H BMW, όπως ανακοίνωσε ο CEO της Harald Kruger, θα παρουσιάσει 40 νέα και ανανεωμένα μοντέλα μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, με την εταιρία να χρησιμοποιεί τα κέρδη του 2017, προκειμένου να εξελίξει περαιτέρω τα ηλεκτρικά της μοντέλα, αλλά και να αναβαθμίσει τα εργοστάσιά της, ώστε αυτά να είναι σε θέση να κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ετοιμάζει.

Το 2016 ήταν μια κερδοφόρα χρονιά για την BMW έχοντας έσοδα 94,16 δισ. ευρώ και καθαρά κέρδη μετά φόρων που άγγιξαν τα 6,9 δισ. ευρώ. Η εταιρία θέλει να προσθέσει στη γκάμα της ακόμη περισσότερα SUV και crossover μοντέλα, όπως τα X2 και X7, ενώ όπως δήλωσε ο Kruger “Τα ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης θα ενοποιηθούν στα βασικά μας brands“.

Για το 2017 η BMW έθεσε ως στόχο την επίτευξη πωλήσεων-ρεκόρ, καθώς και αύξηση των εσόδων και των κερδών, με το μέσο περιθώριο κέρδους ανά αυτοκίνητο να ανέρχεται στο 8% με 10%. Ο Kruger τόνισε ότι η σημασία της Βρετανίας ως τόπος παραγωγής, θα εξαρτηθεί από το πόσο επιτυχημένα θα διαπραγματευτεί την έξοδό της από την Ε.Ε, με το εργοστάσιο της BMW στην Οξφόρδη να κατασκευάζει σήμερα τα μοντέλα της MINI, αλλά η επιβολή δασμών στις εξαγωγές μεταξύ ΕΕ και Βρετανίας, θα μπορούσε να το αλλάξει αυτό. O CEO της BMW τόνισε:

Στον όμιλο BMW, προετοιμάζουμε διάφορα σενάρια. Το δίκτυο παραγωγής μας προσφέρει ευελιξία. Τα μοντέλα Mini κατασκευάζονται επίσης στην Ολλανδία.

  • Mika

    Oσο παραλογος κι αν ακουγεται ο αριθμος 40 μοντελα μεσα σε 2 χρονια,απο κατι εταιριες του μεγεθους BMW, αλλα και Audi, Mercedes, κλπ, μπορεις να το περιμενεις κιολας!!!
    :p

    • mixalhs7

      Σαν τα 5ετη του Σερτζιο δεν εχει,αφου!!! :-)))

    • Mika

      Εγω δεν ξερω τιποτα, εσυ το ειπες!!!
      :p :p

    • Christos F4

      20 μοντελα το χρονο?? δεν υπαρχει περιπτωση. αυτο αντιστοιχει σε τουλαχιστον 2 μοντελα σε καθε κατηγορια. ειναι σαν να λεμε δηλαδη δυο μοντελα στην 3αρα, 2 μοντελα στο μοντελο. και πως θα ανανεωνεται η γκαμα, με τι ρυθμο? πως θα εξελισσονται τα οχηματα?? δεν εχει συναφεια…
      εδω η αλφα εχεικανει 5ετες πλανο για 8 μοντελα και ηδη εχει αναθεωρηθει μια φορα. και η μπεμβε, οσο μεγαλη και να ειναι, θα βγαλει 40 σε 2 χρονια?

  • τι να πεις και σε εμας … εμεις βλεπουμε αμαξι του 2009 και το θαυμαζουμε για καινουργιο παιρνεις εισαγωγης πετρελαιο του 2007 και το παιζεις και μαγκας .. ποσο πισω εχουμε μεινει … μας εχουν βαλει ηδη σε αλλη ταχυτητα αυτην της οπισθεν … αλλα ας εχει θα θαυμασουμε φωτογραφιες και βιντεο …

    • ποσο δικιο εχεις…….10 χρονια πισω εχουμε μεινει…και το κοντερ συνεχιζει να γραφει……..

    • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

      Tα ντιζελάκια εισαγωγής που λές με 75-80 χιλιάδες χλμ το πολύ πάνω τους όχι παραπάνω…
      Μόλις χθές μάλωνα με συγγενή που αρνούνταν να δεί την πραγματικότητα παραβλέποντας τις σκουριές χαμηλά στις πόρτες που του πάσαρε ο λαδέμπορας στο νέο; του Κάσκαι 2013mod αποδίδοντας τες στο αλάτι των Γερμανικών δρόμων!
      Σκάμε 13-14 χήνες για κάτι το οποίο δεν είναι έστω εμφανησιακά άψογο (το τι κρύβει το μεταχειρισμένο είναι λαχείο) για να λέμε πήρα ντίζελ και έχω ”τζίπ”…

    • Christos F4

      τι σχεση εχει αυτο που ειπες με την ειδηση της bmw? καμια.
      και περαν αυτου, το να μεμψιμοιρουμε για κατι το οποιο δεν ειναι και στο χερι μας στην τελικη ειναι εξισου κακο