Για ακόμη μια χρονιά το Consumer Reports ανακοίνωσε τις εταιρίες που κατασκευάζουν τα καλύτερα αυτοκίνητα και όπως και πέρυσι, η Audi βρίσκεται στην κορυφή, με την πρώτη δεκάδα να συμπληρώνεται από τις Porsche, BWW, Lexus, Subaru, Kia, Mazda, Tesla, Honda και Buick. Τι είναι το Consumer Reports; Πρόκειται για έναν μη-κερδοσκοπικό οργανισμό με ιστορία 80+ ετών που δεν στηρίζεται με διαφημίσεις και αγοράζει τα αυτοκίνητα (και τα υπόλοιπα προϊόντα) που δοκιμάζει – δεν είναι “δημοσιογραφικά”.

Το Consumer Reports για να καταλήξει στις αποφάσεις του και να δημιουργήσει τον πίνακα που βλέπεις, υπολόγισε τη γενική βαθμολογία, την βαθμολογία της δοκιμής και την προβλεπόμενη αξιοπιστία κάθε μοντέλου κάθε μάρκας. Ο πίνακας παρουσιάζει τον μέσο όρο όλων αυτών των βαθμολογιών ανά εταιρία. Για να δημιουργήσει την Brand Report Card, συνυπολογίζονται οι επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου κάθε μάρκας στον δρόμο, η αξιοπιστία και η ασφάλεια. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά “η μέτρια βαθμολογία της Toyota στις δοκιμές, αντισταθμίζεται από πολύ καλή αξιοπιστία. Η πολύ καλή βαθμολογία των Mercedes στις δοκιμές, αντισταθμίζεται από κάτω του μετρίου αξιοπιστία”.

Όσο για την απουσία κάποιων εταιριών, το Consumer Reports λέει ότι κάθε μάρκα πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 μοντέλα με δεδομένα δοκιμών και αξιοπιστίας για να συμπεριληφθεί. Κατά συνέπεια, οι Alfa Romeo, Maserati, Ram και Smart και δεν εμφανίζονται στον πίνακα.

Στις σχετικές ειδήσεις το Consumer Reports εξέτασε και τους επιλογείς ταχυτήτων των αυτόματων κιβωτίων στα μοντέλα που βρίσκονται σήμερα στην αγορά και κατέληξε στο συμπέρασμα πως το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων είναι το γεγονός πως δεν δείχνουν με σαφήνεια την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, ενώ σημαντικό πρόβλημα είναι και το γεγονός πως δεν δείχνουν καθαρά αν έχει μπει το κιβώτιο στη θέση Parking (P), με αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος το αυτοκίνητο να κυλήσει, ενώ ο οδηγός βγει μέσα από αυτό. Το πρόβλημα αυτό οδήγησε την Fiat Chrysler Automobiles να ανακαλέσει 1,1 εκατ. αυτοκίνητά της μετά τον θάνατο του ηθοποιού Anton Yelchin και τον τραυματισμό 68 ακόμη ανθρώπων.

Κριτική δέχεται και ο σχεδιασμός ορισμένων επιλογέων με το Consumer Reports να σημειώνει πως μόνο η Ford και η Honda έχουν εφαρμόσει ένα σύστημα που εμποδίζουν τον οδηγό να βγει από το όχημα αν δεν έχει δέσει το χειρόφρενο ή αν δεν έχει επιλέξει την θέση P στο κιβώτιο ταχυτήτων. Τέλος το Consumer Reports έχει σταματήσει να συστήνει ορισμένα μοντέλα λόγω του σχεδιασμού του επιλογέα ταχυτήτων και δεσμεύεται να το κάνει μέχρι οι αυτοκινητοβιομηχανίες να διορθώσουν όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με τους επιλογείς ταχυτήτων.