Μέσα στο επόμενο 20ήμερο οι νέοι αυτοκινητόδρομοι πρέπει να παραδοθούν λειτουργικά, με τα χρονοδιαγράμματα να οριστικοποιούνται στις επόμενες ημέρες. Σε πρώτη φάση, η παράδοση 25 χλμ. του τμήματος Ευαγγελισμός – Σκοτίνα, αναμένεται να αποτελέσει σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου Υποδομών, το πρώτο σημείο εγκαινίων του 2017.

1Τέμπη

Στις επόμενες ημέρες αναμένεται η παράδοση του τμήματος που περιλαμβάνει τη Μεγάλη Σήραγγα Τεμπών μήκους 6 χλμ. αλλά και τις άλλες 2 (μία στα Τέμπη και μία στον Πλαταμώνα), με τις εργασίες να προχωρούν ήδη με μεγάλη ένταση. Το έργο είναι σαφέστατα εντυπωσιακό από τεχνικής άποψης, με τις 3 μεγάλες Σήραγγες να αντικαθιστούν το σημερινό επικίνδυνο πέρασμα της Κοιλάδας των Τεμπών αλλά και των στροφών του Πλαταμώνα.

Με την επίσημη λειτουργία του, θα κατεβάσει την χρονοαπόσταση Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ θα ολοκληρώσει τα έργα που ξεκίνησαν πριν από 45 και πλέον χρόνια, καθώς τα έργα ξεκίνησαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970, με τα πρώτα τμήματα για τη δημιουργία αυτοκινητόδρομου που θα συνδέει τις δύο ελληνικές μητροπόλεις.

Οι πρώτες αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη της χώρας καταγράφηκαν με την επίσημη παράδοση του πρώτου από τους πέντε αυτοκινητόδρομους που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007 με σύμβαση παραχώρησης. Πρόκειται για τα τελευταία 3,5 χλμ της Περιμετρικής Καλαμάτας που παραδόθηκε από τον Μορέα στα τέλη του προηγούμενου έτους.

2Αθήνα – Πάτρα σε 1 ώρα και 50 λεπτά τα 201,5 χλμ

Ταχύτερες και ασφαλέστερες διελεύσεις υπόσχεται η ολοκλήρωση όλων των τμημάτων της Ολυμπίας Οδού, μειώνοντας την απόσταση μεταξύ Αθήνας – Πάτρας στα 201,5 χλμ και σε χρόνο στα 1 ώρα και 50 λεπτά, με μέση ταχύτητα 120 χιλιόμετρα την ώρα. Στην παρούσα φάση, το υπουργείο Υποδομών εξετάζει το αίτημα που κατέθεσε η κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, που κατασκευάζει το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα, για παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης του έργου επικαλούμενη τις άσχημες καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στις αρχές Ιανουαρίου.

Η κοινοπραξία, στο αίτημα για παράταση, υποστηρίζει πως εξαιτίας του χιονιά μεταξύ 6 και 12 Ιανουαρίου είχαν σταματήσει οι εργασίες και ζητά παράταση για “Λόγους Ανωτέρας Βίας”. Όπως υποστηρίζουν, η σφοδρότατη κακοκαιρία που έπληξε τη χώρα και ιδιαίτερα τη βορειοανατολική Πελοπόννησο “κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση των Κατασκευών (…) επί επτά συναπτές ημέρες και συγκεκριμένα από την Παρασκευή 06-01-2017 έως την Πέμπτη 12-01-2017”. Η σφοδρότατη αυτή κακοκαιρία και οι συνέπειές της, οι οποίες δεν μπορούσαν να προβλεφθούν σε τέτοια έκταση, ούτε να αντιμετωπισθούν ή μετριασθούν ακόμη και με την επίδειξη άκρας επιμέλειας από την πλευρά του Παραχωρησιούχου, συνιστά Γεγονός Ανωτέρας Βίας. Συνεπώς δικαιούται παράτασης επτά ημερών.

