Παρά το γεγονός ότι η Ferrari έδειχνε πολύ ανταγωνιστική σήμερα, ο Lewis Hamilton κράτησε την ταχύτητά του για το τέλος, παίρνοντας την δεύτερη φετινή pole position και την 63η στην καριέρα του. Αυτή ήταν η 6η pole position του Βρετανού στην Κίνα, με τον Sebastian Vettel να ξεκινά από τη δεύτερη θέση, όπως δηλαδή και στην Αυστραλία, καθώς ο Γερμανός ήταν σχεδόν 2 δέκατα πιο αργός από τον Hamilton.

Η τρίτη θέση ανήκει στον Valtteri Bottas, ο οποίος δεν κατάφερε να σημειώσει το πρώτο φετινό «1-2» για τη Mercedes για μόλις 1 χιλιοστό! Ο Kimi Raikkonen θα εκκινήσει από την 4η θέση, μπροστά από τους Daniel Ricciardo, Felipe Massa, Nico Hulkenberg, Sergio Perez, Daniil Kvyat και Lance Stroll. Ας δούμε τι συνέβη στις κατατακτήριες του Κινεζικού Grand Prix:

1Q1

Ο καιρός δεν άλλαξε από τα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά, με τα σύννεφα να μην είναι απειλητικά και τις θερμοκρασίες να διαμορφώνονται στους 21°C στον αέρα και τους 32°C στην άσφαλτο. Οι Sauber βγήκαν μαζί με τον Stroll, με τα πολύ μαλακά ελαστικά, όσο οι άλλοι βρισκόταν στα γκαράζ τους. Βέβαια, μετά από το πρώτο 4λεπτο, οι περισσότεροι βγήκαν για να γράψουν γύρους, με τον Stroll αρχικά να παίρνει την πρώτη θέση, με 1:35.1, όμως ο Hamilton δεν άργησε να απαντήσει, σημειώνοντας το 1:33.3, με τα πολύ μαλακά.

Ο Vettel ήρθε ακόμα πιο γρήγορα, για το 1:33.0, φορώντας μάλιστα τα μαλακά ελαστικά, αλλά ο Hamilton έκοψε ταχύτητα, λόγω της κίτρινης σημαίας στο τρίτο κομμάτι, από την έξοδο -χωρίς συνέπειες- του Grosjean. Ο Raikkonen ήταν 1 δέκατο αργότερος από τον Hamilton, στην τρίτη θέση, και τρία δέκατα πιο γρήγορος από τον Bottas, ο οποίος βρισκόταν στην τέταρτη θέση.

Ο Alonso πήρε προσωρινά την 8η θέση, αλλά έχασε μία επειδή ο Ricciardo ανέβηκε μέχρι την 5η, ένα δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή. Την ίδια ώρα, ο Verstappen έλεγε πως κάτι πάει στραβά με τον κινητήρα, επιστρέφοντας στη συνέχεια στα pits. Ο Ολλανδός βρισκόταν στην τελευταία θέση, κάτι που σημαίνει ότι θα ξεκινούσε από την τελευταία θέση τον αυριανό αγώνα. Από την άλλη, ο Alonso έλεγε ότι δεν μπορεί να βελτιώσει πολύ, αφού πίεζε «σαν ζώο».

Η πίστα άδειασε πριν μπούμε στο 4λεπτο, καθώς οι αργότεροι συνδυασμοί έβαζαν φρέσκα ελαστικά για την τελευταία τους προσπάθεια. Ο Stroll είχε πέσει στην 16η θέση, πιέζοντας όσο μπορούσε για να προκριθεί στο Q2. Ο Καναδός μετακινήθηκε στην 5η θέση, κάτι που προσπαθούσε να κάνει και ο Verstappen. Ο Ολλανδός κατάφερε να πάρει την 17η θέση, αλλά δεν ήταν αρκετό, αναφέροντας μάλιστα πως είχε το ίδιο πρόβλημα, κάτι που του στερούσε σημαντική ταχύτητα.

Επεισοδιακό ήταν το κλείσιμο, μιας και ο Giovinazzi πάτησε άτσαλα μετά την τελευταία στροφή, έχασε το πίσω μέρος και τελικά τραυμάτισε το μονοθέσιό του στον τοίχο από ελαστικά που βρίσκεται στα αριστερά. Η C36 έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα, την ώρα που οι Vandoorne, Grosjean, Palmer, Verstappen και Ocon αποκλείστηκαν από τη συνέχεια.

