1Αγώνας

Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει ο Lewis Hamilton στην Αυστραλία, το πέτυχε στην Κίνα. Ο Βρετανός είχε ένα εύκολο αγώνα στην πίστα της Σαγκάης, μένοντας πρώτος από το ξεκίνημα μέχρι και τον τερματισμό, δίχως να δέχεται ουσιαστικά καμία απειλή. Έτσι, πήρε ακούραστα την πρώτη του φετινή νίκη, την πέμπτη επί κινεζικού εδάφους και την 54η στην καριέρα του.

Στη δεύτερη θέση ο Sebastian Vettel, ο οποίος έχασε μερικές θέσεις αρχικά, αλλά είχε την ταχύτητα να βρεθεί πίσω από τον Hamilton. Ακολούθησαν οι Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Carlos Sainz, Kevin Magnussen, Sergio Perez και ο Esteban Ocon που συμπληρώνει τη βαθμολογούμενη 10άδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 56 γύροι του Κινεζικού Grand Prix.

Η βροχή είχε σταματήσει, όμως στην πίστα υπήρχε κάποιο νερό. Από τους 20 οδηγούς, μόνο ο Sainz ξεκινούσε με την πολύ μαλακή γόμα, καθώς όλοι οι άλλοι είχαν τα ενδιάμεσα, θέλοντας να μείνουν μακριά από ρίσκα που μπορεί να τους κοστίσουν. Οι θερμοκρασίες ήταν στους 12°C στον αέρα και τους 15°C στην άσφαλτο, η οποία είναι κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στεγνή, όπως έλεγε και ο Vettel στην ενδοεπικοινωνία. Ο Palmer μπήκε για τα slicks στο τέλος του γύρου σχηματισμού.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Hamilton ξεκίνησε πάρα πολύ καλά, μένοντας μπροστά, με τον Vettel να παραμένει στη δεύτερη θέση και τον Bottas στην τρίτη. Αρκετά κακή εκκίνηση από τον Raikkonen, που έχασε την τέταρτη θέση από τον Ricciardo. Στην έκτη θέση ο Kvyat, μπροστά από τους Verstappen, Alonso, Massa και τον Perez, που βρισκόταν στην 10η θέση. Ο Magnussen είχε ανέβει 11ος, με τον Ericsson να είναι πίσω του, και τους Ocon, Grosjean, Giovinazzi, Vandoorne, Sainz, Palmer και Hulkenberg να ακολουθούν, όταν ο Stroll έγινε ο πρώτος που εγκατέλειψε.

Αυτό έφερε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα, με τον Hulkenberg να μπαίνει για τα μαλακά. Μεγάλη κινητικότητα στο pit lane, με αρκετούς οδηγούς να μπαίνουν για τα slicks, μεταξύ των οποίων και ο Vettel, για να βάλει τα μαλακά, την ώρα που ο Hamilton έμεινε έξω, όπως και οι Bottas, Ricciardo, Raikkonen και Verstappen που ήταν πίσω του. Ο Vettel βγήκε στην 6η θέση.

Ο αγώνας ξεκίνησε στον 4ο γύρο, αλλά ο Giovinazzi χτύπησε στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με αποτέλεσμα να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Οι οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να αλλάξουν ελαστικά, με τον Hamilton να βάζει τα μαλακά, αλλά η καθυστέρηση στα pits είχε σαν αποτέλεσμα ο Bottas να πέσει στην 5η θέση, μπροστά από τον Vettel. Slicks έβαλαν και οι Red Bull, και η κατάταξη ήταν: Hamilton, Ricciardo, Raikkonen, Verstappen, Bottas, Vettel, Alonso, Sainz, Kvyat, Massa, Perez, Magnussen, Ocon, Palmer, Vandoorne, Hulkenberg, Ericsson και ο 18ος Grosjean. Λάθος από τον Bottas, πέφτοντας στην 12η θέση

Είχαμε ξανά αγώνα στον 8ο γύρο, με τον Hamilton να μένει άνετα μπροστά, όμως ο Verstappen ασκούσε πίεση στον Raikkonen. Ο Perez προσπέρασε τους Massa και Kvyat, ενώ μπροστά ο Verstappen απαλλάχθηκε από το εμπόδιο του Raikkonen, ο οποίος είχε προβλήματα πρόσφυσης, με αποτέλεσμα ο Vettel να έχει κολλήσει πίσω του. Οι δύο Red Bull είχαν πολύ καλό ρυθμό, φορώντας την πολύ μαλακή γόμα, εν αντιθέσει με τις Mercedes και Ferrari.

Ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον τρενάκι είχε δημιουργηθεί από τη 2η θέση μέχρι και την 5η, αποτελούμενο από τους Ricciardo, Verstappen, Raikkonen και Vettel. Ο Bottas είχε ανέβει στην 10η θέση, χωρίς, όμως, ο ρυθμός του να εντυπωσιάζει. Το DRS είχε ενεργοποιηθεί, αλλά ο Verstappen δεν το χρειαζόταν, καθώς προσπέρασε τον Ricciardo στη στροφή 6.

Ricciardo, Raikkonen και Vettel άνοιξαν την πίσω πτέρυγα, ωστόσο τίποτα δεν άλλαξε στο τέλος της πίσω ευθείας. Οι Hamilton και Verstappen έγιναν οι πρώτοι οδηγοί που κατέβηκαν το 1:40, έχοντας παρόμοιο ρυθμό. Ο Ricciardo είχε πρόβλημα με την πρόσφυση της RB13 και το αποτέλεσμα ήταν να δέχεται πίεση από τον Raikkonen. Ο Verstappen συνέχιζε να είναι εξαιρετικός, γράφοντας τον ταχύτερο γύρο, αλλά χωρίς να αποτελεί ιδιαίτερη απειλή για τον Hamilton, καθώς η διαφορά ήταν σταθερά πάνω από 1 δευτερόλεπτο.

Παρόμοιο ρυθμό για τους Ricciardo, Raikkonen, Vettel, τη στιγμή που ο Hamilton πάτησε για τα καλά γκάζι, γράφοντας το 1:38.1 στον 15ο γύρο. Ο Ricciardo έκανε λόγο για προβλήματα υποστροφής, ενώ και ο Raikkonen έκανε παράπονα για έλλειψη δύναμης στη στροφή 12, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προσπεράσει τον Ricciardo. Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν συνολική ποινή 15 δευτερολέπτων στον Hulkenberg, καθώς προσπέρασε σε καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας και Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας.

Στον 18ο γύρο, ο Vandoorne γινόταν το τρίτο μονοθέσιο που εγκαταλείπει, με πρόβλημα στο σύστημα καυσίμου. Ο Hamilton απείχε 3 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, όσο βλέπαμε τον Bottas να παίρνει την 9η θέση από τον Magnussen, για να γράψει στη συνέχεια τον ταχύτερο γύρο. Προσπέρασμα επιτέλους κι από τον Vettel, καθώς πέρασε τον Raikkonen στα φρένα για τη στροφή 6, θέλοντας να πιάσει τον Ricciardo για το βάθρο.

Ο Γερμανός κινήθηκε στη συνέχεα πολύ γρήγορα, ασκώντας μεγάλη πίεση στον Ricciardo, με τον Αυστραλό να ακολουθεί αμυντικές γραμμές απέναντι στις επιθετικές κινήσεις του Vettel. Ο Γερμανός, όμως, πέρασε ξανά στη στροφή 6, αλλά πολύ πιο δύσκολα τώρα, καθώς βρέθηκαν δίπλα-δίπλα, έχοντας μάλιστα επαφή μεταξύ των ελαστικών τους, χωρίς να τραυματίζεται κάποιο μονοθέσιο.

Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, στον 22ο γύρο, κερδίζοντας 1,2 δευτερόλεπτα από τον Verstappen, αλλά ο Vettel απάντησε αμέσως, κατεβάζοντας κατά 1 δέκατο την επίδοση του Βρετανού. Ο Vettel ήταν 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Verstappen, αλλά είχε σημαντικά καλύτερο ρυθμό από τον Ολλανδό, κερδίζοντας 1 δευτερόλεπτο σε μόλις έναν γύρο.

Στον 26ο γύρο, ο Bottas ανέβηκε στην 7η θέση, περνώντας εύκολα τον Alonso στην πίσω ευθεία, με τη διαφορά δυναμικότητας των δύο κινητήρων να είναι παραπάνω εμφανής. Ο Vettel ήταν κατά πολύ ταχύτερος από τον Verstappen, τον οποίο προσπέρασε στα φρένα για τη στροφή 14, χωρίς καν να προσπαθήσει, αφού ο Ολλανδός έχασε το φρενάρισμα, μπλόκαρε και άνοιξε τη γραμμή του.

Ο Verstappen μπήκε για αλλαγή στο τέλος του 29ου γύρου, επιλέγοντας και πάλι τα πολύ μαλακά ελαστικά, για να βγει πίσω από τον Bottas, στην 6η θέση. Νέος ταχύτερος γύρος από τον Hamilton, όμως πιο πίσω ο team-mate του είχε προβλήματα, καθώς ο Verstappen τον προσπέρασε στη στροφή 6, φορώντας πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Αλλαγή για τον Ricciardo στον 33ο γύρο, επιλέγοντας και αυτός την πολύ μαλακή γόμα.

Ενδιαφέρουσα μάχη μεταξύ των Sainz και Alonso. Ο οδηγός της McLaren, όμως, άνοιξε τη γραμμή του, ενώ στη συνέχεια είχε πρόβλημα, με αποτέλεσμα να χάνει θέσεις. Όλα αυτά όσο ο Vettel έμπαινε στα pits, προκειμένου να βάλει ξανά τη μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Raikkonen. Η εγκατάλειψη ήταν μονόδρομος για τον Alonso, μια σίγουρα άδικη εξέλιξη, από τη στιγμή που ο Ισπανός τα πήγαινε εξαιρετικά.

Μέσα και ο Bottas στον 35ο γύρο, για τα μαλακά, ενώ στον επόμενο γύρο ακολούθησε ο Hamilton. Ο Βρετανός φόρεσε και πάλι τα μαλακά, βγαίνοντας δίχως πρόβλημα ξανά στην πρώτη θέση, όταν ο Vettel ήταν τρίτος, πίσω από τον Raikkonen που δεν είχε μπει για αλλαγή. Ο ρυθμός της Haas ήταν πολύ καλός, με αποτέλεσμα ο Grosjean να προσπερνά τον Hulkenberg για την 12η θέση.

Στον 39ο γύρο, ήταν η σειρά του Raikkonen για να μπει. Αντίθετα με τον Vettel, ο Φινλανδός φόρεσε την πολύ μαλακή γόμα, βγαίνοντας πίσω από τον Sainz, στην 6η θέση. Έμεναν 15 γύροι για το τέλος και ο Vettel μείωνε τη διαφορά του από τον Hamilton, αλλά ήταν προφανές πως ο οδηγός της Mercedes δεν πίεζε όσο θα μπορούσε, καθώς η διαφορά τους ήταν 8 δευτερόλεπτα.

Ο Raikkonen ήταν κατά πολύ ταχύτερος από τον Sainz και δε δυσκολεύτηκε να πάρει την 5η θέση από τον Ισπανό. Ο «Iceman» είχε βάλει το πόδι στο γκάζι, με στόχο την 4η θέση του Ricciardo, με τη διαφορά τους να είναι 12 δευτερόλεπτα. Πιο πίσω, ο Bottas δεν δυσκολεύτηκε να περάσει τον Sainz, ανεβαίνοντας στην 6η θέση, την ώρα που ο Ricciardo είχε καλύτερο ρυθμό από τον Verstappen, πλησιάζοντας απειλητικά.

Μάχη των Massa και Ocon για την 10η θέση, με τον οδηγό της Force India να πιέζει τον Βραζιλιάνο. Ο Γάλλος δε δυσκολεύτηκε και πέρασε μπροστά, βγάζοντας τη Williams από τους βαθμούς. Ο Bottas άκουγε πως έπρεπε να πιέσει στο τέλος, προκειμένου να διεκδικήσει την τέταρτη θέση, κάτι που σίγουρα δεν ήταν εύκολο, μιας και η απόστασή του από τη συγκεκριμένη θέση ήταν 15 δευτερόλεπτα.

Ο Magnussen συνέχιζε να είναι πολύ καλός, όπως έδειχνε και το προσπέρασμά του στον Perez. Το ενδιαφέρον, όμως, ήταν μπροστά, με τον Ricciardo να έχει φτάσει τον Verstappen. Το δίδυμο της Red Bull είχε μάχη για την τρίτη θέση του βάθρου, με τον Verstappen να λέει πως δεν είχε πρόσφυση, κάτι ο Ricciardo προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί, με τρεις γύρους να μένουν για την καρώ σημαία.

Είχαμε μπει στον τελευταίο γύρο, όμως ο Verstappen κρατούσε σθεναρά την τρίτη θέση. Ο Ricciardo έδινε ό,τι είχε για να βρει σημείο προσπεράσματος, αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ. Ο Hamilton πήρε την καρώ σημαία, ο Vettel τη δεύτερη θέση και ο Verstappen συμπλήρωσε το βάθρο, μπροστά από τους Ricciardo, Raikkonen και Bottas.

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στην έρημο του Μπαχρέιν, στις 14-16 Απριλίου.

