Με τους τέσσερις νέους αυτοκινητοδρόμους να δίδονται στη κυκλοφορία, θα δοθούν σε χρήση και τα διόδια, κάτι που σημαίνει πως οι οδηγοί θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Μάλιστα αυτό αναμένεται να το διαπιστώσουν πολλοί οδηγοί στις διακοπές του Πάσχα. Συγκεκριμένα:

Advertisement

1Αθήνα – Πάτρα

Το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ. Οι σταθμοί των διοδίων θα είναι σε:

  • Ελευσίνα (2,10 ευρώ)
  • Ισθμός (1,80 ευρώ)
  • Ζευγολατιό (2,40 ευρώ)
  • Ρίο (2,40 ευρώ)

θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε Νέα Πέραμο (1,40 ευρώ), Αγίους Θεοδώρους (0,50 ευρώ) και Πάχη (0,90 ευρώ).

Advertisement

2Αντίρριο – Ιωάννινα

Το κόστος των διοδίων της Ιόνιας Οδού θα είναι 12,45 ευρώ και θα υπάρχουν σταθμοί σε: Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο, αλλά και πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Γαυρολίμνη, Μεσολόγγι, Κουβαρά, Άρτα και Γοργόμυλο.

Advertisement

3Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Το κόστος των διοδίων θα είναι 30,45 ευρώ. Θα δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων σε Μακρυχώρι (2,50 ευρώ από 1,40 ευρώ που είναι σήμερα) και Λεπτοκαρυά (3,20 ευρώ από 1,90 ευρώ που είναι σήμερα)

Advertisement

4Θεσσαλία

Ο νέος δρόμος Ξυνιάδα – Τρίκαλα θα έχει κόστος διοδίων 5,05 ευρώ με δυο σταθμούς σε Τρίκαλα και Σοφάδες ενώ σε δεύτερη φάση θα προστεθούν άλλοι δυο σταθμοί σε Λιανοκλάδι και Οξύνεια με κόστος 7,95 ευρώ.

  • LJ

    Αντε καλες δουλειες για τις εταιριες που εχουν τα διοδια!

  • αθηνα θεσσαλονικη θελεις πλεον 60+ ευρω !!!!!
    να εχεις ντιζελακι…..και οι βενζινες σου να ειναι λιγοτερες απο τα διοδια !!!!!! :-P

    ρε που ειναι εκεινες οι εποχες που εδινες 18 ευρω στο πανε ελα !!! :-P
    οκ…ο δρομος ηταν λιγο πιο επικινδυνος…..αλλα δεν γ@μησι !!! :-P

    y.g τα διοδια στο τουνελ των τεμπων ???δεν θαμαθουμε τιμουλα για να το υπολογισουμε ??? η θα ειναι μεσα σε αυτες τις τιμες ??

    • SEB

      Μακρυχώρι και Λεπτοκαρυά είναι τα διόδια για τα τούνελ

    • αν ειναι ετσι….τοτε αξιζει !!!
      γιατι για +2.5 ευρω…….θα κερδιζω και χρονο…..αλλα και η καταναλωση μου θα ειναι σταθερη οποτε μια η αλλη χονδρικα θα ειναι !!!
      οποτε τζαμπα τους εκραξα αμα δεν μπει διοδιο ”τουνελ” η στο μελλον καποια αλλη αυξηση !!

    • SEB

      Τώρα έχει διόδια , Λεπτοκαρυά, Πυργετό, Μακρυχώρι. Μόλις τελειώσουν τα τούνελ θα έχει Λεπτοκαρυά – Μακρυχώρι. Η συνολική διαφορά θα είναι +40 λεπτά. Οι παράδρομοι θα έχουν διόδια , δεν υπάρχει λόγος να μπεις. Έχει στον παράδρομο της Λεπτοκαρυάς και θα γίνουν νέα διόδια εκεί που ήταν τα παλιά στα Τέμπη για να πληρώνουν όσοι παν από τους παράδρομους

    • αν γινει ετσι…τοτε θα ειναι ακομακαλυτερα !!!!
      γιατι στην πραξη το κερδος μου θα ειναι ακομαμεγαλυτερο !!!
      αυτο που λες ομως το εχεις διαβασει καπου ?? η ειναι υποθεση ?

    • SEB

      Σίγουρο είναι, όσο μπορεί να είναι κάτι σίγουρο σε αυτή την χώρα.

    • SEB
    • giannisb

      Λεπτοκαρυά ούτε καν…μην το υπολογίζεις όλοι γνωρίζουν τον παράπλευρο δρόμο μέχρι και νταλίκες από εκεί πάνε για να γλυτώσουν… :P Για κορόιδα ψάχνουν… και ίδια απόσταση είναι να πεις μετά ότι δεν γλυτώνεις από καύσημα

    • rous

      Μπαμπινο πριν ενα μηνα που κατεβηκα απο Θεσσαλονικη πληρωσα συνολο νομιζω 28 κατι ευρω. Εαν μαζι με το τουνελ ειναι 31 ευρω, τα δινω ευχαριστως, γιατι και με μεγαλυτερη ασφαλεια θα ταξιδευω, και μεγαλυτερη οικονομια θα κανω στα καυσιμα και λιγοτερο χρονο.