Μόνο οι Hamilton, Bottas και Ricciardo έμειναν μέσα· όλοι οι άλλοι βγήκαν για να βελτιώσουν τους χρόνους τους

2Q2

Με καθυστέρηση 10 λεπτών ξεκίνησε το Q2, προκειμένου η πίστα να καθαριστεί από τα συντρίμμια της Sauber. Γρήγορα έξω τα μονοθέσια, με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Η μάχη μεταξύ των Mercedes και Ferrari συνεχιζόταν: ο Raikkonen έκανε την αρχή με το 1:32.6, ο Vettel απάντησε με 1:32.3, με τον Hamilton να σημειώνει το 1:32.4, 15 μόλις χιλιοστά πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας. Ο Bottas ήταν 1,5 δέκατο πίσω από τον Hamilton, στην τρίτη θέση, δείχνοντας στη Ferrari ότι είναι υπολογίσιμος αντίπαλος.

Πίσω από τις δύο κορυφαίες ομάδες, βρέθηκε ο Ricciardo, με τη διαφορά του από τον Raikkonen να είναι 9 δέκατα. Ο Massa πήρε την έκτη θέση, 3 δέκατα μπροστά από τον team-mate του, που έδειχνε πολύ πιο ανταγωνιστικός απ’ ό,τι στην Αυστραλία. Ο Alonso προσπαθούσε να κάνει την υπέρβαση και να περάσει στο Q3, αλλά για την ώρα ήταν 11ος, 2 δέκατα πίσω από τον Perez που είχε την 10η θέση, όμως πίσω του, για μόλις 9 χιλιοστά, βρισκόταν ο ασυμβίβαστος Hulkenberg.

Στο 5λεπτο για το τέλος, όλοι βρισκόταν στα pits, αφού αρκετοί από αυτούς θα έβγαιναν ξανά, όταν οι πρώτοι γνώριζαν πως τίποτα δεν μπορεί να τους στερήσει την πρόκριση στο Q3. Ο Hulkenberg πίεζε όσο μπορούσε για την 10η θέση, με τον Γερμανό να ανεβαίνει στην 6η θέση, κάνοντας εξαιρετικό γύρο. Ο Stroll είχε πέσει στην 10η θέση, αλλά ο οδηγός της Williams παρέμεινε εκεί, καθώς ο Alonso δεν έκανε κάτι καλύτερο από την 13η θέση.

Μαζί με τον Alonso, αποκλείστηκαν οι Sainz, Magnussen, Ericsson και φυσικά ο Giovinazzi. Εν τω μεταξύ, ο Raikkonen σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:32.181, σπάζοντας το απόλυτο ρεκόρ γύρου που είχε γράψει ο Schumacher πίσω στο 2004, με 1:32.238.

3Q3

Χωρίς να χάνουν χρόνο, όλοι εκτός των Perez και Stroll βγήκαν για τον πρώτο τους γρήγορο γύρο. Από τους μεγάλους, ο Hamilton ξεκίνησε πρώτος, αλλά ο γύρος του δεν ήταν αλάνθαστος. Παρ’ όλα αυτά, έγραψε το 1:31.9, με τον Bottas να είναι 3 δέκατα πιο αργός και τον Vettel να έρχεται για τη δεύτερη θέση, σχεδόν 2 δέκατα πίσω από τον Βρετανό, έχοντας την ταχύτερη όλων επίδοση στο πρώτο κομμάτι. Ο Raikkonen δεν ήταν γρήγορος, όπως μαρτυρά το 1:32.6, λέγοντας πως έχει παράπονα από την πρόσφυση του πίσω μέρους.

Ο Ricciardo στην πέμπτη θέση, τη στιγμή που ο Hulkenberg παρέμενε γρήγορος, βάζοντας τη Renault στην 6η θέση, μπροστά από τους Massa και Kvyat, όσο οι Perez και Stroll δεν είχαν βγει ακόμα στην πίστα, επιλέγοντας να βγουν όταν μαζί με τους υπόλοιπους. Με 3 λεπτά για το τέλος, όλοι εκτός από τον Hulkenberg βγήκαν για την τελευταία τους προσπάθεια.

