Ανανέωση: Το νέο Polo πιάστηκε χωρίς ίχνος καμουφλάζ!


Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο η Volkswagen θα παρουσιάσει την νέα έκτη γενιά του Polo. Η νέα γενιά του δημοφιλούς μικρού θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από το υπάρχον μοντέλο, με πιο ευρύχωρη καμπίνα, με το αυτοκίνητο να έχει μειωμένο βάρος. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB A0 που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Seat Ibiza και θα διαθέτει η επόμενη γενιά του Skoda Fabia.

Σχεδιαστικά θα είναι πιο σπορ και πιο επιθετικό, θα διαθέτει μια πιο κεκλιμένη οροφή, νέα φώτα και ένα πιο ανάγλυφο πίσω μέρος, στοιχεία τα οποία σύμφωνα με την VW θα κάνουν το Polo πιο ελκυστικό και θα το βοηθήσουν να αυξήσουν τις πωλήσεις του. Θα συνεχίσει να διατίθεται σε 3-θυρες και 5-θυρες εκδόσεις σε σχέση με το αποκλειστικά 5-θυρο Ibiza. Το μέλλον του CrossPolo δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο μιας και την θέση του αναμένεται να πάρει το νέο μικρό SUV που ετοιμάζει η VW και θα βασίζεται στο T-Cross Breeze concept.

Στο εσωτερικό η γερμανική φίρμα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Η σχεδίαση θα είναι νέα και θα χρησιμοποιεί μαλακά πλαστικά με πολλές νέες δυνατότητες επιλογών διαφορετικών υλικών και χρωμάτων με την εταιρεία να έχει στόχο να προσφέρει το πιο ποιοτικό ταμπλό στην κατηγορία. Από το ανανεωμένο Golf θα δανειστεί τα εμπρός καθίσματα και τα χειριστήρια, καθώς επίσης και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την τελευταία γενιά του infotainment system της εταιρείας με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδο και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Οι κινητήρες του νέου Polo θα είναι λιγότεροι σε σχέση με την τωρινή γενιά. Στην βάση θα βρίσκεται ο 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός με απόδοση 65 και 75 άλογα και TSI με 95 και 115 άλογα. Το BlueGT θα χρησιμοποιεί τον νέο 1.5 TSI με 150 άλογα που είδαμε στο νέο Golf, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται το GTI που θα χρησιμοποιεί έναν 2,0 λίτρο TSI με απόδοση πάνω από 200 άλογα. Polo R μάλλον δεν θα δούμε ούτε σε αυτή την γενιά.

Στους ντίζελ καταργείται ο σημερινός 1,4 λίτρων TDI και θα χρησιμοποιεί τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110 άλογα. Αργότερα θα παρουσιαστούν υβριδικά σύνολα που θα αντικαταστήσουν τους μικρούς ντίζελ. Θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο που θα βασίζεται στον 1,0 TSI με 95 άλογα, ενώ δεν υπάρχουν πλάνα για μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση ή μια plug-in υβριδική εκδοχή. Θα υπάρχουν χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων ανάλογα την ιπποδύναμη ή ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.

  • georgekaras

    σαν να ξυρισαν τα φρυδια απο ανθρωπο μοιαζει

  • giannisb

    ”θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από το υπάρχον μοντέλο, με πιο ευρύχωρη καμπίνα”
    πόσο πιο μεγάλο πια έχει φτάσει να είναι ίσα με το golf 3 ίσως και μεγαλύτερο…….

    • Anestis Genk

      Είναι όπως τους ανθρώπους, που μεγαλώνουν και γεννιούνται μικρότεροι.

  • Mika

    Οσοι πιστοι, προλαβετε το Polo GTI με τον 1.8 Τsi!!
    :-)

  • Smartass

    Πότε θα βάλουν τoν 1.5lt TDI της Honeywell;;
    Έχω αγωνία!!

    Υ.Γ Όπως λέει και το τραγούδι: ”Μεγάλωσε ο μπαγλαμάς κι έγινε σαν βαπόρι”
    :D

  • Spyros

    Για 1.5 TDI Diesel δεν έλεγαν?

  • Spyros

    Για ποιο λόγο θα έχει δίλιτρο; Δε νομίζω να περιορίζει τόσο πολύ το αυτοκίνητο ο υπάρχον 1.8 TSI των 192ps που έπρεπε σώνει και ντε να μεγαλώσουν το μοτέρ.

    Εμφανισιακά μου αρέσει λιγότερο από τρέχουσα (υπέροχη) γενια, αλλά οκ, γούστα είναι αυτά.