Πριν από περισσότερο από έναν χρόνο, τον Ιανουάριο του 2016 η Ford Performance ανακοίνωσε την εργοστασιακή υποστήριξη της Hoonigan Racing Division στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross, παρουσιάζοντας το Ford Focus RS RX. Πρόκειται για το αγωνιστικό Ford με το οποίο οι Ken Block και Andreas Bakkerud συμμετέχουν στο πρωτάθλημα FIA World Rallycross. Το 2016, οι Ken Block και Andreas Bakkerud πέτυχαν συνολικά τρεις νίκες και ανέβηκαν επτά φορές στο βάθρο σε δώδεκα αγώνες.

Θέλεις να μάθεις πως κατασκευάστηκε το συγκεκριμένο τετρακίνητο κτήνος με τον 2,0-λιτρο κινητήρα των 600 ίππων; Η Ford Performance ετοίμασε ορισμένα video στα οποία μας παρουσιάζει την τεχνολογία, τα εργαλεία και την ομάδα μηχανικών που βοήθησαν στο σχεδιασμό και την εξέλιξη του Ford Focus RS RX. Τα βίντεο εστιάζουν σε τέσσερα διαφορετικά στοιχεία του αγωνιστικού αυτοκινήτου: την αεροτομή, την ανάρτηση, τον άξονα μετάδοσης και το πιλοτήριο.

1Αεροτομή

Περισσότερες από 100 παραλλαγές δοκιμάστηκαν σε λογισμικό Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής (CFD – Computational Fluid Dynamics) μέχρι να επιλεχθεί το καλύτερο σχέδιο για την αεροτομή του Ford Focus RS RX.

2Ανάρτηση

Η Ford Performance δοκίμασε την ανάρτηση του Ford Focus RS RX χρησιμοποιώντας εργαλείο προσομοίωσης Κινηματικής και Συμβατότητας (K & C – Kinematics and Compliance). Πρόκειται για το ίδιο εργαλείο που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής, το οποίο συλλέγει δεδομένα που βοηθούν τους μηχανικούς να καθορίσουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης.

3Άξονας μετάδοσης

Χρησιμοποιώντας σύστημα Ανάλυσης Πεπερασμένων Στοιχείων (FEA) της Sadev, η ομάδα της Ford Performance μπόρεσε να δημιουργήσει ένα “χάρτη” πιθανών καταπονήσεων του άξονα μετάδοσης του αυτοκινήτου ώστε να καταλήξουν στον καλύτερο σχεδιασμό του.

4Πιλοτήριο

Αντλώντας αγωνιστική εμπειρία δεκαετιών από τη Ford Performance, την M-Sport, και τη Hoonigan Racing Division, σχεδιάστηκαν εξατομικευμένα πιλοτήρια για τους Ken Block και Andreas Bakkerud με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε οδηγού με γνώμονα τις πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και τη μεγαλύτερη ταχύτητα

  • Mika

    Νομιζω δεν ειμαι ο μονος που εξακολουθει να βρισκει αυτα τα Rallycross αυτοκινητα πολυ πιο ακραια κι ενδιαφεροντα, ακομα κι απο τα φετινα WRC cars….

    Ατελειωτες ωρες δοκιμων και simulations για να πετυχουν αυτο το αποτελεσμα….