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Διαφορά Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 56 1:37:36.158 25
2 Sebastian Vettel Ferrari 56 +6.250s 18
3 Max Verstappen Red Bull 56 +45.192s 15
4 Daniel Ricciardo Red Bull 56 +46.035s 12
5 Kimi Raikkonen Ferrari 56 +48.076s 10
6 Valtteri Bottas Mercedes 56 +48.808s 8
7 Carlos Sainz Toro Rosso 56 +72.893s 6
8 Kevin Magnussen Haas 55 +1 γύρο 4
9 Sergio Perez Force India 55 +1 γύρο 2
10 Esteban Ocon Force India 55 +1 γύρο 1
11 Romain Grosjean Haas 55 +1 γύρο 0
12 Nico Hulkenberg Renault 55 +1 γύρο 0
13 Jolyon Palmer Renault 55 +1 γύρο 0
14 Felipe Massa Williams 55 +1 γύρο 0
15 Marcus Ericsson Sauber 55 +1 γύρο 0
Fernando Alonso McLaren 33 Εγκατέλειψε 0
Daniil Kvyat Toro Rosso 18 Εγκατέλειψε 0
Stoffel Vandoorne McLaren 17 Εγκατέλειψε 0
Antonio Giovinazzi Sauber 3 Εγκατέλειψε 0
Lance Stroll Williams 0 Εγκατέλειψε 0

3Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 43
2 Lewis Hamilton Mercedes 43
3 Max Verstappen Red Bull 25
4 Valtteri Bottas Mercedes 23
5 Kimi Raikkonen Ferrari 22
6 Daniel Ricciardo Red Bull 12
7 Carlos Sainz Toro Rosso 10
8 Felipe Massa Williams 8
9 Sergio Perez Force India 8
10 Kevin Magnussen Haas 4
11 Daniil Kvyat Toro Rosso 2
12 Esteban Ocon Force India 2
13 Nico Hulkenberg Renault 0
14 Romain Grosjean Haas 0
15 Antonio Giovinazzi Sauber 0
16 Stoffel Vandoorne McLaren 0
17 Jolyon Palmer Renault 0
18 Marcus Ericsson Sauber 0
19 Fernando Alonso McLaren 0
20 Lance Stroll Williams 0

4Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 66
2 Ferrari 65
3 Red Bull 37
4 Toro Rosso 12
5 Force India 10
6 Williams 8
7 Haas 4
8 Renault 0
9 Sauber 0
10 McLaren 0
  • Gestione Sportiv@

    H Mercedes σήμερα δεν πήρε την νίκη λόγω μονοθεσίου, αλλά λόγω της οδηγικής ικανότητας του Lewis. ο Bottas μετά το “χάσιμο” πάλεψε, αλλά μέχρι εκεί.
    Η Ferrari έδειξε και σήμερα πολύ καλά στοιχεία. o Vettel εκτός από τρομερό αγώνα έκανε και απίστευτες προσπεράσεις. Ο Kimi ακόμα κοιμάται.
    Η RBR στο βρεγμένο ήταν πολύ καλή αλλά στο στεγνό φάνηκε η υστέρησή της έναντι Mercedes και Ferrari. Ο Max σήμερα ήταν τρομερός και η κόντρα με τον Ricci στο τέλος ήταν εντυπωσιακή.
    H STR έχει πολύ καλό μονοθέσιο και ο Sainz jr με εντυπωσιάζει συνέχει, σε αντίθεση με τον Kvyat ο οποίος δεν “βγάζει” χρονιά.
    Η Haas με τον Δανό έκανε τρομερό αγώνα και έδειξε αρκετές αρετές.
    Η F.I. και πάλι δεκάδα και με τα δύο μονοθέσια.
    Η Renault ξεκίνησε δυνατά αλλά ξεφούσκωσε
    Η Williams τίποτα ιδιαίτερο αλλά ο Stroll “αδικήθηκε” από τον Perez και θεωρώ πως, ο Μεξικανός ήταν για κάποια ποινή αλλά οι αγωνοδίκες του χαρίστηκαν.
    Η McLaren έχει ακόμα πολλά θέματα να λύσει.
    Η Sauber “μπήκε μέσα” αυτό το Π/Σ/Κ από τα ατυχήματα του Ιταλού.

    • Akis-F1 FAN

      Η νίκη ήταν συνδυασμός και του μονοθεσίου και ικανότητας. Είχε κατά πάσα πιθανότητα το πιο γρήγορο μονοθέσιο σήμερα και με τα μπλεξίματα των άλλων το μόνο που χρειάστηκε να κάνει ήταν να το κρατήσει εντός πίστας.

    • filip

      Τη νικη την χάρισε στη Μερς ο τουρίστας ο Κιμι χάνοντας τοσο χρόνο πισω απο τον Ρικ. Τον υπόλοιπο χρονο που χρειάστηκε τον βρηκε λόγω συνθηκών και συγκυριων.
      Η Μερς δεν ειναι το πιο γρήγορο μονοθέσιο στον αγώνα.

    • Akis-F1 FAN

      Αν ο Κιμι άφηνε τον Vettel κατευθείαν θα έφτανε πιο κοντά, αλλά τη νίκη του την κόστισε το παλτό ο Giovinazzi που το κάρφωσε στο τοίχο και έβγαλε το sc τη χειρότερη στιγμή.

    • filip

      Αυτον εννουσα οταν είπα για συγκυρίες. Ο Φετελ εφτιαξε διαφορά 40 δευτερολεπτων απο Φερσταπεν κ Κιμι σε 25 περίπου γύρους και μείωσε την διαφιρα απο τον Χαμ κατα 6-7 δευτερόλεπτα. Ο φινλανδος ειναια απαραδεκτος και κάποιοι εδω τον εχετε αναγει σε σύγχρονο μύθο του μηχανοκινητου αθλητισμού. Και αυτο συμβαίνει οχι για τις οδηγηκες του ικανονητες αλλα για τον χαρακτήρα του που ειναι τυπικός “ελληναρας” “Βρηκε ο γύφτος την γενιά του” λέγεται αυτο, για τους εδω θαυμαστες του.
      Η φερραρι ειναι πιο γρήγορη αλλα οχι τοσο ωστε να καλύπτει 15δευτ.

    • Akis-F1 FAN

      Εντάξει σήμερα απλά δεν μας ήθελε, οπότε παμε για μπαχρέιν που πιστεύω θα είμστε πολύ δυαντοί. Όσο για τον Κιμι στα ντουζένια του ήταν οδηγάρα αλλά τώρα έχει μεγαλώσει και δεν έχει και μεγάλο κίνητρο. Ωστόσο μπορεί να παίξει ομαδικά κα να βοηθήσει την ομάδα και τον Σεμπ για το πρωτάθλημα.

    • filip

      Νομίζω πολλοί απο τους άλλους μικρους του γκριντ θα ήταν πιο γρήγοροι απο αυτόν. Προσωπικά δεν το μπορω καθόλου.
      Αυτο που μου αρέσει ειναι οως η φερραρι δειχνει πολυ καλή σε δυο εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους πίστες, κατι ποκυ ενθαρρυντικό για την συνέχεια καθώς σημαινει οψς το τολμηρο αεροδυναμικό τους σχέδιο λειτουργεί και αν προσφέρει το πλεονέκτημα που φαίνεται, μέχρι στιγμής, θα ειναι δύσκολο να το αντιγράψουν. Οπότε φαντάζομαι θα είμαστε σε αντίστοιχο επίπεδο ολη τη χρονιά. Το ελπίζω κ το πιστεύω :)

    • Akis-F1 FAN

      Μακάρι για να δούμε επιτέλους ένα καλό πρωτάθλημα.

    • bulldog

      Και τώρα οδηγάρα είναι απλά όπως πολύ σωστά είπες δεν έχει κίνητρο,η ferrari είναι αρκετά καλή και με κίμι δεύτερο οδηγό μπορεί να πάρει και πρωτάθλημα φέτος

    • bulldog

      Και τώρα οδηγάρα είναι απλά όπως πολύ σωστά είπες δεν έχει κίνητρο,η ferrari είναι αρκετά καλή και με κίμι δεύτερο οδηγό μπορεί να πάρει και πρωτάθλημα φέτος

    • kostas

      Καποτε ηταν οδηγαρα αλλα πλεον ειναι 2 κλασεις κατω απο τον Vettel. Αν η φερραρι θελει να δει ξανα πρωυαθληματα τοτε πρεπει να παρει εναν Ν2 οδηγο που να μπορει να κοβει βαθμους απο την Mercedes.

    • bulldog

      Ναι απαράδεκτος???Αν δεν κρατούσε και άμυνα όλοι εδώ θα έλεγαν να ο κοιμισμένος ο κίμι!Και σίγουρα στην ferrari θα έχουν δώσει όλους τους καλούς μηχανικούς στον vettel θα έχει υποστήριξη(ferrari είναι και στην εποχή του schumi ακόμη και του fernando γίνονταν αυτά δε θα γίνονταν τώρα???)μόνο που τότε ο πρώτος οδηγός το αξιοποιούσε κατάλληλα…

    • bulldog

      Ναι απαράδεκτος???Αν δεν κρατούσε και άμυνα όλοι εδώ θα έλεγαν να ο κοιμισμένος ο κίμι!Και σίγουρα στην ferrari θα έχουν δώσει όλους τους καλούς μηχανικούς στον vettel θα έχει υποστήριξη(ferrari είναι και στην εποχή του schumi ακόμη και του fernando γίνονταν αυτά δε θα γίνονταν τώρα???)μόνο που τότε ο πρώτος οδηγός το αξιοποιούσε κατάλληλα…

    • Akis-F1 FAN

      Ενώ τώρα δεν τα αξιοποιεί κατάλληλα ; Επίσης αν είχαν τόσο ξεκάθαρο καθεστώς 1ου-2ου οδηγού η εντολή για αλλαγή θα είχε πέσει κατευθείαν, κάτι το οποίο δεν έγινε.

    • Akis-F1 FAN

      Ενώ τώρα δεν τα αξιοποιεί κατάλληλα ; Επίσης αν είχαν τόσο ξεκάθαρο καθεστώς 1ου-2ου οδηγού η εντολή για αλλαγή θα είχε πέσει κατευθείαν, κάτι το οποίο δεν έγινε.

    • bulldog

      Aς περνούσε ο vettel πιο γρήγορα,ο κιμι καλά έκανε και κράτησε άμυνα και δε θα κέρδιζε ούτε αν έμπαινε στο κανονικό s/c,η διαφορά του με τον hamilton ήταν ικανοποιητικά μεγάλη

    • bulldog

      Aς περνούσε ο vettel πιο γρήγορα,ο κιμι καλά έκανε και κράτησε άμυνα και δε θα κέρδιζε ούτε αν έμπαινε στο κανονικό s/c,η διαφορά του με τον hamilton ήταν ικανοποιητικά μεγάλη

    • Akis-F1 FAN

      Αν δεν είχε βγει το sc ο Vettel θα κέρδιζε με το φραπέ στο χέρι…στον γύρο που βγήκε το sc ο Σεμπ έκανε ταχύτερο από τον Χαμ και η διαφορά ήταν στα 17,6 sec ενώ ένα πιτ στοπ ήταν κάπου 22 sec. Ο Χαμ θα έβγαινε 5+ sec πίσω και ο αγώνας θα είχε τελειώσει με τη διαχείριση που μπορεί να κάνει ο Σεμπ. Επίσης όταν είσαι τελευταίος σε τρενάκι είναι πιο δύσκολο να περάσεις γιατί έχει και ο μπροστά drs..μετά τον ρικι είδες πως τον κατάπιε σε 1 γύρο.

    • Akis-F1 FAN

      Αν δεν είχε βγει το sc ο Vettel θα κέρδιζε με το φραπέ στο χέρι…στον γύρο που βγήκε το sc ο Σεμπ έκανε ταχύτερο από τον Χαμ και η διαφορά ήταν στα 17,6 sec ενώ ένα πιτ στοπ ήταν κάπου 22 sec. Ο Χαμ θα έβγαινε 5+ sec πίσω και ο αγώνας θα είχε τελειώσει με τη διαχείριση που μπορεί να κάνει ο Σεμπ. Επίσης όταν είσαι τελευταίος σε τρενάκι είναι πιο δύσκολο να περάσεις γιατί έχει και ο μπροστά drs..μετά τον ρικι είδες πως τον κατάπιε σε 1 γύρο.

    • bulldog

      αφού είχαν κι οι δύο drs ήταν στα ίδια..τι ήθελε δηλαδή να έχει αυτός κι ο άλλος όχι?Ο ricciardo ήταν ο μόνος που είχε μειονέκτημα λόγω drs.Επιπρόσθετα ο rai ήταν σε χειρότερη θέση γιατί αν πήγαινε να προσπεράσει και δεν του έβγαινε και πχ είχε μπλοκάρισμα θα τον περνούσε ο vet…

    • Akis-F1 FAN

      Είπες ας περνούσε τον Κιμι πιο γρήγορα και σου λέω ότι γενικά είναι πιο δύσκολο να περάσεις ένα μονοθέσιο όταν έχει και αυτός άλλον μπροστά γιατί έτσι έχει και αυτός που προσπαθείς να περάσεις drs άρα εξουδετερώνεται το πλεονέκτημά σου. Για αυτό ήταν πχ πιο εύκολο να περάσει ο Κιμι τον Ρικι παρά ο Σεμπ τον Κιμι…

    • sotirisb

      Οι χρόνοι άλλα λένε..

    • filip

      Μαλλον βλέπουμε τους χρόνους πολύ διαφορετικά.

  • Neos

    γιατι αργησαν τοσο να βαλουν τον Ραικονεν στα πιτ???
    επρεπε να ειναι 2 δευτερα πισω σε ρυθμο για να το καταλαβουν εκει στην φεραρι?

    • μπορει και να του το ελεγαν να μπει αλλα μαλλον ο κιμι κοιμοταν …

    • Mitsos Ribopaido

      Κριμα μας κόστισε την νίκη

    • Neos

      καλα ισχυει φετος πεταει αετο

    • Νομίζω ο Ραικόνεν τους έλεγε να μπεί και αυτοί του έλεγαν κάτι για 3 θέση εάν μείνει έξω και άρχισε να διαμαρτύρεται και μετά τον έβαλαν για λάστιχα.

    • bulldog

      Του κατέστρεψαν τον αγώνα…

    • bulldog

      Του κατέστρεψαν τον αγώνα…

  • Gestione Sportiv@

    Πληροφορίες αναφέρουν, ότι η McLaren στην MCL32 έχει ενσωματώσει σύστημα αυτοκαταστροφής μετά την αποδοχή προσπεράσματος……………… https://uploads.disquscdn.com/images/e19b893abc118bdfb1a7bbcba0f547d6238c9d840baefbb424e1b24477c719df.jpg χαχαχαχαχα

  • μπορω να πω για αγωνας…ειχε την αγωνια του….αλλα θα μπορουσε και καλυτερος να ειναι !!!
    εξαιρετικος ο Χαμιλτον….απολυτος κυριαρχος του Σ/Κ….εδειξε να τα εχει ολα υπο ελεγχο !!!
    ο Vettel εδειξε μια στιγμη να μπορει για το κατι παραπανω…αλλα τελικα αρκεστηκε στη δευτερη θεση…
    ο ΜΑΧ..πιστευω ο ανθρωπος του αγωνα !!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ !!!!αν και αγχωθηκε λιγο οταν του κολλησε ο Vettel…..
    πολυ καλος βεβαια και ο Ρικι !!!!