Όπως και στην αρχή του Q3, έτσι και τώρα, ο Hamilton ήταν αυτός που ξεκίνησε πρώτος την γρήγορή του προσπάθεια από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Ο Βρετανός ήταν ακόμα πιο γρήγορος και το αποτέλεσμα ήταν να σταματήσει τα χρονόμετρα στο 1:31.678. Ο Vettel ερχόταν πίσω του, ο Γερμανός βελτίωσε σε 1:31.8, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Για μόλις 1 χιλιοστό, ο Bottas δεν κατάφερε να βρεθεί στη δεύτερη θέση, με τον Raikkonen να είναι 3 δέκατα πίσω από τους δύο.

Ο Ricciardo κράτησε την πέμπτη θέση, με τον Massa να παίρνει την έκτη θέση από τον Hulkenberg, που θα ξεκινήσει 7ος. Ο Perez αρκέστηκε στην 8η θέση, με τους Kvyat και Stroll να παίρνουν τις δύο τελευταίες θέσεις της 10άδας.

Ο αυριανός αγώνας θα ξεκινήσει στις 09:00 ώρα Ελλάδας.

4Ο γύρος του Hamilton

5Τα highlights των κατατακτήριων

6Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Q1 Q2 Q3 Γύροι
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:33.333 1:32.406 1:31.678 13
2 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:33.078 1:32.391 1:31.864 15
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:33.684 1:32.552 1:31.865 14
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:33.341 1:32.181 1:32.140 15
5 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:34.041 1:33.546 1:33.033 12
6 19 Felipe Massa Williams 1:34.205 1:33.759 1:33.507 14
7 27 Nico Hulkenberg Renault 1:34.453 1:33.636 1:33.580 16
8 11 Sergio Perez Force India 1:34.657 1:33.920 1:33.706 15
9 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:34.440 1:34.034 1:33.719 17
10 18 Lance Stroll Williams 1:33.986 1:34.090 1:34.220 18
11 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:34.567 1:34.150 11
12 20 Kevin Magnussen Haas 1:34.942 1:34.164 12
13 14 Fernando Alonso McLaren 1:34.499 1:34.372 11
14 9 Marcus Ericsson Sauber 1:34.892 1:35.046 15
15 36 Antonio Giovinazzi Sauber 1:34.963 8
16 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:35.023 6
17 8 Romain Grosjean Haas 1:35.223 6
18 30 Jolyon Palmer Renault 1:35.279 6
19 33 Max Verstappen Red Bull 1:35.433 7
20 31 Esteban Ocon Force India 1:35.496 8
  • kostas

    Σχεδον 4 δευτερα απο την περσινη pole! Η mercedes πραγματικος πυραυλος, σε απολυτη ταχυτητα δεν εχει αντιπαλο.

    • George11

      εγω παλι θα ελεγα ο Χαμιλτον στον ενα γυρο ειναι πιο γρηγορος !! Τα αμαξια φαινονται σχεδον το ιδιο !!

    • Akis-F1 FAN

      Αν δεις που είναι Κιμι και Bottas θα καταλάβεις ότι η Merc είναι ένα βήμα μπροστά όχι ο Χαμ…αν υπάρχει κάποιος που κάνει την υπέρβαση είναι ο Σεμπ που μπαίνει σφήνα στις Merc.

    • Giannisk

      Συμφωνώ απόλυτα. Ο Vet είναι αυτός που κάνει την διαφορά. Το αυτοκίνητο είναι σαφώς δεύτερο αλλά με μεγάλη διαφορά από το τρίτο.

    • Akis-F1 FAN

      Όντως μεγάλη διαφορά από τον 3ο…η RBR από κει που οι περισσότεροι περίμεναν ότι θα εκθρονίσει τη Merc είναι 1+ sec πίσω και σε πίστες που θέλουν καλό κινητήρα φαίνεται να μπορεί να την πιέσει και η williams.

    • Giannisk

      Πάντα έτσι ξεκινάνε τις σεζόν. Το καλό με την RBR είναι ότι έχει καλή εξέλιξη κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος σε αντίθεση με την SF. Δυστυχώς η Ferrari είναι πάλι πίσω και δεν μπορούμε να περιμένουμε να πηγαίνουν ολα στραβά για την Merc ώστε να νικήσουν.

