Δεν υπάρχει εκατοστό του μονοθεσίου πάνω στο οποίο να μην έχουν δουλέψει σκληρά οι μηχανικοί των ομάδων, προσπαθώντας να κάνουν τα μονοθέσιά τους ακόμα πιο γρήγορα, έστω και λίγο. Η ανάρτηση είναι ένα μεγάλο κομμάτι στη Formula 1, εκεί όπου οι μηχανικοί προσπαθούν να βελτιώσουν με διάφορους τρόπους τη σταθερότητα του μονοθεσίου τους, την αεροδυναμική απόδοση και τη φθορά των ελαστικών.

Το σύστημα FRIC της Mercedes μάς είχε απασχολήσει τα προηγούμενα χρόνια, αλλά αυτό απαγορεύτηκε, για να αντικατασταθεί πέρυσι από ένα νέο concept που προσφέρει κυρίως καλύτερη αεροδυναμική απόδοση στο μονοθέσιο. Η Red Bull ακολούθησε με τη δική της λύση, αλλά η Ferrari επέλεξε να μην κάνει κάτι αντίστοιχο, γι’ αυτό και διαμαρτυρήθηκε στην Παγκόσμια Ομοσπονδία, σχετικά με τη νομιμότητα των συστημάτων αυτών.

Η FIA, όπως είχε την υποχρέωση, έκανε τους σχετικούς ελέγχους στις χειμερινές δοκιμές, με αποτέλεσμα οι Mercedes και Red Bull να οδηγηθούν σε αλλαγή των αναρτήσεών τους, προκειμένου να δείξουν στους υπεύθυνους της Ομοσπονδίας ότι δεν επηρεάζεται με τον τρόπο αυτό η αεροδυναμική του μονοθεσίου, μιας και αυτό απαγορεύεται από τους κανονισμούς.

Αυτό που τόνισε ο τεχνικός έφορος της FIA, Charlie Whiting, είναι πως δεν μπορεί η ανάρτηση να αλλάζει ύψος ανάλογα με την ταχύτητα του μονοθεσίου, διασφαλίζοντας την ίδια ώρα ότι και οι 10 ομάδες στις οποίες έγιναν ενδελεχείς έλεγχοι περνούν με επιτυχία τις δοκιμές, συνεπώς τίποτα δεν είναι παράνομο εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix.

Το μόνο σίγουρο είναι πως Mercedes και Red Bull πέρασαν τις δοκιμές αφού πρώτα τροποποίησαν τις αναρτήσεις τους, ωστόσο είναι αδύνατο να γνωρίζουμε κατά πόσο θα επηρεαστεί η απόδοση του μονοθεσίου. Από την όλη διαδικασία πάντως, η Ferrari βγαίνει ευνοημένη, αφού οι αντίπαλοί της προέβησαν σε αλλαγές τις τελευταίας στιγμής ενώ αυτή όχι.

Τέλος, ο Whiting δήλωσε ότι θα κάνουν ελέγχους σε όλα τα συστήματα λαδιού των μονοθεσίων, ώστε να βεβαιωθούν ότι καμία ομάδα δεν «καίει» λάδι, μετά από τους υπαινιγμούς της Red Bull ότι η Mercedes ακολουθεί τη συγκεκριμένη τακτική προκειμένου να αυξήσει την ιπποδύναμη του κινητήρα της.