Η Ολυμπία Οδός συνδέει τις τρεις Περιφέρειες και την Αθήνα με τη σημαντικότερη πύλη της Ελλάδας προς την Ευρώπη, το λιμάνι της Πάτρας. Ο νέος, σύγχρονος και άνετος αυτοκινητόδρομος θα προσφέρει αναβαθμισμένη και ασφαλέστερη σύνδεση προς το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας και συγκεκριμένα προς και από το λιμάνι της Πάτρας, τους αρχαιολογικούς χώρους και τις τουριστικές περιοχές, ενισχύοντας τις εξαγωγές και την αγροτική παραγωγή.

Από την ημέρα Έναρξης Παραχώρησης, τον Αύγουστο του 2008, μέχρι και σήμερα οι προσπάθειες για την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας έχουν αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα, με το συνολικό αριθμό θανατηφόρων ατυχημάτων να παρουσιάζει σημαντική μείωση, της τάξης του 60% (13 θανατηφόρα ατυχήματα το 2016 έναντι 33 το 2008). Η Ολυμπία Οδός είναι το μοναδικό έργο που κατασκευάζεται σε παράλληλες συνθήκες κυκλοφορίας στο 85% του δρόμου, καθιστώντας το έτσι ένα από τα δυσκολότερα έργα που γίνονται σήμερα στη χώρα. Η διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού είναι σε άλλα σημεία μονόπλευρη και σε άλλη αμφίπλευρη.

Στο τμήμα αυτό κατασκευάζονται 12 σήραγγες συνολικού μήκους 16 χλμ. Οι τέσσερις από αυτές, μήκους 8,2 χλμ., αποτελούν ένα σύμπλεγμα σηράγγων στην περιοχή της Παναγοπούλας, μεταξύ Αιγίου και Ρίου. Εκεί κατασκευάζεται και η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου, μήκους 4 χιλιομέτρων, η οποία είναι η τρίτη μεγαλύτερη στη χώρα.

Το σύμπλεγμα των σηράγγων της Παναγοπούλας είναι μια κατασκευαστική επιτυχία καθώς λόγω της ιδιαίτερης γεωμορφολογίας της περιοχής χρειάστηκαν ειδικές μελέτες για την κατασκευή τους. Μια ακόμη ιδιαιτερότητα της περιοχής αυτής είναι ότι παράλληλα, πολύ κοντά και κάτω από τις σήραγγες του αυτοκινητοδρόμου κατασκευάζονται και οι σήραγγες του σιδηρόδρομου, κάνοντας το έργο τεχνικά ακόμη πιο δύσκολο. Οι σήραγγες διαθέτουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας, πέντε πάρκινγκ ανά κατεύθυνση και 10 συνδετήριες σήραγγες (πέντε πεζών και πέντε οχημάτων).

Οι 209 γέφυρες του τμήματος Κόρινθος- Πάτρα και συγκεκριμένα 47 γέφυρες, 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις ξεπερνούν σε ποσοστό ολοκλήρωσης το 92%. Οι 43 από αυτές είναι μεγαλύτερες από 25μ. και η μεγαλύτερη είναι του ποταμού Κράθι και έχει μήκος 190 μέτρα.

3Αντίρριο – Ιωάννινα. Από τη Γέφυρα έως τα Ιωάννινα σε 1 ώρα και 40 λεπτά

Λίγες μόλις εβδομάδες απέμειναν μέχρι τη λειτουργική ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η αλματώδης πρόοδος κατασκευής του έργου είναι εμφανής σε όλο του το μήκος, ενώ ήδη δύο νέα μεγάλα αυτοτελή τμήματα, η παράκαμψη Αμφιλοχίας και το τμήμα Καμπή – Πέρδικα, έχουν δοθεί σε κυκλοφορία μαζί με τα ήδη σε λειτουργία τμήματα της Παράκαμψης Αγρινίου και Άρτας – Φιλιππιάδας.

Πρόκειται για τμήματα που καλύπτουν το 57% του συνολικού μήκους του άξονα της Ιόνιας Οδού που είναι περίπου 196 χιλιόμετρα. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, κατασκευάζονται ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις. Στο τέλος του μήνα θα έχουμε με βεβαιότητα το τμήμα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 33 χλμ., ενώ το δυσκολότερο τμήμα αναδεικνύεται το Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος μήκους 27 χλμ. που θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη πρόκληση στην προσπάθεια για τη λειτουργική Ιόνια.

