Έχουμε δει αμέτρητες “κόντρες” μεταξύ του Nissan GT-R και του οτιδήποτε. Συνήθως, ο Godzila φεύγει νικητής και με το σκαλπ του αντιπάλου ανά χείρας. Ωστόσο, υπάρχουν μέρες που τα άστρα δεν ευνοούν το ιαπωνικό υπερόπλο.
Μία από αυτές συμπεριλάμβανε το γερμανικό hyper-estate (ωραίος ο όρος, ε;) και μια ευθεία κοντά στα 400 μέτρα. Θα σου μιλήσω ειλικρινά, όπως πάντα: η υπόθεση “βρωμάει”. Το GT-R έχει μετρηθεί στα 2,9″ για το 0-100 (3,8 δευτ. το Audi RS6 Avant), έχει περισσότερη δύναμη (570 έναντι 560 ίππων), είναι ελαφρύτερο (1.784 έναντι 1.865 κιλών, θρεφτάρια και τα δύο) και υστερεί μόνο στον τομέα της ροπής (63,5 κιλά κόντρα σε 69,9 του RS6), ίσως και στην ταχύτητα των αλλαγών του κιβωτίου. Παρόλα αυτά, όπως λένε τα παλικάρια του Carfection, το Audi έκανε το “3 στα 3” και ρήμαξε τον killer από την Ιαπωνία.
Και να θες να μην είσαι καχύποπτος, η διαφορά είναι ανεξήγητα μεγάλη. Θα μπορούσε να αποδοθεί σε “ύπνο” του οδηγού που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι του GT-R ή σε κάποιο “τσαφ” του launch control. Όπως και να ‘χει, η σφαλιάρα είναι σφαλιάρα. Δες και κρίνε