Την έκθεση της Νέας Υόρκης προτίμησε η Subaru προκειμένου να παρουσιάσει το ανανεωμένο Outback. Το μοντέλο αποκτά μια πιο αιχμηρή σχεδίαση με νέα μάσκα, νέους προφυλακτήρες, νέους προβολείς ομίχλης, προστατευτικές ποδιές, νέες ζάντες, με την απόσταση από το έδαφος να διατηρείται στα 22,1 χιλιοστά. Υπάρχουν LED ενεργά φωτιστικά σώματα που φωτίζουν το εσωτερικό της στροφής ανάλογα με την γωνία τιμονιού, έχοντας και αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας.

Στο εσωτερικό συναντάμε στον βασικό εξοπλισμό οθόνη 6,5″, με μια 8″ να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Η Subaru τοποθετεί νέα διακοσμητικά, νέες επενδύσεις και προσφέρει νέους χρωματικούς συνδυασμούς, ενώ υπάρχουν και παχύτερα κρύσταλλα που σε συνδυασμό με τον νέο σχεδιασμό των πλαϊνών καθρεπτών, μειώνονται οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που περνούν στο εσωτερικό της καμπίνας.

Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης έγινε πιο άμεσο και πιο γραμμικό, με το σύστημα πέδησης να αποκτά και αυτό πιο άμεση απόκριση. Η ανάρτηση έχει νέες ρυθμίσεις και μηχανικά το Outback συνεχίζει να προσφέρεται με τον 2,5-λιτρο boxer κινητήρα απόδοσης 175 ίππων με 236 Nm ροπής, αλλά και με το boxer 3,6-λίτρων απόδοσης 256 ίππων με 335 Nm ροπής. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο ταχυτήτων με νέες ρυθμίσεις για ομαλότερη λειτουργία, με όλες τις εκδόσεις να διαθέτουν σύστημα τετρακίνησης με torque vectoring.

  • Anestis Genk

    https://en.wikipedia.org/wiki/Aging_of_Japan
    Σαν είπαν στην Ιαπωνία να βιομηχανοποιηθούν το μάμησαν και ψόφησαν, no lifers, γραφειοκράτες και αρτηριοσκληρωτικοί.
    Μεγάλο κρίμα, γιατί έχουν δείξει πως μπορούν.

    Και εννοώ πως ο σχεδιασμός είναι άτολμος/συντηρητικός/αδιάφορος και γενικά πολύ μάπα. Σαν όχημα βέβαια είναι καλό και όποιος το επιλέξει θα το πάρει για τις πραγματικές του αρετές και όχι το πουλμούρ, αλλά δώστε λίγο περισσότερο δυναμισμό και στο σχέδιο ρε κερατάδες, να το αγοράζεις (και) με το χέρι στην καρδιά.

    • SAMURAI-66

      Αν και συγχρονο σιγουρα θα μπορουσαν να το κανουν περισσοτερο δυναμικο για να εντυπωσιαζει και εχεις δικιο σε αυτο,απο την αλλη πουλαει σαν ζεστο ψωμι στην αμερικη και αυστραλια που κυριως απευθυνεται οποτε τουλαχιστον σε αυτη την γενια δεν κανουν το μεγαλο βημα…ισως στην επομενη.
      Αν και παλια συναντουσες στον δρομο αρκετα σημερα ειναι στην ελληνικη αγορα ανυπαρκτο λογω φορολογιας.
      Σαν εναλλακτικη απεναντι στα suv ειναι ιδανικο με στανταρ ποιοτητα και αξιοπιστια οπως και την τετρακινηση της subaru και ισως το σημαντικοτερο απο ολα κατασκευης ιαπωνιας που αποτελει σφραγιδα για το καλυτερο.

  • Makis

    “με την απόσταση από το έδαφος να διατηρείται στα 22,1 χιλιοστά” προφανώς πρόκειται για εκατοστά βεβαίως βεβαίως. Εξαιρετικό αυτοκίνητο για αυτούς που ξέρουν.

  • Κώστας

    παρωχημενα αμαξια πλεον με μοτερ ανω των 2 λιτρων,ουτε υβριδικα συνολα,ουτε τις τεχνολογιες γενικοτερα των ανταγωνιστων.