Η Pogea Racing κάνει τον 1.400αρη turbo κινητήρα του Abarth 500 να παράγει 404 άλογα στις 6.400 σ.α.λ με την ροπή να αγγίζει τα φτάνει τα 445 Nm στις 3.350 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο διαθέτει carbon bodykit, είναι φαρδύτερο κατά 48 χιλιοστά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 4,7 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 288 χλμ/ώρα.

Ο κατάλογος τροποποιήσεων του κινητήρα είναι μεγάλος όπως σφυρήλατα πιστόνια, νέες βαλβίδες, νέα κυλινδροκεφαλή, νέα μπεκ, νέα εξάτμιση και πολλά και πολλά ακόμη, έτσι ώστε να μπορεί να αποδίδει 404 άλογα. Οι ζάντες είναι 18″ και φορούν ελαστικά διαστάσεων 215/35. Τα μπροστά μετατρόχια έχουν αυξηθεί κατά 20 mm και τα πίσω κατά 30 mm, με το σύστημα πέδησης να αποτελείται από εξαπίστονες δαγκάνες και δίσκους 322 mm. Η KW Clubsport ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, το 5τάχυτο κιβώτιο έχει τροποποιηθεί πλήρως και συνδυάζεται με ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, δερμάτινες και Alcantara επενδύσεις, σύστημα πλοήγησης και αναρωτιέσαι πόσο κοστίζει αυτό το πυραυλάκι βάρους 977 κιλών; Μόλις 5 θα κατασκευάσει η Pogea Racing με τιμή που ξεκινά από τις 58.500 ευρώ και φτάνει έως τα 62.000 ευρώ, ενώ αν κάποιος θέλει να αγοράσει μόνο τον κινητήρα, μπορεί με 21.000 ευρώ να τον αποκτήσει.

  • ak156

    Στα 280 θα τρεμει σαν μηχανη…

  • SAMURAI-66

    Δεν ξέρω τι κρατηματα θα έχει το μικρό πυραυλακι στον δρόμο αλλά είναι κουκλακι και απίστευτο…όπως και η τιμή του βέβαια…και μου αρέσει πολύ!!!!

    • CostasP

      …πίστεψέ με, έχοντας συμβιώσει με το βασικό (135 ΗΡ) για 3,5 χρόνια, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι δεν περιμένεις το πόσο καλά στρίβει και κρατάει… ;)

  • δες που το γ@μηδι μαρεσει !!!!!!! δεν θα τα εδινα ποτε τα 60.000 για 500ρι…..αλλα θα ηθελα καποιος αλλος να τα σκασει για να το βλεπω και να το ακουω στους δρομους !!!

    • manowar

      Τωρα εχεις γουστο σε παραδέχομαι

  • Bon Viveur

    λογικά κάθε 50.000χλμ θα θέλει αλλαγή μηχανής όπως της Mercedes ο 1.6αρης

    • μονο που αυτο της merc εχει την διπλασια δυναμη και κατι ακομα !!! :-P

    • Bon Viveur

      Λεπτομέρειες… :-P

    • αυτες οι λεπτομεριες κανουν τη διαφορα !!!! χοχοχοχοχοχοχ

    • αυτες οι λεπτομεριες κανουν τη διαφορα !!!! χοχοχοχοχοχοχ

  • sergio360

    Τελειο!Θα το ηθελα οπως ειναι αλλα χωρις αυτο το καπω και με τα σηματα της Abarth.

    • CostasP

      …hell yeah!

  • Renesis1
    • Hexagon

      και στον ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΞΟΝΑ!!!!???…καπνογόνο!

  • Αχαχαχαχααα, τρέλα! Το θέλω! Έτσι πάνω στην τρέλα

  • DimitrisBXL

    Στριβει;;;

    • anagnwsths

      Μόνο στο παρκάρισμα

    • manowar

      Χαχαχαχαχα

  • Πάνος

    υπερβολη…με τα 180αλογα που εχω οδηγησει και ειναι ηδη πολυ νευρικο…δε θελώ να φανταστω πως θα πηγαινει αυτο εδω…ασε που σε αυτα τα λεφτα βαζεις αλλα 10χιλ και παιρνεις πορσικο…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Και οχι οτι και οτι. Tην cayman που ειναι και ομορφουλα :)

  • Mika

    Εντυπωσιακο δεν λεω,αλλα υπαρχει περιπτωση αυτο να παταει καλα στο δρομο???
    Πολυ καλο παντως, και με ωραιοτερα καθισματα Recaro, απο τα πιο αβολα Sabelt…

  • manowar

    Εχουν βγει πολλα μικρα ομορφα το οπελ το ανταμ το μαζντα 2 το κλιο το τουινγκο πολλοι κουβαδες και σουπερ μινι πανεμορφα αλλα οταν τα βαλεις διπλα στο 500σαρι φαίνονται ολα κακογουστα

  • Spider

    Εντυπωσιακό χωρίς απαραίτητα να χρειάζεται όλα αυτά που φοράει. Οκ, το μοτέρ κοστίζει, αλλά όχι και 21χιλ. Με 17αρες και κοπανάει σε κωλόδρομους φαντάσου με 215/35/18…. Εννοείται ότι ακόμη και με μπλοκέ, 400 άλογα μπροστά σε 500αρακι,θέλουν σύνεση και σεβασμό. Το τουρμπόμετρο με την ένδειξη Abarth που μετράει 2.5bar και η έξτρα οθόνη είναι πολύ ταιριαστά.

  • johnjohn

    Δε με νοιάζει τι λέτε… το έπαιρνα χθες!!!

  • Sensei Konstantinos

    Τρελό αμάξι , απο αυτά που καραγουστάρεις να αποκτήσεις !!