    ο ΚΙΜΙ και ο Μποτας θα ειναι πιστευω οι αιτιες για το αν θα το παρει η θα το χασει η ομαδα τους το πρωταθλημα κατασκευαστων…..ειδικα ο Μποτας σημερα..πολυ λιγος !!!

    κακιστος αγωνας για τα Γουλιαμς……
    το ιδιο απαραδεκτη η αξιοπιστια της Μακλαρεν….ενω ο Ισπανος εδειχνε πως θα εκανε το θαυμα του….

    πιστευω η στιγμη του αγωνα το προσπερασμα του Περεζ σε μασσα και κβιατ…..

    υ.γ οχι οτι παιζει ιδιαιτερο ρολο η τοποθετηση στην εκκινηση……..αλλα θα ηθελα απο τον επομενο αγωνα να το ξεκαθαρισουν λιγο αυτο…kai να πεφτουν ποινες !!!

    • Mitsos Ribopaido

      Ο κιμι έκρινε και τον νικητή , θα βλέπαμε άλλο αγώνα αν ειχε φύγει απο τους 2 μάπες ο φετελ.. έχασε πολυ χρονο

    • αυτο μεσα στο παιχνιδι ειναι…….. αλλα και εγω το σκεφτηκα !!

    • Mitsos Ribopaido

      Nαι πιο πολύ μ την έδωσε η ελλειψη τσαμπουκά του ραικκο

    • bulldog

      Ας το έκανε,δεν μπόρεσε και φταίει γι’αυτό μόνον ο ίδιος!!!!

    • Mitsos Ribopaido

      Το εκανε οταν τα ελαστικα του είχανε αποδοση, δεν τολμούσε μην γίνει ατύχημα

    • Mitsos Ribopaido

      Το εκανε οταν τα ελαστικα του είχανε αποδοση, δεν τολμούσε μην γίνει ατύχημα

    • bulldog

      Ας το έκανε,δεν μπόρεσε και φταίει γι’αυτό μόνον ο ίδιος!!!!

    • εγω εχω πει απο την αρχη χαμιλτον πρωταθλημα φερραρι κατασκευαστων … φυσικα αν ξυπνησει ο κιμι … τον μποττας δεν τον εμπιστευομαι .. ειναι καλος σε αδειο δρομο αλλα δεν μπορει την κινηση …

    • στους πρωτους 5 αγωνες του δινω ”αλλοθι”…μεχρι να εμεπρδωσει το μονοθεσιο……… αλλιως θα συμφωνησω μαζι σου !!

    • Mika

      Εγω παντως αυτο δεν το εχω ξαναδει! Μισο αυτοκινητο εκτος θεσης, εμφανεστατα και δεν εγινε τιποτα! Φαντασου να το κανεις αυτο στο Μονακο! Απαραδεκτο! Και δεν τον ρωτησε ο Brundle στο βαθρο!

    • Christos Protopapas

      Οταν.το αυτοκινητο.ειναι.εκτος.θεσης.οι.αγωνοδικες δινουν.εναν ακομα.γυρο σχηματισμου ….δικο τους λαθος

    • γενικα πρεπει να πουν τα μονοθεσια να εισαι στην ευθεια..ουτε λιγο να εχουν στριψει……γιαυτο εχουμε και τις διαφραμμσηεις κατω…….αμα δεν το τοποθετησεις σωστα….φαε ενα drive in απο το pit lane…και αντε γεια !!!

    • Mika

      Eτσι εχει συμβει στο παρελθον, σε λιγοτερο φανερες περιπτωσεις..Αυτο σημερα εκανε μπαμ Οπως εκανε κι η προκλητικη αδιαφορια της FIA σε κατι που εβγαζε ματι!!

    • καλα εστω και οτι ετρωγε καμια ποινη..φαντασου τι θα λεγανε σημερα οι τιφοζι !!!!! αχχααχαχα

    • Mika
    • bulldog

      Όχι γιατί κάποιος οδηγός μπορεί να έχει σκεφτεί έναν ευφάνταστο τρόπο…αφού δεν υπάρχει αντίστοιχος κανονισμός.

    • bulldog

      Όχι γιατί κάποιος οδηγός μπορεί να έχει σκεφτεί έναν ευφάνταστο τρόπο…αφού δεν υπάρχει αντίστοιχος κανονισμός.

    • οταν λες ευφανταστο τροπο ??

    • bulldog

      το τοποθετεί λίγο δεξιά για να στρίψει καλύτερα στην πρώτη στροφή αν είναι δεξιά ή για να εμποδίσει να τον περάσει κάποιος ή για να φύγει τέρμα άκρη…

    • Άρα εχει πλεονέκτημα σε σχέση με τους υπόλοιπους ….. Άρα για μενα πρέπει να πέσει ποινή …

    • bulldog

      Όχι ας το κάνουν και οι άλλοι κανείς δεν τους το απαγορεύει,τουλάχιστον εδώ ο vettel έπραξε σωστά.

    • θα δειξει κατα ποσο ειναι σωστο..τουλαχιστον ηθικα ηταν σιγουρα ανηθικο….με μια μελλοντικη τροποποιηση του κανονισμου !!!

    • bulldog

      Πρωτοβουλία του οδηγού δε θέλουμε…ε να ένας τομέας

    • Σαν πρωτοβουλία το δέχομαι …. Αλλα το θεωρώ ανφερ και ανήθικο !!!

    • Akis-F1 FAN

      Όπως είπε και ο Χρήστος πιο κάτω όταν ένα μονοθέσιο είναι εκτός θέσης δίνουν και άλλο γύρο σχηματισμού…αυτό γίνεται και όταν ένα μονοθέσιο σταματήσει πιο μπροστά από την κανονική του θέση και έχει πλεονέκτημα…αφού δεν δώσαν και άλλο γύρο πρόβλημά τους. Έτσι και αλλιώς δεν κέρδισε πλεονέκτημα

    • Mika

      Δεν αποτελει δικαιολογια το δεν απεκτησε πλεονεκτημα..Κι αν αποκτουσε??? Αν ηταν το Μονακο??? Η η Βαρκελωνη? Αν ηταν οποιαδηποτε πιστα με κοντη ευθεια??
      Δεν εχασε τη γραμμη για 10 ποντους πχ..Αυτο συμβαινει…Κι εχουν τιμωρηθει στο παρελθον…Εδω ηταν το μισο μονοθεσιο στη μερια των συναθλητων του…Δεν μπορεις αυτο να το αφησεις ως μη γενομενο….Δεν ειναι μη ηθελημενο..Δημιουργει προηγουμενο….
      Τουλαχιστον ενα ακομα γυρος σχηματισμου η 5 sec ποινη, επρεπε να δωθουν, κατα τη γνωμη μου…

    • Akis-F1 FAN

      Μα αυτό είπα και εγώ…αν θεωρούσαν ότι υπάρχει πρόβλημα με την τοποθέτηση του μονοθεσίου του έπρεπε να γίνει και 2ος γύρος σχηματιμού. Από τη στιγμή όμως που δεν το έκαναν είναι καθαρά δική τους ευθύνη.

    • Mika
  • Mitsos Ribopaido

    Εύκολα η λαδιέρα? Γελάω κάθε φορα που βλέπω το μομέντουμ τους οταν πάνε γρήγορα και τον όμορφο μπλέ καπνό..Παρ’ολα αυτά τρομερό αγώνα και τυχερό έκανε ο μπαγάσας ο χαμι.. Φετ τρομερός κίμι κοιμάται και κόστισε ουσιαστικά την ευκαιρία στον συμπαίχτη του να διεκδικήσει κάτι παραπάνω.. Ωραίος αγώνας απο όλους ελπίζω να δούμε κάτι καλύτερο στον επόμενο..
    Ο φετελ έκοψε μετα που άκουσε το 0.7 μάλλον λέει αστο δεν υπάρχει λόγος

    • μπορεις να μου πεις ποσα λιτρα λαδι περνει ο κινητηρας και ποσα λιτρα βενζίνης ;

    • Mitsos Ribopaido

      Τα δοχεία λες? 105 kg καύσιμο και 5kg λαδιού

    • και ποσο λαδι λες οτι καει ; απο τα 5 κιλα ;

    • Mitsos Ribopaido

      Aυτό δεν μπορεί κανεις να το πεί.. Πέρα απο τις διαρροές που πάντα υπάρχουν, αν μπορεί να περνάει 50-100 ml σε 1 γύρο είναι μεγάλη ώθηση σε hp, λόγω επιβράνδυσης της καύσεως , μείωσης θερμοκρασίας αρα καλύτερης απόδοσης, ενισχυτικών που λογικά θα έχει το λάδι και ΔΕΝ ελέγχεται.. Εσυ τι πιστεύεις φίλε george?

    • εγω πιστευω οτι αν μπορει να το κανει η μερκ το κανουν και οι αλλοι … απο εκει και περα δεν ξερω κατα ποσον μπορει να καλυτερευση το λαδι την καυση και την θερμικη αποδοση αλλα και ποσες απωλιες μπορει να αντεξει ο κινητηρας και να λειτουργει με λιγοτερο λαδι …

    • Mitsos Ribopaido

      Σίγουρα όλοι ειναι ψαγμένοι αλλα νομίζω η μερκ το κανει πολυ καλά και ιδανικά.. Γιαυτό οταν πίεζε ο χαμ ξεκίναγε ο καπνος και ήταν περισσότερος και μετα μπουμ.. Το λάδι δε καλυτερεύει μόνο του την καύση απλα προκαλεί αυτά που σου λέω..Τωρα το αν συμβαίνει αυτό η οχι δεν θα το μαθουμε ποτε

    • bulldog

      Πάντως διάβασα πως οι κινητήρες της merc πέρυσι είχαν 55-60% απόδοση,άπιαστα νούμερα σίγουρα η καλύτερη ομάδα του grid ξέρει τι κάνει.

    • Mitsos Ribopaido

      Κοντεύανε 50% διάβασα εγώ.. Σαν γενικό σύνολο δηλαδή είχαν 1700 ΊΠΠΟΥΣ στο στροφαλοφόρο και 850 στο τροχο.. μιλάμε τρέλα

    • Mitsos Ribopaido

      Κοντεύανε 50% διάβασα εγώ.. Σαν γενικό σύνολο δηλαδή είχαν 1700 ΊΠΠΟΥΣ στο στροφαλοφόρο και 850 στο τροχο.. μιλάμε τρέλα

    • bulldog

      Πάντως διάβασα πως οι κινητήρες της merc πέρυσι είχαν 55-60% απόδοση,άπιαστα νούμερα σίγουρα η καλύτερη ομάδα του grid ξέρει τι κάνει.

  • georgekaras

    Aτυχια σημερα εκει με τα safety car και μετα κολλησαμε στα Red bull αν και πιστευω ελειπε το κατι παραπανω στην Ferrari.O kimi στην κοσμαρα του το απολυτο μηδεν .Αλλα οκ ειμαστε ανταγωνιστικοι κραταμε αυτο και συνεχιζουμε

    • Mitsos Ribopaido

      Ισχυει

    • Yiannis P

      Έπρεπε να τον αφήσει από πριν τον Σεμπ να περάσει, αφού με το που πέρασε, τα κατάπιε τα redbull..

    • georgekaras

      Επρεπε να πεσει εντολη αλλα δεν ….η ελπιδα πεθαινει με την βοτκα του Κιμι

    • Yiannis P

      xaxaxa, σήμερα ήταν λίγο κάκιστος ο κίμι, όντως. Ίσως βέβαια να είχε κάποιο θεματάκι με τη ροπή αν δεν κάνω λάθος, κάτι τέτοιο έλεγε στο team radio..

    • georgekaras

      ετσι λεω και εγω οταν δεν γραφω καλα στην εξεταστικη αχαχαχα

    • bulldog

      Ας περνούσε αν μπορούσε…

    • Yiannis P

      Μόλις βρήκε ευκαιρία πέρασε και μετά πέρασε γρήγορα και τον Ρικάρντο. Απλώς λέω ότι αν τον άφηνε ο Κίμι τον Φέτελ να περάσει νωρίτερα δεν θα τον καθυστερούσε τόσο και θα είχε περισσότερο χρόνο να πιέσει ίσως τον Χάμιλτον. Αφού ο Κίμι δεν μπορούσε με τίποτα να περάσει τον Ρικάρντο.

    • bulldog

      Ας περνούσε αν μπορούσε…

    • Mitsos Ribopaido

      Μηπως ο κιμι έχει άλλο μονοθέσιο? δεν εξηγείται ρε παιδια αλλιως..Αλλιως στο @@@ του

    • Chara Efstathiou

      στην κοσμάρα του ναι.. γιαυτο όμως υπάρχει η ομάδα. έπρεπε να του πουν να αφήσει χωρο αφού ο vettel ήταν ξεκαθαρα πιο γρήγορος. αλλα οχι και το απολυτο μηδεν. Kimi είναι αυτός.. μην ξεχνάμε ποιος είναι και τι εχει κανει. Και συνεχίζει να το δείχνει αρκετές φορές.

    • Βασιλης

      Το θεμα ειναι οτι δεν μπορει πλεον να κανει αυτα που εκανε…και θα μου πεις οτι γερασε….και ο αλονσο ειναι 35 αλλα ειναι ο αλονσο…συνεχιζει και βγαζει το 150% του μονοθεσιου….ο αλονσο αμα ειχε την sf70-h στα χερια του θα τον βλεπαμε με κιαλια…ειμαι φαν του κιμι αλλα με στεναχωρει να τον βλεπω ετσι…καλυτερα φετος να σταματησει και θα αφοσιωθει απολυτα στην οικογενεια του και να ερθει ο sianz στην φερραρι….

