GP Κίνας 2017, FP3: «1-2» της Ferrari στο στεγνό

Σχετικά άρθρα

FP3

Με τον καλύτερο τρόπο πηγαίνει η Ferrari στις κατατακτήριες του Κινεζικού Grand Prix, σημειώνοντας το «1-2». Ο Sebastian Vettel ήταν ο ταχύτερος οδηγός, λίγο μπροστά από τον Kimi Raikkonen, με την πίστα να είναι στεγνή σε όλη τη διάρκεια της περιόδου. Οι δύο Mercedes βρέθηκαν αρκετά πίσω, ωστόσο περιμένουμε τις διαφορές να μειωθούν στις κατατακτήριες, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το δίδυμο των Γερμανών έκανε αρκετά λάθη που κατέστρεφαν γρήγορους γύρους.

Ο Valtteri Bottas πήρε την τρίτη θέση, μπροστά από τους Lewis Hamilton, Felipe Massa, Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Lance Stroll, Jolyon Palmer και τον Carlos Sainz που ολοκληρώνει την πρώτη 10άδα. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP3:

Ο καιρός ήταν κατά πολύ βελτιωμένος σε σχέση με χθες, η πίστα στεγνή, με τα θερμόμετρα να δείχνουν τους 21°C στον αέρα και τους 34°C στο οδόστρωμα. Και οι 20 οδηγοί βγήκαν αμέσως στην πίστα, ξεκινώντας τη συλλογή δεδομένων, μιας και η χθεσινή ημέρα πήγε ουσιαστικά χαμένη. Οι θέσεις άλλαζαν χέρια και ο Ricciardo δεν άργησε να γράψει το 1:37.4, ενώ λίγο αργότερα το T-Wing του Bottas έσπασε κι έφυγε από τη θέση του.

Η πίστα δεν ήταν στρωμένη με γόμα και οι χρόνοι δε βελτιωνόταν, κάτι που κρατούσε τον Ricciardo στην πρώτη θέση, μπροστά από τους Perez, Stroll, Ocon και Vandoorne. Ο ήλιος είχε αρχίσει μάλιστα να βγαίνει, κάτι που ανέβαζε ελαφρώς τη θερμοκρασία στην άσφαλτο, ενώ γύρο με τον γύρο, η πίστα γινόταν όλο και καλύτερη από τα περάσματα των οδηγών, αφού και οι 20 οδηγοί παρέμεναν στην πίστα.

Ο Ricciardo δοκίμασε νέο γρήγορο γύρο, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:35.6, αυξάνοντας τη διαφορά του από τον Perez στα 1,9 δευτερόλεπτα. Vettel, Raikkonen, Alonso και Vandoorne μπήκαν στα pits, ολοκληρώνοντας έτσι τους πρώτους τους αναγνωριστικούς ουσιαστικά γύρους. Οι υπόλοιποι 16 οδηγοί παρέμεναν έξω, δίχως, όμως, να βλέπαμε βελτίωση των θέσεων, καθώς ήταν φανερό πως οι πιλότοι δεν πίεζαν τα μονοθέσιά τους, ενώ και τα ελαστικά τους είχαν φθαρεί αρκετά.

Το πρώτο 20λεπτο είχε παρέλθει, με τους οδηγούς που έμπαιναν στα pits να γίνονται όλο και περισσότεροι. Το πρώτο κομμάτι του προγράμματος είχε ολοκληρωθεί και πλέον οι οδηγοί θα έβαζαν νέα ελαστικά για να συνεχίσουν την εύρεση set-up, αλλά και την αξιολόγηση της φθοράς των ελαστικών, παρόλο που ο καιρός αύριο θα είναι πιθανότατα χειρότερος από σήμερα. Ο Hamilton ανέβηκε στην 9η θέση, ακριβώς πίσω από τον Vettel, αλλά οι δύο διεκδικητές του τίτλου είχαν ακόμη πολύ περισσότερη ταχύτητα.

Αρκετά επιθετικός βγήκε ο Raikkonen, όντας αποφασισμένος να ρίξει τον Ricciardo από την κορυφή. Ο Φινλανδός το κατάφερε, γράφοντας το 1:34.5, επίδοση δηλαδή κατά 1,1 δευτερόλεπτα καλύτερη από του Αυστραλού, όσο το χρονόμετρο έδειχνε ότι μπαίναμε στο δεύτερο μισάωρο της διαδικασίας. Λίγα ήταν τα μονοθέσια που βρισκόταν στην πίστα, έτσι ο Vettel βρήκε την ευκαιρία να πιέσει κι αυτός, για το 1:33.3, πατώντας φυσικά στην πολύ μαλακή γόμα.

