Ο Jari-Matti Latvala σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για την πίεση που ένιωσε πέρσι στη Volkswagen και πως η αποτυχία του να έχει ανάλογα αποτελέσματα με τον -πρώην- ομόσταυλό του, Sebastien Ogier, τον προκάλεσε να κάνει μια δραστική αλλαγή προσέγγισης, που τελικά απέτυχε.

Όπως ξέρεις μετά τους δύο πρώτους αγώνες οδηγεί την κούρσα του πρωταθλήματος οδηγών, χαρίζοντας παράλληλα την πρώτη νίκη στην Toyota, στο rally Σουηδίας, μετά από 18 χρόνια. O Φινλανδός αποκάλυψε ότι μόλις πριν από λίγους μήνες είχε χάσει το κίνητρο και την εμπιστοσύνη στο εαυτό του, μετά από άλλη μια σεζόν στη σκιά Ogier του. Και αυτό γιατί αφού βρέθηκε πίσω από τον Γάλλο το 2013, το 2014 και το 2015, ο Latvala ξεκίνησε το 2016 αποφασισμένος να διεκδικήσει τον τίτλο, λέγοντας:

Νόμιζα ότι ήταν η κατάλληλη χρονιά για να προσπαθήσω και να τον κερδίσω. Αλλά είχα δύο κακούς αγώνες στην αρχή, στη συνέχεια, με τη νίκη στο Μεξικό άρχισα να έχω μια καλή πορεία, και τότε είχα πάλι δυο εγκαταλείψεις. Σε μια ομάδα με ένα τέτοιο μεγάλο οδηγό, όπως ο Sebastien, από την άνοιξη είχα ήδη συνειδητοποίησει ότι τον είχα χάσει. Δεν μπορούσα να κερδίσω το πρωτάθλημα πια. Ήξερα πόσο καλός ήταν.

Είχα τερματίσει δεύτερος και τρίτος στο πρωτάθλημα. Στη συνέχεια άρχισα να χάνω το κίνητρο. Αυτό ήταν. Δεν μπορούσα να δω τίποτα περισσότερο από μερικές μόνο νίκες, και ότι δεν ήταν αυτό που ήθελα. Ήθελα ένα πρωτάθλημα, ήταν τρία χρόνια που το είχε κερδίσει ο Seb. Δεν έπρεπε να το αφήσω να συμβεί, αλλά το έκανα.

Ο Latvala πραγματοποίησε την περασμένη χρονιά μια ριζοσπαστική προσέγγιση με το set-up του του Polo R WRC, σε μια προσπάθεια να μιμηθεί την επιτυχία του αντιπάλου του, δηλώνοντας:

Το να έχεις το ίδιο αυτοκίνητο, σκέφτηκα ότι θα κάνω ακριβώς το ίδιο set-up με τον Seb. Αν οδηγούμε το ίδιο αυτοκίνητο, θα είναι μόνο θέμα οδήγησης. Αλλά κάθε οδηγός έχει μικρές διαφορές στο ύφος του και στο set-up. Έτσι, στην προσπάθεια να οδηγήσω σαν τον Sebastien, προσπάθησα να φρενάρω με τον ίδιο τρόπο, ήμουν μακριά από τη δική μου ταυτότητα και το δικό μου στυλ. Μετά από τέσσερις μήνες είχα πέσει ακόμα περισσότερο. Απλά δεν μπορούσα να το κάνω με τον ίδιο τρόπο. Ο μόνος τρόπος για μένα είναι να οδηγώ με τον τρόπο που έχω μάθει, και με τον οποίο είμαι σίγουρος με τον εαυτό μου, και να μην προσπαθήσω να αντιγράψω ότι κάνει κάποιος άλλος, ακόμη και αν αυτός είναι παγκόσμιος πρωταθλητής.