Τα 2 άκρα του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Γαβρολίμνη και Πέρδικα-Κοσμηρά (Εγνατία) είναι επίσης τμήματα που θα γίνει αγώνας για να δοθούν στην κυκλοφορία.

Στο τέλος Ιανουαρίου του 2017, η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια Οδό άγγιζε το 89,23%. Στα εργοτάξια, στο τέλος Ιανουαρίου απασχολούνταν περισσότερα από 1.457 άτομα, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνταν (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ανερχόταν σε 1.045. Με την ολοκλήρωση του έργου τον Μάρτιο του 2017 το ταξίδι από τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου ως τα Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά, την ώρα που σήμερα απαιτούνται 3 ώρες.

4Κεντρική Οδός – E65. Μειωμένη κατά 30 λεπτά η απόσταση Ξυνιάδα – Τρίκαλα

Στα τέλη Μαρτίου αναμένεται η λειτουργία του μεσαίου τμήματος του Ε65 Ξυνιάδα-Τρίκαλα. Έχει μήκος περίπου 80 χλμ. και θα μειώσει την απόσταση από/προς τα Τρίκαλα κατά περίπου 30 λεπτά.

Το νότιο τμήμα Λαμία-Ξυνιάδα μήκους 32,5 χλμ έχει ανατεθεί από το υπουργείο και αναμένεται να ξεκινήσει η κατασκευή μέσα στο 2017 και να ολοκληρωθεί μέχρι το 2020.

Το Τμήμα Τρίκαλα – Εγνατία προχωρά βήμα-βήμα με την κατασκευάστρια εταιρεία (του Ε65) να έχει καταθέσει στις Επιτροπές Περιβάλλοντος των Περιφερειών Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που έχει εγκριθεί ομόφωνα και αναμένεται το επόμενο διάστημα η οριστική έγκριση των Περιβαλλοντικών Όρων.

Η πρόταση όπως αναφέρεται στον φάκελο, υποστηρίζει ότι η χάραξη αυτή είναι η καλύτερη δυνατή διότι δεν διέρχεται από περιοχές με περιβαλλοντικό ενδιαφέρον ενώ υπάρχει μικρότερο κατασκευαστικό κόστος (δεν έχει μεγάλα τεχνικά έργα) αλλά και μικρότερο κόστος συντήρησης (είναι σε χαμηλότερο υψόμετρο σε σχέση με την αρχική χάραξη που κινούνταν ορεινά). Το κόστος έχει εκτιμηθεί σε περίπου 400 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι η επιλογή υπουργείου Υποδομών και παραχωρησιούχου είναι η χάραξη να ξεκινά από τα Τρίκαλα (όπου σήμερα σταματά ο αυτοκινητόδρομος) να περνά από Καλαμπάκα και μετά με βόρειο-ανατολική κατεύθυνση να ‘ακουμπά’ στην Εγνατία στην περιοχή του Κηπουρειού Γρεβενών. Συνολικά το μήκος του είναι 62χλμ.

  • SAMURAI-66

    Υπεροχα μοναδικα και ομορφα,μακαρι να παραδοθουν!
    Μονο τα εξοδα για της μεταφορες…βενζινη και διοδια…να δω πως θα λυσουν οι πολιτες που θα εχουν προσβαση στους νεους οδικους κομβουςhttps://uploads.disquscdn.com/images/292d298b90a284dcad2985715b66fa9c8d8402338c78c4c883350f77945afc05.png γιατι τα πραγματα ειναι απο σκουρα εως πολυ μα παρα πολυ μαυρα σημερα!!

    • Yiannis P

      Λογικά θα χρειάζεσαι λιγότερη βενζίνη αφού είναι μικρότερη η απόσταση και επίσης θα μπορείς να πηγαίνεις με σταθερή ταχύτητα και την υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο. Για τα διόδια συμφωνώ.

