H BMW έχει ήδη στην γκάμα της ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, το i3, το πρώτο υβριδικό sportscar, το i8, ενώ σχεδόν όλη η γκάμα της προσφέρεται με υβριδικά σύνολα. Και αυτή η τάση θα συνεχίσει, με τον CEO της εταιρίας, Harald Kruger να πιστεύει πρέπει να προσφέρουν μοντέλα τα οποία αρέσουν και θέλουν οι πελάτες τους, καθώς και να κάνουν τα προϊόντα τους καλύτερα.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Kruger πιστεύει ότι ο “αγώνας” για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκρίνεται με ένα μαραθώνιο, και όχι με ένα σπριντ. Επιμένει, επίσης, ότι η εταιρεία του πρέπει να συνεχίσει να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα, και να παραμένει κερδοφόρα, και να συνεχίσει να εργάζεται για το μέλλον. Χαρακτηριστικά τόνισε:

Αυτή τη περίοδο μετατρέπουμε την BMW από μια αυτοκινητοβιομηχανία σε μια εταιρεία τεχνολογίας και παρόχου υπηρεσιών μετακίνησης. Κατά τη διάρκεια αυτού του μετασχηματισμού, υπάρχει ένας σταθερός παράγοντας: η αυστηρή εστίαση σε αυτό που βοηθά τους πελάτες μας, και ό,τι αυτοί επιθυμούν.

Η BMW είναι αρκετά μεγάλη ώστε να ελέγχει τις επενδυτικές απαιτήσεις για τις μελλοντικές τεχνολογίες, και να διατηρεί την κερδοφορία της. Στο μέλλον, στοιχηματίζουμε για τη μέγιστη ευελιξία και επεκτασιμότητα, ώστε να έρθει η ηλεκτρική κινητικότητα σε ένα νέο και πρωτοφανές επίπεδο.