    • Chara Efstathiou

      Κοίτα το να μην μπορεί, το αποκλείω.. απλά δεν εχει την ιδια όρεξη. Ειναι θεμα στόχων. Και για να λέμε και την αλήθεια.. για την κατάσταση της ferrari τα τελευταία χρόνια μια χαρα της έπεφτε ο Kimi. Φετος βεβαια που φαίνεται ξεκαθαρα πιο ανταγωνιστικό το μονοθέσιο ισως θα ήταν καλυτερα να εχει τη θέση του καποιος με περισσοτερη όρεξη. Του χρόνου πιστευω οτι αυτο θα γίνει. Παντως ακόμα κι ετσι, θεωρω οτι μια χαρα κρατιέται… εχουμε δει πολύ χειρότερες ”πτωσεις” πρωην πρωταθλητων (απο σεβασμό δε λέω όνομα). Σε σχέση με τον Αλονσο, εννοείται οτι είναι ο πλεον αδικημένος. Είναι και επιλογή του βέβαια.

    • Βασιλης

      Απλα φετος για εμενα η ferrari μπορει να παρει το πρωταθλημα κατασκευαστων….αυτο αααν γινει θα εξαρτηθει περισσοτερο απο τον κιμι παρα απο τον vettel…σε προηγουμενους αγωνες εχουμε δει τον κιμι να αφηνει τον vettel να περασει χωρις να πεσει καποιο team radio….οποτε δεν ειναι θεμα εντολης απο την ομαδα ειναι θεμα του οδηγου…ισως εαν τον αφηνε να περασει θα ηταν και αυτος ανετος και θα προσπαθουσε να περασει τον ric με καλυτερες προοπτικες γιατι αλλο να επιτιθεσε και αλλο να επιτιθεσε και να σου επιτιθονται και απο πισω

    • bulldog

      Villeneuve…

    • bulldog

      Villeneuve…

    • bulldog

      Άμα είχε ο Fernando σήμερα ferrari θα ήταν πρωταθλητής
      Υ.Γ Καλύτερα αντί sainz να έρχονταν(αν όχι alonso που θα ήταν το καλύτερο) grosjean ή hulkemberg αμφότεροι πολύ καλύτεροι του μικρού

    • bulldog

      Άμα είχε ο Fernando σήμερα ferrari θα ήταν πρωταθλητής
      Υ.Γ Καλύτερα αντί sainz να έρχονταν(αν όχι alonso που θα ήταν το καλύτερο) grosjean ή hulkemberg αμφότεροι πολύ καλύτεροι του μικρού

  • Yiannis P

    Πολύ ωραίος αγώνας συνολικά. Ο Κίμι έπρεπε να αφήσει το Φέτελ να τον προσπεράσει με την μία αφού το μόνο που έκανε ήταν να τον καθυστερεί. Σωστή η απόφαση να αλλάξουν λάστιχα στον Σεμπ στο VSC, αλλά ο άλλος ο άμπαλος ο Giovanni δεν μπορούσε να μην τρακάρει και σημέρα, οπότε μπήκε και ο Λούις για λάστιχα σε νεκρό χρόνο…

  • kostas

    Κριμα που δεν ειδαμε παραπανω βροχη. Η merc αυτη την φορα ειχε το κορυφαιο pace (ο ham ελεγχε ανετα την διαφορα και ο bottas με τα soft στο τελος ηταν πολυ ταχυτερος του κιμι με τα supersoft!). Κακιστη στρατηγικη απο την φερραρι που αντι να δωσει εντολη στην αρχη στον κιμι να κανει στην ακρη κοστισε στον Vettel 15 γυρους και 20 δευτερα απο την πρωτοπορια και στην συνεχεια κατεστρεψαν και τον κιμι που επρεπε να μπει 5-6 γυρους πιο νωρις!

    • Mitsos Ribopaido

      Μήν κρίνεις την φερραρι απο τον κιμι ο τύπος κοιμάται μιλαγε σαν πιωμένος στο team radio

    • bulldog

      Kάθε φορά που ακούω team radio του κίμι σκάω στα γέλια,μιλάει τέλεια ρε φίλε!!!Τους κράζει κανονικά και με ύφος.

    • bulldog

      Kάθε φορά που ακούω team radio του κίμι σκάω στα γέλια,μιλάει τέλεια ρε φίλε!!!Τους κράζει κανονικά και με ύφος.

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα ναι θεος.. τι σκατα του λεγανε για 2-3?

    • bulldog

      Που να ξέρω,μιλάει σα να έχει κατεβάσει δυο μπουκάλια ουίσκι χαχαχα

    • Mitsos Ribopaido

      Xaxaxa poso true

    • Mitsos Ribopaido

      Χαχα ναι θεος.. τι σκατα του λεγανε για 2-3?

    • filip

      Καμία διαφορά δεν έλεγχε.
      Χαρη στο Κιμι, τον Giov και την βροχή δεν έχασε ή εστω δεν απειλήθηκε άμεσα. Ετσι ειναι οι αγωνες βέβαια, αλλα τουλάχιστον ας τους διαβάζουμε σωστα.

    • kostas

      Εγω αυτο ειδα, οτι η merc ειναι λιγο μπροστα, περισσοτερο data για την δυναμικη των ομαδων σε μια βδομαδα!

    • filip

      ‘Ελεος κύριε διαχειριστά !!!! Ποιον πρόσβαλλε το σχόλιο τον Κίμι?

      Αυτά που έγραψα πριν με φάει η λογοκρισία έλεγαν περίπου πως…ο Χάμιλτον έχτιζε διαφορά μόνο για όσο καθυστερούσε ο Φέτελ πίσω από τους άλλους. Ήταν 5ος μέχρι τον 20ο γύρω περίπου και τερμάτισε 6 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο ίδιος λες πως η καθυστέρηση του κόστισε 20.
      Η στρατηγική της Φερράρι δεν ήταν κακή, απλά άτυχη σε σχέση με τον Giov (έτσι είναι οι αγώνες). Σε σχέση με τον Κίμι, νομίζω πως ακόμη απαγορεύονται οι ευθείς εντολές, άσε που είναι πιθανόν να μη το έκανε, αφού είναι “πολύ καλό παιδάκι” και βέβαια “ανώτερος άνθρωπος” σε κάτι τέτοια. Οπότε, πριν καλά καλά αρχίσει η σεζόν θα είχες έναν τσαντισμένο οδηγό. Επίσης η στρατηγική του μπορεί να είχε στόχο τον Χάμιλτον, είτε ως πραγματική πρόθεση είτε ως μπλόφα, ο οποίος είπε πως μπορεί να πάει άνετα ως το τέρμα χωρίς άλλη αλλαγή ελαστικών. Προσωπικά αποφεύγω να χαρακτηρίζω τις στρατηγικές των ομάδων ελαφρά τη καρδία και από την άνεση και την απόσταση του καναπέ μου. Δεν είναι και τόσο χαζοί όλοι αυτοί.

  • ασχετο…αλλα εμεις οσο μεγαλωνουμε..καραφλωνουμε….
    ο Lewis ρε γαμωτο μου…..ενα διαστημα ειχε γινει….ειχε φτασει 2 βηματα πριν την γλομποιηση…και τωρα εχει αφανα ?? WTF LEWIS ??? :-P

  • stemi

    Giovinazzi και Kimi χάλασαν τον αγώνα του Vettel. Αν δεν έβγαινε ο πρώτος, δεν θα πήγαινε στράφι το pit stop του Vettel και σίγουρα θα βλέπαμε κάτι διαφορετικό στην πρώτη θέση. Η Ferrari/Vettel μου φαίνεται λίγο καλήτερη από τη Mercedes/Hamilton σε στεγνό με soft ελαστικά, έδειχνε εκεί που η διαφορά ήταν 8 sec να μπορεί να την κατεβάσει.

    • Mitsos Ribopaido

      Μετά όμως του λεει ο μηχανικός 0,7s each lap I’m afraid.. Σαν να του πε δεν μπορείς? δεν αξίζει? μην φάς λάστιχο και γίνει καμια βλακεία?

    • stemi

      Ναι, σωστά, προφανώς και δεν έχει -0,7s τον γύρω από την Mercedes. Θα ήταν χαοτική τότε η διαφορά! Ενώ μέχρι τότε κατέβαζε 0.2 – 0,4 τον γύρο, αμέσως μετά τη φράση που λες, έκοψε.

    • Mitsos Ribopaido

      Ναι ισχύει, νομίζω ειναι ισάξιες απλα η μία έχει το γρήγορο γύρο, όπως και αν γινεται αυτός, και η άλλη έχει σταθερότητα και καλη διαχείριση… ήταν νωρίς αλλιώς θα ήθελα να δω τον φετελ με φρεσκια κοκκινη αν είχε βεβαια

    • bulldog

      χαχαχα…ο κίμι χάλασε τον αγώνα του άλλου?Καλά έκανε και δεν τον άφηνε,αν ήταν οδηγός άλλης κλάση θα είχε περάσει γρηγορότερα…και βέβαια αν τον άφηνε έτσι όλοι θα έλεγαν να ο κοιμισμένος ο κίμι δεν αμύνεται…..

    • bulldog

      χαχαχα…ο κίμι χάλασε τον αγώνα του άλλου?Καλά έκανε και δεν τον άφηνε,αν ήταν οδηγός άλλης κλάση θα είχε περάσει γρηγορότερα…και βέβαια αν τον άφηνε έτσι όλοι θα έλεγαν να ο κοιμισμένος ο κίμι δεν αμύνεται…..

    • stemi

      Έγινε φανερό νομίζω ότι η Ferrari είναι πιο γρήγορη από τη Red Bull. Ο Vettel κατάφερε να τις πιάσει και να τις ξεπεράσει σχετικά άνετα παρά τη δυσκολία των προσπερασμάτων στην εν λόγω πίστα. Ο Raikonnen απέδειξε ότι δεν θα το έκανε ποτέ. Είναι λοιπόν φανερή και η διαφορά των δύο πιλότων, πόσο μάλιστα που ο ένας κατάφερε να ξεπεράσει τον άλλο σε έναν αγώνα ενιαίου. Υπό αυτές τις συνθήκες λέω ότι τον καθυστέρησε. Η Ferrari έδωσε τον Kimi ένα αυτοκίνητο ικανό να φτάσει τις Mercedes και αυτός δεν μπορούσε να ξεπεράσει τις Red Bull. Τι το παίζει λοιπόν Μανιάτικο; Ας πήγαινε λίγο άκρη να παλέψει ο Vettel, τι τον έχει από πίσω του, κάτι που με ίδιο αυτοκίνητο είναι σχετικά εύκολο να το κάνει;

  • καλος αγωνας με μερικες καλες μαχες … οδηγος του αγωνα ειμαι ο μαξ …απο εκει και περα ο φεττελ θα μπορουσε την νικη αν δεν στουκαρε ο ιταλος με την σαουμπερ… η μερκ εδειξε οτι ελεγχει ανετα τον ρυθμο αγωνα μεχρι στιγμης αλλα κανει λαθοι στρατιγηκης οπως φανηκε στην αρχη … ο μποτας αν συνεχισει ετσι θα με δικαιοσει .. ο κιμι μπορει να μην μπορει με τα πολλα g περιμενουμε να βελτιωθει … ο αλονσο απορω πως βρεθηκε εστω και για λιγο στην 7 θεση ;; η williams χαλια hass και FI πανε καλα αλλα καλυτερα παει η τορο ροσο … η ρεντ μπουλ μαλλον τυχερη που πηρε βαθρο αλλα απο εκει και περα και οι δυο οδηγοι εδειξαν καλυτερα στοιχεια απο μποττας και κιμι …

    • bulldog

      Ο Fenrnando οδηγούσε σαν ζώο στο 150% των δυνατοτήτων του μονοθεσίου,αν δεν εγκατέλειπε εκεί θα τερμάτιζε,γιατί απορείς?

    • bulldog

      Ο Fenrnando οδηγούσε σαν ζώο στο 150% των δυνατοτήτων του μονοθεσίου,αν δεν εγκατέλειπε εκεί θα τερμάτιζε,γιατί απορείς?

  • georgekaras

    Επισης ξεχασα ο μικρος ο Φερσταπεν εχει ξεκινησει πολυ ωριμα μακαρι να συνεχεισει ετσι μπραβο του μεστος σημερα

  • Giannis

    O Κimi επρεπε να δωσει πιο νωρις την θεση του στον Vettel αφου ειχε προβλημα με την δυναμη.Καλο αποτελεσμα σε γενικες γραμμες για Ferrari αλλα μπορουσαμε και καλυτερα.Παντως εγω δεν ειδα οι RBR να υστερουν τοσο πολυ στις μεγαλες ευθειες.
    Ειχε ενα ενδιαφερον ο αγωνας.Ο Ves ηταν πολυ καλος.Τον ευνοησε το συμβαν στην αρχη αλλα οπως και να χει ηταν καλος.Ο Giovinazzi τελικα δεν συνεχισε σ αυτο το 3μερο την αρχικη του εμφανιση.Ο Stroll κλασσικα.Η Maclaren Honda τα ιδια.
    Παντως καιρο ειχαμε να δουμε τετοια ωραια κατανομη θεσεων μεταξυ των 3 πρωτων ομαδων.

    • georgekaras

      Στις ευθειες φετος ειναι εμφανες το προβλημα που δεν μπορουν να κολλησουν πισω βλεπαμε ολο το DRS και να πατανε ακαθαρτο για να ισσοροπουν υπαρχει θεμα με τα προσπερασματα και χτυπουσε ασχημα στην πισω ευθεια

    • Βασιλης

      Αν δεν κανω λαθος σε δυο speed trap που πετυχα η ferrari εφτασε 329 και η rbr 318 με drs και οι 2 οποτε ειναι αρκετη διαφορα….αν και ο verstappen εχει πει σε συνεντευξη οτι δεν εχουν οση καθετη δυναμη θα ηθελαν απο το πισω μερος του μονοθεσιου

  • Akis-F1 FAN

    Καλός αγώνας σχετικά. Χαμ εύκολη νίκη του ήρθαν όλα κουτί, ο Ιταλός της Sauber κατέστρεψε τον Σεμπ με το sc που έβγαλε στον 4ο γύρο. Η ferrari έμπλεξε τα μπούτια της έπρεπε να είχε αφήσει τον Σεμπ να περάσει κατευθείαν τον Κιμι έχασε πολύ χρόνο τσάμπα, ωστόσο έκανε 2 φοβερά προσπεράσματα μετά. Και μετά άφησαν τον Κιμι τόση ώρα έξω χωρίς λόγο. Ο Μαξ πολύ καλός αλλά τον βοήθηε πολύ το χάος στην αρχή. Ο Ρίκι σίγουρα θα νιώθει άσχημα…ο Κιμι δεν είχε τον ρυθμό αλλά και η στρατηγική ήταν κακή. Ο Βοττας εντάξει no comment τα σκάτωσε μόνος του. Γενικά πάντως το drs δε φαίνεται να κάνει πολύ δουλειά θέλει @ρχιδια πλέον για να περάσεις. Πάμε καπάκι για Μπαχρέιν.