  • Bon Viveur

    Επειδή δεν κατάλαβα, η Ολυμπία Οδός θα είναι έτοιμη μέχρι την Τσακώνα μέχρι το καλοκαίρι;;

    • φυσικα και οχι … μεχρι την πατρα … απο πατρα και κατω ισως τον αλλο αιωνα

    • Bon Viveur

      ααα είπα κι εγώ… γιατί το σχεδιάγραμμα που έχει το άρθρο λέει μέχρι την Τσακώνα και μου έκανε εντύπωση…

    • Spiros Athanassopoulos

      Πρεπει να μπει ενας εισαγγελεας ή ο κοσμος και να τους παρει με τις πετρες τους ξεφτιλες. 10 χρονια ενας δρομος 120 χλμ…αλλξανε τη μελετη 3 φορες και ακομα επικαλλουνται το καιρο!!!. Επισης ο πατρων πυργου…θα γινει λα@για ποτέ;

  • manowar

    Ωραια ολα αυτα να δω ομως ποτε θα θυμηθειτε και τον παραλιακό της κρητης που απο τον κισσαμο των Χανίων μεχρι το Λασιθι ειναι κοντα 450 χιλιομετρα μακρος λογο μεγεθους του νησιου που σκοτώνονται καθε χρονο καλοκαιριάτικα ενα σωρό ντοπιοι και τουριστες….

    • Talos the Robot

      Η μόνη λύση ειναι τα ξενα ταξιδιωτικά πρακτορία να απαγορεύουν τον κόσμο να ταξιδεύει στη Κρητη, και να μας ρεζιλεύουν σε ολο το κόσμο, γιατι μονο ετσι καταλαβαίνει το μπουρδέλο το ελλαδικό κράτος…

    • Mrdesperado32

      οι δρομοι στη κρητη ειναι αθλιοι οπως και η νοοτροπια τους στην οδηγηση.γενικα η χωρα πασχει απο οδηγικη παιδεια αλλα εκει κατω εχει παραγινει το κακο.

    • UltraB

      Ναι γιατί εκεί πάνω πάτε πίσω… ?

    • Mrdesperado32

      το κακο ειναι οτι εκει θεωρειται καλα αμαξια για τ δρομο τα αγροτικα και τρεχετε με αυτα.που δεν ειναι για τρεξιμο.οπως επισης σε χωρια που εχω επισκεφθει δεν υπαρχει παιδι πανω απο 9 χρονων που να μην οδηγει μηχανακι.συν τους τραγικους δρομους η κατασταση εχει ξεφυγει.

    • UltraB

      Συμφωνώ απόλυτα, απλά θα διαφωνήσω λίγο στο κομμάτι με τα αγροτικά. Πολλά που κυκλοφορούν εδώ και κυρίως στην πόλη είναι σχετικά καινούργια οπότε παρέχουν μια Α ασφάλεια. Δε λέω ότι καλά κάνουν και τρέχουν αλλά όπως αυτά δε πρέπει να τρέχουν έτσι δε πρέπει να τρέχουν και τα Atos πχ και εν συνεχεία όλοι μας, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Τα αγροτικά και ειδικότερα τα καινούργια είναι μια χαρά ακόμα και στα μέγιστα όρια ταχύτητας της χώρας μας. Τώρα αν μιλάς για κάτι διαλυμένα που κυκλοφορούν απλά είναι στην ίδια μοίρα με τα “συμβατικά” σε άθλια κατάσταση που υπάρχουν στους δρόμους.

  • spiros

    καλα ενταξει μονο στην Ολυμπια οδο χιονιζε…7 μερες παραταση.
    Ουτε σε 7 μηνες δεν θα ειναι ετοιμη η Ολυμπια οδος.

  • DJ_D

    Αθήνα – Πάτρα σε 1:50 λεπτά;

    Ούτε καν 2 λεπτά; Αυτό θα πει διαστημικές ταχύτητες.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Καλα ολα αυτα. Για τους δρομους της Αθηνας που εχουν καταντησει απο αθλιοι εως επικυνδυνοι, κανενα φως?

    • hellboy

      ααα φιλος θες διοδια και ιδιωτη να γινουν σωστοι δρομοι τι ετσι το περασες?!+ 15 ετη μελετη να δουνε τι ακριβος υλικα ποιοτητας ΔΕΝ θα βαλουν… αρα ανεβαζει το κοστος των τοπικων διοδιον στα ορια της πολης..