    • Akis-F1 FAN

      Σε ρυθμό αγώνα-διαχείριση ελαστικών είναι λίγο μπροστά η ferrari, απλώς χρειάζεται να κλείσουν λίγο ακόμα τη διαφορά στις κατατακτήριες για να εκμεταλλευτούν αυτή τη διαφορά. Γιατί με τα νέα μονοθέσια είναι τεράστιο πλεονέκτημα το να ξεκινάς από την pole

    • filip

      Θα πρέπει να αστειεύεσαι αν πιστεύεις πως η φερράρι κέρδισε στον πρώτο αγώνα γιατί ήταν τυχερή !
      Επίσης, είσαι αισιόδοξος για την πορεία της RBR αλλά όχι για τη Φερράρι; Άλλο πρωτάθλημα βλέπετε;

    • Giannisk

      Καταρχήν δεν βλέπουμε πρωτάθλημα γιατί έχουμε δει μόλις έναν αγώνα. Δεν θα έλεγα ότι η Ferrari ήταν τυχερή αλλά δεν έκατσε καλά ο αγώνας στην Merc και πάλι όμως πήρε το 2-3. Επίσης δεν είπα τίποτα για την RBR παρά μόνον ότι η ιστορία έχει δείξει ότι εξελίσστεται καλά κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος σε αντίθεση με την SF.

    • filip

      Μια χαρά της έκατσε ο αγώνας. Πήρε αυτό που άξιζε, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
      Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε. Εσύ παρακολουθείς το πρωτάθλημα του 2016 και εγώ του 2017. Άλλο δηλ :P

    • filip

      Ο Κίμι μοιάζει περισσότερο με τουρίστα

    • Akis-F1 FAN

      Για ποιο λόγο ;

    • filip

      Όχι πως χρειάζεται λόγο ώστε να μοιάζει με τουρίστα, έτσι γεννήθηκε :P (ακόμα και όταν οδηγούσε ανταγωνιστικά). Γενικώς είναι πολύ πίσω από τον Σεμπ σε αγώνα και κατατακτήριες με ίδιο μονοθέσιο. Αν, όπως λέτε οι περισσότεροι, ο Γερμανός είναι αυτός που κάνει την υπέρβαση, τότε να τον ανακηρύξετε πανηγυρικά ως τον κορυφαίο οδηγό του γκριντ (με χαοτική απόσταση) και να ξεχάσουμε τα περί Αλόνσο κλπ.

    • Akis-F1 FAN

      Επειδή ο Κιμι είναι πίσω από τον Σεμπ δεν σημαίνει ότι είναι τουρίστας, απλά δεν είναι το ίδιο γρήγορος.Επίσης βγάζεις λίγο αυθαίρετα συμπεράσματα από το σχόλιο μου…επειδή είπα ότι ο Σεμπ κάνει την υπέρβαση, δεν σημαίνει ότι είναι ο μόνος ή να ξεχάσουμε τον Αλονσο κλπ που λες…απλά έκανα ένα σχόλιο για την απόδοσή του…τρώγεστε λίγο με τα ρούχα σας οι φανς του Ισπανού νομίζω.

    • filip

      Δεν είπα ότι τα λες, αναγωγή κάνω.Τι θα σημαίνει αν αυτά που λες ισχύουν. Η υπέρβαση που θεωρείς πως κάνει ο Σεμπ είναι τόσο μεγάλη (λόγο απόστασης από τον Κίμι) που δικαιολογεί τον παραπάνω συλλογισμό μου. Εγώ δεν πιστεύω πως κάνει κάποια υπέρβαση, τον Κίμι βλέπω ως τουρίστα 3 χρόνια τώρα. Αυτό για τον Αλόνσο το κατάλαβες ανάποδα, δεν τον συμπαθώ καν

    • Akis-F1 FAN

      Mε τον δικό μου τρόπο σκέψης το ” έκανε την υπέρβαση ο Σεμπ σήμερα ” δε συνεπάγεται ” να τον ανακηρύξετε πανηγυρικά ως τον κορυφαίο οδηγό του γκριντ (με χαοτική απόσταση) και να ξεχάσουμε τα περί Αλόνσο κλπ. ” που είπες εσύ, όπως επίσης δεν πιστεύω ότι ο Κιμι κάνει τον τουρίστα 3 χρόνια τώρα. Τεσπα εντάξει δεν έχει νόημα να κάνουμε ολόκληρη κουβέντα για μια πρόταση ;-P