    • Giannis

      Το DRS ειδικα σημερα μου φαινοταν σχεδον αχρηστο.

    • Πάνος

      Ήταν…

    • Christos Protopapas

      Ο κιμι.δυστυχως ειναι.παλαιμαχος….το.γιατι.του το.εδειξε ο φετελ με το προσπερασμα πανω του και μετα πανω στο ρικαρντο….δυστυχως ο.χρονος.ειναι.ανικητος

    • Akis-F1 FAN

      Αυτοί οι 10κάτι γύροι πιθανόν να κόστισαν στη φερραρι τη νίκη ή τουλάχιστον την ευκαιρία για το κάτι παραπάνω…έπρεπε να είχαν δώσει την εντολή για αλλαγή θέσης με το που είδαν ότι ο Κιμι δεν μπορούσε να περάσει.

    • τσουλοι οταν τα εκαναν αυτα στη φερραρι με σουμι και μπαρικελο……κλαιγατε σαν γατια και μιλουσατε για ανφερ !!!
      τωρα για να κερδισετε τον κλαρινογαμπρο…κλαιτε για να επανελθουν τα τιμ ορντερς !!!!!! τσουλοι !!! αχχαχαχαχαα

    • Mitsos Ribopaido

      Προσκυνώ τέλος!! Κλαίω!

    • Akis-F1 FAN

      Όταν έσπαγαν επίτηδες τις σφραγίδες στα κιβωτια του Μασσα για να πάρει ποινή και να κερδίσει θέσεις στο γκριντ ο Αλονσο επίσης δεν έλεγε κανείς τίποτα. Σήμερα ο Κιμι δεν μπορούσε ήταν ξεκάθαρο και χάλασε ως ένα βαθμό και τον αγώνα του Σεμπ.

    • mtifosi

      Οι περισσότεροι δεν κλαίγαμε αλλα λέγαμε πως για να κερδίσεις κάποιες φορές πρέπει να δώσεις team order …οι άλλοι κλαίγανε και τελικά τα ίδια κάνανε …

    • εγω παντως ειμαι υπερ…απο τη στιγμη που δεν μπορεις να αποφυγεις κατι…καντο νομιμο !!!
      απλα δεν μαρεσει αν πχ εχεις και τα 2 μονοεθσια σου στις 2 πρωτες θεσεις…και δωσεις τη νικη στον 2ο….
      αντιθετα σε ενα περιστατικο σαν αυτο σημερα….ειμαι υπερ οσο δεν παει !!!κερδισμενη με διαφορα βγαινει η ομαδα !

    • mtifosi

      Συμφωνώ με αυτό αλλα μέχρι ένα σημείο …αν ο ένας στους 5-6 πρώτους αγώνες απλά δεν μπορεί να ακολουθήσει πρέπει να συμβιβαστεί με το ρόλο του δεύτερου …

    • δεν συμφωνω απολυτα….γιατι αν ειναι ακομα μεσα στο παιχνιδι δικεδικησης τιτλου του κοβεις τα φτερα…τωρα βεβαια αν εχει κανει τοσο κακους αγωνες και συμφωνα με τη δυναμικη της ομαδας χαραμισε τις ευκαιριες του….ετσι πασο !!!

      γενικα η F1 ειναι κατι αναμεσα σε ομαδικο και ατομικο παιχνιδι να το πω…….οποτε ειναι λιγο πολυπλοκο!! αναλογα τη χρονικη στιγμη και τα δεδομενα θα ελεγα και κατι διαφορετικο !!! πιστευω να με πιανεις !!!

    • bulldog

      Ακριβώς!!!Έτσι για να κλάψουν λίγο(δε θα κλαίμε μόνο εμείς με τις εγκαταλείψεις:P) <>

    • bulldog

      Ακριβώς!!!Έτσι για να κλάψουν λίγο(δε θα κλαίμε μόνο εμείς με τις εγκαταλείψεις:P) <>

  • Nerazzuro21

    Τον αγώνα δεν τον είδα. Από τα σχόλια καταλαβαίνω ότι ήταν ένας ενδιαφέρον αγώνας οπότε θα τον παρακολουθήσω το μεσημέρι από την αγαπητή ΕΡΤ.
    Διπλή εγκατάλειψη στην Κίνα; Μπράβο Macca. Είσαι σε καλό δρόμο. Συνέχισε έτσι.

    Καλημέρα σε όλους.

    • Mika

      Δες τον. Πανω που τα πηγαινε καλα ο Αλονσο για μισο αγωνα…Δεν αντεξε το μαραφετι…

    • ελα με το που ειδες τον βαντουρ να εγκαταλειπει…μετρουσες αναποδα για τον ισπανο !!!! απλα δεν το περιμενες οτι θα κρατησει και τοσο !!!!! :-P

    • Mika

      Τrue scenario!!
      :p
      Οπως κι επισης, οταν εγκατελειψε ο Ισπανος, ο αγωνας εγινε βαρετος, εκτος απο τη μονομαχια Red Bull!!!
      :p :p

  • F1fan

    Ωραιες μαχες,αλλα μετριος συνολικα αγωνας,χωρις καμια μαχη για την πρωτια!Η ελαχιστη βροχη στην αρχη δημιουργησε ενα θετικο χαος!MVP o Verstappen,πολυ καλοι οι Sainz,Vettel(απορω γιατι δεν πηρε ποινη επειδη ηταν εκτος θεσης στο grid),Ricciardo,Kimi,Bottas μετριοι εως αδιαφοροι.Haas,F.I μια χαρα στις μεικτες συνθηκες,Renault & κυριως Williams απογοητευτικα!Ο Αlonso το παλεψε,αλλα οταν πιεζε το μονοθεσιο λιγο παραπανω,παρεδιδε πνευμα…

    • Βασιλης

      Το οτι εκανε λαθος ο vettel επρεπε εκεινη την ωρα να εντοπιστει απο την fia και να κανουν ακομα 1 γυρο σχηματισμου οπως εγινε στην αυστραλια…απο την στιγμη που δεν εδωσαν τετοια εντολη δεν μπορουσαν να τον τημωρισουν γιατι θα ηταν αδικο….

    • F1fan

      -Alonso Silverstone 2014 εκτος θεσης χωρις extra lap,5 second stop & go
      -Maldonado Bahrain 2015 χωρις extra lap,5 seconds stop & go
      -Massa Hungary 2015,extra lap,5 seconds stop & go
      Ο Vettel ηταν κι παρα πολυ εκτος θεσης,οποτε επρεπε να παρει 5 δευτερα,χωρις να παιζει ρολο αμα εγινε extra γυρος ή οχι.

    • Βασιλης

      Πολυ σωστα επιχειρηματα….οποτε εκει στην fia μια κανουν ετσι και μια αλλιως…οποτε θα πρεπει να ξεκαθαρισει λιγο αυτος ο κανονισμος

    • Akis-F1 FAN

      Για τα άλλα περιστατικά δεν θυμάμαι αλλά για του Αλονσο το 2014 το θυμάμαι χαρακτηριστικά δεν ήταν εκτός θέσης…την ποινή την πήρε επειδή οι μηχανικοί ήταν ακόμα στο μονοθέσιο στο γκριντ μετά από ένα χρονικό όριο που επιβάλλουν οι κανονισμοί. Καμία σχέση το ένα περιστατικό με το άλλο.

    • F1fan

      Αυτο ηταν στο Spa to 2014,στο Silverstone ηταν μισο αμαξι εκτος θεσης

      https://pbs.twimg.com/media/Br3MGlwIgAAQpBG.jpg:large

    • Akis-F1 FAN

      Είμα σχεδόν σίγουρος ότι ήταν στο Silverstone…μπορεί να ήταν και εκτός θέσης αλλά την ποινή την πήρε για τον άλλο λόγο. Έτσι και αλλιώς είχαν κάνει 2 γύρου σχηματισμούς τότε, οπότε αν υπήρχε και σήμερα πρόβλημα έπρεπε να κάνον το ίδιο. Είναι 100% δική τους ευθύνη.

    • F1fan
    • Akis-F1 FAN

      Οκ λάθος μου…και να φαντασείς θα έκοβα το πουλί μου ότι έγινε όπως τα λέω χαχαχα…πρέπει τότε να βγάλουν ένα ξεκάθαρο κανονισμό με το τι θα γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

    • F1fan

      Oπα,οπα,μην λες τετοιες βαριες κουβεντες :p :p Παντως η FΙΑ κατι πρεπει να κανει(αν κι το αμφιβαλλω..)

  • Chara Efstathiou

    Παιδιά το ”ανετος” δείχνει οτι υπάρχει μεγάλη διαφορά είτε μεταξύ των 2 οδηγων ή μεταξύ των 2 μονοθεσίων. Τυχερός ήταν, καθόλου άνετος. Αν δεν ειχε βγει το safety car, ο αγώνας δε θα είχε εξελιχθεί έτσι. Προσωπικά βλέπω οτι είναι παρα πολύ κοντά και ίσως λίγο πιο γρήγορη η Ferrari. Αλλα πρέπει να σε ”θέλει” κιόλας. Θα δείξει στην πορεία.

    • Gestione Sportiv@

      Ακόμα δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.
      Το μόνο σίγουρο είναι η δυναμική των τριών πρώτων ομάδων.
      Η RBR είναι σίγουρα τρίτη και μένει στους επόμενους αγώνες να δούμε ποια εκ των Mercedes και Ferrari βρίσκεται πιο μπροστά σε δυναμική.
      Πολλά όμως θα εξαρτηθούν από τα χαρακτηριστικά των πιστών που ακολουθούν στα οποία θα φανερώνει πότε τη δυναμική της η W08 και πότε SF70H.

    • βασικα εχουν πρωταθλημα 2 ταχυτητων…..
      αυτο των MERCEDES/FERRARI/RBR….
      και των υπολοιπων…..
      σημερα ο Lewis…αρχισε να δινει γυρους ακριβως στη μεση του αγωνα……. και οι υπολοιποι εκει στον 40ο γυρο……..

    • Giannis

      Ακριβως και κατι πρεπει να γινει.Θυμιζει Le man η ολη φαση.
      Να μοιρασουν καλυτερα τα χρηματα για να ενισχυθουν οι μικρες ομαδες? Να τους δινουν περισσοτερες μερες δοκιμων? Δεν ξερω τι, παντως ειναι μαλακια αυτο που γινεται.

    • εγω θα ελεγα απο τον τελευταιο προς τα πανω μεχρι και τον 4ο να εχουν μερικες ωρες παραπανω δοκιμες…….

    • εγω θα ελεγα να εχουν οι μεγαλες ομαδες 3 αυτοκινητα και οι μικρες 1 ετσι και αλλιως παντα ο ενας απο τους δυο στουκαρει και εγκαταληπει … πχ αναλογα με τον χρονο που κανουν να τρεχει ενας οδηγος που θα ειναι και ο οποιο αξιος … δηλαδη καλυτερα να ειχαμε σημερα 3 φερραρι 3 μερκ και 3 ρεντ μπουλ και 1 williams 1 reno 1 σαουμπερ kai 1 maklaren ..

    • ναι αλλα θα ειναι αδικο για το πρωταθλημα κατασκευαστων !!!
      οκ θα με πεις να βαθμολογουντε οι 2 καλυτεροι συνδιασμοι της καθε ομαδας….αλλα θα γινει γενικα τοσο πολυπλοκο…που θα χασουμετην μπαλα !!

    • Chara Efstathiou

      Ναι είναι νωρίς, αλλά αφήστε μας να χαιρόμαστε και λίγο παραπάνω. Φαίνεται τεράστια η διαφορά σε σχέση με πέρυσι στη Ferrari. Και σήμερα αν δε συνέβαιναν τα διάφορα στην αρχή μπορεί να είχαν κάνει 2/2 αγώνες. Δεν υποστηρίζω τους Ιταλούς (ήμουν fan παλιότερα) αλλά θέλω επιτέλους να δώ τον Vettel να παίρνει και πάλι αυτό που του αξίζει. Οψόμεθα..

    • μεταξυ μας αλλα ο φεττελ εχει παρει πολλα παραπανω απο αυτα που αξιζει …

    • Chara Efstathiou

      Ok…! Και λίγη αντικειμενικότητα δε βλάπτει καμιά φορά.. εκτος αν ποστάρουμε μόνο για να προκαλέσουμε. Τα 4 πρωταθλήματα απαντούν σε κάθε σχόλιο.

    • nikos

      Δεν απαντούν πάντα

    • αυτο λεω … εχει παρει οτι του αξιζει και με το παραπανω … δεν λεω οτι δεν τα αξιζει … ειναι οδηγος ρομποτ ειναι γερμανος που σημαινει σκληρη προπονηση και πειθαρχεια απο εκει και περα ομως δεν εχει το αυτο που ειχε ο σουμι ο σενα ο αλονσο .. την αυρα του κατι παραπανω του πρωταθλητη ισως το εχει ο χαμιλτον φετος θα το δειξει …

    • εισαι σιγουρος ??? για μενα δεν διαφερει σε τιποτα αποτι εχει κανει ο Ισπανος για παραδειγμα….οσες φορες ηταν σε κορυφαιο συνδιασμο πηρε το πρωταθλημα…..οσες φορες ηταν με κατωτερο πηρε αυτο που μπορουσε !!!

    • Akis-F1 FAN

      Δεν έχει την αύρα λέει χαχαχαχα νομίζω του λείπουν και 5 πόντοι μπόι…καλύτερα να του τα πάρουν πίσω τα πρωταθλήματα.

