Τα συστήματα ασφαλείας και αυτόνομης οδήγησης χρησιμοποιούν τρία βασικά στοιχεία, τοποθετημένα στο εμπρός μέρος και περιμετρικά του αυτοκίνητα, τις κάμερες, τα ραντάρ και τα LiDAR. Το τελευταίο αποτελεί τα αρχικά των λέξεων light detection and ranging, που σημαίνει ανίχνευση φωτός και απόστασης. Αυτές οι τρεις τεχνολογίες χρησιμοποιούνται ώστε ο υπολογιστής του οχήματος να σχηματίσει μια πλήρη ψηφιακή εικόνα του τι συμβαίνει γύρω του.

Με την ζήτηση από τους πελάτες για τέτοια συστήματα, η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει δυσκολίες ώστε να καλύψει αυτή τη επιλογή. Έτσι, κάποιοι καταναλωτές θα χρειαστεί να περιμένουν πάνω από έξι μήνες ώστε να εξοπλιστεί το αυτοκίνητο τους με LiDAR, όταν την ίδια περίοδο πέρσι ήταν μερικές εβδομάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Silicon Valley οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Waterloo στο Οντάριο, αναγκάστηκαν να θέσουν το project για την αυτόνομη οδήγηση, καθώς το 5-χροvών LiDAR του έσπασε, και η ερευνητική ομάδα ενημερώθηκε από τον κατασκευαστή LiDAR Velodyne, ότι θα χρειαστούν έξι μήνες για να πάρουν ένα νέο.

Η Velodyne είναι η κύρια εταιρία που προμηθεύει την αυτοκινητοβιομηχανία με τα LiDAR, και στο τέταρτο οικονομικό της τρίμηνο τριπλασίασε τις παραδόσεις αυτών των συστημάτων, αναμένοντας να ξεπεράσει τις 10.000 μονάδες, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι, που ήταν λίγες χιλιάδες. Έτσι, για να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση, η Velodyne ανοίγει μέσα στον τρέχοντα μήνα ένα νέο μεγάλο εργοστάσιο, στην Καλιφόρνια.

  • αυτες ειναι ευκαιριες .. οποιος εχει λεφτα ας αγορασει μετοχες της εταιριας ..

  • μηπως αυτο το προβλημα ειναι γιατι η γραμμη παραγωγης ηταν με αλλα δεδομενα ????
    εκτος βεβαια αν η παραγωγη δουλευει στο οριο της….οποτε λογικο να μην μπορει να προλαβει τη ζητηση !!

  • xtra

    οι κινεζοι πως δεν το πηρανε χαμπαρι ?