Πριν ένα μήνα η Bentley παρουσίασε στην Γενεύη το ηλεκτρικό EXP 12 Speed 6e, το ουσιαστικά αποτελεί την ανοιχτή και ηλεκτρική έκδοση του EXP 10 Speed 6, που έδειξε πριν δύο χρόνια, πάντα σε πρωτότυπη μορφή. Αυτά τα concepts υποδηλώνουν ξεκάθαρα το ενδιαφέρον της εταιρίας να προσθέσει στην γκάμα της ένα διθέσιο sport μοντέλο, με τον επικεφαλής του τεχνικού τμήματος Mulliner της Bentley, Uday Senapati, να δηλώνει σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι υπάρχει δεδομένη ζήτηση από το κοινό για τα δύο αυτά μοντέλα, αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Που εμφανίζεται το κόλλημα; Στο Volkswagen Group, το οποίο θεωρεί ότι ένα τέτοιο μοντέλο θα τεθεί αντιμέτωπο με το Audi R8, και κάτι τέτοιο είναι αποφευκτέο. Ο Senapati παραδέχτηκε ότι η βρετανική εταιρία έχει ολοκληρώσει μεγάλο μέρος της εξέλιξης του project, παρότι αυτό δεν έχει πάρει το πράσινο φως από την “μαμά” εταιρία. Επιπλέον, το μοντέλο διαθέτει ένα σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο, με τον Senapati να προσθέτει ότι το να είσαι μέρος ενός μεγάλου ομίλου ετερογενών εταιριών, επιτρέπει στην Bentley να βρίσκει τις απαραίτητες βάσεις, χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία, με τον ηλεκτρικό κινητήρα που διέθετε το EXP 12 Speed 6e να είναι must για ένα τέτοιο μοντέλο.

Αυτό ακριβώς το στοιχείο, ο ηλεκτρικός κινητήρας, είναι ίσως το σημαντικό χαρακτηριστικό που θα διαφοροποιεί την διθέσια Bentley (coupe/cabrio) από το Audi R8, ειδικά μετά το γεγονός της διακοπής του project του R8 E-tron.

  • Mika

    Δεν εχει καμια απολυτως σχεση το ενα με το αλλο αυτοκινητο….Οτι να ναι, οι ιθυνοντες του Group…

    • GiannisTs

      Φίλε, και στα δικα μου λόγια έρχεσαι.. ;-) Έτη φωτός μπροστά η Bentley εδω. Ουδεμία αμφισβήτηση. Απο τις λίγες που φτιάχνουν αμάξια επι παράδοσης στην εποχή της ρομποτικής. ;-)

    • mixalhs7

      Αν μπορουσες να αποκτήσεις ειτε αγοράζοντας ειτε νοικιάζοντας ενα σπορ αυτοκίνητο με τιμη 150χιλ θα επέλεγες την Μπεντλευ ή το Αουντι?
      Προφανώς η συντριπτική πλειοψηφία θα επέλεγε Μπεντλευ αρα αυτομάτως θα εκοβε πωλήσεις απ την Αουντι.
      Αν τωρα το τιμολογούσαν πανω απο 200χιλ τοτε μάλλον δεν θα εφερνε τον ογκο πωλήσεων που θελουν!
      Ισως με αυτο το σκεπτικο να μην του δινουν το πρασινο φως. Εξάλλου η Μπεντλευ εχει το ρολο της Rolls rival οχι της audi/lambo. Ειναι πιο πολύ κατι ανάμεσα σε RR & Aston Martin.

    • mixalhs7

      Αν μπορουσες να αποκτήσεις ειτε αγοράζοντας ειτε νοικιάζοντας ενα σπορ αυτοκίνητο με τιμη 150χιλ θα επέλεγες την Μπεντλευ ή το Αουντι?
      Προφανώς η συντριπτική πλειοψηφία θα επέλεγε Μπεντλευ αρα αυτομάτως θα εκοβε πωλήσεις απ την Αουντι.
      Αν τωρα το τιμολογούσαν πανω απο 200χιλ τοτε μάλλον δεν θα εφερνε τον ογκο πωλήσεων που θελουν!
      Ισως με αυτο το σκεπτικο να μην του δινουν το πρασινο φως. Εξάλλου η Μπεντλευ εχει το ρολο της Rolls rival οχι της audi/lambo. Ειναι πιο πολύ κατι ανάμεσα σε RR & Aston Martin.

    • manowar

      Εγω θα διαλεγα r8 με κλειστα ματια..οποτε να υποθέσω ειμαι στην μειοψηφια?😛

    • Mika

      Τι σχεση εχει το κεντρομηχανο R8 με τη μπροστομηχανη πισωκινητη Bentley??Kαι τωρα σ αυτα τα λεφτα δεν εχουμε απο τη μια το R8 V10 plus κι απο την αλλη την Continental GT, Supersports h Speed? Aπευθυνονται στο ιδιο κοινο????Καμια απολυτως σχεση…

      Η Βentley εχει το δικο της φανατικο κοινο που δινει κυριως σημασια στη πολυτελεια και το exclusivity,και μετα στις επιδοσεις, που ερχονται σαν μπονους,αλλα δεν αποτελουν βασικη προτεραιοτητα,αλλιως δεν θα ζυγιζαν ολες πανω απο 2 τονους.
      Το R8 ειναι εντελως αλλης φιλοσοφιας αυτοκινητο, πιο κοντα στις 911, γι αυτο και θα μοιραζονται κοινα στοιχεια στις επομενες γενιες..
      Σ αυτο που λες για το ρολο της απεναντι στις RR, Aston Martin, με βρισκεις απολυτα συμφωνο.