      (ενοητε οτι κανω πλακα…. αλλα στην χωρα μας ισως ισχυει..) χαχαχααχχαχαα!

  • Φωτόνιον

    Η ανάπτυξη έρχεται τρέχοντας στους νέους δρόμους μας…

  • Someone

    Και τι να το κανεις αν δεν ειναι λογικες οι τιμες; Αν ειναι να σε ρουφανε τα κωλοδιοδια βαζεις ενα 20ευρω και πας με το αεροπλανο για Αθηνα πχ..Μερα καλη στα του αυτοκινητου δεν προκειται να δουμε..και γενικα ασπρη μερα..

  • UltraB

    Άντε να παίρνει σιγά σιγά σειρά και η Κρήτη!

  • DarkV12Tdi

    Τα φτιάξανε αλλά δεν βλέπω κίνηση στους δρόμους :P ήμουν μόνος στην Εγνατία και κάποιες νταλίκες , μετά την καθαρά δευτέρα πήγα Γιάννενα και πλήρωσα διόδια 2,40.

  • Τάσος

    Ωραία! Τώρα ευκαιρία να βάλουμε περισσότερα διόδια και να προχωρήσουμε σε αυξήσεις των υπάρχοντων!

  • hellboy

    λογικοι χρονοι.. μαλλον οποιος τους εβαλε.. δεν εβαλε το οτι για να γινουν πρεπει να πληρωσεις τουλαχιστον 2-3 διοδια ( αρτα-γιαννενα) + αλλα 8-10 στο συνολο.. δηλαδη θα σταματησεις χοντρικα περιπου για ενα 30λεπτο χωρις κινηση.. συνεπως θα σου κοστισει χρονικα περιπου + 30λεπτα απο εκει…….και το οτι για να γινει αυτος ο χρονος θα χρειαστεις να το κανεις με ταχυτητες των 120-140χλμ ανα ωρα.. που το οριο ειναι τα 120 για το μεγαλυτερο μηκος του δρομου……. δηλαδη + 40λεπτα χοντρικα………
    ναι ωραια αισθηση ο νεος δρομος ωραιο πραγμα να πηγενεις γιαννενα οχι απο τον δρομο καρμανιολα….. αλλα απο κατι ποιο ωραιο ανοικτο και ηρεμο….. αλλα διοδια.. την ιδια ωρα που σου ζητανε να πληρωσεις φορο στην βετζινη 1.1 ευρο σου ζητανε καθε χρονο σημα…… και εισαι υποχρεωμενος να περνας κτεο και να εχεις ασφαλισμενο οχημα ………..
    υπερβολη τα πολλα διοδια σε ενα δρομο που εφαγε πολλα απο το ελληνικο κρατος και θα συνεχισει να τρωει…..
    ωραιοι δρομοι αργησαν περιπου 20 χρονια να ολοκληρωθουν αλλα ……

    • DarkV12Tdi

      Ο δρόμος από Ηγουμενίτσα-Γιάννενα βλέπω ότι αρχίζει να χαλάει η άσφαλτος της Εγνατίας, ήταν τόσο άσπρη και και αρχίζει να λακκουβιάζει, θα θέλει υποθέτω ένα φρεσκάρισμα,τουλάχιστον μέχρι στα Γιάννενα που είδα Live.

    • hellboy

      ε μελετημενος δρομος 15 χρονια λεμε……… δεν θα θελει ενα φρεσκαρισμα αμεσα.. πως να δικαιολογησει τα λεφτα του..

    • DarkV12Tdi

      Δεν ξέρω πόσα χρόνια έκανε ,από το 2008 που το θυμάμαι φρέσκο πάει λέω θα τσεπώσουν λεφτά.

  • 45 χρονια για να γινει επιτελους ο δρομος στα Τεμπη ???
    και νομιζα πως το μετρο θεσσαλονικης ηταν το πιο παλιο εργο !!!

    παντως οσο και να κραζω τα διοδια που θα ζητανε….απο τη στιγμη που θα κανω τη διαδρομη μια στο τοσο…..θα τα δινω ολο ”χαρα”….γιατι πανω απολα η ασφαλεια !!!!

