Η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Hyundai έγινε στο ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών στις 2 Δεκεμβρίου του 2015, αλλά δημοσιεύτηκε μόλις στις 22 Μαρτίου του 2017. Για να στο κάνω πιο απλό απ’όσο πολύπλοκο φαίνεται στον τίτλο, σκέψου ότι οι δύο κύλινδροι έχουν μια συγκεκριμένη χωρητικότητα και οι άλλοι δύο μια άλλη, διαφορετική. Για παράδειγμα, ο πρώτος και ο τέταρτος κύλινδρος θα μπορούσε να έχει χωρητικότητα 400 κ.εκ. ο καθένας, και οι εσωτερικοί από 350 κ.εκ.

Η πατέντα περιλαμβάνει και έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα που θα βοηθά στην εξισορρόπηση της ροπής του κινητήρα, καθώς και στην αντιστάθμιση των κραδασμών που θα οφείλονται από τους διαφορετικούς θαλάμους καύσης.

  • Tsou Kostas

    πεντακύλινδρο ντιζελ ειναι, μάλλον δίχρονο και μάλλον με μεταβλητή διαδρομή κυλίνδρων από κάποιου είδους σύστημα στον στρόφαλο.

    • Smartass

      Στα σκίτσα 4,5,6 φαίνεται πολύ καθαρά ότι πρόκειται για τετράχρονο κινητήρα
      αφού υπάρχουν βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής!
      Βλέπω είσαι άριστος γνώστης και αναλυτής της μηχανολογίας του αυτοκινήτου.
      ;)

    • Tsou Kostas

      ξέρεις ποιά είναι η διαφορα ενός έξυπνου και ενός βλάκα? ο Εξυπνος λέει “μαλλον δίχρονος”, ενώ ο βλάκας βλέπει το σκίτσο 5, λέει “ξεκάθαρα τετράχρονος” και μετά ειρωνεύεται έναν Automotive engineer, για τις γνώσεις του σε κινητήρες….

    • Smartass

      Μεγάλη τιμή που απάντησε στο σχόλιο ενός βλακα ένας Automotive Engineer!
      Το ερώτημα είναι τι γυρεύει ένας Automotive Engineer με βλακες οεο!!!!!

    • Tsou Kostas

      στην θέση σου θα άλλαζα nickname και avatar, και στο μέλλον θα πρόσεχα περισσότερο.

    • Smartass

      Έλαβα σοβαρά υπόψιν την παρότρυνση σου και αποφάσισα όπως:
      α. Να υιοθετήσω το ψευδώνυμο Tsou Re Laki.
      β. Για avatar διάλεξε εσύ για εμένα.
      https://www.google.gr/search?q=vw+nazi+symbol&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjhxueziPbSAhWC7RQKHR4NDRQQsAQIGQ&biw=1366&bih=638

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Προσωπικα θεωρω 3κυλινδρος 4χρονος με την δυνατοτητα ο εσωτερικος κυλινδρος να μεταβαλει χωριτικοτητα και να λειτουργει σαν διχρονος οταν απαιτείται.

  • DJ_D

    Εγώ λέω ότι είναι τρικύλινδρος, με τον μεσαίο κύλινδρο να έχει διαφορετικό όγκο και μπορεί να δουλέψει σαν δίχρονος ή τετράχρονος.

  • George Sigalas

    Μιας και ο καθένας δίνει τη δική του εκδοχή, θα παραθέσω και γω τη δική μου ;-)
    Αυτό που παρατήρησα είναι ότι ο μεσαίος κύλινδρος αυξομειώνει τη διαδρομή του ανάλογα με τις απαιτήσεις, μεταβάλλοντας τη θέση του ΚΝΣ. Στην ουσία ο μεσαίος κύλινδρος έχει μικρότερη χωρητικότητα σε σχέση με τους ακριανούς (δες τον στρόφαλο) και μπορεί να φτάσει τον ίδιο κυβισμό μεταβάλλοντας το σημείο σύνδεσης με το στρόφαλο