Ακόμη 25 λεπτά είχαν στη διάθεσή τους οι οδηγοί, συνεπώς η πλειοψηφία των μονοθεσίων ήταν στην πίστα, με τη Ferrari να περιμένει στο «1-2». Οι δύο Mercedes συνέχιζαν να είναι στο γκαράζ της ομάδας, και το ενδιαφέρον ήταν πως οι μηχανικοί δεν είχαν αλλάξει το σπασμένο T-Wing, ίσως επειδή δεν ήθελαν να σπαταλήσουν χρόνο. Ο Massa παράμενε στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Ricciardo, τη στιγμή που ο Bottas έπαιρνε τον δρόμο για την πίστα, από την 19η θέση.

Λίγο αργότερα και με 18 λεπτά να μένουν, ο Hamilton ακολούθησε το παράδειγμα του team-mate του. Και οι δύο ήταν με τα πολύ μαλακά, με τον Bottas να ανεβαίνει απευθείας στη δεύτερη θέση, ωστόσο ήταν 1 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον Vettel. Ο Hamilton ήταν ταχύτερος, με το 1:34.0, αλλά ο Vettel ξεκινούσε νέο γρήγορο γύρο, όντας ξανά ταχύτερος όλων στο πρώτο κομμάτι. Ο Γερμανός έβαψε μοβ και το τρίτο κομμάτι, αλλά το κακό δεύτερο sector δεν τους επέτρεψε βελτίωση.

Ο Raikkonen πάτησε γκάζι αμέσως μετά, πλησιάζοντας τον team-mate του στα 53 χιλιοστά του δευτερολέπτου, φέρνοντας και πάλι τη Ferrari στο «1-2». Καθώς φτάναμε στο τελευταίο δεκάλεπτο, σχεδόν όλα τα μονοθέσια ήταν στα pits, κάνοντας τις τελευταίες προετοιμασίες για την μικρή προσομοίωση κατατακτήριων που βλέπουμε κατά κανόνα στο τέλος του FP3, παρόλο που οι Ricciardo και Hulkenberg βγήκαν πιο νωρίς έξω.

Και οι 20 οδηγοί γυρνούσαν στην πίστα στα τελευταία 5 λεπτά, για μια ενδιαφέρουσα προσομοίωση κατατακτήριων. Ο Hamilton ξεκίνησε επιθετικά, αλλά η ολοκλήρωση του γύρου του δεν ήταν αυτή που θα ήθελε, κάνοντας λάθος στη φουρκέτα. Συν τοις άλλοις, λίγοι ήταν οι χρόνοι που βελτιώθηκαν, συνεπώς η Scuderia παρέμεινε στις δύο πρώτες θέσεις.

Οι κατατακτήριες θα ξεκινήσουν στις 10:00 ώρα Ελλάδας.

Αποτελέσματα

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:33.336 20
2 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:33.389 +0.053s 19
3 77 Valtteri Bottas Mercedes 1:33.707 +0.371s 26
4 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:33.879 +0.543s 25
5 19 Felipe Massa Williams 1:34.773 +1.437s 23
6 33 Max Verstappen Red Bull 1:34.946 +1.610s 20
7 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:35.092 +1.756s 23
8 18 Lance Stroll Williams 1:35.182 +1.846s 24
9 30 Jolyon Palmer Renault 1:35.192 +1.856s 21
10 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:35.223 +1.887s 24
11 27 Nico Hulkenberg Renault 1:35.449 +2.113s 22
12 20 Kevin Magnussen Haas 1:35.521 +2.185s 22
13 11 Sergio Perez Force India 1:35.626 +2.290s 20
14 8 Romain Grosjean Haas 1:35.680 +2.344s 22
15 26 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:35.804 +2.468s 23
16 31 Esteban Ocon Force India 1:35.811 +2.475s 24
17 14 Fernando Alonso McLaren 1:35.912 +2.576s 17
18 9 Marcus Ericsson Sauber 1:36.063 +2.727s 25
19 2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:36.221 +2.885s 21
20 36 Antonio Giovinazzi Sauber 1:36.705 +3.369s 24

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr