Πριν ένα μήνα η Bentley παρουσίασε στην Γενεύη το ηλεκτρικό EXP 12 Speed 6e, το ουσιαστικά αποτελεί την ανοιχτή και ηλεκτρική έκδοση του EXP 10 Speed 6, που έδειξε πριν δύο χρόνια, πάντα σε πρωτότυπη μορφή. Αυτά τα concepts υποδηλώνουν ξεκάθαρα το ενδιαφέρον της εταιρίας να προσθέσει στην γκάμα της ένα διθέσιο sport μοντέλο, με τον επικεφαλής του τεχνικού τμήματος Mulliner της Bentley, Uday Senapati, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι υπάρχει δεδομένη ζήτηση από το κοινό για τα δύο αυτά μοντέλα, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Που εμφανίζεται το κόλλημα; Στο Volkswagen Group, το οποίο θεωρεί ότι ένα τέτοιο μοντέλο θα τεθεί αντιμέτωπο με το Audi R8, και κάτι τέτοιο είναι αποφευκτέο. Ο Senapati παραδέχτηκε ότι η βρετανική εταιρία έχει ολοκληρώσει μεγάλο μέρος της εξέλιξης του project, παρότι αυτό δεν έχει πάρει το πράσινο φως από την “μαμά” εταιρία. Επιπλέον, το μοντέλο διαθέτει ένα σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο, με τον Senapati να προσθέτει ότι το να είσαι μέρος ενός μεγάλου ομίλου ετερογενών εταιριών, επιτρέπει στην Bentley να βρίσκει τις απαραίτητες βάσεις, χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία, με τον ηλεκτρικό κινητήρα που διέθετε το EXP 12 Speed 6e να είναι must για ένα τέτοιο μοντέλο.

Αυτό ακριβώς το στοιχείο, ο ηλεκτρικός κινητήρας, είναι ίσως το σημαντικό χαρακτηριστικό που θα διαφοροποιεί την διθέσια Bentley (coupe/cabrio) από το Audi R8, ειδικά μετά το γεγονός της διακοπής του project του R8 E-tron.