    • filip

      Βέβαια, δεν είπες “σήμερα”, μιλούσες γενικά :P
      Για υπέρβαση μιλούσε και ο Gestione στα δοκιμαστικά της Αυστραλίας και μετά πανηγύριζε έναν θρίαμβο :P !!!
      Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω κανέναν σας, που στηρίζετε αυτή την θεωρία της “υπέρβασης” (μάλλον περισσότερο στο άμεσο παρελθόν θα έλεγα) Εγώ έχω μπροστά μου τα γεγονότα, τα φετινά, και προσπαθώ να τα εξηγήσω, να τα καταλάβω. Αυτό που βλέπω, μέχρι στιγμής, είναι να έχει φτιάξει καλύτερο μονοθέσιο η Φερράρι. Έχει μια υστέρηση στα χρονομετρημένα, ενώ η Μερς μια υστέρηση στην κάθετη δύναμη πίσω, ή την διαχείριση των ελαστικών (τα εντοπίζουν περισσότερο ειδικοί από μένα). Δηλαδή, κανείς τους δεν έχει φτιάξει το τέλειο μονοθέσιο (Ουάουουουου). Ουσιαστικά (και αποδεδειγμένο στα 3 τελευταία χρόνια) η Μερς κάνει υπέρβαση στα χρονομετρημένα σε σχέση με τις πραγματικές της δυνατότητες σε συνθήκες αγώνα.

    • Akis-F1 FAN

      Ε ρε φίλε τις σημερινές κατατακτήριες σχολιάζουμε το θεώρησα περιττό να γράψω σήμερα στο πρώτο σχόλιο. Για τα υπόλοιπα που γράφεις ουσιαστικά δε διαφωνούμε. Η Μερκ έχει το κάτι παραπάνω στις κατατακτήριες και η φερραρι στον αγώνα. Το ίδιο λέμε. Δεν ξέρω για ποια θωρία υπερβάσης μιλάς εσύ, εγώ αναφερόμουν καθαρά στην απόδοση του Σεμπ στις κατατακτήριες με βάση την απόδοση των teammate του καθενός και το ότι η Μερκ στο Q3 μπορεί να ξεζουμίσει τον κινητήρα της για επιπλέον δύναμη. Τίποτα παραπάνω.

    • Mitsos Ribopaido

      Mε το γνωστό τρόπο…:P

    • filip

      Πολύ μεγάλη κουβέντα το “δεν έχει αντίπαλο” για μια ομάδα που έχασε τον πρώτο αγώνα όντας πιο αργή, που ολοφάνερα όλα αυτά τα χρόνια έχει φτιάξει αμάξι που “πρέπει” οπωσδήποτε να κερδίζει στις κατατακτήριες και αυτό με ούτε 2 δέκατα (σε μια χρονιά μεγάλων αλλαγών που οι χρόνοι θα πέφτουν δραματικά από αγώνα σε αγώνα). Δεν ξέρω τι θα έλεγες αν είχε κερδίσει κιόλας στην Αυστραλία. Η γνώμη μου είναι πως μόνο από συγκυρίες θα κερδίσουν αύριο.

    • Christos Protopapas

      σε στεγνο αγωνα …..η φεραρι ηταν φαβορι με κιτρινη γομα για αυττους που δεν βλεπουν με οπαδικα γυαλια..η βροχη θα τα μπερδεψει όλα

    • kostas

      Ακομα και ελαφρα καλυτερο race pace να εχει η ferrari θα ειναι πολυ δυσκολο στον αγωνα να περασει τις Merc γτ θα ξεκιναν απο την pole και φετος τα προσπερασματα θα ειναι πολυ δυσκολα. Μονο με λαθη στρατηγικης οπως στην Αυστραλια θα δουμε προσπερασεις. Το χειροτερο για την φερραρι θα ειναι να μπορεσουν να βαζουν τον μποτας αναμεσα σε χαμ και βεττελ ωστε να τον καθυστερουν. Οπως και να εχει το πρωταθλημα ειναι μακρυ αλλα πιστευω οτι ο χαμιλτον θα το παρει και ενδεχομενως ευκολα γτ δεν θα εχει τον ροσμπεργκ να οδηγει και αυτος πυραυλο και να του κοβει βαθμους. Η σταθεροτητα της φερραρι και το ταλεντο του βεττελ θα τους δωσουν φυσικα και αλλες νικες (για τον βεττελ, ο κιμι χλωμο…) αλλα πρωταθλημα φετος πιστευω δυσκολα. Μακαρι βεβαια και να διαψευστω.

    • Akis-F1 FAN

      Τα πάντα θα κριθούν από την εξέλιξη. Αν η ferrari καταφέρει να ακολουθήσει τον ρυθμό εξέλιξης της Merc και αρχίσει να παίρνει και καμιά pole μέσα στη χρονιά, πιστεύω το έχει το πρωτάθλημα οδηγών.