    • bandy300hp

      την αυρα ψαχνεις εσυ ε…?

    • με πεισατε …

    • γιατι το λετε αυτο ;;; ειναι ξεκαθαρα ποιο γρηγορη η μερκ … οταν ο μποτας στις κατατακτηριες κανει τον ιδιο χρονο με τον φεττελ που ξερουμε οτι πιεζει και ξερει να οδηγαει τουλαχιστον ισαξια με τον χαμιλτον τοτε κατι λεει αυτο … οκ ηταν τυχερη η μερκ που ευνοηθηκε απο την στουκα του ιταλου αλλα αυτο διορθωσε το δικο τους λαθος που δεν εβαλαν μεσα τον χαμιλτον οπως η φερραρι τον φεττελ .. αν κερδιζε η φερραρι θα κερδιζε λογο στρατιγηκης και δεν ειδαμε πουθενα να πιεζει ο χαμιλτον καθως απλως ελεγχε τον ρυθμο του .. απο την αλλη ο φεττελ πιεζε σε πολλα σημεια …

    • Chara Efstathiou

      Αρχικά πιστεύω οτι η Φερραρι εχασε λόγω ατυχίας και κακών επιλογων (timing pit stop και Κιμι). Οχι οτι θα κερδιζε λόγω καλής στρατηγικής όπως λες.. Επειτα σε σχέση με τις κατατακτήριες νομίζω ότι η συνολική απόδοση ενός μονοθεσίου αρα και ταχύτητα (οχι τελική… συνολική) δεν κρίνεται τοσο στις κατατακτήριες αλλα σε συνθήκες αγώνα, που μπαίνουν μέσα πολυ περισσότερες παράμετροι: συμπεριφορά του μονοθέσιου στα ελαστικά και αντίστροφα, η σχετική επιτάχυνση για τις μαχες, η σταθερή αποδοση όλων των συστημάτων σε μεταβαλλόμενες συνθήκες και σε ολη τη διαρκεια του αγώνα. Προσωπικά μου φαίνεται ότι μέχρι στιγμής, αν και πολύ νωρις προφανως, εχει δείξει ελαχιστα καλύτερο πρόσωπο η ferrari. Ισως είναι ιδέα μου..
      Αυτό μενει να αποδειχθεί στην πορεία και να φανεί πως θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιο σε όλα τα circuits.

    • ισως … αλλα η φερραρι εκανε πολυ σωστα και επιασε στον υπνο τους γερμνανους με το γρηγορο πιτ στοπ στον φετελ … πιστευω αν δεν στουκαρε ο ιταλος ο φετελ θα ηταν μπροστα και θα επρεπε ο χαμιλτον να πιεσει οσο δεν επενρε … και θα ηταν μια νικη στρατιγηκης … ενω οπως εγιναν τα πραγματα ηταν μια νικη ανωτερου αυτοκινητου καθαρα … το οτι ο φεττελ εμεινε για 10 γυρους πισω απο τον κιμι δεν λεει κατι γιατι ο χαμιλτον δεν πιεζε για να απομακρινθει απλως περιμενε ποτε θα περασει ο φεττελ οποτε δεν του κοστισε κατι παραπανω απο την διαφορα που τερματισαν … αν δεις μαλιστα τους χρονους στο γυρω ο χαμιλτον παταγε μονο στις ευθειες ..

    • Mitsos Ribopaido

      Δεν είχε διαφορά ο χαμιλτον μόνο όταν πέρασε τον φερσταπεν ο φέτελ και του πηρε 3 σεκ στον 1 γύρο ξεκίνησε να ανεβάζει.. αλλα ο φετελ είχε πολυ γκάζι και έχασε χρονο πίσω απο το μπαγλαμά ..1.5 δευτερόλεπτο στον γύρω έχανε..

    • Βασιλης

      Κι ομως ο χαμιλτον πιεζε γιατι η διαφορα απο τον δευτερο στους πρωτους γυρους ηταν 1.5 sec και στο πρωτο pit ηταν καπου στα 9 αν θυμαμαι καλα….φετος δεν υπαρχει το δεν πιεζε….ολοι πιεζουν για αυτο και στην διαρκεια του αγωνα αλλαζαν συνεχεια οι γρηγοροτεροι γυροι….και επισης σκεψου οτι ααν ο vettel ειχε περασει ποιο νωρις θα ειχε ποιο πολλους γυρους να πιεσει σε “καθαρη” πιστα….οποτε αλλο το να εχεις κολλησει πισω απο καποιον και αλλο να εχεις ελευθερο πεδιο

    • Το «άνετος ο Hamilton» γράφτηκε επειδή ακριβώς ήταν άνετος ο Hamilton. Το γεγονός ότι η έξοδος του Αυτοκινήτου Ασφαλείας ήρθε σε κακή στιγμή για τον Vettel, δε σημαίνει ότι ο Hamilton δεν είχε εύκολο αγώνα. Ναι, αν δεν υπήρχε Αυτοκίνητο Ασφαλείας, τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Αυτό σαφέστατα ευνόησε τον Hamilton, ωστόσο ήταν το αφεντικό του αγώνα, έστω δεδομένου αυτού.

      Ο Βρετανός είχε τον έλεγχο του αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι τον 56ο, χωρίς να απειληθεί από κανέναν. Δεν έπεσε ποτέ πίσω από άλλο μονοθέσιο και κανένας πίσω του δεν ήταν ταχύτερος. Ο τίτλος, λοιπόν, αναφέρει ότι είχε έναν άνετο αγώνα -όπως πραγματικά έγινε-, χωρίς να εμπλέκονται συγκρίσεις σχετικά με τις ικανότητες των οδηγών ή των μονοθεσίων. :)

    • Chara Efstathiou

      Για μένα το ”ανετα”, ειδικά για κάποιον που δεν εχει δει τον αγώνα, παραπέμπει άμεσα σε μία μεγάλη διαφορά απόδοσης η οποία δεν πιστευω οτι υπήρχε. Ισως το αντιλαμβάνομαι λάθος.

    • Το «άνετα» γράφεται όταν ένας οδηγός έχει εύκολο αγώνα, χωρίς δυσκολίες, χωρίς να πιεστεί ή να απειληθεί. Αυτό συνέβη και σήμερα, επαναλαμβάνω με την δόση τύχης που είχε ο Βρετανός στην αρχή.

      Πέρυσι, ο Rosberg κέρδισε στην Κίνα με διαφορά 37 δευτερολέπτων. Ήταν μόνος του! Γιατί; Γιατί ο Hamilton ξεκίνησε τελευταίος. Ο Hamilton ήταν σχεδόν έναν γύρο πίσω, στην 7η θέση. Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο Rosberg είχε την Κυριακή απόδοση που ήταν συνολικά 78 δευτερόλεπτα καλύτερη από αυτή του Hamilton;;;

      Ο Γερμανός ήταν τυχερός από το πρόβλημα του Hamilton. Ναι, αλλά πήγε περπατητός στον τερματισμό! Είναι γεγονός. Αρέσει, δεν αρέσει, έτσι είναι! Είναι η πραγματικότητα! Με τύχη σίγουρα, αλλά τα 37 δευτερόλεπτα από τη δεύτερη θέση είναι 37 δευτερόλεπτα. Ήταν μόνος του!

      Όταν ένας οδηγός λοιπόν φτάνει χωρίς απειλή, χωρίς πίεση, χωρίς άγχος στον τερματισμό, μένοντας πρώτος από τον πρώτο μέχρι τον 56ο γύρο, τότε κέρδισε «άνετα». Επίσης, άρθρο δεν είναι μόνο ο τίτλος. Πάνω από 1.500 λέξεις είναι στη διάθεσή του για να διαβάσει την εξέλιξη του αγώνα. Ο τίτλος είναι 100% πραγματικός, γιατί πολύ απλά είναι γεγονός. Αυτό έγινε σήμερα. Αν κάποιος δεν ξέρει τι έγινε, διαβάζει όσες φορές θέλει το άρθρο για να καταλάβει τι οδήγησε σε αυτή την άνεση.

      Στο παρελθόν έχουμε δει πολλούς παρόμοιους αγώνες, όπου η ατυχία ενός οδηγού ή η λάθος στρατηγική μπορεί να δημιουργούσαν ιδανικές συνθήκες για τον τελικό νικητή. Όταν, όμως, έχεις τον απόλυτο έλεγχο από το ξεκίνημα μέχρι το τέλος, χωρίς να πέφτεις από την πρώτη θέση, χωρίς να πιέζεσαι ούτε στο ελάχιστο, χωρίς να αγχώνεσαι, τότε είσαι «άνετος». Αν αυτό προέκυψε με τύχη ή με ό,τι άλλο, δε σημαίνει ότι δεν είναι έτσι.

    • Mitsos Ribopaido

      Σωστά γι’αυτο και οταν ακουσε οτι ο φετελ ξεμπερδεψε εβαλε λάδια, έβαλε ηλιέλαια σπορέλαια να καίει για να απομακρυνθει..job well done

    • Chara Efstathiou

      Οπως γραφω και προηγουμενως, μπορει εγω να το αντιλαμβάνομαι λάθος, αλλά ετσι το αντιλαμβάνομαι. Το “άνετα” για μένα παραπέμπει σε μεγάλη διαφορά, σε καθαρή επικράτηση και ευκολία που σήμερα δεν υπήρχε. Ειδικά με το παρελθόν της απολυτης κυριαρχίας της Mercedes, νομίζω το μυαλό ολων παει εκει ακόμα περισσότερο. Εχουμε δει πολλές ”ανετες” επικρατήσεις και του Hamilton και γενικά της Mercedes. Αλλα αυτή δε θεωρω οτι ηταν μία από αυτές. Αποψή μου είναι.

      Οπως και να έχει, θα μπορούσατε να δέχεστε τα σχόλια των αναγνωστών ακόμα και αν διαφωνείτε με αυτά γιατί εκφράζουν προσωπική άποψη του καθενός και όχι να προσπαθείτε με μακροσκελείς επαναλαμβανόμενες απαντήσεις να απορρίψετε τη γνώμη τους.

      Πολύ αναλύθηκε το θέμα και δεν είναι και τόσο σημαντικό. Αγαπάμε τον Hamilton, η αξία του είναι αποδεδειγμένη και χαιρόμαστε όταν τα πηγαίνει καλά.. εστω και αν χαιρομασταν λίγο περισσότερο με ενα διαφορετικό αποτέλεσμα.

      (Τα περι Rosberg δεν τα σχολιάζω γιατι πρώτον, παλι μπαινει το στοιχείο της ατυχίας οποτε δε θεωρω δίκαιο να πεις οτι καποιος επικρατησε ανετα, δεύτερον, άλλο τα 37 δευτερολεπτα και αλλο τα 7 ή 8 και τρίτον, προσπαθώ να ξεχασω το περσινο πρωταθλημα και τον Rosberg γενικότερα!)

    • Δεν γνωρίζω αν είσαι νέα αναγνώστρια, όμως δεν πιστεύω πως θα βρεις άλλο ελληνικό μέσο που να δέχεται τόσο ανοιχτά τις απόψεις των σχολιαστών με άμεση δημοσίευση των σχολίων και ελεύθερο σχολιασμό. Αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να εξηγήσω τον τίτλο, όχι να απορρίψω την άποψή σου. Το βασικό σημείο που φαίνεται πως υπάρχει η παρεξήγηση είναι αυτό που αναφέρεις: η «επικράτηση». Επικράτηση υπάρχει όταν έχουμε μάχη. Πέρυσι στην Κίνα, ο Rosberg μόνο μάχη δεν είχε. Φέτος ο Hamilton στην Κίνα μόνο μάχη δεν είχε. Όπως και πολλές άλλες περιπτώσεις.

      Όταν κερδίζεις εύκολα από κάποια ενδεχόμενη ατυχία του αντιπάλου σου, δε σημαίνει ότι έχεις επικρατήσει στην μάχη μαζί του, γιατί ακριβώς δεν είχες μάχη! Και, όταν είσαι μόνος σου στην κορυφή, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο χωρίς κάποια μάχη, και είσαι άνετος, δεν πιέζεσαι, δεν αγχώνεσαι, συνεπώς είσαι άνετος. Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Έχεις δίκιο ότι κούρασε το θέμα, γι’ αυτό και το τελειώνω εδώ.

    • Chara Efstathiou

      Πραγματικα θα μετανιώσω που σχολίασα!

      Εσύ το βλέπεις ως συντάκτης του άρθρου, εγώ ως αναγνώστρια. Επίτρεψε λοιπόν στους αναγνώστες σου να έχουν την άποψή τους χωρίς να προσπαθείς να επιβάλεις τη δική σου. Απαντησες μία φορά στην αρχη, Οκ καλως εκανες φυσικα, εγω απαντησα λέγοντας κιολας οτι μπορει να το αντιλαμβάνομαι λάθος, αρα ειπα οτι ειναι αποψη μου που μπορει να ειναι λαθος.

      Αλλα δε σου εφτανε ουτε αυτό… συνεχισες μετα.. και παλι τωρα απαντας για πολλοστή φορά λεγοντας τα ιδια-και τα ιδια-και τα ιδια γιατί δεν μπορεις να δεχτεις την αποψη του αναγνώστη σου και θελεις να εχεις τον τελευταίο λόγο.

      Οχι λοιπόν, επικράτηση δε σημαίνει ότι εχει προηγηθεί μάχη τροχό με τροχό. Ειναι ενας αγώνας και στο τελος καποιος επικρατεί. Καποιος κερδίζει. Ασχετα αν κερδίζει μετα από μάχη ή όχι, επικρατεί των αντιπάλων του, με το πολυ γρηγορο μονοθεσιο του, με την πολυ καλη στρατηγικη της ομαδας του και φυσικα λογω ικανοτητων δικών του.

      Η δική μου άποψη λοιπόν είναι ότι ο τίτλος είναι ακρως παραπλανητικός και κατα συνέπεια λάθος, δεδομένης της ευχάριστης μεταστροφής της πορείας της ferrari που ελπίζουμε να συνεχιστεί και του διαφαινόμενου φετινού σκληρού ανταγωνισμού, που όλοι χαιρόμαστε γι’αυτο νομίζω. Μια αναζήτηση σε αρθρα περιοδικών και εφημερίδων δείχνει πότε χρησιμοποιείται η εκφραση ”ανετη νίκη” , αφου δε σ’αρεσει η λεξη επικρατηση.