    • αυτο λεω πιο κατω…..οτι αν η αυξηση ειναι τετοια..τοτε αξιζει και μετο παραπανω….αφου θα ειναι μια η αλλη στην τσεπη απο την σταθερη καταναλωση..+ οτι ο χρονος ειναι χρημα !!!
      τωρα αμα πχ ειχαν κανα διοδιο των 6 ευρω……σε εβαζε σε σκεψεις……

      παντως περιμενω να κανουν καμια διαδηλωση τα εκκλησακια και τα τουριστικα μαγαζακια…που θα δουν κατακορυφη πτωση στον κοσμο…..

  • UltraB

    Σε λίγο θα σου έρχεται πιο φθηνά να πας ένα μικρό ταξιδάκι απ’ το να πας από Αθήνα – Θεσσαλονίκη ή το ανάποδο, πόσο μάλλον αν είναι πήγαινε – έλα.

  • Mika

    Ξεφτυλισμενοι ανθρωποι…
    Πια συμφερει να ανεβεις Σαλονικα με Aegean h Ryanair…

    • για ενα ατομο πλεον ισχυει..αν εχεις δουλειες στο κεντρο !!!!

  • crazyfrog

    και εις ανωτερα.προσφατα δε θυμαμαι που διαβασα οτι στην εγνατια ο στοχος ειναι 8 λεπτα το χιλιομετρο με παρα πολλους σταθμους ωστε να μη μπορει κανενας να ξεφευγει απο παραδρομους…
    πραγματικα πλεον απορω ως λαος ποσα θα μπορεσουμε ακομη να αντεξουμε

  • NINJA GC8

    εχω ταξιδεψει σε ολη την ευρωπη και αυτη η καταντια της Ελλαδας σε διοδια δεν υπαρχει σε αλλο κρατος!και θελουν μετα αναπτυξη!ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!

  • NSchinas

    Να φύγουν τα διόδια από την μέση του δρόμου γίνεται;

  • Spiros Athanassopoulos

    Πατρων κορινθου υπουργε δεν θα τη παραδοσεις διοτι η εταρεια εχει κανει κατασκευαστικο λαθος μεταξυ κορινθου και κιατου. Ετσι δεν ειναι;;;;;;;;;;

  • SAMURAI-66

    Στρωνουν δρομους αργουν να τους παραδοσουν το δε κοστος τους εχει εκτοξευτει στο διαστημα αφου τους εχουμε πληρωσει δυο και τρεις φορες και απο πανω σε χτυπουν σαν χταποδι για τιμωρια με διοδια θανατου φουλ κερδοσκοπικα για να γεμισουν και αλλο το πορτοφολι οι εργολαβοι που ειναι τα μονιμα ατομα και μαγκες που αυξανουν τον τραπεζικο λογαριασμο τους σε βαρος των θυματων οδηγων και ολα αυτα στην περιοδο απολυτης καταστροφης και ενδειας που ομοια της δεν εχει δει ο τοπος μας…αθανατη ελλας!!
    Προτιμω το κτελ ισως ακομα και το τρενο,ασε που και με το αεροπλανο λιγοτερα θα σου στοιχισει η μεταφορα εντος συνορων,αλλιως οτοστοπ και στην τελικη….ποδηλατο!!

  • Nikolas Karampelas

    Για μια στιγμή, αφού λίγο πριν το Αίγιο φτιάχνουν και άλλα διόδια, αυτά θα μας τα χώσουν μετά ε; Όταν έρθει η ανάπτυξη…

  • Costas

    Μεχρι τωρα πληρωναμε υψηλα διοδια για να χρηματοδοτηθουν οι νεοι αυτοκινητοδρομοι (βλεπε Ιονια Οδος). Ετσι ελεγαν, μετα την ολοκληρωση θα μειωνονταν το αντιτιμο. Εβγαιναν στα καναλια και το διαβεβαιωναν οι αρμοδιοι υπαλληλοι της εργολαβιας. Τελικα αυξηση. Οχι οτι πεσαμε απο τα συννεφα, αλλα ετσι απλα για το θυμικο.

  • TBock

    Μεταξύ Αθήνας-Πάτρας και Αντιρρίου-Ιωαννίνων υπάρχει και η Γέφυρα του Ρίου, που έχει 13,20 ευρώπουλα διόδια. Οπότε, Αθήνα-Ιωάννινα είναι 11,50+13,20+12,45=37,15 ευρώ.

  • Kostas Farao Arkoudis Vafeas

    Δηλαδή να πληρώνουμε τις μεγάλες εργολαβικές εταιρίες ξανά και ξανά. 5 κ;ι 10 φορές το κόστος! Άποψη μου θα ήταν να κρατικοποιηθούν οι αυτοκινητόδρομοι και τα διόδια να πέσουν στα μισά!