Η Σειρά 8 της BMW κυκλοφόρησε από το 1989 ως το 1999 και πούλησε κάτι παραπάνω από 31.000 κομμάτια με τον M60 V8 και τον M70 V12. Αρκετοί σήμερα ίσως μάλιστα να μην γνωρίζουν καν την ύπαρξή της, ενώ κάποιοι την γνωρίζουν ως το αμάξι που δώρισε το μοτέρ της στην McLaren F1. Δηλαδή έμαθαν γι’αυτή ψάχνοντας να βρουν τι μοτέρ φορούσε το εμβληματικότερο supercar των ’90s.

Αφού λέμε για το μοτέρ να πω πως ο V12 της 8άρας, εκτός από την McLaren F1, τοποθετήθηκε και στο σπορ πρωτότυπο της BMW που κέρδισε των 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans το 1999. Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο αυτοκίνητο που να έχει δωρίσει το μοτέρ του σε 2 νικητές του Le Mans.

Αν έχεις δει μια 8άρα από κοντά, σίγουρα δεν την ξεχάσεις ποτέ. Το φαρδύ και χαμηλό της προφίλ της την καθιστούν, κατά την γνώμη μου, την πιο επιβλητική BMW. Δεν ξέρω αν φταίει που μεγάλωσα, αλλά ακόμη και το i8 δεν μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση! Την Μ1 δεν την μετράω γιατί αν και είναι η πιο όμορφη BMW, έχει την χάρη ενός ιταλικού αυτοκίνητου.

Ευτυχώς η δυστυχώς η Σειρά 8 τα τελευταία χρόνια ήταν στα αζήτητα, μέχρι πρότινος μπορούσες εύκολα να βρεις μια φτηνή 8άρα, αλλά το γεγονός πως δεν υπάρχει ανάλογο αυτοκίνητο πλέον έκανε αρκετούς να θέλουν να αποκτήσουν μια.

Ευτυχώς για όλους όσους αγαπούν τα καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα, η BMW φαίνεται πως ετοιμάζει διάδοχο και θα είναι χωρίς συμβιβασμούς ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της εποχής μας. Να θυμίσω πως η πρώτη γενιά της “οκτάρας” δεν κυκλοφόρησε σε Μ έκδοση και η μόνη Μ8 που φτιάχτηκε ήταν ένα πρωτότυπο που μέχρι πρόσφατα η BMW δεν έλεγε τίποτα για την ύπαρξή του. Τελικά υπάρχει και αποκαλύφτηκε το 2010 στο νέο μουσείο της BMW.

Η νέα Μ8 θα βασίζεται στην Σειρά 8 που θα παρουσιαστεί του χρόνου και θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις, M8 Convertible (F91), M8 Coupe (F92) και M8 Gran Coupe (F93), ενώ εικάζεται πως θα διατίθεται και τετρακίνηση έκδοση. Κίνηση θα παίρνει από τον twin-turbo V8 που θα δούμε και στην νέα M5 και η ισχύς της θα είναι γύρω στους 600 ίππους. Για όλα αυτά θα πρέπει να περιμένεις ως το 2019 που αναμένεται να καταφθάσει στις εκθέσεις, μέχρι τότε έχουμε πολλά να μάθουμε για την νέα ναυαρχίδα της BMW!

  • να που το R8 θα εχει επιτελους ανταγωνισμο !!!! :-D

    • scaniolos

      Groupatos μεχρι κοκαλο ετσι; Αλλα παντα υπο θα ειναι!

    • Δεν το είπα ετσι ακριβώς …. Το αουντι εχει ανταγωνισμό αλλα “χάνει” λόγο του ονόματος …. Λίγοι θα το προτιμήσουν πραγματικά αντί μιας λαμπο/πορσε/μκλαρεν…. Αντίθετα τώρα θα εχει εναν “ίσο” ανταγωνιστή …

  • scaniolos

    Αυτο ακριβως φιλε αρθρογραφε…τπτ αλλο!!

  • manowar

    Ετσι μπραβο..πολυ αντικειμενικα λογια απο τον αρθογραφο για μια τεραστια ιστορικη φιρμα στον χωρο της μοτοσυκλέτας και αργοτερα αυτοκινήτων οπως η bmw..με τοση παραδωση τεχνογνωσια που εχουν εκει ειδικα μεσα στο ντιβιζιον ειναι κριμα και που καθυστερουν να βγαλουν σουπερκαρ λογο καβουροτσεπης

  • Renesis1

    Συμφωνώ 100% με τον αρθογράφο, η 850 CSI δύσκολα αντικαθίσταται.. Παραμένει η πιο όμορφη / επιβλητική / αρχοντική / διαχρονική, BMW ever!

    • οκ .. δεν λεω ομορφη η 8αρα αλλα οχι και η ομορφοτερη bmw … ενα συνηθησμενο καλουπη για εκεινη την εποχη … εγω απο την αλλη θεωρω την Ζ8 την ποιο ομορφη και ξεχωριστη bmw μετα θα εβαζα την τωρινη Ζ4 και την τωρινη 4αρα … αυτα … αν ψαξεις στο autoscout24 δεν βρησκεις ζ8 κατω απο τα 180χιλιαρικα 8αρα βρισκεις και στο ελλαντα με 20χιλιαρικα ..

    • Renesis1

      Σίγουρα είναι υποκειμενική η γνώμη μου! Αλλά πάντα από πιτσιρίκος μου άρεσε πάρα πολύ η 850 CSI, ήταν πολύ μπροστά σε σχεδιασμό και τεχνολογία για την εποχή της.. Σίγουρα υπάρχουν πάρα πολλές όμορφες και διαχρονικές BMW, αλλά για τα δικά μου γούστα, ξεχωρίζω 3.. Την 850 CSI, την M3 (E46) και την Μ5 (E39)..

  • zezadelik

    Η Μ1 δεν είναι η ομορφότερη BMW ever, sorry

  • Mika

    Εγω ειδα το rendering στη κεντρικη φωτο κι ειπα επιτελους, ουαου!!!! Αυτο, τιποτα αλλο!!!