  • Mika

    Ειδε με τον χειροτερο τροπο ποσο ανουσιο ειναι να αντιγραφεις..Δεν θα εισαι ποτε ο καλυτερος αν το κανεις ετσι…

  • Herc

    Οτι ειναι ταχυτατος, δεν υπαρχει αμφιβολια.Μαλιστα ο Makinnen δηλωσε οτι οταν βρισκεται στην ημερα ειναι ο ταχυτερος ολων.Αυτο στην ερωτηση γιατι τον επελεξε εναντι του Μικελσεν.Φετος ειναι η μεγαλη του ευκαιρια.Ολοι ξεκινανε απο το μηδεν.Δεν ειναι στην σκια κανενος και εχει μια ομαδα ολοκληρη στα ποδια του.

  • manowar

    Σε οσα βιντεο εχω δει που αναλύουν πως μπαινει ο οζιες σε μια στροφη και πως ο λατβαλα ,,πραγματικα ο οζιες ηταν φαινομενο..πες οτι ο οζιε οδηγαει ενα μπρικι που δεν ειναι σταθερο γιατι <> σε σχεση με την πιστολα που σου επερνε την πρωτια..δεν ειναι ντροπη.δεν γινεται να παγαινει σαν αορατος τοσα χρονια και φετος να εγινε κοτα..αυτα η θα τα πεις εσυ για δικαιολογία η κανενας jdm

    • Mrdesperado32

      πως γινεται οταν σου ειπα για τη σιτροεν μου ειπες οτι τα επαιρνε μονος του ο λεμπ γτ ηταν ο καλυτερος οδηγος και τωρα ο οζιε χανατκωνεται απ τα μπρικια??εσυ δε μας ελεγες οτι εχεις πληροφοριες απο μεσα οτι η ford θα τους φαει ολους?μας εχεις μπερδεψει

    • manowar

      Δεν ειπα ποτε τετοιο πραγμα διοτι τον γαλλο τον θεωρω κορυφαιο κατασκευαστη ρυθμιστη στο χωματινο αγωνισμα ταχυτητας..ουτε καν μην σου περασει απο το μυαλο να περασεις κατι τετοιο..οτι μπιστολιδι ηταν το c4 αλλο τοσο ηταν και το πολο το συγκεκριμενο θεμα επετρεψε μου να μην κατσω να το κουβεντιασω μαζι σου εχω φωτογραφιες με οδηγού ς του αγωνισματος και ανθρωπους της σιτροεν το (support team)..τα καλυτερα αυτοκινητα που περασαν απο τα ραλλυ ηταν η λανσια δελτα,το εβο μκ6 ,,το xara ,,και το polo R..σ αρεσει ειτε δεν σαρεσει εχω κανει γκαλοπ-ερωτησεις με ανθρωπους που το ζουνε απο μεσα..το καλυτερο αγωνιστικο της τελευταιας 10ετιας ηταν το Volkswagen..και να χτυπιεσαι και να μην χτυπιεσαι..φετος θα το παρει η χιουνται το πιθανότερο λογο σταθερότητας ομαδας πατζετ και οχι οδηγου

    • manowar

      Αλλα ναι απο την σιτροεν το καλυτερο δεν ηταν το c4 ηταν το xara και ας μην εχει τιτλους..ο οζιε ειχε δεθει με την ομαδα και το αυτοκίνητο με την φορν ειναι ντεζαστερ η δουλειά..αν εχεις κατι να απαντησεις απαντησε αν ειναι να μου λες τα γνωστα σαλια περι σημαιας πατριδας ναζι και vw αστο..η φαου βε στο θεμα μηχανοκίνητο αθλητισμό ειναι καταιγιστική και καταστροφεας..και εγω καταστροφεας σκαφων ειμουνα τον 7μο χρονο θητείας.?μελιγα λογια θελω να πω ειναι έμπειρη γιαυτο και σε τετοιο σταδιο..την εποχη που η αλφα ρομεο το 1930 εβγαζε w16 350 αλογα η φαου βε εβγαζε audi w16 600+αλογα με τρομερη αξιοπιστια το γραφει ο πηλιδης αλλα δεν σε ειδα να σχολιάζεις το αρθρο…

    • Mrdesperado32

      αν χαρακτηρισουμε τη vw καταστροφεα τοτε τι να πουνε οι γαλλοι με τα πεζο-σιτροεν και οι ιαπωνες με τα σκουμπι-evo-celica-corolla…σε εποχες που ανταγωνισμος ηταν στα υψη.ποιο αρθρο εννοεις γτ εχω χασει καμποσα λογω ταξιδιου