    • Mitsos Ribopaido

      Aki φαινονται πολυ προσηλωμένοι , αν συνεχίσουν θα βελτιωθουν… ΜΗΝ ξεχνας και το νεο συστημα π ερχεται..

    • filip

      Το “λάθος στρατηγικής στην Αυστραλία” το κάνετε όλοι εσείς που διαβάζετε (μόνο) με αυτόν τρόπο τον αγώνα. Δυστυχώς για την Φερράρι δεν κάνει (προφανώς) το ίδιο λάθος και η Μερς :P
      Τα υπόλοιπα που λες εμπεριέχουν ένα σωρό υποθέσεις (αν, θα, ενδεχομένως κλπ) :P

  • Giannisk

    Είδα μόνο το Q3 και από ότι κατάλαβα ο LH είναι ένα σκαλί πάνω από τους υπόλοιπους. Η Ferrari είναι πολύ κοντά αλλά υπάρχει ένα gap που ίσως να οφείλεται στο PU. Ο Bot προσπάθησε και τα πήγε καλά, ο kimi πρέπει να κάνει κάτι παραπάνω.

  • F1fan

    Βack to back poles o Hamilton!Το ενθαρρυντικο ειναι η δυναμικη της Ferrari ι στον ενα γυρο.Ο Vettel περασε τον Bottas για 0.001!!!!!!!Ο Kimi παλι ”αοσμος”.Απο κει και περα,η RBR με το ενα μονοθεσιο ουτε απιελει,αλλα ουτε κι απειλησε.O Massa καταφερε,εστω κι δυσκολα,μπροστα απο τον εντυπωσιακο Hulk.Perez,Kvyat καλα,Στρολλ μετρια,αλλα καταφερε το Q3.McLaren not bad,ο Giovinazzi εκανε ενα λαθος απειριας,Ocon,Palmer ασχημα…

    • Nerazzuro21

      Ξέρουμε γιατί ο Hulkenberg δεν έκανε δεύτερη προσπάθεια στο Q3;

    • F1fan

      Απο επισημη πηγη δεν εχω ακουσει κατι,αλλα νομιζω δεν ειχε αλλη διαθεσιμη γομα(οπως Stroll,Perez,Kvyat)

  • Akis-F1 FAN

    Επιτέλους βλέπουμε καλές κατατακτήριες !! Η Merc έχει ακόμα το πάνω χέρι στις κατατακτήριες αλλά σε ρυθμό αγώνα πρέπει να είναι στα ίδια με τη Ferrari. Πολύ σημαντικό που ο Σεμπ κατάφερε να πάρει την 2η θέση γιατί αν ήταν πίσω από τον Bottas, ο Φιλανδός αύριο θα έπαιζε άμυνα για να απομακρυνθεί ο Χαμ. Η RBR πολύ πίσω, η williams πολύ καλά όπως και ο Hulk. Στο Q1 με την στούκα του Giovinazzi είχαμε εκπλήξεις και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πόσο θα δυσκολευτούν να ανέβουν στην Κατάταξη Ocon και Max και Grosjean. Προσωπικά ελπίζω να μην βρέχει, γιατί θα πήξουμε στις διακοπές και θα φάμε τους μισούς γύρους πίσω από το sc κάνοντας βόλτες.

  • Giannis

    Μακαρι να μην βρεξει αυριο. Τωρα στις κατατακτηριες θα ελεγα οτι η SF ειναι πολυ κοντα στην Merc και ισως στις πιο σκληρες γομες να την περνα. Τον ματιαξαμε τον Giovinazzi.Αυριο ισως δουμε ξανα κοκκινο στο ψηλοτερο σκαλι.

  • Christos Protopapas

    με την κιτρινη γομα θα να πολύ ποιο γρηγορη η φεραρι σε ρυθμο αγωνα από την μερσεντές …σε νορμαλ συνθήκες η κιτρινη γομα θα κρινει νικητη

  • Nerazzuro21

    Η Mercedes φαίνεται να έχει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τη Ferrari στον ένα γύρο. Ίσως ο κινητήρας των Γερμανών να παραμένει καλύτερος από αυτόν της Scuderia έστω και για πολύ λίγο. Ίσως και όχι. Το σίγουρο είναι ότι οι διαφορές πλέον είναι πολύ μικρές. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν ισχύει το ίδιο και σε ρυθμό αγώνα ή θα έχουμε επανάληψη της Αυστραλίας.
    Αρκετά καλή εικόνα για Hulkenberg. Άτυχος ο Max τόσο με τα προβλήματα που είχε όσο και με το timing του ατυχήματος του Giovinazzi. Συνεχίζει την καλή του εικόνα ο Kvyat. Καμία έκπληξη από τους υπόλοιπους.

