Στο όχι και τόσο μακρινό 2020, το αφεντικό της Volvo, Hakan Samuelsson, πιστεύει πως ίσως οι κινητήρες πετρελαίου θα καταργηθούν. Από τη Γενεύη όπου βρέθηκε δήλωσε πως:

Θα πρέπει να κάνουμε έναν κινητήρα πετρελαίου που θα έχει τις ίδιες εκπομπές NOx με αυτές ενός κινητήρα βενζίνης. Κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί, αλλά αυξάνεται πολύ το κόστος του κινητήρα κάτι που μακροπρόθεσμα είναι αρνητικό για την εταιρία.

Ο Samuelsson συμπλήρωσε πως οι diesel κινητήρες θα διαδραματίσουν έναν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση της μείωσης του μέσου όρου εκπομπών CO2 των μοντέλων της Volvo, αλλά δεν ωφελούν σε τίποτα άλλο. Ο ερχομός όλο και περισσότερων υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων και η μείωση των τιμών τους, θα συμβάλλουν ώστε ο μέσος όρος εκπομπών CO2 των μοντέλων της Volvo στην Ευρώπη να είναι κάτω από τα 95 γρ/χλμ, κάνοντας τους κινητήρες πετρελαίου περιττούς.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volvo αναμένεται στην αγορά το 2019, με την σουηδική εταιρία να θέλει κάθε μοντέλο της να προσφέρεται και σε ηλεκτρική έκδοση από το 2025 και μετά.

  • sotirisb

    Τοσο πολυ συμφερουν οι ηλεκτροκινητηρες και οι μπαταριες σε σχεση με το να φτιαξουν εναν

    καθαρο diesel?

    • Anestis Genk

      Αν πείσουν το κοινό να πληρώσει, αν πέσουν και τπτ κρατικά κονδύλια, ναι. Μπορεί να αγοράσαν και τπτ μετοχές από ρευματοπαραγωγούς.