      Η ανετη νίκη δηλώνει μια μεγαλη διαφορά στην επιδοση και απόδοση, που εδω δεν υπήρχε.
      Ουτε καμμια χαοτική χρονική διαφορα 40sec υπήρχε.
      Ανετες ήταν οι περισσοτερες νίκες της Mercedes 2 χρόνια τώρα.

      Ηταν μια νίκη του Hamilton και λίγο της Mercedes, επειδή οι συνθήκες του αγώνα τον ευνόησαν.
      Μια τυχερή νίκη ομως, όχι άνετη ούτε εύκολη. Αυτό δε σημαίνει οτι ο Χαμιλτον δεν ήταν σχεδόν άψογος, οπως τις περισσοτερες φορές. Αλλα αν δεν υπήρχαν καποιοι λίγοι εξωγενείς παράγοντες, τότε θα έβλεπε το πρωτο σκαλί σίγουρα απο χαμηλότερα. Αρα καθολου ανετος δεν ήταν. Ουτε τα 8sec, με ολα οσα ειχαν προηγηθεί, δείχνουν άνεση.

      Ποσω μαλλον αν σκεφτεί κανεις οτι η απολυτη διαφορα μεταξύ των δύο ήταν, οχι απλα ελαχιστη, αλλα κατα τη γνωμη μου ο Vettel ήταν και πιο γρήγορος, οπως
      εδειχναν οι χρόνοι.

      Τελος, για το ” δε γνωρίζω αν είσαι νεα αναγνωστρια”.. οχι δεν ειμαι νεα αναγνωστρια του autoblog. Επίσης Παρακολουθώ f1 πάνω απο 16 χρόνια. Οτι δεν καθομαι να καιγομαι σχολιαζοντας σε καθε αρθρο δε σημαινει οτι δεν τα διαβαζω.. και απο οτι φαινεται οταν ενας συντακτης δεν μπορει να δεχτει μια τοσο μικρή διαφωνία ενος αναγνωστη, μαλλον δεν αξίζει να μπαινει κανεις στη διαδικασία σχολιασμού των αρθρων.

      Καλό είναι να ξέρεις να δεχεσαι κριτικη, χωρίς να συμφωνεις. Και να σκεφτεσαι οτι κατα πάσα πιθανότητα οι αναγνώστες σου ειναι αναγνώστες περισσοτερα χρόνια απ’ότι είσαι εσυ συντάκτης…

      Κρίμα γιατί ναι, το κούρασες πολύ!

    • Δέχομαι κρητική, διαφορετικές απόψεις και διαφορετικές οπτικές επί διαφόρων θεμάτων. Εσύ για κάποιον λόγο θεώρησες ότι πειράχτηκα με την οπτική σου, όταν εγώ εξηγούσα τον τίτλο του άρθρου. Και ξαφνικά αποκτάς μια επιθετική στάση χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.

      Το αν αξίζει να σχολιάζεις, δε θα σου το πω εγώ, αλλά τα εκατοντάδες καθημερινά σχόλια στο Autoblog. Παρ’ όλα αυτά, είναι δικό σου θέμα. Και όχι, το θέμα δεν «κουράστηκε» μόνο από τη δική μου πλευρά… Το θέμα τελειώνει οριστικά εδώ από εμένα, μπορείς να συνεχίσεις ελεύθερα αν θέλεις…

      Have a nice day!

    • Chara Efstathiou

      Το αν δεχεσαι κριτική (κρητική είναι η τσικουδιά) φαίνεται από την ακολουθία των απαντήσεών σου! οχι απλα δεν δεχεσαι.. δεν ξέρεις καν ουτε πως γραφεται ουτε τι είναι η κριτική, πράγμα παράδοξο για κάποιον που αρθρογραφεί και εκθέτει τη δουλειά του στην κρίση των άλλων.

      Οσο για τα εκατονταδες σχόλια του autoblog, στην πλειοψηφία τους είναι σχόλια συζητήσεων μεταξύ των αναγνωστών και σχολιασμοί του εκάστοτε θέματος και όχι κριτική επί των άρθρων.. γι’ αυτό και είναι πολλά! Αυτό έλειπε.. να επεμβαίνεις και στις συζητήσεις προσπαθώντας να επιβάλεις κι εκεί με το έτσι θέλω την άποψή σου!

      Και επειδή τυχαία τώρα μου εμφανίστηκε ενα παλαιότερο σχόλιο μου σε άρθρο σου, ουτε σε ξερω ουτε θυμομουν ποιανου ηταν το αρθρο, https://www.autoblog.gr/2016/12/19/prosfath-fwtografia-tou-schumacher-pwleitai-gia-e1-ekatommyrio/ ……….
      Μεγάλη επιτυχία ”φίλε” μου εκείνο το δημιούργημα! Μιλάς για έλλειψη σεβασμού και ανθρωπιάς εσύ που ο ίδιος αναπαραγάγεις το θέμα για να πουλήσεις και να δείξεις ότι κάτι κάνεις.

      Και αφού το θυμήθηκα και αυτό, κατάλαβα αμέσως οτι ήταν εντελώς μάταιο να χάσω την ώρα μου απαντώντας τωρα στα τοσο κουραστικά και επαναλαμβανόμενα, εμμονικά σχόλιά σου για να επικρίνεις το σχόλιό μου για τον τίτλο του άρθρου σου!
      Τόσο μπορείς.. τοσο καταλαβαίνεις! Ο καθένας μέχρι εκεί που φτάνει…

      Καληνύχτα και καλή τύχη!

    • Στάθηκες σε ένα λάθος βιασύνης (απάντηση από κινητό) και όχι λόγω έλλειψης γνώσεων ορθογραφίας. Από εδώ και μόνο φαίνεται ο τρόπος που σκέφτεσαι. Προσωπικά, δεν σχολίασα το «πόσω μάλλον» που γράφεις. Αν δεν το γνωρίζεις, είναι δοτική και το «ω» έμπαινε στα αρχαία ελληνικά, όχι στα νέα ελληνικά! Επίσης, στο «ούτε πως γράφεται» που αναφέρεις, είναι «πώς», διότι το πώς δηλώνει τρόπο, δεν είναι το «πως» που σημαίνει «ότι». Μάθε πρώτα εσύ να είσαι 100% σωστή και μετά να κρίνεις τους άλλους.

      Όσο για τον Schumacher, ναι η φωτογραφία πουλήθηκε και πήρα ποσοστό 35%… Αυτό λέγεται ενημέρωση, σε περίπτωση που δεν το γνωρίζεις! Και σίγουρα όχι «δημιούργημα» όπως το χαρακτηρίζεις.

      Εμμονικά σχόλια; Επικρίνω σχόλιό σου; Είναι καλό να γράφουμε δημιουργήματα της φαντασίας, αλλά η περίσταση δεν είναι κατάλληλη. Από την αρχή πήρες στραβά την πρόθεσή μου να εξηγήσω τον τίτλο και ΟΧΙ να επιβληθώ. Αλλά, δεν έχεις την ικανότητα να το καταλάβεις. Δεν πειράζει, δε σε παρεξηγώ…

      Καλή συνέχεια…

    • Mitsos Ribopaido

      Φίλε μου χαίρω πολύ και ο φετελ να τανε στην θέση του , σουβλακι κλαρινο και φρεντο καπουτσινο θα τανε τι παει να πεί αυτό..όταν εισαι κ@@ος και τυχερός αυτά συμβαίνουν άσχετα οτι έχει και καλο αμάξι .Το πιό γρήγορος που το είδες? οταν είπαν στον ειναι 0.7 στο γύρο (αρα πολλα με χρησιμοποιημένη γομα) Και έκοψε?

  • Christos Protopapas

    Αν.δεν.ειχε.βγει.το.αυτοκινητο.ασφαλειας ενα.γυρο μετα το εικονικο ισως να ειχαμε αλλο αγωνα ….αλλα με τα εαν …δεν.γινονται.αγωνες…ο φετελ.πηρε ενα ρισκο δεν.του βγηκε και επιπλεον.ειχε εναν.ραικονεν.να.τον.καθυστερει….θεωρω πλεον οτι ο κιμι ταλαιπωρει.εαυτο και. Αλληλους….ψυχρες θερμοκρασιες πλεονεκτημα.μερσεντες ….υψηλοτερες θερμοκρασιες πλεονεκτημα φεραρι

    • Gestione Sportiv@

      Συμφωνώ απόλυτα στο σχόλιό σου!!!!!
      Πάντως για τις θερμοκρασίες που λες, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η SF70H είναι μονοθέσιο το οποίο ξεκίνησε υπό την εποπτεία του Allison, λογικά θα ισχύει αυτό που αναφέρεις.
      Είναι ακόμα νωρίς για πολλά πολλά συμπεράσματα.

  • Maleas George

    Διαφωνώ με όσους λένε ότι η Ferrari έπρεπε να δώσει εντολή να περάσει ο Vettel τον Kimi. Προσωπικά θέλω να βλέπω μάχες στην πίστα, αν έδιναν team order δεν θα βλέπαμε το όμορφο προσπέρασμα του Seb στον Kimi. Στην τελική ας περνούσε νωρίτερα αν μπορούσε. Μετά έγινε το λάθος που αφήσαν τον Kimi έξω για πολλή ώρα. Προφανώς θέλαν να πάει μέχρι το τέλος αλλά επίσης προφανώς ήταν αδύνατον… 2-3 γύρους νωρίτερα να τον βάζαν και θα είχαμε το 2-3… Όμορφος αγώνας σε γενικές γραμμές, αν και το safety car μας στέρησε τη μάχη της κορυφής.

    ΥΓ: Τα standing restarts μετά από safety car πότε ισχύουν τελικά?

    • Βασιλης

      Τα standing restarts ισχυουν οταν εχει βγει το safety car υπο βροχη….ετσι οταν οι συνθηκες ειναι ΟΚ και το safety car μπει στα pits τοτε θα γινεται standing restart

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες. Τα team orders αν και πολλές φορές είναι αναγκαία μόνο κακό κάνουν στους οδηγούς γιατί υποβαθμίζουν τον δεύτερο.
      Ειδικά για τον Vettel που δεν έχει και την γενική συμπάθεια όλων θα τον κάνει μετά αρκετά μισητό χώρις να φταίει ο ίδιος.

  • Satsok

    Αχ ρε Seb σε χαντάκωσαν πάλη.
    Σα δεν ντρέπονται να τρέχουν κι’άλλοι μαζί σου ή να μην κάνουν στην πάντα όταν είσαι ΠΙΣΩ τους. (Ναι για τους οπαδούς του το λέω)

    • Christos Protopapas

      Τους.εδωσε ομως δυο.προσπερασματα αντρικεια στο.καπακι

    • kostas

      Τουλαχιστον δεν ειπε ”impossible to pass” για μια red bull με τελειωμενα ελαστικα σαν μερικους μερικους…

    • Mitsos Ribopaido

      Πές τα φίλε κωστα!

  • Πάνος

    Σήμερα είδαμε Χάμιλτον και στρατηγική φέραρι από τα παλιά. Άνετη επικράτηση του Βρετανού και σωριδον τα λάθη για τα πιτ στοπ της φέραρι. Φέτος τα προσπερασματα είναι λίγα αλλά “αντρικια”. Ο φερσταπεν πέταγε στο βρεγμένο. Ο ραικκονεν πρέπει να θυμηθεί πως προσπερνανε. Πρέπει να γίνει πιο επιθετικός. Ας ελπίσουμε να χει ενδιαφέρον η συνέχεια ΓΤ ήδη φαίνεται ότι από 1-6 είναι γνωστες οι θέσεις…

    • Yiannis P

      Μόνο στο πιτ του Κίμι κάναν λάθος.

  • Chara Efstathiou

    Επίσης φοβερός ο Verstappen. Φαίνεται να έχει ηρεμήσει λίγο και να δείχνει ξεκάθαρα αυτό που είναι επιτέλους χωρίς τα αντιαθλητικά που έκανε πέρυσι (κατα τη γνώμη μου πάντα). Αυτή η εμμονή του όμως στους τελευταίους γύρους να φύγει ο Grosjean (αν θυμαμαι καλα) από τη μέση ενώ δεν μπορούσε καν να τον πλησιάσει.. λίγο αστεία.

  • F1fan

    Δεν ξερω αμα το προσεξατε,αλλα εχουμε εναν νεο οδηγο,τον Nico Bottas! :p :p
    https://www.youtube.com/watch?v=gVDDZYC5q0Q

    • Nerazzuro21

      Η δύναμη της συνήθειας :P

    • F1fan

      Κοντα 10ετια τον ειχε ο Tony Ross,λογικο να τον μπερδευει.Αλλα θα ηταν καπως αμηχανα για τον VΒ77

  • Rebel

    Τελικά μάθαμε γιατί ο Vettel στραβοκάθισε στην εκκίνηση έναρξης; Επιδίωκε κάτι;

  • Rebel

    Τελικά μάθαμε γιατί ο Vettel στραβοκάθισε στην εκκίνηση έναρξης; Επιδίωκε κάτι;

    • Mika

      Kαι γιατι αυτος δεν πηρε επιπληξη??

    • Chara Efstathiou

      Νομίζω δεν τιμωρηθηκε γιατι ήταν πισω απο τη γραμμή κανονικα, οποτε θεωρησαν οτι δεν ειχε πλεονεκτημα με την λιγο πιο αριστερη τοποθετηση! οσο για το γιατι, απ’οτι ειδα μαλλον ηθελε να αποφυγει το βρεγμενο κομματι της πιστας.

    • Mika

      Hταν πισω απο τη γραμμη,αλλα ηταν εκτος θεσης απο τις πλαινες ασπρες γραμμες..Οι υπολοιποι δεν αντιμετωπισαν τετοιο “προβλημα”, if you know what I mean!
      :-)

  • sergio360

    Το Safety Car δυστυχως εκκρινε τον νικητη…Απο εκει και υστερα αγχωθηκαν στην Ferrari και τα εκαναν ολα λαθος.Ο Kimi καθυστερουσε πισω απο μια Red Bull,το ιδιο και ο Seb.Μετα αφησαν τον Kimi εξω πολυ περισσοτερο απο οτι επρεπε και εγινε οτι εγινε…Παμε για Bahrain τωρα που πιστευω εχουμε ξακαθαρο πλεονεκτημα.

