Μια σοφή παροιμία λέει πως «είναι δυσκολότερο να διατηρηθείς στην κορυφή παρά να φτάσεις σε αυτή». Η φράση αυτή επιβεβαιώνεται στο έπακρο όταν μιλάμε για τη Formula 1, εκεί όπου ποτέ δεν μπορείς να «ξαποστάσεις», αφού πάντα θα υπάρχουν αυτοί που θα σε κυνηγούν. Τα τρία τελευταία χρόνια, η Mercedes βρίσκεται στον ρόλο αυτό και τα έχει καταφέρει πολύ καλά.

Ένα βασικό συστατικό της κυριαρχίας των Γερμανών είναι το power unit. Από την πρώτη στιγμή, οι μηχανικοί στο Brixworth ανέβηκαν στην πρώτη θέση και δεν έχουν πέσει από αυτή, βελτιώνονται κάθε χρόνο το power unit. Αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση για φέτος, δίχως να χρειάζεται να πάρουν ρίσκα, όπως στην περίπτωση της Renault, ωστόσο η MGU-H και MGU-K είναι νέα κομμάτια, όπως λέει ο Andy Cowell, επί κεφαλής κινητήρων της Mercedes.

Κάναμε βελτιώσεις σε όλους τους τομείς. Η αρχιτεκτονική βάση του συστήματος ERS είναι παρόμοια με αυτή που ξεκινήσαμε το 2014. Όχι, δεν είναι ίδια για φέτος, υπάρχουν βελτιώσεις στους διακόπτες υψηλής ισχύος, είναι πιο αποδοτικοί. Υπάρχουν αρκετές βελτιώσεις στην αξιοπιστία, κάτι που σημαίνει ότι μπορούμε να το τρέξουμε πιο σκληρά και για μεγαλύτερη απόσταση. Δεν είμαστε τόσο ευάλωτοι ώστε να πρέπει να τροποποιήσουμε το σύστημα ψύξης λόγω της θερμότητας που παράγεται. Η MGU-H είναι ολοκαίνουρια, όπως επίσης και η MGU-K.

Τα πράγματα στον τομέα της αξιοπιστίας πέρυσι δεν ήταν καλά. Τα περισσότερα προβλήματα υπήρχαν στην πλευρά του Lewis Hamilton, με τη χαρακτηριστική εγκατάλειψη από την πρώτη θέση στη Μαλαισία, κάτι που ουσιαστικά έδωσε τον τίτλο στον Nico Rosberg, μιας και ο Γερμανός βγήκε κερδισμένος κατά 28 συνολικά βαθμούς. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα αλλαγές στο εργοστάσιο, ώστε η αξιοπιστία να επιστρέψει στο επίπεδο που αρμόζει σε έναν κορυφαίο κατασκευαστή.

Είχαμε μερικά οδυνηρά περιστατικά πέρυσι και κάναμε τρομερή έρευνα γι’ αυτό. Υπάρχουν μερικές πολύ μεγάλες αλλαγές στο Brixworth, κατευθείαν από τον τρόπο που κάνουμε την έρευνά μας, τον τρόπο που εγκρίνουμε τα βήματα προόδου, τον τρόπο που εξετάζουμε τα concept μας, τον τρόπο που επιβεβαιώνουμε ότι η ανάπτυξη είναι κατάλληλη, τον τρόπο που δουλεύουμε με τους προμηθευτές μας, τον τρόπο που κατασκευάζουμε εμείς τα κομμάτια και τον τρόπο που συναρμολογούμε τα εξαρτήματα.

Υπάρχουν περίπου έξι αλλαγές μέσα στον κινητήρα, για να βελτιώσουμε το σύστημα συμπεριφοράς και τρεις με τέσσερις ποιοτικές βελτιώσεις όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο συναρμολογείται το power unit.

  • Mika

    Αν το σημειο αναφορας εχει βελτιωθει τοσο πολυ, οι υπολοιποι θα το ριξουν στο ποτο!!

  • Nerazzuro21

    Τέλεια. Και μετά έχεις τον Hasegawa να λέει ότι, μέχρι την Αυστραλία, ο κινητήρας της Honda θα βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με αυτόν της Merc στο Abu Dhabi. Με έχει πιάσει κατάθλιψη πριν καν αρχίσουν οι δοκιμές.

    Μεγάλε Adrian Newey κάνε τα μαγικά σου και σώσε μας από ακόμα μία ανιαρή σεζόν.

    • Christos-

      Ναι όμως δεν ξέρουμε πώς θα είναι ο κινητήρας της Renault και της Ferrari οπότε υπομονή.

    • Nerazzuro21

      Η Renault έχει πει ότι κερδίζει μόνο από τον κινητήρα 0.3s. Δεν το λες και τρελή βελτίωση. Η Ferrari πιστεύω ότι έχει κάνει καλή δουλειά στον κινητήρα. Για το chassis της Scuderia έχω τις επιφυλάξεις μου.

      Πάντως έχεις δίκιο. Ας κάνουμε υπομονή. Η Αυστραλία δεν αργεί.

    • Christos-

      Η Renault και 1s να κέρδισε, χωρίς αξιοπιστία θα πάει περίπατο.

      Θα δείξει εν καιρώ!

    • Mika

      Eιδες τι ειπαν σημερα στη live παρουσιαση?
      We don’t want to make big promises…..
      :p :p
      Που σημαινει, η φυλαγονται γιατι εμαθαν απο τις λαλακιες του Αrai, η γιατι σου λεει νεο κινητηρα φτιαξαμε, δεν εχουμε ιδεα τι μπορει να κανει και ποσες φορες θα σκασει μεχρι να αποδωσει!
      :p

    • Nerazzuro21

      Είπαν πολλά. Είναι λογικό ότι ο Hasegawa θέλει να δώσει ένα πιο σοβαρό προφίλ στη Honda μετά τα καραγκιοζιλίκια του Arai. O Morris άφησε να εννοηθεί ότι η Honda ακολούθησε τη σχεδίαση της Mercedes. O Alonso είπε ότι στόχος για φέτος είναι να εμφανιστούν αξιοπρεπείς. Γενικά κρατούν χαμηλά τον πήχη στο Woking.

  • gv

    δυστυχως δειχνει τρομακτικα ικανη ρε γαμωτο..
    και ελεγα να παιξω red bull για το κατασκευαστων αλλα αυτος ο σπασμενος κινητηρας της str με τρομαξε..:P