Η σιωπή είναι πολυτέλεια, αλλά στο μέλλον, η απόλυτη ησυχία στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου δεν θα είναι προσόν μόνο πανάκριβων μοντέλων της Bentley και της Rolls-Royce. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραγωγής “μαζικών μοντέλων” εργάζονται πάνω σε νέες τεχνολογίες που θα κάνουν τα εσωτερικά των μοντέλων τους να είναι πιο ήσυχα από ποτέ.

Στην εποχή των υβριδικών και των ηλεκτρικών μοντέλων, τα προσιτά αυτοκίνητα δεν θα διαθέτουν πλαϊνούς καθρέπτες, αλλά κάμερες, προκειμένου να μειώνονται οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που δημιουργούν οι καθρέπτες. Γενικά η αεροδυναμική των μοντέλων του αύριο θα γίνει καλύτερη, ενώ οι εταιρίες αναπτύσσουν ειδικές αναρτήσεις που μειώνουν τον θόρυβο κύλισης. Και δεν είμαι μόνο αυτά.

Η Honda για παράδειγμα, ανέπτυξε ένα νέο είδος μονωτικού αφρού σε μορφή σπρέι και ταινίας που διαστέλλεται όταν θερμανθεί για να γεμίσει κενά σε συγκολλήσεις. Η Volkswagen χρησιμοποιεί ένα υλικό απορρόφησης δονήσεων στο ανανεωμένο Golf, ενώ η Nissan χρησιμοποιεί “ακουστικές κάμερες” προκειμένου να προσδιορίσει ακριβώς από που προέρχεται ο θόρυβος στο εσωτερικό της καμπίνας. Η Mazda από τη μεριά της χρησιμοποιεί αισθητήρες για να συγκεκριμενοποιήσει το κατά πόσον ο θόρυβος στη καμπίνα ενισχύεται ή όχι στις υψηλότερες ταχύτητες

Καταλαβαίνεις πως τα αυτοκίνητα αλλάζουν και αυτά του αύριο θα διαφέρουν σε σχέση με τα σημερινά. Εκτός από τεχνολογικά προηγμένα θα είναι και πολύ πιο ήσυχα.