    • mixalhs7

      Οι ταμπελολατρες θα επιλεξουν Μπεντλευ αντι για Αουντι.

      Εξαλλου R8 αγοραζει αυτος που δεν εχει τα λεφτα να παρει Huracan. Αρα το μοντελο δεν εχει και τοσο ”φανατικο” κοινο. Ενα μοντελο που υπηρετει τις οικονομιες κλιμακας ειναι.

      Την Continental GT τι την εβαλες στο καδρο?
      Ενα 2+2 γκραν τουρερ ειναι που φυσικα δεν εχει σχεση με το R8.
      Αρα και η ΕXP12 δεν θα εχει καμια σχεση με την Continental GT που σημαίνει πως θα ειναι πιο καθαροαιμη σπορ κατασκευη με οτι συνεπάγεται αυτο για τις ισορροπιες εντος του γκρουπ ;))

    • mixalhs7

      Οι ταμπελολατρες θα επιλεξουν Μπεντλευ αντι για Αουντι.

      Εξαλλου R8 αγοραζει αυτος που δεν εχει τα λεφτα να παρει Huracan. Αρα το μοντελο δεν εχει και τοσο ”φανατικο” κοινο. Ενα μοντελο που υπηρετει τις οικονομιες κλιμακας ειναι.

      Την Continental GT τι την εβαλες στο καδρο?
      Ενα 2+2 γκραν τουρερ ειναι που φυσικα δεν εχει σχεση με το R8.
      Αρα και η ΕXP12 δεν θα εχει καμια σχεση με την Continental GT που σημαίνει πως θα ειναι πιο καθαροαιμη σπορ κατασκευη με οτι συνεπάγεται αυτο για τις ισορροπιες εντος του γκρουπ ;))

    • Mika

      Τη Continental GT την ανεφερα εφοσον μιλησες για αυτοκινητα 150+ χιλαδων….Η νεα EXP 12 εφοσον ειναι διθεσια, θα εχει μαλλον πιο σπορ καταβολες, αλλα και παλι επιμενω πως ειναι διαφορετικης αντιληψης αυτοκινητο. Δεν θα ειναι και για track days αν το θελησουν οι ιδιοκτητες τους, οπως μπορουν να ειναι το R8 h Huracan. Yπαρχουν σαφεις αποστασεις αναμεσα στα δυο τελευταια αυτοκινητα του γκρουπ, τα οποια ηδη συνυπαρχουν χωρις το ενα να επηρεαζει το αλλο..
      Το να βαζουμε τη Bentley και σ αυτη τη εξισωση, ειδικα μ αυτη τη διαταξη του concept που εχουμε δει, μου φανταζει ουτοπικο.Oσο υπεροχη κι αν ειναι σαν πρωτοτυπο..

    • mixalhs7

      Τεχνικα φυσικά και υπάρχουν διαφορές, αλλα αυτος που θα εχει να πληρωσει 300$ το μήνα leasing μάλλον την Bentley θα προτιμήσει για χρονομισθωση :-)

    • Mika

      Aν παρει τη Bentley, κοστουματος ποζερας θα ειναι! :p

  • Bon Viveur

    Το ίδιο κοινό έχει ένα Audi με την Bentley? Ο καρπουζέμπορας απο την Αμαλιάδα, το Audi θα πάρει με την επιχορήγηση, οχι το Bentley που θα την πάρει κάποιος πιο κυριλέ.

    • manowar

      Και δεν το ηξερα οτι το καρπουζι εχει τετοιο σουξε ναπουμε να ασχολιθω με την καρπουζικη…

    • Christos F4

      εμ δε ρωτας κι εσυ τους αγροτες του λαρισαικου καμπου να μορφωθεις

    • manowar

      το Λαρισαιο γουατερμελον δηλαδη εχει χρημα ε?αν μου ταξεις εμενα μια Porsche gt3 rs 2016 οχι καρπουζι, και στο αργος θα παω να βαζω καλλιεργεια πεπονι

    • Bon Viveur

      Πέρα από την πλάκα όντως αν το δουλέψεις έξυπνα και σωστά βγάζεις πολλά λεφτά από τα καρπούζια

  • GiannisTs

    Βασικά, έχω μια μεγάλη απορία: Πως γίνεται η VAG να φοβάται την Bentley όταν αυτή είναι υπο ιδιοκτησία της απο το 1998; Ιδού το ερώτημα… καλά παιδιά είμαστε αλλά ψιλοπατινάρουμε με νεκρά όλοι βλέπω.