    “I push like an animal.” Αυτή η φράση του Ισπανού τα λέει όλα. Απλά συγκλονιστικός. Αν δεν βρέξει αύριο η Macca θα υποφέρει πολύ στον αγώνα.

    Μακάρι να έχουμε έναν ωραίο αγώνα αύριο!

    • Giannis

      Εκει που λεει ο Ισπανος αυτη την φραση λεει ο σχολιαστης-τρολακι: ”panda”

    • Yiannis P

      Το καλύτερο είναι που είπε ότι στην Αυστραλία ήταν sloth(βραδύποδας) :P

    • Giannisk

      Πιεσε και δεν πήρε τον κινητήρα της honda στο χέρι. Κάτι είναι και αυτό.

    • Mika

      Nα δουμε και τι τερτιπια θα κανει ο καιρος..

  • Mitsos Ribopaido

    Μπράβο στην μερκ ο χάμιλτον στο μονόγυρο είναι τρομερός
    Πόσο είναι το επιτρεπτό όριο καύσης λαδιού ανα ώρα ή ανα αγώνα τελος πάντων?
    Στην πίσω ευθεία με το που κόβει ο χαμ να στρίψει βγαίνει το μπουρί το κατάμαυρο.. Καλή φάση… Απο τις βαλβίδες εισαγωγής? Απο το προθάλαμο? Το πρεσάρουν στοχευμένα 15-20 μοίρες πριν το ΑΝΣ? θα τανε ενδιαφέρον να το δούμε αυτό.. Μπράβο τους cheat-αρηδες και τους περνά…
    Χαοτική η διαφορά με 5ο-6ο

    • sotirisb

      Εαν καινε λαδι δε προκειται να το δουμε να βγαινει απο την εξατμιση..

    • Mitsos Ribopaido

      Το καμμένο λάδι δεν φαίνεται απο την εξάτμιση θες να μ πεις? Σοβαρά? χαχαχχαχαχαχα

    • sotirisb

      Φαίνεται η καμμένη βενζίνη ή το καμμένο ντίζελ από την εξάτμιση? Μπλε ή μαύρα σύννεφα από πίσω σημαίνει ακαυστο. Με την τόσο αποδοτική καύση που παρέχει το TJI και μαζούτ να έβαζες μέσα πιθανότατα θα έβγαινε άχρωμο.

    • Mitsos Ribopaido

      Το λάδι οταν καίγεται και 1000 οκτάνια να ρίξεις βενζίνα δεν θα βγεί άχρωμο… Εκτος αν ειναι απειροελάχιστο

    • sotirisb

      Εαν εχεις τελεια καυση οπου παραγεται διοξειδιο του ανθρακα και νερο αχρωμη θα ειναι η εξατμιση σου αφου και τα δυο ειναι αχρωμα. Και καρβουνο να καις αχρωμο θα ειναι. Εαν πετας ακαυστο λαδι τα μακρομορια του σχηματιζουν ενδιαμεσες ενωσεις και σωματιδια λογω των μεγαλων θερμοκρασιων και γινονται διακριτα στο ματι. Δε διαφωνω οτι καινε λαδι αλλα πιθανοτατα η καυση του ειναι οσο πιο κοντα στην τελεια γινεται και αρα δε διακρινεται με το ματι.

    • Mitsos Ribopaido

      Ακομα και τελεια καύση (για μένα δεν την λές τέλεια αλλα για τα τεχνολογικά δεδομένα τώρα ας την θεωρήσουμε έτσι ) , περιμένω το βίντεο να σου δειξω το σημείο..και δεν ειναι η θερμοκρασία που κάνει το ελάχιστο συννεφάκι.. Αλλα γενικά συμφωνώ

  • georgekaras

    Eαν εχουμε στεγνο θα τολμησω να πω οτι ειναι φαβορι η Ferrari λογω καλυτερης διαχειρησης και πιστευω και οτι ακομα και σε χαμηλες θερμοκρασιες θα τα ζεστανει τα λαστιχα .Περιμενα στις κατατακτηριες πιο μεγαλη διαφορα απο την Μερκ πραγμα που σημαινει οτι ειμαστε αληθινα γρηγοροι .Εαν βρεξει ειναι ολα ανοιχτα ……..ελπιζω το ξυπνητηρι αυριο να δουλεψει γιατι σημερα εχασα τα δοκιμαστικα