  • Evan_T

    H Ferrari είναι ίσως η μονάδικη ομάδα στην ιστορία που έχει καλύτερο μονοθέσιο απ’ αυτό που νομίζει. χχααχαχαχαχαχ

    • kostas

      Αυτο ισχυει για τους οπαδους της, δεν νομιζω οτι εχουν στην scuderia τετοια επαρση. Παντως φετος η μεγαλη διαφορα εχει καλυφθει και η φερραρι υπολειπεται λιγα μονο δεκατα απο την Merc.

  • stemi

    To προσπέρασμα του Vettel στον Ricciardo https://www.youtube.com/watch?v=7eGFQPa14Ew

  • Ba’adur Subutai

    Πολύ κοντά. Κάπου υπερέχει η Μερσέντες, κάπου η Φερράρι, θα γίνει μεγάλη μάχη φέτος. Όλα θα εξαρτηθούν από τις θερμοκρασίες, φέτος θα δώσει πρωτάθλημα ο καιρός.

    • Βασιλης

      Οπα οπα οπα…δεν εχει σχολιο για τον κιμι???Η εισαι με ηρεμιστικα η κατι αλλο παιζει…με εντυπωσιαζεις :P :D

  • Christos Protopapas

    σε 2-3 αγωνες θα τεθει θεμα αλλαγης ραικονεν….μαρκιονε εξω φρενων με ραικονεν..δηλωσε ότι μαλλλον ηταν απασχολημένος σημερα ο ραικονεν και ειχε άλλες δουλειες να κανει ..όχι να οδηγησει

  • Mika
  • thymios tsilimparis

    Αρκετά ενδιαφέρον αγώνας, νομίζω οτι με τόσα σχόλια δεν έχω και πολλά να γράψω!
    1. Η Φερράρι έχει ένα ανταγωνιστικό πακέτο. Η διαφορά και στις κατατακτήριες πρέπει να την ικανοποίησε. Πολύ καλή απόδοση απ την ομάδα και πιστεύω οτι έχουν τη σωστή ψυχολογία, τα κεφάλια κάτω και προσπαθούν.
    2. Τα νέα μονοθέσια απαιτούν εξαιρετικούς οδηγούς. Πιλότους τους λέγαμε κάποτε! Ο Μπότας δεν μπορεί να βγάλει όσα βγάζει ο Χαμιλτον. Το ίδιο και στη Σκουντερία. Ο Κιμι είναι….ντεφορμέ.
    3. Έχω την εντύπωση οτι την ώρα του SC έγραψε χρόνο πιτ στοπ για τον Φεττελ, ενώ μόλις είχε μπει 1-2 γύρους πριν. Κατάλαβε κανείς τι έγινε;Ξαναμπήκε; κι αν ναι γιατί;
    4. Η τοποθέτηση στην εκκίνηση εντελώς άκυρη. Φαντάζομαι οτι δεν τιμωρήθηκε (κακώς) επειδή δεν κέρδισε θέση
    5. Μιλώντας για SC, απλά ερασιεχνισμός από τον Κιμι. Αφήνει τεράστιο κενό από τον Ρικιάρντο, αυτός μπαίνει στα πιτς, κάνει πιτστοπ και δεν χάνει τη θέση του!
    6. Ο Φετελ έκανε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ προσπέραση στον Ρικιάρντο
    7. Η RBR είναιαρκετά ανταγωνιστική. Περισσότερο απ όσο δηλώνουν οι ίδιοι
    8. Ο Μαξ φέτος μάλλον νιώθει πίεση. Πέρσι μπήκε στα μισά της χρονιάς, ΄φέτος δείχνει πιο αγχωμένος. Όταν πλησίασε ο Φετελ, ο μικρός έχασε την ψυχραιμία του, ενώ η γκρίνια του για την Haas (την οποία αδυνατούσε να φτάσει!!) είναι εκτός πραγματικότητας.

    • Akis-F1 FAN

      Αυτό που λες για το sc στο 5 δεν ήταν θέμα του Κιμι μόνο, γενικά κάτι παίχτηκε. Δεν ξέρω γιατί αλλά αν προσέξεις όταν έγινε η επανεκκίνηση μόνο οι 4 πρώτοι ήταν κολλημένοι και όλοι οι υπόλοιποι ήταν πολύ αραιά μεταξύ τους, ενώ πάντα μετά από sc είναι όλο το γκριντ κολλημένο. Ηταν λες και δεν πρόλαβαν να κλείσουν τις διαφορές μεταξύ τους.

  • bulldog

    Ναι,επιτέλους είδαμε κανονικό αγώνα με μάχες!Ο μέγιστος Fernando έκανε μια από αυτές τις καταπληκτικές εκκινήσεις του πάλι αδιαμφισβήτητα η εντυπωσιακή του κίνηση ήταν το καλύτερο σημείο του αγώνα,έδειξε την ικανότητά του για ακόμη μια φορά αλλά δυστυχώς εγκατέλειψε ξανά..
    Ο Ricciardo ήταν πολύ καλός και αμύνθηκε άψογα στην επίθεση του Vettel ο οποίος κατ’εμέ του έκλεψε τη θέση άδικα και δόλια και η κίνησή του έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά.
    Ο Ηamilton άξιος νικητής και με πολύ μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο
    Ο raikkonen δυστυχώς αν και δείχνει σπανίως θετικά σημεία δεν έχει βγάλει ακόμη το οδηγικό μεγαλείο το οποίο νομίζω χαρακτηρίζει τον εξαίρετο αυτό πιλότο…
    Ο Verstappen ήταν πάρα πολύ καλός με τα προσπεράσματα που έκανε,το podium του είναι ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα
    Ο bottas άοσμος αυτή τη φορά
    Οι Grosjean και magnusen ήταν καλοί εν αντιθέσει με το οδηγικό δίδυμο της renault
    Tα δύο Williams αδιάφορα,νομίζω πως ο stroll κατευθύνθηκε στον τροχό του perez μπορεί να κάνω λάθος
    Η force india αρκετά καλή
    Ο Vettel ήταν καλός (λόγω μονοθεσίου) και πιστεύω έπρεπε να πάρει ποινή για την κίνησή του στον ricciardo,έχασε αρκετές θέσεις τις οποίες επανέκτησε με τη δύναμη της πολύ καλής ferrari

    • Mitsos Ribopaido

      Λόγω μονοθεσίου? Το παιδί το πάει γ!@@ντας το μονοθέσιο στα όρια του..
      Στην εκκίνηση δεν κέρδισε και γιαυτό ξεκίνησε έτσι αργα για να μην τιμωρηθεί..
      Αν ειδες τον χαμ αξιο νικητη ειναι επειδη της φερραρι δεν της βγήκε.. αυτο

    • Mitsos Ribopaido

      Λόγω μονοθεσίου? Το παιδί το πάει γ!@@ντας το μονοθέσιο στα όρια του..
      Στην εκκίνηση δεν κέρδισε και γιαυτό ξεκίνησε έτσι αργα για να μην τιμωρηθεί..
      Αν ειδες τον χαμ αξιο νικητη ειναι επειδη της φερραρι δεν της βγήκε.. αυτο

    • bulldog

      Και στον προηγούμενο επειδή δεν βγήκε της mercedes τότε

    • Mitsos Ribopaido

      Αυτός δεν μπορούσε να περάσει τον φερσταπεν αν ειχε μαγκια οπως λες ας τον πέρναγε.. αλλα ναι εκ του ασφαλους ολα τα λεμε

    • Akis-F1 FAN

      “Ο Ricciardo ήταν πολύ καλός και αμύνθηκε άψογα στην επίθεση του Vettel ο οποίος κατ’εμέ του έκλεψε τη θέση άδικα και δόλια και η κίνησή του έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά.” Χαχαχαχαχα ρε αδερφέ άλλο αγώνα πρέπει να είδες. Βγάλε λίγο τις παρωπίδες κα κοίτα να απολαύσεις τους αγώνες. Ήταν το καλύτερο και πιο αρχιδ@το προσπεράσμα τα που έχουμε δει φέτος.

    • bulldog

      Οι προσπεράσεις κανονικά γίνονται χωρίς επαφή,αν φυσικά μπορούν να τις κάνουν οι οδηγοί…αφού δεν τον άφησε ο άλλος να προπεράσει στην στροφή ήρθαν ρόδα με ρόδα στην ευθεία…αν μπορούσε ας προσπερνούσε με τη δύναμη του μονοθεσίου που έτσι κι αλλιώς καλύτερο είναι στην ευθεία..επαφή από που κι ως που?

    • Akis-F1 FAN

      Καταρχάς ίσα ίσα που ακούμπησαν τα λάστιχα, καταχρηστικά το λέμε επαφή, κατα δεύτερον στο ξαναλέω μην τα βλέπεις όλα οπαδικά. Όλος ο κόσμος που βλέπει F1 από χθες λέει πόσο γ@ματη προσπέραση ήταν και εσύ λες για ποινές και δόλια κίνηση. Τρίτον αν το είχε κάνει ο Αλονσο θα έλεγες ότι είναι η κίνηση της δεκαετίας. Θυμάσαι πέρυσι το προσπέρασμα του Αλονσο στον Μασσα στο Austin που τον ακούμπησε και τον πέταξε εκτός πίστας ; Για θυμήσου για αυτό τι έλεγες ;

    • bulldog

      Ναι έχεις δίκιο…τότε ο Fernando χρησιμοποίησε το σώμα του μονοθεσίου του massa για να στρίψει και τον πέταξε έξω…

    • Chara Efstathiou

      H επαφή δεν απαγορεύεται εφόσον δεν προκαλέσει ζημιά και δε χαλάσει τον αγώνα κάποιου. Μερικες φορες ακομα και ζημια να προκληθεί θεωρείται αγωνιστικο γεγονος και δεν τιμωρειται αν γίνεται πανω στη μαχη και οχι εσκεμμένα, εχουμε δει πολλα τετοια στο παρελθον. Εμεις θελουμε να βλεπουμε formula.. οχι ping pong! (xaxaxax) οποιος δεν αντεχει… στα γηπεδα γκολφ με τους ηλικιωμενους!! (σας πειραζω!) :) Παντως κρίμα να μην μπορείτε να χαρείτε ενα ομολογουμενως γ@@@το προσπερασμα!

    • kostas

      ”Ο Ricciardo ήταν πολύ καλός και αμύνθηκε άψογα στην επίθεση του Vettel ο
      οποίος κατ’εμέ του έκλεψε τη θέση άδικα και δόλια και η κίνησή του
      έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά”

      Εισαι σιγουρος οτι ειδες τον σωστο αγωνα;

    • bulldog

      Για τον γύρο κορσικής δε λέμε???
      Πέρα απ’την πλάκα πάντως ο ricciardo έδωσε μάχη και κράτησε ως τη ευθεία που έγινε το τζαρτζάρισμα…αν ήταν κάποιος με λιγότερες ικανότητες θα είχε χάσει τη θέση στην στροφή

    • Chara Efstathiou
    • bulldog

      Δε λέει κάτι διαφορετικό…ο vettel ήταν λίγο μπροστά…ε και?Αυτός άλλαξε κατεύθυνση γνωρίζοντας πως θα χτυπήσει τον ricciardo,από εκεί και πέρα ο ricciardo αναγκάστηκε να ακολουθήσει την καλύτερη γι’αυτόν γραμμή με τα νέα δεδομένα.Αυτή η ατιμωρισία πραγματικά καταντά αηδιαστική και δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο συμβάν αλλά στον ‘όρο αγωνιστικό συμβάν…αυτός ο όρος δεν υπάρχει είναι η συγκάλυψη της ατιμωρισίας,πάντα κάποιος φαίει και κάποιος αδικείται…

    • Red Flag

      Καλα διαφωνούμε, αλλα ακόμα ασχολείσαι με εκείνο το φοβερό προσπέρασμα? παει πάλιωσε.. εκανε ακόμα επικότερο στον Bottas! to be continued.. :)

  • bulldog

    Ναι,επιτέλους είδαμε κανονικό αγώνα με μάχες!Ο μέγιστος Fernando έκανε μια από αυτές τις καταπληκτικές εκκινήσεις του πάλι αδιαμφισβήτητα η εντυπωσιακή του κίνηση ήταν το καλύτερο σημείο του αγώνα,έδειξε την ικανότητά του για ακόμη μια φορά αλλά δυστυχώς εγκατέλειψε ξανά..
    Ο Ricciardo ήταν πολύ καλός και αμύνθηκε άψογα στην επίθεση του Vettel ο οποίος κατ’εμέ του έκλεψε τη θέση άδικα και δόλια και η κίνησή του έπρεπε να τιμωρηθεί παραδειγματικά.
    Ο Ηamilton άξιος νικητής και με πολύ μεγάλη διαφορά από τον δεύτερο
    Ο raikkonen δυστυχώς αν και δείχνει σπανίως θετικά σημεία δεν έχει βγάλει ακόμη το οδηγικό μεγαλείο το οποίο νομίζω χαρακτηρίζει τον εξαίρετο αυτό πιλότο…
    Ο Verstappen ήταν πάρα πολύ καλός με τα προσπεράσματα που έκανε,το podium του είναι ένα αξιοσημείωτο κατόρθωμα
    Ο bottas άοσμος αυτή τη φορά
    Οι Grosjean και magnusen ήταν καλοί εν αντιθέσει με το οδηγικό δίδυμο της renault
    Tα δύο Williams αδιάφορα,νομίζω πως ο stroll κατευθύνθηκε στον τροχό του perez μπορεί να κάνω λάθος
    Η force india αρκετά καλή
    Ο Vettel ήταν καλός (λόγω μονοθεσίου) και πιστεύω έπρεπε να πάρει ποινή για την κίνησή του στον ricciardo,έχασε αρκετές θέσεις τις οποίες επανέκτησε με τη δύναμη της πολύ καλής ferrari