Το 1999 η καπνοβιομηχανία British American Tobacco αγόρασε την ομάδα της Tyrrell, και μπήκε στο πρωτάθλημα της F1 με την ομάδα της British American Racing. Αγωνιστικός διευθυντής ήταν ο Craig Pollock, και μηχανικός κινητήρων ο Jock Clear, με το πρώτο μονοθέσιο της BAR να ήταν το 01. Μόνο αξιόπιστο δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις, καθώς ο πρώτος οδηγός της ομάδας, ο πρωταθλητής του 1997 Jacques Villeneuve, ξεκίνησε την χρονιά με 11 συνεχόμενες εγκαταλείψεις.


Η ομάδα είχε κατασκευάσει ένα μονοθέσιο για διαφημιστικούς σκοπούς, το οποίο είχε τις ακριβείς προδιαγραφές των μονοθεσίων που έτρεχε η ομάδα. Ένα τέτοιο βρίσκεται προς πώληση, για άγνωστο ποσό, και έρχεται μαζί με 4 αγωνιστικές ζάντες της OZ, τα ελαστικά της Bridgstone, τα κεραμικά φρένα, τις δαγκάνες, και το τιμόνι της Honda. Φυσικά είναι κατασκευασμένο από carbon, αλλά δεν διαθέτει κινητήρα, κιβώτιο και πεντάλ, κάτι που το καθιστά ιδανικό έκθεμα για κάποιον συλλέκτη.

Α, να θυμίσω ότι οι εγκαταστάσεις της BAR είναι αυτές που χρησιμοποιεί σήμερα η πρωταθλήτρια Mercedes-AMG.

  • LJ

    Αναμνησεις, γεράσαμε ρε γμτ… :/

    Btw το καλύτερο πράγμα στην πρώτη χρόνια της BAR ήταν το livery του μονοθεσίου (που δεν ειναι αυτο της φωτό).

  • ποσο πονο μου εδωσε αυτο το μονοθεσιο !!!!!!!!
    καψουρα ΖΑΚ !!!!! :-D
    παντως να τα θυμονυτε λιγο αυτα με τις εγκαταλειψεις οι ΗΟNDAkides….για να μην κραζουν την φετινη Honda μονο……

    παντως αν το δινουν μεχρι 50.000 ετσι οπως ειναι….του πετας πανω και το τουρμπατο μοτερ απο το TYPE-R το βελτιωνεις εκει στα 500+ps…..και εχεις ενα απο τα καλυτερα τρακ ντειζ οχηματα στην πιατσα !!! :-D

  • Bill BlackJack

    Κοιτάξτε πόσο φτωχό (ή απλό αν προτιμάτε) είναι το πίσω μέρος διαχύτη και η μπροστά αεροτομή!

    • Soko

      ναι οντος αλλα ειναι πολυ ωραίο !!!