Όταν έχεις την ταχύτητα και την ικανότητα του Fernando Alonso, είναι πραγματικά κρίμα να οδηγείς ένα μονοθέσιο όπως η MCL32. Ο Ισπανός ουσιαστικά παλεύει για τους βαθμούς, όταν θα έπρεπε -βάσει του ταλέντου του- να μάχεται για παγκόσμια πρωταθλήματα. Ο Ισπανός δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να δίνει ό,τι έχει και δεν έχει, παρόλο που γνωρίζει ότι βρίσκεται πολύ μακριά από τις πρώτες θέσεις.

Αυτό έκανε και σήμερα, με αποτέλεσμα να καταταγεί 13ος, παίρνοντας το μέγιστο δυνατό από το βρετανικό μονοθέσιο, τη στιγμή που ο Stoffel Vandoorne θα ξεκινήσει τον αγώνα από την 16η θέση. Πριν από τις κατατακτήριες, οι άνθρωποι της ομάδας ήξεραν ότι δεν μπορούν να περιμένουν πολλά στην Κίνα, γι’ αυτό και ο Ferni λέει ότι έπρεπε να οδηγήσει σαν ζώο για να πετύχει το αποτέλεσμα αυτό, θέλοντας φυσικά τη βροχή στον αγώνα.

Οδήγησα όπως όλα τα ζώα. Πραγματικά, πιέσαμε στο μέγιστο. Νιώσαμε ότι δεν ήμασταν καθόλου ανταγωνιστικοί στο FP3, συνεπώς πήγαμε στο Q1 με πολύ χαμηλές προσδοκίες. Κινήθηκα με τέρμα γκάζι σε κάποιες στροφές, χωρίς να με ενδιαφέρει για τα ρίσκα που υπάρχουν πέρα από τα όρια. Πέρασα τη γραμμή και σκέφτηκα «Wow, 10η θέση! Αυτό θα πρέπει να είναι αρκετό για το Q2».

Η 13η θέση στο Q2 είναι μια έκπληξη για εμάς με τις προσδοκίες που είχαμε πριν από τις κατατακτήριες. Τώρα, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη θέση μας, ελπίζοντας ότι θα φέρουμε κάποιους βαθμούς. Η βροχή θα είναι καλή για ‘μάς. Σε κανονικές συνθήκες, πιστεύω ότι είναι απίθανο να μπούμε στους βαθμούς. Ένας χαοτικός αγώνας θα μας βοηθήσει. Τρέξαμε μερικές φορές εδώ, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή την εμπειρία για να εκμεταλλευτούμε οποιαδήποτε ευκαιρία.

Με στόχο να τονίσει ότι το βασικό πρόβλημα της MCL32 βρίσκεται στο πίσω μέρος, ο 35χρονος ισχυρίζεται ότι μέσα στις στροφές η ταχύτητα είναι παρόμοια με των αντιπάλων τους, επομένως το βασικό πρόβλημα είναι στις ευθείες, εξαιτίας του αδύναμου ιαπωνικού power unit.

Στις στροφές, είμαστε πολύ καλοί, όσο γρήγοροι είναι και οι άλλοι. Στις ευθείες είμαστε με διαφορά οι πιο αργοί.