχουν επίσης τα συστήματα Automatic Full Throttle System και 9ff Power Shift. Η ανάρτηση του συνδυάζει τα ρυθμιζόμενα αλουμινένια αμορτισέρ της 9ff/Bilsterin με 60 mm αγωνιστικά ελατήρια. Πατά πάνω σε 19″ ζάντες με ελαστικά Continental Vmax ενώ τα φρένα προέρχονται από το 997 GT2 PCCB με τα τακάκια να είναι από το αγωνιστικό τμήμα της Porsche. Το αποτέλεσμα ήταν να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 403 χλμ/ώρα.

Όπως κατάλαβες μια τέτοια βρίσκεται προς πώληση στην Γερμανία, με την τιμή της να αγγίζει τα €195.000. Να θυμίσω, ότι μια τέτοια είχε έρθει και στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του Unlim 500+ των DragTimes, στο Τυμπάκι της Κρήτης.

  • PrunΟ)))

    Μην λεμε χαζομαρες , τζαμπα το δινουν :Ρ

  • manowar

    Τα χαπια μου

  • Anestis Genk

    Τζάμπα αλλά άχρηστο.