Η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Hyundai έγινε στο ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών στις 2 Δεκεμβρίου του 2015, αλλά δημοσιεύτηκε μόλις στις 22 Μαρτίου του 2017. Για να στο κάνω πιο απλό απ’όσο πολύπλοκο φαίνεται στον τίτλο, σκέψου ότι οι δύο κύλινδροι έχουν μια συγκεκριμένη χωρητικότητα και οι άλλοι δύο μια άλλη, διαφορετική. Για παράδειγμα, ο πρώτος και ο τέταρτος κύλινδρος θα μπορούσε να έχει χωρητικότητα 400 κ.εκ. ο καθένας, και οι εσωτερικοί από 350 κ.εκ.

Η πατέντα περιλαμβάνει και έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα που θα βοηθά στην εξισορρόπηση της ροπής του κινητήρα, καθώς και στην αντιστάθμιση των κραδασμών που θα οφείλονται από τους διαφορετικούς θαλάμους καύσης.