Πίσω το 2013 η Audi θέλησε να μας δείξει το Sport Quattro concept, ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο που η παρουσίαση του στην έκθεση της Φρανκφούρτης, συνέπεσε με τον εορτασμό της 30ής επετείου “γενεθλίων” του Sport quattro, με το πρωτότυπο να συνέχιζε τη μεγάλη παράδοση των quattro μοντέλων της εταιρίας με σήμα τους τέσσερις κύκλους και να συνδυάζει το DNA του Ur-quattro με σύγχρονη κομψότητα, έχοντας έντονη παρουσία στο δρόμο. Το πρωτότυπο θύμιζε το κλασικό Sport Quattro του 1983 ενώ ταυτόχρονα “κοίταζε στο μέλλον” με πρωτοποριακές τεχνολογίες, που η Audi θα τοποθετήσει στο άμεσο μέλλον στα μοντέλα παραγωγής της.


Παρότι υπήρχαν πολλές φήμες, αλλά και δηλώσεις υπευθύνων της Audi πως το Sport Quattro θα περνούσε στη παραγωγή κάποια στιγμή μέσα στο 2016-2017, ο Stephan Winkelmann, το αφεντικό της Audi Sport έβαλε ταφόπλακα στο μοντέλο, δηλώνοντας συγκεκριμένα:

Είναι ένα ωραίο όνειρο, αλλά νομίζω πως έχουμε τόσα πολλά μπροστά μας και το σημαντικότερο για εμάς είναι να προσφέρουμε μια γκάμα μοντέλων που τα χρειαζόμαστε. Πιστεύω πως υπάρχει η δυνατότητα προκειμένου το Sport Quattro concept να περάσει σε περιορισμένη παραγωγή, αλλά αυτό δεν είναι προτεραιότητά μας αυτή τη στιγμή.

Η Audi Sport έχει ρίξει το βάρος της στο να φέρει έως το 2018 στην αγορά 6 νέα RS μοντέλα, με τα τρία από αυτά να είναι SUV και τα άλλα τρία να είναι τα RS4 Avant, RS5 Cabrio και RS5 Sportback. Το νέο RS6 Avant θα παρουσιαστεί το 2019.

Ο Stephan Reil από τη μεριά του, ο επικεφαλής ανάπτυξης της Audi Sport, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με το ενδεχόμενο η εταιρία του να προσφέρει Drift mode στα μοντέλα της, όπως έχουν κάνει πρόσφατα η Ford στο Focus RS, η AMG στην E63 S, η McLaren στην 720S, ενώ τέτοιο σύστημα θα έχει και η νέα BMW Μ5. Όπως είπε ο Reil, η Audi δεν βρίσκει κανένα όφελος αν τα οχήματά της κινούνται στο πλάι και driftάρουν. Η απάντηση του ήταν αφοπλιστική:

Όχι, δεν θα βάλουμε drift mode, ούτε στο R8, ούτε στο RS3, ούτε στο RS4 ούτε στο RS6, Δεν μου αρέσει. Δεν βλέπω τον λόγο για κάτι τέτοιο. Δεν βλέπουμε το νόημα το να καίει κάποιος τα πίσω ελαστικά του.

Δεν πηγαίνει γρήγορα. Είναι πολύ πιο γρήγορα τα αυτοκίνητα με τον τρόπο που το κάνουμε εμείς, και πραγματικά το drifting δεν ταιριάζει στην αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων μας.

  • giannisb

    ”Όχι, δεν θα βάλουμε drift mode, ούτε στο R8, ούτε στο RS3, ούτε στο RS4 ούτε στο RS6, Δεν μου αρέσει. Δεν βλέπω τον λόγο για κάτι τέτοιο. Δεν βλέπουμε το νόημα το να καίει κάποιος τα πίσω ελαστικά του.

    Δεν πηγαίνει γρήγορα. Είναι πολύ πιο γρήγορα τα αυτοκίνητα με τον τρόπο που το κάνουμε εμείς, και πραγματικά το drifting δεν ταιριάζει στην αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων μας.”

    Πραγματικά υποκλίνομαι σε αυτόν άνθρωπο και συμφωνώ απόλυτα μαζί του ,μακάρι να συνεχίσουν έτσι……Μπράβο audi!!!

  • Γιατί ένα Q2 rs θα πουλήσει περισσότερο από το Rs Quattro κρίμα…

  • Paranoikos

    Θα συνεχίσουν την ανάπτυξη του understeer mode δηλαδή πιστοί στην λογική της εταιρίας… Και επίσης δεν θα βάλουν drift mode η θα κάνουν τα αμάξια τους ρυθμίσιμα γιατί θα διαφοροποιηθεί το target group στο οποιο απευθύνονται…

  • Tsou Kostas

    πιστεύεις δηλαδή ότι κάποιος αγοράζει γρήγορο αυτοκίνητο επειδή βιάζεται να πάει κάπου? Το θέλει για να γράφει χρόνους πχ Πάτρα-Γιάννενα? Μήπως θέλει να είναι και λίγο διασκεδαστικό στην πορεία και δεν κοιτάει μόνο τι εκανε στο Nurburgring ή πόσο έχει 0-100 σαν 12χρονο?

    • Βελισσάριος

      Αυτος που κοιταει το 0-100 με αυτον που ντριφταρει στο δημοσιο δρομο την ιδια ηλικια εχει.

    • Tsou Kostas

      όπως και αυτός που τρέχει. Άρα οτιδήποτε πάνω από 70-80 άλογα είναι περιττό.

  • Anestis Genk

    όσα δεν…τα κάνει…

  • manowar

    Τι να το κανει αφου εχει και rs5..

  • DimiE92

    Οπως το ειπε. Η αρχιτεκτονικη των αυτοκινητων μας δεν ταιριαζει στο drift mode. Η αρχιτεκτονικη ταιριαζει ειτε σε μπροστοκινηση ειτε σε τετρακινηση με εμφαση στο understeer που βεβαια ειναι πολυ διασκεδαστικο γιατι στο τελος εισαι 1 μιλισεκοντ πιο γρηγορος απο τον φιλο σου που ερχεται με καμενο λαστιχο και το χαμογελο μεχρι τα αυτια….