    • Mika

      Ποσα θα ειναι τελικα τα διοδια Αθηνα Θεσσαλονικη? Τα ειχα αφησει στα 12??
      Και ποσο παει το μαλλι για πηγαινε ελα???Πανω απο 50αρικο?

    • Periklis

      62 Ευρώ περίπου έδωσα την τελευταία φορά που ανέβηκα, πήγαινε έλα μαζί με την Αττική οδό!

    • Mika

      Υπεροχα!!! Τωρα μ αυτα θα αγγιζει 70αρι!! Για διοδια μονο!!!
      Τη ξεφτυλα τους μεσα…
      Βρε καλυτερα με Ryanair!!

    • DarkV12Tdi

      80.08 Ευρώ έδωσα εγώ για να πάω στα Γιάννενα. για 80km :P
      20 ευρώ βενζίνη + 56 το φέρι μπότ έκπτωση με επιστροφή + 2 φορές διόδια των 2,40. :P

    • Bon Viveur

      πάρε ένα δάνειο, πούλα και κανένα νεφρό πριν ξεκινήσεις

    • Mika

      Eυκολα…
      Καταλαβα…..

  • Anestis Genk

    Πέρα από τα διόδια που είναι τραγικά και δίνονται δωράκι σε ιδιώτες, συμβαίνει και το εξής “παράδοξο”…
    Το γιοφύρι της Άρτας το βράδυ γκρεμιζόταν για να έχουν δουλειά οι 45 μάστορες και οι 60 μαθητάδες, όταν ολοκληρωθούν τα έργα αυτά θα χάσει πολύς κόσμος την δουλειά του και κάτι τσιμεντοβιομηχανίες θα κλείσουν.

  • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

    Στα εγκαίνια άραγε θα ναι και μέλη του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΕΡΩΝΩ;
    Θυμάμαι έναν υποψήφιο πρωθυπουργό επαγγελματία αλήτη υποστηρικτή τραμπούκων και κάτι κοπρίτες άεργους επαγγελματίες συνδικάλες που σήμερα έχουν στρογγυλοκάτσει στα Υπουργεία να λένε πως οι δρόμοι ανοίκουν στον ελληνικό λαό και όχι στους παραχωρησιούχους που υπέγραψαν ληστρικές συμβάσεις και πώς οι ίδιοι σαν μέλη λαικής κυβέρνησης θα τους πάρουν πίσω και οι πολίτες θα μετακινούμαστε ελεύθερα και με ασφάλεια…
    Συνένοχοι στην προδοσία είστε όλοι οι ψηφοφόροι τους.

    • τοτε ηταν αλλιως !!!

    • Τριτοξάδερφο Τσακαλώτο

      Δίκιο έχεις πιστεύαμε τότε θα ξεκωλιάσουμε το σύμπαν μόλις προσγειωθήκαμε στην πραγματικότητα όμως μας γλεντησαν ακόμα και οι Σκοπιανοί!
      Αλλά μ@λάκες δεν είμαστε να αφήσουμε και τις καρεκλάρες μας τόσα ορφανά για βόλεμα στο Δημόσιο,άσε τους χαζούς του Ιδιωτικού να περιμένουν τον ΟΑΕΔ #ηΕλπίδαΗρθε

    • oxi μονο σε προκαλουσε να μην πληρωσεις……
      αλλα τωρα που ειναι στην καρεκλαρα την υπουργικη…..σου στελνει ραβασακι και με τοκο που δεν πληρωσες!!!!

    • Bon Viveur

      Δεν φταίνε αυτοί, αυτοί είναι οτι και ο Σώρρας, τα ζώα που τους ψήφισαν φταίνε…

    • διαβαζω οτι οι πασοκονεδημοκρατοσυριζαιοι λενε τωρα που ο σωρρας θα μπει φυλακη….να μην επιτραπει να ξαναψηφησουν αυτοι που ηταν στο ”εκλογικο” του σωμα…….γιατι ηταν προβατα που τους πιστεψαν και εξαπατηθηκαν !!!!
      ποιοι το λενε αυτο ??? οι πασοκονεοδημοκρατοσυριζαιοι!!!!!! αχααχχαχχαχ

