Η φωτογραφία που βλέπεις είναι από τις 12 Μαρτίου του 1947, τότε που σε ένα άγνωστο χωριό της μαγευτικής Emilia-Romagna ήχησε για πρώτη φορά ένας μικρός V12 ενάμιση λίτρου, σηματοδοτώντας την γέννηση του μεγαλύτερου θρύλου της αυτοκίνησης.

Οι πνευματικοί πατέρες της, ήταν οι Gioacchino Colombo, Luigi Bazzi και Giuseppe Busso, μηχανολόγοι με ταλέντο και μεράκι, που σχεδίασαν τα πιο ποθητά μοτέρ από την γείτονα χώρα και ξέρω πως αρκετοί από όσους μας διαβάζουν χαμογελούν έχοντας ένα από αυτά στο γκαράζ τους. Η Ferrari λοιπόν έκλεισε 70 χρόνια και σε ένα άρθρο δεν χωράνε όλα όσα μπορεί να πει ένας tifoso για την μάρκα που όρισε το σπορ αυτοκίνητο, άλλωστε το έχουν προσπαθήσει αυτό με τόσα βιβλία, άλλοι καλύτεροι γνώστες.

Όταν η 125S πέρασε την πύλη θεωρείτο για την εποχή αγωνιστικό δρόμου, η έλλειψη παρμπρίζ νομίζω το κάνει ξεκάθαρο πως δεν απευθυνόταν απλά στους λάτρεις της σπορ οδήγησης αλλά σε όσους ήθέλαν να συμμετάσχουν σε αγώνες. Όπερ και εγένετο, περίπου 2 μήνες αργότερα, δηλαδή ίσα ίσα που την έστρωσε, ο Franco Cortese κερδίζει στις 20 Μαΐου του ’47 το Grand Prix της Ρώμης με μέση ωριαία ταχύτητα 88.5 χλμ/ώρα. Άλλες 5 νίκες πιστώθηκαν στην μικρή Ferrari 125S την ίδια χρονιά με σημαντικότερη ίσως αυτή του μεγάλου Tazio Nuvolari στο Grand Prix της Parma, που ήταν από τις τελευταίες, αν όχι η τελευταία νίκη του Ιταλού άσσου.

Για να γιορτάσει ή μάλλον για να τιμήσει αυτή την σημαντική επέτειο, η Ferrari γύρισε το βίντεο που βλέπεις δίνοντας μια αίσθηση για το πως ήταν όταν άρχισαν όλα και συνδέοντας την κληρονομιά της με το σήμερα και την LaFerrari Aperta! Η ειδική έκδοση της LaFerrari θα παρελάσει και θα παρουσιαστεί σε 60 χώρες σε events που θα διοργανωθούν για την επέτειο με σύνθημα Driven by Emotion. Επειδή το βίντεο είναι μόνο ένα ορεκτικό, η Ferrari έφτιαξε και ξεχωριστό ιστότοπο με τα σημαντικότερα γεγονότα της ιστορίας της ferrari70.com !

Τέλος το trivia για αυτή την συγκεκριμένη Ferrari 125S που βλέπεις, είναι πως είμαι από τους μάλλον λίγους εν ζωή που κάθισαν πίσω από το τιμόνι της, χωρίς όμως να την οδηγήσω, δυστυχώς η μόνη Ferrari δρόμου στην οποία έχω μπει για την ώρα.