    • Mitsos Ribopaido

      Θα γίνει χαμός εγω πιστεύω… Μην κοιτάς τις κατατακτήριες… Οι λαδιέρες φαίνονται δεν πάει να κάνει και κύκλο carnot η μηχανή και γι’αυτο πέρνουν Pole..ελπιζω με multijet να τους έχουν και σε αυτο

    • georgekaras

      χααχαχα κυκκλο Καρνο τι μου θυμισες

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα άστα.. Το έλεγε συνέχεια ο μάστορας μου στους vag-αδες που ερχόντουσαν για βελτιώσεις και τους έδιωχνε λέγοντας τους ”Θα το κάνουμε turbato , κύκλο carnot θα το βάλουμε να κάνει”…..Και μετά στην ΑΣΠΑΙΤΕ έμαθα τι είναι.. :P .Τρελή φάση :P

  • sergio360

    ΑΝ ολα πανε καλα αυριο,νικη Vettel και 2-3 σκαλι θα ειναι ρουλετα….Η Μερσεντες ελαχιστα μπροστα στις κατατακτηριες λογω καυσης λαδιου,φανηκε που καπνιζε στο ”ασε”.Ειχε και 5 χιλιομετρα μεγαλυτερη τελικη.Απλα στον αγωνα δεν μπορουν να το δουλευουν το συστημα συνεχεια γιατι θα μεινει απο λαδι το αμαξι η θα σπασει το μοτερ.Ο Kimi πρεπει να το βρει λιγο γιατι το αμαξι ειναι στημενο και γι’αυτον και σε ρυθμο αγωνα ειναι καλυτερη η Ferrari οποτε θα μπορουσαν να κανουν το 1-2 πιο ευκολα φετος απο ποτε την τελευταια 7ετια.

  • απο την στιγμη που μποτας και φεττελ εχουν τους ιδιους χρονους ειναι βεβαιο οτι η μερκ ειναι μπροστα … απο την αλλη ο χαμιλτον ειναι ξεκαθαρα εκτος τοπου και χρονου μεχρι τωρα … απο εκει και περα το χαος … η μακλαρεν λογο τυχης μπαινει q2 .. και αν δεν ηταν ο αλονσο θα μιλαγαμε για την τελευταια ομαδα πισω και απο σαουμπερ … καταντια για την χοντα …

    • Mitsos Ribopaido

      Ειναι βέβαιο οτι η μερκ καίει λαδάκι…

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αν είναι όπως τα λες, τι κάνει τότε ή FIA?
      Θυμάμαι το θέμα το έφερε η Red Bull, ξέρουμε εξελίξεις ή όλα είναι εικασίες?

    • Mitsos Ribopaido

      Η φία όταν παρκάρουν στο παρκ φερμέ αν έπερνε ενα δείγμα απο την εξάτμιση άνετα θα έκανε δοκιμές αλλα τίποτα..Μπορεί να λέω χαζομάρες αλλα νομίζω οτι αυτό π βλέπω στις στροφές ειναι μπλε αχνος καπνός..

  • θα επρεπε να βαζουν τους θεατες να ψηφιζουν ποιους οδηγους θελουν να δουν με αλλο αμαξι … για το καλο του αθληματος πρεπει ο αλονσο να παει ξανα φερραρι και ο κιμι σπιτι του …

  • stemi

    Σύγκριση των δύο πρώτων. https://www.youtube.com/watch?v=kfWhKBBEGEo

  • Nikpap

    Βλεπω ferrari για 1η θεση και περιμενω τον κιμι να αρχισει να ανεβαζει ρυθμο ωστε να αγχωσουν περισσοτερο την merc. Τα τελευταια 3 χρονια δεν εχουν αγχωθει καθολου και θα ηθελα πολυ να τους δω πως αντιδρουν υπο ασφυκτικη πιεση.

  • Ba’adur Subutai

    Αν είναι στεγνό θα τους πάρουμε.
    Για το βρεγμένο δεν υπάρχουν στοιχεία.

    • Akis-F1 FAN

      Ο Χαμ είδαμε από τις δοκιμές βαριέται το παιδί να τρέχει στο βρεγμένο, οπότε αν βρέχει θα κάτσει στο γκαραζ να παίζει με το σναπσατ άρα και πάλι θα κερδίσουμε ;-P