    • manowar

      Σ ειπα τον γαλλο τον βαζω πρωτο απο ολου στο χωμα το ξαναλεω ο ΓΑΛΛΟς ειναι πρωτος..σου ειχα ποσταρει και τα πρωταθλήματα που εχουν παρει οι γαλλοι οι ιταλοι οι ιαπωνες και οι γερμανοι οι γαλλοι εχουν τα πιο πολλα απο ολους..αλλα δεν καθομαι να λεω οτι οταν τα επερνε η τουοτα ο γερμανος έλειπε..οχι τιποτα αλλο οταν τα επερνε κορολλα και σελικα ο γερμανος δεν ετρεχε με καποιο αυτοκίνητο..ενω απο jdm το εχω ακουσει απο κατι ασχετους με τα wrc..εγω παντα χωματινα εβλεπα και λεμανς απο δορυφορική λογο οτι ειχα καει με το gran tourismo ποτε δεν ειχα κόψιμο με f1 εκτος οταν ηταν η bmw μεσα επιδη ειμουν λατρης των bmw κινητηρων και των αυτοκινητων M παρολο που ειχα ιαπωνικο εκείνη την εποχη..παντα wrc εβλεπα και εοιδη λογο δουλειας έβγαινα εξωτερικο και το ειχα το αεροπλανο σε φαση (παμε για καφε στο λονδινο και γυριζουμε την αλλη μερα εβρισκα ευκαιρια και πηγαινα και εβλεπα απο κοντα αγωνες με εντουρο πηγαιναμε απο τα χωραφια με ενα παλικαρι σουιδο για να μην χασουμε τα περασματα..σου ειπα ποια ειναι τα κορυφαια το δελτα το εβο το ξαρα και το πολο.μολα τα αλλα ηταν σχεδον ιδια..η τσελικα και αυτη πολυ εξελιγμενη αλλα την (εσπρωχναν) και πολυ τοτε

    • manowar

      Kαι ειδες οτι ειμαι αντικειμενικος οχι σαν εσενα δεν ανεφερα το αυτοκινητο που γελουσε με τα υπολοιπα..λογο της εφυιας των γερμανων στα αυτοκινητα ,,εκει που ολοτο αγωνισμα στιριζοταν σε καποια στανταρτς και επιδη τοτε δεν υπηρχε περιπτωση να δεις οχημα να τρεχει και να μην εχει πισωκινηση μονο τα αρματα μαχης ειχαν 4κινηση δεν ειχε βρεθει τροπος να τρεχεις με 4κινηση οταν λοιπον ο γερμανος αποφασισε να αλαξει μια για παντα ολη την διοργάνωση ολη την σύσταση των αγωνιστικων παρουσιασε το audi Quattro ολος ο πλανητης μιλαγε τοτε γιαυτο το αυτοκινητο και πως στριβει σε σχεσει με τις κασες τις αλλες τοτε κατι κορολες κατι λανσερ κτλ…εκει μετα στηρίχθηκαν ολοι οι θρυλοι του wrc κατσε μιλα με γεροβετερανους του αγωνίσματος να δεις τι θα σου πουν..να δω θα τους λες τις παπατζες που λες εδω για ναζι και τα λοιπά..μαλλον θα εισαι σοβαρος..εδω μεσα περισσοτερο τρολαρεις παρα αντικειμενικός εισαι

    • Mrdesperado32

      θα σου απαντησω το βραδυ γτ ειμαι σε δουλεια τωρα

    • manowar

      Περαν των αλλων πατα τον τιτλο να το βρεις δεν μπορω να κανω αντιγραφη αυτο ειναι το αρθρο που ελεγα.. https://uploads.disquscdn.com/images/ae0ce454c53530978a34e2c059f18f0fe4ec79a9e7dfbd40e6e1bfb530de2c2f.png

  • Anestis Genk

    Μπράβο σε όσους έχουν την ωριμότητα για να παραδεχθούν τους άξιους αντιπάλους τους.