    • Bon Viveur

      Εγώ θα έλεγα γενικά να μη ξαναψηφίσουν οι νεοέλληνες λόγω χαμηλής νοημοσύνης. Δεν είναι δυνατόν αυτοί που ψήφισαν παπανδρέου, καραμανλή, τσίπρα κτλ κτλ να έχουν δικαίωμα να κανονίζουν τις τύχες ενός έθνους.
      Δεν χρειάζονται εκλογές, να αναλάβουν με συμβόλαιο managers 4-5 υπουργεία, (να κλείσουν τα υπόλοιπα που είναι άχρηστα) όπου θα είναι κορυφή στον τομέα τους και με βάση τα αποτελέσματα τους θα ανανεώνεται το συμβόλαιο τους. Μόνο έτσι θα δούμε προκοπή. Τέλος πάντων… μεγάλη κουβέντα.

    • ειχαμε και τεχνοκρατες…….αλλα και αυτους αχρηστους τους βγαλαμε…….
      ο τεχνοκρατης θα σου πει οριζοντια μειωση και στη συνταξη της γιαγιας και ας παιρνει 400 ευρω…..
      σε αυτην την περιπτωση θελεις τον πολιτικο να βριε μια πιο σωστη λυση !!!!

      το ζητημα ειναι οτι ειτε τεχνοκρατης….ειτε πολιτικος……κοιταν να εξυπηρετησουν αλλα συμφεροντα εκτος του λαου……..
      οπως ειπες τεσπα………ας δουμε κανα αυτοκινητο να ξεχαστουμε !!!! :-D

  • Nikolas Karampelas

    Στην διαδρομή που κάνω εγώ Αίγιο – Αθήνα με το να υπάρχει δρόμος της προκοπής πλέον σχεδόν στο 90% (από το μυαλό μου το ποσοστό) διαπίστωσα ότι γλιτώνω σε βενζίνη αρκετά, αφού μπορώ να κρατάω μια σταθερή 100αρα χωρίς σταμάτα-ξεκίνα και κόψε-γκάζωνε, με αποτέλεσμα αυτό το ΣΚ που είχα ανέβει να γλιτώσω περί τα 10-15€ καύσιμα περίπου πήγενέλα.
    Κάτι που με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο καθώς διαπιστώνω ότι τόσα χρόνια εκτός από κερατιάτικα διόδια για δρόμο που δεν υπήρχε, πλήρωνα και εξτρά βενζίνη :)

  • Nikolaos

    Δηλαδή έπρεπε να έρθουν οι ξένοι για να τρέχουν οι αναδοχοι για να παραδώσουν έργα???
    Πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα να παρακαλάνε για παράταση μιας εβδομάδας…
    Τελικά ποιος φταίει για ατέρμονα έργα (πχ μετρό θεσσαλονίκης, οδικοί άξονες κρήτης, κλπ)???

  • Αθήνα Πάτρα σε 1 ώρα και 200 ευρώ

  • Αννίβας

    Κάποτε πρέπει να γίνει και η Αμβρακία-Πρέβεζα-Λευκάδα-Αμφιλοχία- που κόλλησε σε κάτι μποστάνια με καρπουζια και μια πτώχευση μιας εταιρίας.
    Έρχονται οδικός χιλιάδες αυτοκίνητα για Λευκάδα περνούν την μόνη υποθαλάσσια σήραγγα στην Ελλάδα (αν έρχονται από βόρια) και μετά μπαίνουν σε ένα δρόμο που έχει τόσες λακκούβες και στροφές που κάθε χρόνο κάποιοι θα χάσουν την ζωή τους.

  • Sensei Konstantinos

    Καλά όλα αυτα αλλα πλέον τα διόδια θα βρούνε την χαρά τους ακόμη περισσότερο !!

    • αυτη η οποια αυξηση αμα διασχιζεις εναν τετοιο δρομο μια φορα στο τοσο….δεν αξιζει ωστε να μην ριψοκινδυνευεις τη ζωη σου ???

    • Sensei Konstantinos

      απο την στιγμη που θα πάνε οι μισοι απο το τουνελ , θα απολαμβανω την διαδρομη με ασφαλεια
      ;)

    • Δεν πάει ετσι και το ξερεις…… ???